Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Η ιστοσελίδα είναι το πρόσωπο της επιχείρησης σου στο διαδίκτυο. Είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι δυνητικοί πελάτες σου, και μπορεί να καθορίσει την πρώτη εντύπωση που θα έχουν για την εταιρεία σου. Για […]
Το ROAS (Return on Ad Spend), είναι μία μέτρηση που χρησιμοποιείται στον χώρο του digital marketing για να μετρήσει την απόδοση μίας διαφημιστικής καμπάνιας. Αποτελεί έναν τρόπο για να κατανοήσουμε πόσο κέρδος παράγει μια διαφημιστική […]
Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και του e-commerce έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη των ηλεκτρονικών καταστήματων να βρουν λύσεις ώστε να μεγιστοποιήσουν την παραγωγικότητα τους και να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες τους. Η σύνδεση ενός […]
Αν έχεις ασχοληθεί έστω και λίγο με το Digital Marketing, σίγουρα θα έχεις ακούσει για τις διαφημίσεις Google Ads. Τα Google Ads είναι μια υπηρεσία διαφήμισης από την Google, μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις μπορούν […]
Στην σημερινή εποχή και όσο εξελίσσεται η τεχνολογία τα e-shop συνεχώς αυξάνονται. Tο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει ολοένα και πιο δημοφιλής τρόπος αγοράς και πώλησης προϊόντων. Eίναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει οποιαδήποτε […]
Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η ύπαρξη ιστοσελίδας είναι απαραίτητη για κάθε ξενοδοχείο, βίλα ή ενοικιαζόμενο. Αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να προβάλεις το κατάλυμά σου, να προσελκύσεις πιθανούς πελάτες και να δημιουργήσεις περισσότερες απευθείας κρατήσεις […]
Εάν έχεις ήδη μία ιστοσελίδα σε Wordpress ή θέλεις να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα από την αρχή, θα συναντήσεις κάποια πρόσθετα (plugins) που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις για να το πετύχεις. Σε αυτό το άρθρο, […]
Με την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων μπορείς να προσφέρεις την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον χρήστη. Στην ουσία μπορείς να καλύψεις τις ανάγκες και τους στόχους όσων χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Πως μπορείς […]
Το όνομα μιας εταιρείας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την έναρξη μιας επιχείρησης. Το όνομα μπορεί να είναι η πρώτη εντύπωση της εταιρείας σας σε πελάτες και […]
Το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο είναι από τα πιο must στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σου. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο τώρα που το YouTube σου επιτρέπει να στοχεύεις χρήστες με βάση το ιστορικό αναζήτησής τους. Με […]