Δημιουργία E-shop

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα (eShops), είναι ιστοσελίδες από όπου μπορεί κανείς να αγοράσει προϊόντα, υλικά αγαθά ή υπηρεσίες, χωρίς να επισκεφτεί το φυσικό χώρο του καταστήματος. Αυτό έχει ως συνέπεια το εν δυνάμει αγοραστικό κοινό που απευθύνεστε να μεγαλώνει εκθετικά, αφού δημιουργείται ένα εικονικό κατάστημα στην τσέπη του κάθε καταναλωτή.Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξάνονται ραγδαία. Αυτό οφείλεται στις καλύτερες τιμές που μπορεί να βρει ο πελάτης, στον εύκολο και άνετο τρόπο αναζήτησης και στην ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση του internet στην καθημερινή μας ζωή.

Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι:

  • Είναι ανοιχτό 24 / 7 (πάντα).
  • Εδραιώνετε την επιχείρησή σας στο internet.
  • Βελτιώνετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας, προσφέροντας τους νέα εργαλεία και δυνατότητες.
  • Ξεφεύγετε από τα όρια της τοπικής αγοράς.
  • Στο online shop, έχετε μόνιμη προβολή – διαφήμιση των προϊόντων σας.
  • Έχετε μεγάλη μείωση στο διαφημιστικό και λειτουργικό σας κόστους.
  • Προωθείτε εύκολα, γρήγορα και χωρίς σημαντικό κόστος τις προσφορές και τα προϊόντα σας.
  • Γίνεστε αυτόματα ανταγωνιστής των πιο μεγάλων brands.
  • Το online κατάστημα προσφέρει κύρος και αξιοπιστία στην εταιρεία σας.
  • Γλυτώνετε χρόνο και κόπο, καθώς η συμπλήρωση της παραγγελίας αυτοματοποιείται και μειώνονται τα πιθανά ερωτήματα των πελατών σας.

Βέβαια, για να έχει επιτυχία ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να πληροί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές του διαδικτυακού κόσμου, καθώς και τους κανόνες που θέτουν οι μηχανές αναζήτησης. Συγκεκριμένα, μιλάμε για την ασφάλεια, την ταχύτητα, την ευχρηστία, το SEO και το mobile friendly – responsive design καθώς επίσης σημαντικό ρόλο παίζουν α ίδια τα προϊόντα,η τιμή πώλησης των προϊόντων (Value/Price of Products),τo Marketing και το Promotion (Google/Facebook ads) και φυσικά η εύρυθμη λειτουργία και οι διαδικασίες του ηλεκτρονικού καταστήματος (Operating Procedures)

 

 

 

 

SEO: Γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας;

Το SEO (Search Engine Optimization) αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου εταιρικού website.Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι εταιρείες είναι ότι αποφασίζουν πως οι ιστοσελίδες τους δεν χρειάζονται βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης και έτσι αποτυγχάνουν στο να αυξήσουν το ranking τους και να γίνουν εύκολα προσβάσιμες από το «κοινό-στόχος» τους.

Η παρουσία της επιχείρησης σας στο ίντερνετ δεν είναι αρκετή για να εξασφαλίσει την επιτυχία της επιχείρησης σας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Χρειάζεστε κάτι περισσότερο από ένα απλό Website για να μπορέσετε να κάνετε πωλήσεις από το ίντερνετ, να βρείτε νέους πελάτες ή να κρατήσετε τους ήδη υπάρχοντες.Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι πωλήσεις μέσω ίντερνετ είναι μια αγορά που ανθίζει σήμερα και τα τελευταία χρόνια τρέχει με ποσοστό ανάπτυξης γύρω στο 20% ετησίως.Αυτό δείχνει ότι υπάρχουν σημάδια κόπωσης της ανάπτυξης των ηλεκτρονικών αγορών κυρίως λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος από πλευράς των καταναλωτών.Επομένως για να κερδίσετε και εσείς το δικό σας μερίδιο αγοράς σε μια όλο και περισσότερο ανταγωνιστική αγορά, θα πρέπει χρησιμοποιείται και να αναβαθμίζεται συνεχώς το  SEO σας καθώς επίσης να καταστρώσετε και ένα σωστό πλάνο marketing στο ίντερνετ.

Ένα σωστό πλάνο μάρκετινγκ στο ίντερνετ περιλαμβάνει όλα τα παρακάτω:

  • Βελτίωση του Brand Awareness.
  • Αύξηση της επισκεψιμότητας.
  • Αύξηση των μετατροπών των επισκεπτών σε πελάτες.
  • Αύξηση των πωλήσεων.
  • Διαχείριση εταιρικής φήμης
  • Social media marketing.
  • SEO.
  • Διαφήμιση στο ίντερνετ.
  • Δημιουργία περιεχομένου.
  • Δημιουργία ηλεκτρονικών διαγωνισμών.
  • Βίντεο μάρκετινγκ.
  • Email marketing.

Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει μέσα σε μια νύχτα και να δείτε και θεαματικά αποτελέσματα. Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης είναι μια περίπλοκη διαδικασία για την οποία πρέπει να αφιερώσετε χρόνο αλλά και θέλει χρόνο για να αποδόσει. Αν μόλις έχετε δημιουργήσει το site σας και μόλις έχει ανέβει στο internet, μην περιμένετε να το δείτε στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google. Αυτό, όμως, δεν πρέπει να σας απογοητεύσει.

Δημιουργία Logo

Με τον όρο λογότυπο αναφερόμαστε  ένα σύμβολο ή άλλο μικρό σχέδιο που υιοθετείται από έναν οργανισμό για την αναγνώριση των προϊόντων του.Τα λογότυπα κατά κύριο λόγο αποτελούνται από γράμματα, λέξεις, γραφικές αναπαραστάσεις, σύμβολα, εμβλήματα, χρώματα ή και συνδυασμούς αυτών.

Κάθε μέρα βλέπουμε κάποια από αυτά τα λογότυπα τα οποία  είναι ο εκπρόσωπος της εικόνας μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος. Το λογότυπο αντικατοπτρίζει το κύριο θέμα, τους στόχους και το στόχο της εταιρείας ή του προϊόντος, έτσι είναι πάντα επιθυμητό να δημιουργηθεί μια ενημέρωση στην οποία αποσαφηνίσει όλες αυτές τις πτυχές με τον πελάτη και στο χαρτί τα πρώτα σχέδια και ιδέες. Επιπλέον, το λογότυπο θα πρέπει να επισυνάψουν σε ένα σύμβολο ή εικόνα της αποστολής της Εταιρείας ή τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Το λογότυπο γίνεται ένα “σήμα της” όταν έχει καταχωρηθεί σε ένα ειδικό γραφείο και γίνεται το αναγνωρισμένο αναγνώριση μιας μόνο εταιρείας ή ένα μόνο προϊόν

Το λογότυπο είναι το μεγαλύτερο όπλο που έχει μια εταιρεία στα χέρια της. Είναι αυτό που θα την εδραιώσει στην αγορά και που θα την κάνει να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες. Ποια είναι όμως τα μυστικά για τη δημιουργία ενός σωστού logo;

  • Τι συναισθήματα προκαλούν τα λογότυπα:το λογότυπο μιας εταιρείας  αντανακλά τις αξίες και τους στόχους της εταιρείες.
  • Ποιο είναι το μυστικό πίσω από το logo:Κανένα λογότυπο δεν έχει σχεδιαστεί τυχαία,η γραμμές είναι έτσι σχεδιασμένες, τα γράμματα έτσι τοποθετημένα ώστε να έχουν κάποιο κρυφό μήνυμα. Κάθε logo κρύβει το δικό του μυστικό.
  • Θα αντέξει στο χρόνο:Πως θα μοιάζει το λογότυπο μετά από πέντε, δέκα ή είκοσι χρόνια; Το σχέδιο θα πρέπει να είναι διαχρονικό.Το λογότυπο μας θα πρέπει να αποφύγει να υιοθετήσει trends της εποχής, τα οποία μετά από λίγο καιρό θα έχουν ξεπεραστεί, και να προτιμάμε κάτι που θα καθιερώσει την εταιρεία στην αγορά.
  • Η μοναδικότητα του:Ένα σωστό λογότυπο πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο ακόμα κι αν το δει κάποιος για μια φορά, πρέπει να μπορεί αποτυπωθεί στη μνήμη του.

Web Development

Kατασκευή ιστοσελίδων

Η κατασκευή ιστοσελίδων (Web development) είναι η διαδικασία δημιουργίας παρουσιάσεων περιεχομένου (συνήθως υπερκειμένου, ή πολυμέσων), οι οποίες προβάλλονται στον τελικό χρήστη του Διαδικτύου, μέσω ενός προγράμματος περιήγησης (browser) ή άλλων υπηρεσιών όπως διαδικτυακή τηλεόραση, ιστολόγια (blogs) και RSS Feeds.

Αποτελεί την τεχνική και δημιουργική διαδικασία  αλλά και το digital marketing που περιλαμβάνει τη χρήση πολλών ειδικοτήτων από ανθρώπινους πόρους ( web designer, web developer, digital marketer) που με την εξειδικευμένη γνώση του ο καθένας και την συνεισφορά του σε κώδικα και γνώσεις συνθέτουν στη δημιουργία και την κατασκευή ιστοσελίδων.
To web development είναι ένας ευρύς όρος για την εργασία που σχετίζεται με την ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας για το Διαδίκτυο (World Wide Web) ή ενός ενδοδικτύου (ιδιωτικό δίκτυο). Η ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας μπορεί να κυμαίνεται από την ανάπτυξη της απλούστερης στατικής ενιαίας σελίδας απλού κειμένου στις πιο σύνθετες εφαρμογές διαδικτύου μέσω διαδικτύου (ή απλώς «ηλεκτρονικές εφαρμογές») και στις υπηρεσίες κοινωνικών δικτύων.

web-net

Μια πιο ολοκληρωμένη λίστα καθηκόντων στις οποίες αναφέρεται συνήθως η ανάπτυξη ιστοσελίδας, μπορεί να περιλαμβάνει web engineering, το σχεδιασμό ιστοσελίδων, την ανάπτυξη περιεχομένου ιστού, τη σύνδεση με πελάτες, το scripting από πλευράς πελάτη / διακομιστή, τη διαμόρφωση διακομιστή ιστού και δικτύου και την ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου. Μεταξύ των επαγγελματιών του διαδικτύου, η “ανάπτυξη ιστοσελίδας” αναφέρεται συνήθως στις κύριες πτυχές του σχεδιασμού ιστοσελίδων: γραφή και κωδικοποίηση.

Πιο πρόσφατα, η ανάπτυξη ιστού έχει συμβεί στη δημιουργία συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου ή CMS.

Αυτά τα CMS(Content Management Systems) μπορούν να χτίσουν μια σελίδα από το μηδέν,είτε ιδιόκτητη είτε ανοικτού κώδικα. Σε γενικές γραμμές, το CMS λειτουργεί ως ενδιάμεσο λογισμικό μεταξύ της βάσης δεδομένων και του χρήστη μέσω του προγράμματος περιήγησης. Ένα βασικό όφελος ενός CMS είναι ότι επιτρέπει στους μη τεχνικούς ανθρώπους να κάνουν αλλαγές στον ιστότοπό τους χωρίς να έχουν τεχνικές γνώσεις.

Για μεγαλύτερους οργανισμούς και επιχειρήσεις, οι ομάδες ανάπτυξης ιστού μπορούν να αποτελούνται από εκατοντάδες ανθρώπους (προγραμματιστές) και να ακολουθούν τις συνήθεις μεθόδους όπως οι μεθοδολογίες Agile κατά την ανάπτυξη ιστοτόπων. Μικρότερες οργανώσεις μπορεί να απαιτούν μόνο έναν μόνιμο ή συμβαλλόμενο προγραμματιστή ή δευτερεύουσα ανάθεση σε σχετικές θέσεις εργασίας όπως ένας γραφίστας ή ένας τεχνικός συστημάτων πληροφοριών.

Η ανάπτυξη ιστού μπορεί να είναι μια προσπάθεια συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων και όχι του τομέα ενός καθορισμένου τμήματος. Υπάρχουν τρία είδη εξειδίκευσης του web developer: προγραμματιστής front-end, back-end προγραμματιστής και full-stack developer. Οι προγραμματιστές του front-end ασχολούνται με τη διάταξη και τα γραφικά μιας ιστοσελίδας, ενώ οι back-end προγραμματιστές ασχολούνται με τη λειτουργικότητα μιας ιστοσελίδας. Οι back-end προγραμματιστές θα προγραμματίσουν τις λειτουργίες μιας ιστοσελίδας που θα συλλέγει δεδομένα.

Google Adwords

Το Google AdWords είναι μια online υπηρεσία διαφήμισης που λειτουργεί εν είδει δημοπρασίας για την προβολή ενός σύντομου διαφημιστικού μηνύματος.Το διαφημιστικό μήνυμα πρέπει να οδηγεί σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που ορίζει ο διαφημιζόμενες και εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google Search για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Οι ιστοσελίδες του Google και οι συνεργαζόμενες με το Google ιστοσελίδες είναι σχεδιασμένες να επιλέγουν και να προβάλλουν κατάλληλα τα διαφημιστικά μηνύματα.Αν έχετε κάνει αναζήτηση στο Google και έχετε δει μια στήλη συνδέσμων διαφημιζόμενων που εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης (αλλά και κάποιες φορές πάνω από αυτά σε ειδικό χρωματισμένο πλαίσιο), αυτό είναι το Google AdWords.Σας επιτρέπει να διαφημιστείτε ακριβώς στα άτομα που θέλετε να προσεγγίσετε.

Με ποιον τρόπο λειτουργεί το Google AdWords;

Επιλέξτε μερικούς όρους αναζήτησης που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, καθώς και τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας και το ποσό που θέλετε να πληρώσετε όταν κάποιος κάνει κλικ. Όταν οι πελάτες αναζητούν κάποιον από τους όρους αναζήτησής σας, οι διαφημίσεις σας μπορεί να εμφανιστούν δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης.Μόλις ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας μεταφέρεται απευθείας στην ιστοσελίδα σας.Μερικοί από τους λόγους που τόσες πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ήδη το Google AdWords για να προωθήσουν την επιχείρησή τους είναι οι εξής.

Διαφημίσεις προβολής

Με διαφημίσεις κειμένου και banner στο Gmail και σε ένα δίκτυο με πάνω από δύο εκατομμύρια ιστοτόπους και εφαρμογές, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται όπου βρίσκονται οι πελάτες σας.

Διαφημίσεις βίντεο

Η επιχείρησή σας ζωντανεύει μπροστά στα μάτια νέων πελατών στο YouTube. Είναι ένας μοναδικός τρόπος, για να μοιραστείτε την ιστορία σας.

Διαφημίσεις αναζήτησης

Η διαφήμισή σας εμφανίζεται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Αυτό θα πει καλός συγχρονισμός.

Διαφημίσεις εφαρμογών

Προωθήστε την εφαρμογή σας προβάλλοντας διαφημίσεις σε ολόκληρο το δίκτυο της Google, χωρίς να απαιτείται εμπειρία σχεδιασμού.

Πληρώνετε μόνο όταν επισκέπτονται άτομα τον ιστότοπό σας. Το Google AdWords βασίζεται στην απόδοση. Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Ξοδεύετε την προσφορά δωρεάν διαφήμισης όπως θέλετε. Με το Google AdWords, ελέγχετε τι ξοδεύετε για προώθηση κάθε μέρα και πόσο θέλετε να πληρώσετε όταν κάποιος κάνει κλικ.
Δεν ρισκάρετε τίποτα. Δεν υπάρχει όρος ή δέσμευση ελάχιστων δαπανών. Εφόσον χρησιμοποιήσετε την δωρεάν διαφήμιση που σας παρέχει η DnHost είστε ελεύθεροι να συνεχίσετε ή όχι το πρόγραμμα. Εσείς αποφασίζετε.

Social Media Marketing

Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing), αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της ψηφιακής προώθησης και διαφήμισης προϊόντων (Digital Marketing). Αφορά τις ενέργειες που γίνονται στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Youtube κτλ), οι οποίες αποσκοπούν στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών επιχειρήσεων.

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητα των καταναλωτών, αλλά έχουν επαναπροσδιορίσει και τον τρόπο με τον οποίον οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους καταναλωτές. Στα πλαίσια του μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα σε έναν καταναλωτή να επικοινωνήσει γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλους καταναλωτές, ενώ από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές, προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των χρηστών για τη μάρκα και τα προϊόντα τους, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους και να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα κοινωνικά μέσα περισσότερους πελάτες.

Το Social Media Marketing αναφέρεται στη βέλτιστη αξιοποίηση των Social Media Networks για την προβολή και την προώθηση μιας μάρκας, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Περιλαμβάνει όλες τις στρατηγικές αποφάσεις, τις τεχνικές υλοποίησης και τις τακτικές ενέργειες εφαρμογής που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο ανάπτυξης μίας άρτιας και ολοκληρωμένης παρουσίας ενός brand στα Social Media Networks. Το μεγάλο στοίχημα που καλούνται να κερδίσουν οι επιχειρήσεις είναι να ενταχθούν σε ένα νέο μοντέλο ανθρωπίνων σχέσεων που έχει αναπτυχθεί μέσω των Social Media Networks, καταλαβαίνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επικοινωνούν στα Social Media Networks και το πως οι εντυπώσεις τους στα νέα αυτά μέσα επηρεάζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά.

Στα πλαίσια μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής για την παρουσία σας στα Social Media, θέτουμε τους κατάλληλους στόχους, σχεδιάζουμε, αναπτύσσουμε και υλοποιούμε τις απαραίτητες τακτικές ενέργειες προκειμένου να αποκομίσετε τα βέλτιστα οφέλη για το brand σας. Επιλέγουμε ποια είναι τα καταλληλότερα Social Media για το δικό σας brand και καταστρώνουμε στρατηγικά την παρουσία σας στο καθένα από αυτό. Facebook Campaigns, Facebook εφαρμογές, Facebook Ads, Twitter Marketing και Youtube Marketing είναι μόνο μερικές από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας.

Η επιτυχία στο Marketing έρχεται από την επικοινωνία των κατάλληλων μηνυμάτων στο κατάλληλο Target Group μέσα από τα κατάλληλα μέσα επικοινωνίας. Στις μέρες μας τα Social Media όπως το Facebook, το Youtube, το Linkedin, και το Twitter προσεγγίζουν το ιδανικό μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης για το brand σας.Η επικοινωνία μέσω Social Media είναι άμεση, αμφίδρομη, και η διάδοση τους τεράστια χάρη στα Tablets και τα Smartphones.

Responsive Design

Το Responsive Design πήρε την ονομασία του από την λέξη “Respond” και σημαίνει ότι μια ιστοσελίδα προσαρμόζεται δυναμικά και «on the fly» (δηλαδή άμεσα) σε κάθε διάσταση και προσανατολισμό (orientation) οθόνης.Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος πλοηγηθεί σε μια ιστοσελίδα η οποία είναι Responsive, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα ένα smartphone, η ιστοσελίδα θα διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην χρειάζεται ο χρήστης να κάνει μεγέθυνση ή να κάνει πλάγιο σκρολ για να διαβάσει με ευκολία το περιεχόμενο της.Με την χρήση του Responsive Design μια ιστοσελίδα μπορεί να λειτουργεί και σαν web application όταν ανοιχτεί από μια φορητή συσκευή όπως (iPhone, iPad, Android, Blackberry etc.). Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό καθώς τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια ραγδαία αύξηση της περιήγησης στο διαδίκτυο από κινητές συσκευές.

Πως λειτουργεί

Αυτό που γίνεται συνήθως, είναι η ιστοσελίδα να ανιχνεύει τη συσκευή του επισκέπτη, καθώς και τις διαστάσεις της οθόνης. Όταν ο επισκέπτης χρησιμοποιεί οθόνη με σχετικά μεγάλες διαστάσεις (π.χ. πάνω από 1000px), η προβολή της σελίδας γίνεται υπό κανονικές συνθήκες εμφανίζοντας όσον το δυνατόν περισσότερα αντικείμενα.Σε οθόνες με μικρότερες διαστάσεις, τα αντικείμενα τοποθετούνται συνήθως το ένα κάτω από το άλλο και μερικές φορές αποκρύπτονται εντελώς.

Πλεονεκτήματα

  • Το πιο βασικό πλεονέκτημα είναι ότι έχουμε μια ιστοσελίδα η οποία συμπεριφέρεται σαν 2 σε 1. Μπορούμε να επισκεφθούμε μια ιστοσελίδα χωρίς πρόβλημα είτε από έναν προσωπικό υπολογιστή είτε από μια κινητή συσκευή έχοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης.
  • Analytics: Μπορούμε να έχουμε μια πλήρη αναφορά των επισκέψεων της ιστοσελίδας μας για διαφορετικού είδους συσκευές.
  • Σύνδεσμοι: Κοινοί σύνδεσμοι (links) που έχουμε στην ιστοσελίδα ανεξάρτητα από το είδος της συσκευής.
  • SEO: Ένα url συμπεριλαμβάνει όλα τα links που θέλουμε να έχουμε.
  • Μεγαλύτερη ευκολία στη συντήρηση και μείωση των σφαλμάτων. Είναι καλύτερα να συντηρείς μία ιστοσελίδα, παρά τρεις (μία για προσωπικό υπολογιστή, μία για tablet και μία για κινητό τηλέφωνο).
  • Μείωση του χρόνου σχεδίασης της δομής της ιστοσελίδας για όσον αφορά διαφορετικές συσκευές.

Συμπεράσματα

Η τεχνική του responsive web design πλέον αρχίζει και χρησιμοποιείται ευρέως, διότι είναι μια οικονομική λύση για αυτούς που θέλουν η ιστοσελίδα τους να είναι συμβατή σε κάθε browser και σε κάθε συσκευή. Έτσι, μπορούμε να αυξήσουμε τις επισκέψεις της σελίδας μας, αλλά και την εμπειρία πλοήγησης των επισκεπτών μας.

Hello Brooklyn

It is a paradisematic country, in which roasted parts of sentences fly into your mouth. Even the all-powerful Pointing has no control about the blind texts it is an almost unorthographic life One day however a small line of blind text by the name of Lorem Ipsum decided to leave for the far World of Grammar.The Big Oxmox advised her not to do so, because there were thousands of bad Commas,

Read more

So Why Are We More Scared Than Ever?

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.

Read more

How To Hide Teff In Your Kid’s Cookies

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.

Read more