0 0.00

Cart

No products in the cart.

Γιατί το LinkedIn είναι χρήσιμο για τις επιχειρήσεις

Τα social media, κατέχουν πλέον κυρίαρχο ρόλο, όχι μόνο στη καθημερινότητά των ανθρώπων αλλά και στη στρατηγική των επιχειρήσεων. Με την πάροδο του χρόνου εμφανίζονται ολοένα και περισσότερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, κάθε μια από τις οποίες έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Η πλατφόρμα του LinkedIn, ή χιουμοριστικά όπως έχει συνηθιστεί να το γράφουν στα ελληνικά “λινκεδιν” έχει μπει δυναμικά τα τελευταία χρόνια στο χώρο των social media και έχει υιοθετηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο και από τους περισσότερους επαγγελματίες αλλά και από σύγχρονες επιχειρήσεις. Το LinkedIn, είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, η οποία σχετίζεται περισσότερο με το χώρο εργασίας και την επαγγελματική υπόστασή των χρηστών.

Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε στη πλατφόρμα του LinkedIn και πως αυτή αξιοποιείται περισσότερο από τις επιχειρήσεις αλλά και από τους σύγχρονους επαγγελματίες. Επιπλέον, θα αναφέρουμε σχετικές πληροφορίες για το πως μπορεί αυτή η πλατφόρμα να γίνει όσο το δυνατόν πιο αποδοτική.

εγκατάσταση linkedin

Τι είναι το LinkedIn και γιατί είναι χρήσιμο για επιχειρήσεις και για επαγγελματίες;

Το LinkedIn είναι μια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που βοηθά σημαντικά στη δημιουργία επιχειρηματικών σχέσεων αλλά και στην εύρεση εργασίας. Λόγω της μεγάλης απήχησης της πλατφόρμας, αυτή μετατρέπεται σε ένα αποκλειστικό δίκτυο επαγγελματιών και εταιρειών. Με αυτό το τρόπο και οι επιχειρήσεις μπορούν να αναζητήσουν νέους εργαζόμενους αλλά και οι ίδιοι οι επαγγελματίες να έρθουν πιο εύκολα σε επαφή με υποψήφιους εργοδότες. Είναι μια δημοφιλής πλατφόρμα μεταξύ των επιχειρηματιών και επαγγελματιών, καθώς μπορεί να τους βοηθήσει να χτίσουν την καριέρα τους και να αναπτύξουν από κοινού την επιχείρησή τους.

Διάβασε Επίσης:
Γιατί οι διαφημίσεις σου δεν φέρνουν αποτελέσματα

Είναι πολύ σημαντικό για κάθε επαγγελματία ανεξαρτήτου ηλικίας και κλάδου, να διατηρεί τη δική του πλατφόρμα στο LinkedIn. Ουσιαστικά η πλατφόρμα αυτή λειτουργεί σαν ένα online βιογραφικό, στο οποίο ο κάθε χρήστης μπορεί να διατυπώσει την μέχρι τώρα εργασιακή του εμπειρία, αλλά και να το ανανεώνει συνεχώς. Με αυτό τον τρόπο, μπορούν πιο εύκολα οι εταιρείες να έρχονται σε επαφή με άτομα που ταιριάζουν στο προφίλ τους και να επικοινωνούν άμεσα μαζί τους. Ακόμη, η πλατφόρμα του LinkedIn μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην ανεύρεση εργασίας, μέσω των προσωποποιημένων ειδοποιήσεων. Οι χρήστες μέσω της πλατφόρμας, μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, για έναν συγκεκριμένο κλάδο, θέση εργασίας ή ακόμα και για συγκεκριμένη εταιρεία.

διαφήμιση linkedin

Γιατί το LinkedIn είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα μάρκετινγκ και μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την επιχείρησή σας

Η πλατφόρμα του LinkedIn, εκτός του ότι μπορεί, όπως αναφέραμε παραπάνω, να βοηθήσει σημαντικά τους χρήστες να βρουν νέες συνδέσεις και επιχειρηματικές ευκαιρίες, δημιουργεί επίσης εξαιρετικές  ευκαιρίες μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις.

Το LinkedIn προσφέρει πολλούς τρόπους, μέσα από τους οποίους μπορεί μια εταιρεία να προωθήσει την εικόνα και τη δραστηριότητα της γενικότερα. Όπως και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, έτσι και σε αυτή μπορεί μια επιχείρηση με πολλούς τρόπους να προωθηθεί. Κάποιοι από αυτούς μπορούν να περιλαμβάνουν: την προώθηση της εταιρείας, τη δημοσίευση άρθρων ιστολογίου για την ενίσχυση της προβολής της ή την αλληλεπίδραση με άτομα μέσω ομάδων. Γενικότερα μπορεί μια εταιρεία, μέσα από την πλατφόρμα να επικοινωνήσει άμεσα με το κοινό της και δημιουργώντας ποιοτικό περιεχόμενο για τους χρήστες, μπορεί να χτίσει ουσιαστικές και πιο ποιοτικές σχέσεις μαζί τους.

Αν και το LinkedIn θεωρείται κυρίως μια επαγγελματική πλατφόρμα δικτύου, χρησιμοποιείται από πολλές εταιρείες ως εργαλείο μάρκετινγκ για την οικοδόμηση της επωνυμίας τους. Με τη βοήθεια των σελίδων LinkedIn Corporation, μια επιχείρηση υπερτερεί έναντι των ανταγωνιστών της και μπορεί να προσεγγίσει περισσότερους ανθρώπους- εργαζομένους. Οι σελίδες του LinkedIn Corporation δεν είναι χρήσιμες μόνο για τις μικρές επιχειρήσεις. Στην πραγματικότητα, έχουν αποδειχθεί ανεκτίμητης αξίας και για τις μεγαλύτερες.

Διάβασε Επίσης:
Πως να δημιουργήσεις αξία στους πελάτες σου!
recruitment linkedin

Διαφήμιση στο LinkedIn

Η διαφήμιση στο LinkedIn, μπορεί να διατηρεί ορισμένα κοινά στοιχεία με άλλες πλατφόρμες, όπως για παράδειγμα με τη διαφήμιση στο Facebook, αλλά σε άλλα διαφέρει σημαντικά.

Το LinkedIn προσφέρει, μια σειρά από διαφορετικές ευκαιρίες διαφήμισης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους. Μπορείτε να επιλέξετε από διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων επί πληρωμή ή δωρεάν, στη συνέχεια να επιλέξετε τον τύπο κοινού που θέλετε να προσεγγίσετε και να ορίσετε τελικά τον προϋπολογισμό σας. Οι κύριοι τρόποι διαφήμισης στο LinkedIn είναι η δημιουργία μιας χορηγούμενης ανάρτησης ή ομαδικής, η μεταφόρτωση βίντεο ή φωτογραφίας ή η προώθηση μιας προσφοράς σας μέσω του δικτύου ειδικών του LinkedIn.

6 αποτελεσματικοί τρόποι για να ενισχύσετε τη διαφήμισή σας στο LinkedIn

To LinkedIn για τις επιχειρήσεις, όπως έχουμε ήδη αναφέρει, θεωρείται μια ιδιαίτερα, χρήσιμη πλατφόρμα για διαφορετικούς λόγους και οι περισσότερες εταιρείες σήμερα το χρησιμοποιούν πολύ ενεργά. Επομένως η δυνατότητα διαφήμισης στη συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες και θα πρέπει και εκείνες με τη σειρά τους να τις βελτιστοποιούν όσο το δυνατόν περισσότερο.Παρακάτω, θα αναφέρουμε 6 τρόπους οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τη διαφημιστική σας αποτελεσματικότητα στο LinkedIn:

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

1. Αυξήστε τη διάρκεια των διαφημίσεών σας επισημαίνοντας τα εκάστοτε οφέλη που παρουσιάζετε

2. Επισημάνετε μια συναρπαστική μελέτη που πραγματοποιήσατε στην εταιρεία σας ή μια ιστορία επιτυχίας

3. Προσελκύστε περισσότερους ανθρώπους με γραφικά όπως, λογότυπα και avatar

4. Προσθέστε τη διεύθυνση email σας σε περίπτωση που κάποιος θέλει να έρθει σε επαφή μαζί σας

5. Προσθέστε μια ελκυστική παρότρυνση για δράση που είναι σχετική με το προϊόν

6. Προσθέστε βιωματικούς συνδέσμους, για να μπορούν να δουν οι χρήστες πως είναι να χρησιμοποιείτε το προϊόν ή την υπηρεσία σας

Διάβασε Επίσης:
Οι μεγαλύτερες αλλαγές του iOS 14

Πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τις διαφημίσεις LinkedIn και την ενίσχυση των εσόδων

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε, ότι η διαφήμιση στο LinkedIn για τις επιχειρήσεις που διατηρούν διαφημιστικό λογαριασμό και σε άλλες πλατφόρμες, μπορεί να αποδειχθεί συγκριτικά πιο ακριβή. Ίσως αυτό σχετίζεται με το γεγονός ότι το κοινό στο LinkedIn και είναι πιο υψηλής ποιότητάς και είναι πιο εστιασμένο από άλλες πλατφόρμες. Μέσα από τη διαφήμιση στο LinkedIn,  μια επιχείρηση μπορεί να  προσελκύσει πολλούς επισκέπτες και δυνητικούς πελάτες, αρκεί να μπορεί να την εκμεταλλευτεί σωστά, να επιλέξει σωστή τοποθέτηση και να στοχεύει στο σωστό κοινό. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τη διαφήμιση στο LinkedIn προτού βάλετε τα χρήματά σας σε αυτήν. Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν:

-Το όριο ηλικίας για τις διαφημίσεις είναι 18 ετών και άνω.

-Κάθε εταιρεία θα πρέπει να ξοδεύει περίπου πάνω από 1.500 ευρώ, την εβδομάδα σε διαφημίσεις για να αποκτήσει έλξη και να αυξήσει τα έσοδα της.

-Είναι πιθανό ορισμένες εταιρείες να μην έχουν απόδοση επένδυσης επειδή στοχεύουν σε μια συγκεκριμένη αγορά που δεν σχετίζεται με αυτές ή το επιχειρηματικό τους σχέδιο.

linkedin team

Συμπέρασμα

Το LinkedIn θεωρείται μια από τις πιο ισχυρές πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ επειδή μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο ως εργαλείο εργοδότη όσο και ως πελατοκεντρικό εργαλείο δικτύωσης. Από την άλλη η πλατφόρμα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από εταιρείες αλλά και από εργαζόμενους, προκειμένου να διερευνήσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας. Η πλατφόρμα του LinkedIn για τις επιχειρήσεις θεωρείτε εργαλείο – κλειδί και μπορεί να αξιοποιηθεί σημαντικά σε διαφορετικές στρατηγικές. Ιδιαίτερα για τις στρατηγικές μάρκετινγκ σε B2B, εταιρείες η πλατφόρμα του LinkedIn μπορεί να επιφέρει πολύ σημαντικά αποτελέσματα.

Γνωρίζοντας αυτά, μπορείς να δημιουργήσεις ή να βελτιώσεις τη σελίδα της επιχείρησης σου στην πλατφόρμα του LinkedIn και να εξελίξεις ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της επιχείρησης σου.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω