Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Τι είναι το Digital Marketing; Πόσο αποδοτικό και χρήσιμο είναι για την επιχείρηση σου σήμερα; Αυτός ο οδηγός για το Digital Marketing θα σου δώσει όλες τις απαντήσεις! H Web-Net είναι το Νο1 digital agency που σε φέρνει πιο κοντά στο μέλλον.
Αναρωτιέσαι πως λειτουργεί το digital marketing;
Σε αυτό το άρθρο έχουμε συγκεντρώσει όλες τις χρήσιμες digital marketing πληροφοριες που θα χρειαστείς.
Ολοκαίνουργια υπηρεσία της Web-Net! Διαχείριση Social Media!
Εάν έχεις εταιρεία και χρειάζεσαι τη βοήθεια ενός digital marketing agency στη Web-Net είμαστε πάντα έτοιμοι να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας.
Μην χάσεις το νέο μας άρθρο για το Marketing Funnel!
Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σου πάντα αφορούσε τη στρατηγική σύνδεση με το κοινό, μέσω του digital marketing σεμιναρίων, στην κατάλληλη στιγμή και στο σωσ
Αυτό σημαίνει ότι στις μέρες μας πρέπει να επικοινωνήσεις με τους πελάτες σου στο μέρος όπου ήδη περνούν πολύ χρόνο: στο διαδίκτυο! Ψάχνεις υπηρεσιεσ digital marketing;
Τo διαδίκτυο σήμερα αποτελεί μια καθημερινή συνήθεια για την πλειοψηφία των ανθρώπων. Παρόλα αυτά ο αριθμός των ατόμων που “σερφάρουν” αυξάνεται καθημερινά!
Πιο σημαντικά, η πλειοψηφία των καταναλωτών πλέον ψάχνει, συγκρίνει και αγοράζει online για προϊόντα και υπηρεσίες.
Σε αυτό το περιβάλλον οι παραδοσιακές τεχνικές του Marketing δεν είναι πλέον τόσο αποδοτικές σε αντίθεση με το Digital Μarketing το οποίο εξελίσσεται ραγδαία.
Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζεις για το Digital Marketing και πόσο σημαντικό είναι για την επιχείρηση σου! Bonus tip υπάρχουν πάρα πολλές αξιόλογες digital marketing εταιρειες στην Ελλάδα
Το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing), που ονομάζεται επίσης και online marketing, είναι η προώθηση προιόντων και υπηρεσιών, με σκοπό τη σύνδεση των επιχειρήσεων με πιθανούς πελάτες χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο και άλλες μορφές ψηφιακής επικοινωνίας. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο το email marketing, τα social media και τη διαφήμιση μέσω του internet, αλλά και όλων των καναλιών διαφήμισης που πηγάζουν από αυτά.
Το μάρκετινγκ (marketing), αλλιώς αγοραλογία, συνίσταται στην οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών.
Ο κλάδος του digital marketing ανθεί και έχει καταστεί ανάγκη για τις εταιρείες να επενδύσουν σε αυτό. Έχει γίνει ένα κρίσιμο μέρος του μείγματος μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα μέσα και άλλα.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ σεμινάρια είναι η διαδικασία χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για την εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών στην επιχείρηση
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σημαντικό γιατί βοηθά τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους με αποτελεσματικό τρόπο. Τους βοηθά επίσης να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους και να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή παρουσία για την επιχείρησή τους.
Το Digital Marketing περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες Marketing που γίνονται μέσω των ηλεκτρονικών συσκευών στο διαδίκτυο.
Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν ψηφιακά κανάλια όπως Μηχανές Αναζήτησης, Social Media, Email και άλλες ιστοσελίδες για να συνδεθούν με παλιούς και νέους πελάτες.
Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση εξαρτάται από τον τύπο της εταιρείας στην οποία βρίσκεστε και τους στόχους σας. Για παράδειγμα, εάν είστε startup, τότε είναι σημαντικό να έχετε ένα blog με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που ενημερώνεται τακτικά. Εάν είστε στον κλάδο B2B, τότε ίσως θέλετε να έχετε ένα ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο με πληροφορίες για τον κλάδο.
Μερικοί άλλοι τύποι ψηφιακού περιεχομένου περιλαμβάνουν: αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο, γραφήματα πληροφοριών και εικόνες. Ο τύπος περιεχομένου που δημιουργείτε θα εξαρτηθεί από το κοινό-στόχο σας και τον στόχο για την επιχείρησή σας.
Το Digital Marketing εφαρμόζεται ηλεκτρονικά και διαδικτυακά. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες για τα brands να προσεγγίσουν πελάτες μέσα από email, videos, τα Social Media και τις μηχανές αναζήτησης.
Είναι ξεκάθαρο ότι στις μέρες μας κάθε brand διαθέτει ιστοσελίδα. Αν όχι, σίγουρα δραστηριοποιείται ή διαφημίζεται στα Social Media!
Το online περιεχόμενο και Marketing είναι τόσο συνηθισμένο που οι καταναλωτές βασίζονται κυρίως σε αυτό ως μέσο για να ενημερωθούν σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες.
Με άλλα λόγια για να είσαι ανταγωνιστικός επιχειρηματίας, θα πρέπει να αναπτύξεις το Digital Marketing στην επιχείρηση σου.
Το Digital Marketing έχει πολλές επιλογές και στρατηγικές που μπορείς να δημιουργήσεις και να πειραματιστείς με χαμηλό σχετικά προϋπολογισμό.
Επίσης, έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις εργαλεία ελέγχου αναλυτικών στοιχείων και δεδομένων. Έτσι μπορείς να παρακολουθείς την επιτυχία και την απόδοση επένδυσης των καμπανιών σου, ανά πάσα στιγμή.
Το Digital Marketing ορίζεται από τη χρήση στρατηγικών και καναλιών επικοινωνίας για τη σύνδεση με πελάτες στο διαδίκτυο.
Από την ίδια την ιστοσελίδα έως τα επιμέρους στοιχεία και περιεχόμενο του brand – email, διαφημίσεις, video κ.ο.κ.- υπάρχει ένα ευρύ φάσμα τακτικών που εκφράζει το Digital Marketing.
Οι καλύτεροι marketers έχουν εξαρχής σαφή εικόνα για το πως μια καμπάνια marketing συνεισφέρει ως προς τους στόχους που έχουν θέσει.
Ανάλογα με αυτούς τους στόχους οι marketers προσαρμόζουν τις στρατηγικές που ακολουθούν για να επιτύχουν τη βέλτιστη αποδοτικότητα.
Ένα παράδειγμα για το πως μπορεί να δουλέψει μια ομάδα Digital Marketing:
Ο υπεύθυνος για το Content Marketing μπορεί να δημιουργήσει μια σειρά αναρτήσεων στο blog του σχετικά με ένα νέο ebook που δημιουργήθηκε πρόσφατα από την επιχείρηση του.
Στη συνέχεια ο Social Media marketer θα βοηθήσει στην προώθηση αυτών των blogs μέσω αναρτήσεων ή/και διαφημίσεων στους λογαριασμούς των Social Media της επιχείρησης.
Τέλος, ο αρμόδιος για το Εmail Μarketing μπορεί να δημιουργήσει μια email καμπάνια για να στείλει σε αυτούς που αγόρασαν το ebook περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση. Πάμε όμως τώρα να εξηγήσουμε τα Είδη digital marketing υπηρεσιών που μπορείς να βρεις.
Οι digital marketers είναι υπεύθυνοι για την ψηφιακή πλευρά του μάρκετινγκ. Πρέπει να μπορούν να διαχειρίζονται όλα τα διαδικτυακά κανάλια και να βεβαιώνονται ότι λειτουργούν σύμφωνα με τους στόχους της εταιρείας.
Οι επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ(marketers) χρησιμοποιούν μια ποικιλία τεχνικών για να αναπτύξουν την επιχείρηση σας. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν μέσα κοινωνικής δικτύωσης(social media), μάρκετινγκ περιεχομένου(content marketing), πληρωμένες διαφημίσεις(ppc), email marketing και πολλά άλλα. Αυτές οι τεχνικές θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την προβολή της εταιρείας σας και να προσεγγίσετε νέους πιθανούς πελάτες.
Στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, υπάρχουν πολλά διαφορετικά κανάλια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Τα πιο κοινά κανάλια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το email marketing και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
Το κόστος ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε καμπάνια. Το κόστος του ψηφιακού μάρκετινγκ θα ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο του καναλιού που χρησιμοποιείται και το επίπεδο προσπάθειας που απαιτείται για την επιτυχία. Πρέπει να ενημερώσουμε ότι το κόστος του digital marketing, διαφέρει ανάλογα την υπηρεσία και χωρίζεται πάντα σε 2 σκέλη.
Α) Αμοιβή freelancer ή digital marketing agency
Β)Πληρωμή προς τα μέσα διαφήμισης (facebook, google κτλ)
Σαν παράδειγμα κόστους διαφήμισης θα μπορούσαμε να αναφέρουμε μία υπηρεσία της web-net η οποία ξεκινάει από τα 350€ η οποία είναι η μικρότερη υπηρεσία διαχείρισης social media. Ο πελάτης καλείται να πληρώσει τουλάχιστον 350-400 ευρώ σε διαφημίσεις στο facebook διότι δεν θα μπορεί διαφορετικά να δει αποτελέσματα. Άρα το σύνολο πληρωμής του πελάτη κάθε μήνα είναι στα 700-750 ευρώ.
Το συνολικό ποσό δαπάνης είναι σημαντικά χαμηλότερο από την κόστος που θα πλήρωνε για να έχει έναν inhouse υπάλληλο ενώ παράλληλα μπορεί να αξιοποιήσει όλη την ομάδα της web-net για να βοηθήσει την επιχείρησή του. Η αμοιβή ενός υπαλλήλου στο digital marketing όπως αναφέρουμε και πιο κάτω στο άρθρο ξεκινάει από τα 700-750 ευρώ και το επίπεδο είναι junior. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχει τις γνώσεις να φέρει εις πέρας τις απαραίτητες εργασίες που χρειάζονται καθημερινά για να ανθίσει μία εταιρεία στο κόσμο του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Μπορείτε να ξεκινήσετε διαφημιση social media με τη βοήθεια της web-net άμεσα!
– Θα θέλαμε να μάθουμε για τη διαχειριση social media τιμες: Μία ερώτηση που δεχόμαστε καθημερινά. Η απάντηση δεν είναι ποτέ μία. Υπάρχουν πακετα digital marketing τα οποία διαφέρουν κοστολογικά για κάθε επιχείρηση.
– Θα ήθελες η επιχείρησή σου να αντιμετωπίζεται σαν μία επιχείρηση της σειράς; Αν όχι τότε θα πρέπει να καταλάβεις ότι κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και έχει διαφορετικές ανάγκες αλλά και προοπτικές.
– Θα θέλαμε να μάθουμε για το copywriting τιμεσ: Το copywriting έχει πάντα διαφορετικές τιμές ανάλογα το Niche και τον ανταγωνισμό που έχει η κάθε επιχείρηση. Αν για παράδειγμα χρειαστεί να γράψουμε για ιατρικό μαρκετινγκ οι τιμές θα είναι σίγουρα αυξημένες διότι είναι δύσκολο και απαιτητικό niche.
Σε κάθε περίπτωση η τιμολόγηση μίας υπηρεσίας είναι μία συγκεκριμένη διαδικασια η οποία πρέπει να ολοκληρωθεί μετά από σοβαρό έλεγχο ανταγωνισμού αλλά και μελέτη πάνω στο business plan κάθε επιχείρησης.
Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας για συνεργασία συμπληρώνοντας μία φόρμα επικοινωνίας εδώ.
Παρακάτω θα δείτε τα ειδη digital marketing που υπάρχουν στην αγορά αυτή τη στιγμή.
Αυτή είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σου ώστε να λάβει “υψηλότερη κατάταξη” στις σελίδες αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης.
Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας και η αναγνωρισιμότητα του brand σου.
Τα κανάλια που επωφελούνται από τις τεχνικές του SEO περιλαμβάνουν ιστοσελίδες, blogs και infographics.
Υπάρχουν διάφορες τεχνικές SEO προκειμένου να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου. Οι πιο σημαντικές είναι:
Με την χρήση των κατάλληλων keywords μπορείς να απαντήσεις στις ερωτήσεις των αναγνωστών. Παράλληλα μπορείς να επιτύχεις υψηλότερη κατάταξη (rank) στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP) που δημιούργησαν αυτές οι ερωτήσεις.
Ποια σχετική δραστηριότητα μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη της ιστοσελίδας σου;
Η απάντηση είναι οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι, γνωστοί και ως backlinks.
Ο αριθμός και η ποιότητα των ιστοσελίδων που συνδέονται με τη δική σου, επηρεάζουν τον βαθμό κατάταξης των keywords που σε ενδιαφέρουν.
Με τη δικτύωση σε άλλες ιστοσελίδες, την ανάπτυξη άρθρων σε αυτές (ως guest), τα οποία οδηγούν πίσω στην ιστοσελίδα σου μπορείς να αναπτύξεις τα links που χρειάζεσαι για να ανέβεις στην κατατάξη της αντίστοιχης SERP.
Η συμπίεση εικόνας, η κατάλληλη διαχείριση των δεδομένων και η βελτιστοποίηση αρχείων CSS μπορούν να αυξήσουν την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σου, η οποία αποτελεί ένα σημαντικό κριτήριο κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων για τις μηχανές αναζήτησης.
Ο όρος Social Media Marketing υποδηλώνει τη δημιουργία και την προώθηση στοιχείων περιεχομένου με σκοπό την ανάπτυξη του brand, την αύξηση της επισκεψιμότητας και την προσέλκυση νέων πελατών.
Τα κανάλια επικοινωνίας που παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική marketing είναι:
Αυτό σου δίνει τελικά περισσότερες ευκαιρίες να “μετατρέψεις” τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου σε πελάτες.
Τα γραφήματα είναι μια μορφή οπτικού περιεχομένου που βοηθά τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να λάβουν ευκρινείς απαντήσεις σε αυτά που ρώτησαν.
Αυτή η στρατηγική προωθεί τo brand και το περιεχόμενό σου στα Social Media. Τα κανάλια επικοινωνίας που παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική marketing είναι:
Με αυτό τον τύπο διαφήμισης πληρώνεις κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σου.
Ένας από τους πιο συνηθισμένους τύπους PPC είναι το Google Ads, ή google digital marketing
το οποίο σου επιτρέπει τη διαφήμιση στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google.
Άλλα κανάλια επικοινωνίας που μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις διαφημίσεις είναι:
Πρόκειται για έναν τύπο διαφήμισης βάσει απόδοσης όπου λαμβάνεις προμήθεια για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών κάποιου άλλου στην ιστοσελίδα σου.
Τα κανάλια επικοινωνίας που παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική marketing είναι:
Φιλοξενία Video Ads στο YouTube Partner Program
Δημοσίευση συνδέσμων συνεργατών από τους λογαριασμούς σου στα Social Media
Οι εταιρείες χρησιμοποιούν το Εmail Μarketing ως τρόπο επικοινωνίας με το κοινό τους.
Το email χρησιμοποιείται συχνά για την προώθηση περιεχομένου, εκπτώσεων, εκδηλώσεων καθώς και για την προσέλκυση πελατών προς την ιστοσελίδα της επιχείρησης.
Οι τύποι email που μπορεί να στείλετε σε μια καμπάνια Email Marketing είναι:
Σκοπός του Inbound Marketing είναι η προσέλκυση και η ευχαρίστηση των πελατών σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάθε τεχνική Digital Marketing για να δημιουργήσεις μια εμπειρία, αρκεί αυτή να προσανατολίζεται στις ανάγκες του πελάτη. online σεμιναρια δωρεαν υπάρχουν πάρα πολλά στο διαδίκτυο. Συνέχισε να διαβάζεις και θα σου προτείνουμε αρκετά και εμείς!
Ακολουθούν μερικά κλασικά παραδείγματα Inbound Marketing συγκριτικά με το παραδοσιακό Marketing:
Αυτή η μέθοδος αναφέρεται σε διαφημίσεις που βασίζονται κυρίως σε περιεχόμενο και εμφανίζονται σε μια πλατφόρμα παράλληλα με άλλο, δωρεάν περιεχόμενο. Μπορείτε να βρείτε τις τιμές κάθε σαιτ εφόσον επικοινωνήσετε μαζί με τον διαχειριστή κάθε site. Υπάρχει τιμοκαταλογοσ διαφημισεων σε site και είναι διαμορφωμένος ανάλογα με την επισκεψιμότητα που έχει το κάθε site.
Πολλοί marketers θεωρούν ότι οι διαφημίσεις στα Social Media είναι “native” – για παράδειγμα η διαφήμιση στο Facebook/Instagram.
Το Marketing Automation αναφέρεται στο λογισμικό που αυτοματοποιεί τις βασικές λειτουργίες του Digital Marketing όπως:
Νewsletter email: Ο αυτοματισμός των email δεν σου επιτρέπει να στέλνεις μόνο αυτόματα email στους συνδρομητές σου.
Μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να προσαρμόσεις τη λίστα επαφών σου ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν και το κοινό που θέλεις να στοχεύσεις.
Προγραμματισμός δημοσίευσης στα Social Media: Εάν θέλεις να ενισχύσεις την παρουσία σου στα Social Media θα πρέπει να δημοσιεύεις συχνά περιεχόμενο.
Τα εργαλεία προγραμματισμού Social Media προωθούν το περιεχόμενό σου σε αυτά τα κανάλια αυτοματοποιημένα και προσαρμοσμένα στις δικές σου ανάγκες.
Δημιουργία Leads: Η προσέλκυση του κοινού και ακολούθως η μετατροπή του σε πελάτες/αγοραστές, μπορεί να είναι μια μακρά διαδικασία.
Μπορείς να αυτοματοποιήσεις αυτήν τη διαδικασία στέλνοντας email με συγκεκριμένο περιεχόμενο σε πελάτες που πληρούν τα κριτήρια που θέτεις.
Έλεγχος και αναφορές καμπάνιας: Οι καμπάνιες marketing μπορούν να περιλαμβάνουν πολλά άτομα, emails, περιεχόμενο, ιστοσελίδες, τηλεφωνικές κλήσεις κ.α.
Το Marketing Automation μπορεί να σε βοηθήσει στον έλεγχο, την επικαιροποίηση και την παρουσίαση αποτελεσμάτων για την πρόοδο των επιμέρους και των συνολικών στοιχείων της καμπάνιας.
Το Online PR είναι η πρακτική της οικοδόμηση σχέσεων και ενδιαφερόντων μεταξύ της επιχείρησης σου και άλλων οργανισμών/ατόμων στον διαδικτυακό χώρο.
Το Online PR αναπτύσσεται μέσα από online δημοσιεύσεις, blogs και άλλες ιστοσελίδες που βασίζονται σε περιεχόμενο.
Τα κανάλια επικοινωνίας που παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική marketing είναι:
Προσέγγιση δημοσιογράφων μέσω των Social Media: Η συνομιλία με δημοσιογράφους στο Twitter, για παράδειγμα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπτύξεις μια σχέση με τον Τύπο.
Online Kριτικές της επιχείρησης: Οι θετικές κριτικές για την επιχείρηση σου βοηθούν στην ενίσχυση της “εικόνας” και αξιοπιστίας του brand σου.
Σχόλια στην ιστοσελίδα/blog : Η απάντηση στα σχόλια ατόμων που διαβάζουν το περιεχόμενό σου είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσεις μια παραγωγική συζήτηση γύρω από τα προϊόντα/υπηρεσίες σου.
Με το χορηγούμενο περιεχόμενο (Sponsored Content), πληρώνεις μια άλλη εταιρεία ή άτομο για να δημιουργήσεις και να προωθήσεις περιεχόμενο που αναφέρεται με κάποιον τρόπο στο brand σου.
Ένας δημοφιλής τύπος χορηγούμενου περιεχομένου είναι το Influencer Marketing.
Με αυτόν τον τύπο Marketing, ένα άτομο/εταιρεία που ασκεί μεγάλη επιρροή στον κλάδο του δημοσιεύει αναρτήσεις/βίντεο που σχετίζονται με την επιχείρηση σου στα Social Media.
Ένας άλλος τύπος διαφημιζόμενου περιεχομένου θα μπορούσε να είναι μια ανάρτηση blog ή ένα άρθρο που είναι γραμμένο για να προωθήσει ένα θέμα, μια υπηρεσία ή ένα brand.
Όταν ξεκινάς για πρώτη φορά με το Digital Marketing, είναι σημαντικό να προσδιορίσεις με ακρίβεια τους στόχους σου. Στη συνέχεια θα πρέπει να σχεδιάσεις τη στρατηγική σου ανάλογα με τους στόχους που έχεις θέσει.
Για παράδειγμα, εάν ο στόχος σου είναι να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου, θα πρέπει να δώσεις έμφαση στην παρουσία σου στα Social Media.
Εναλλακτικά, ίσως θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις σε ένα συγκεκριμένο προϊόν.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Εάν συμβαίνει αυτό, είναι πιο σημαντικό να εστιάσεις στο SEO για να προσελκύσεις υποψήφιους αγοραστές στην ιστοσελίδα σου. Επιπλέον, μπορείς να σχεδιάσεις διαφημιστικές καμπάνιες PPC διαφημίσεων για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα σου μέσω αυτών.
Όποια κι αν είναι η περίπτωση, είναι πιο εύκολο να διαμορφώσεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική Digital Marketing αφού έχεις καθορίσει με ακρίβεια τους σημαντικότερους στόχους της επιχείρησης σου.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Digital Marketing είναι η δυνατότητα να στοχεύσεις συγκεκριμένα είδη κοινού βάσει ενός πολύ μεγάλου αριθμού μεταβλητών.
Ωστόσο, δεν μπορείς να επωφεληθείς από αυτή τη δυνατότητα εάν δεν έχεις προσδιορίσει εξαρχής το κοινό που στοχεύεις.
Φυσικά, το κοινό που στοχεύεις διαφέρει ανάλογα με το κανάλι επικοινωνίας ή τους στόχους που έχεις για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή καμπάνια.
Για παράδειγμα, ίσως έχεις παρατηρήσει ότι το μεγαλύτερο μέρος του κοινού σου στο Instagram είναι νεότερο και προτιμά αστεία memes και γρήγορα videos. Από την άλλη το κοινό σου στο Linkedin τείνει να αφορά ηλικιωμένους επαγγελματίες που αναζητούν διαφορετικού τύπου συμβουλές.
Έτσι, θα πρέπει να διαφοροποιήσεις το περιεχόμενό σου σε αυτά τα δυο κανάλια έτσι ώστε να προσελκύσεις αυτά τα διαφορετικά είδη κοινού.
Ο προϋπολογισμός που καθορίζεις εξαρτάται από τα εργαλεία Digital Marketing που θα επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις.
Αν εστιάζεις σε τεχνικές όπως το SEO, τις οργανικές αναρτήσεις στα Social Media και τη δημιουργία περιεχομένου για μια προϋπάρχουσα ιστοσελίδα, χρειάζεται να επενδύσεις περισσότερο σε χρόνο παρά σε χρήμα.
Με το Inbound Marketing, εξάλλου ο βασικός στόχος είναι η δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας που θέλει να καταναλώσει το κοινό σου.
Από την άλλη αν επιλέξεις τη διαφήμιση ή την αγορά λιστών email, υπάρχει αναμφίβολα κάποιο κόστος. Φυσικά, το κόστος εξαρτάται από το είδος της προβολής που θέλεις, τον τομέα που δραστηριοποιείται η επιχείρηση σου και το κοινό που θέλεις να προσελκύσεις
Για παράδειγμα, για να δημιουργήσεις PPC διαφημίσεις χρησιμοποιώντας το Google Ads, θα πρέπει να υποβάλεις προσφορές για keywords που σε ενδιαφέρουν, έναντι άλλων επιχειρήσεων του κλάδου σου.
Ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα του keyword, αυτό μπορεί να είναι οικονομικά προσιτό ή εξαιρετικά ακριβό, ανεβάζοντας έτσι το συνολικό κόστος της διαφήμισης.
Οι καλύτερες στρατηγικές Digital Marketing συνδυάζουν τόσο τα δωρεάν όσο και τα επί πληρωμή εργαλεία για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους.
Για παράδειγμα, μπορείς να αφιερώσεις χρόνο στην ανάπτυξη μιας συστηματικής επικοινωνίας και σύνδεσης με το κοινό σου.
Έτσι μέσω του ποιοτικού περιεχομένου, μπορείς να διερευνήσεις τις ανάγκες των πελατών σου και να λύσεις τα προβλήματα τους.
Με αυτό τον τρόπο είναι πιθανό να δεις σημαντικά αποτελέσματα εντός των πρώτων έξι μηνών της προσπάθειας σου.
Ωστόσο, εάν επιλέξεις τις PPC διαφημίσεις (επί πληρωμή) τότε τα αποτελέσματα μπορεί να έρθουν ακόμη πιο γρήγορα.
Γενικώς, συνιστάται ο συνδυασμός της οργανικής (δωρεάν) προσέγγισης χρησιμοποιώντας περιεχόμενο, SEO και τα Social Media, με στοχευμένες διαφημίσεις. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται τις πιθανότητες για μια πιο μακροπρόθεσμη, βιώσιμη επιτυχία.
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να δοκιμάσεις διαφορετικές προσεγγίσεις για να διαπιστώσεις ποια κανάλια – επί πληρωμή ή δωρεάν – αποδίδουν καλύτερα για το brand σου.
Η χρήση των κινητών αντιπροσωπεύει όλο και μεγαλύτερο αριθμό χρηστών και αγοραστών στο διαδίκτυο.
Ίσως χρειάζεσαι βοήθεια από μία εταιρεία digital marketing. Μπορείς να βρεις στο παρακάτω link πακέτα για διαχειριση social media αθηνα. Μαζί παρέχεται και πλανο social media.
Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσεις τις online διαφημίσεις, τις ιστοσελίδες, τις εικόνες των Social Media και άλλα ψηφιακά στοιχεία για τις κινητές συσκευές.
Όσοι αλληλεπιδρούν με την επιχείρηση σου μέσω διαδικτύου από τις συσκευές των κινητών τους θα πρέπει να έχουν αντίστοιχη θετική εμπειρία με εκείνους που χρησιμοποιούν υπολογιστές.
Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας φιλικής προς τις κινητές συσκευές.
Μπορεί επίσης να σημαίνει μείωση της έκτασης της φόρμας επικοινωνίας ώστε να μη δημιουργούνται προβλήματα για τα άτομα που διαβάζουν το περιεχόμενό σου εν κινήσει.
Όσον αφορά τις εικόνες στα Social Media, είναι σημαντικό, κατά τη δημιουργία τους, να έχετε πάντα κατά νου έναν χρήστη κινητού. Κι αυτό γιατί οι διαστάσεις της οθόνης είναι μικρότερες σε κινητές συσκευές και το κείμενο μπορεί να αποκοπεί.
Το Digital Marketing εστιάζει στην προσέγγιση στοχευμένου κοινού μέσω εξατομικευμένου περιεχομένου. Αυτό όμως δε μπορεί να συμβεί χωρίς αποτελεσματική έρευνα keywords.
Η διεξαγωγή συστηματικής έρευνας για keywords είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου και του περιεχομένου που δημοσιεύεις για SEO.
Με τη χρήση αποδοτικών keywords διασφαλίζεις ότι οι χρήστες μπορούν να βρουν την επιχείρησή σου εύκολα μέσω των μηχανών αναζήτησης.
Η έρευνα keywords στα Social Media μπορεί να είναι χρήσιμη για την προώθηση των προϊόντων σου σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας.
Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις μια λίστα keywords υψηλής απόδοσης που σχετίζονται με τα προϊόντα/υπηρεσίες σου και να την επικαιροποιείς ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Είναι πολύ σημαντικό να μάθεις να επεξεργάζεσαι και να αξιοποιείς τα αναλυτικά στοιχεία που προκύπτουν από τις δράσεις σου. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω εργαλείων όπως το Google Analytics.
Για παράδειγμα, ίσως διαπιστώσεις ότι η ιστοσελίδα σου δεν έχει πλέον την επισκεψιμότητα που είχε στο παρελθόν.
Έτσι μπορείς να ενημερώσεις το περιεχόμενο της ή να δημιουργήσεις μια καινούρια.
Με αυτό τον τρόπο θα διασφαλίσεις ότι οι επισκέπτες βρίσκουν φρέσκο και σχετικό περιεχόμενο για να καλύψουν τις ανάγκες τους.
Για παράδειγμα, ίσως μετά από μερικούς μήνες να διαπιστώσεις ότι το κοινό σου δεν ενδιαφέρεται πλέον για το περιεχόμενό σου στο Instagram. Από την άλλη μπορεί να ενδιαφέρονται για τις δημοσιεύεις σου στο Facebook.
Αυτή μπορεί να είναι μια ευκαιρία να επανεξετάσεις τη στρατηγική σου Instagram. Επίσης μπορεί να σημαίνει ότι το κοινό σου προτιμά ένα διαφορετικό κανάλι για να καταναλώνει το περιεχόμενο σου.
Το Digital Marketing παρέχει στις επιχειρήσεις ευελιξία και ευκαιρίες για συνεχή ανάπτυξη!
Εξαρτάται από εσένα να τις εκμεταλλευτείς! online σεμιναρια digital marketing είναι μία φοβερή επένδυση στο μέλλον της επιχείρησής σου μην το αμελήσεις !
Ίσως χρειάζεσαι βοήθεια από μία εταιρεια digital marketing. Οι καλύτερες εταιρείες digital marketing της αγοράς χρησιμοποιούν όλα όσα διάβασες παραπάνω για να βγάλουν χρήματα από από κερδοφόρες καμπάνιες.
Η επιχείρησή σας χρειάζεται το ψηφιακό μάρκετινγκ, γι’ αυτό προστατεύστε τα συμφέροντα αλλά και την ανάπτυξη της εταιρείας σας, προσλαμβάνοντας μία εταιρεία για την οργάνωση του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας της Web-Net και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Υπάρχουν πάρα πολλά δωρεαν σεμιναρια μαρκετινγκ στην αγορά αυτή τη στιγμή.
1) Δέσμευση πελατών έναντι εμπειρίας πελάτη
Μία από τις πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο είναι ότι το multichannel marketing εστιάζει στην προσέλκυση πελατών, ενώ το omnichannel εστιάζει στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.
Με το μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών, ο στόχος είναι να διαδοθεί το δίκτυο όσο το δυνατόν ευρύτερα για να ευαισθητοποιηθούν όλο και περισσότεροι άνθρωποι για μια επιχείρηση.
Με το omnichannel marketing, ο στόχος είναι να δημιουργηθεί μια συνεπής εμπειρία πελάτη για άτομα που γνωρίζουν ήδη και ασχολούνται με μια επιχείρηση.
Ας βάλουμε αυτή τη διαφορά στο πλαίσιο.
Πάρτε ως παράδειγμα τα social media.
Με μια multichannel marketing προσέγγιση, ο στόχος είναι να αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους, σχόλια, επισημάνσεις “μου αρέσει” και κοινοποιήσεις στις σελίδες και τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς αυτές οι μετρήσεις δείχνουν ότι περισσότεροι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας.
Αντίστροφα, μια στρατηγική omnichannel θα επικεντρωθεί λιγότερο σε αυτές τις μετρήσεις που βασίζονται στην ποσότητα και περισσότερο στη διασφάλιση ότι οι πελάτες μπορούν να μεταπηδήσουν αβίαστα από τη σελίδα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας.
Για παράδειγμα, όταν κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση Facebook, μεταφέρονται στην αντίστοιχη σελίδα προϊόντος στον ιστότοπό σας, παρέχοντας μια βελτιωμένη και απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη.
2) Καναλοκεντρικό έναντι πελατοκεντρικό
Μια άλλη βασική διαφορά εδώ είναι ότι μια πολυκαναλική προσέγγιση εστιάζει στα κανάλια, ενώ μια στρατηγική πολυκαναλικών είναι πελατοκεντρική.
Ο στόχος του πολυκαναλικού μάρκετινγκ είναι να μεγιστοποιήσει τον αριθμό των καναλιών που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας επωνυμίας.
Με περισσότερα κανάλια, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν πώς θέλουν να αλληλεπιδράσουν με μια επιχείρηση. Όσο περισσότερα κανάλια προσφέρονται, τόσο περισσότερες επιλογές έχει ο πελάτης.
Για το omnichannel, ο πελάτης, όχι το κανάλι, είναι το επίκεντρο.
Με τον πελάτη στο κέντρο, ο στόχος είναι να παρέχουμε μια βέλτιστη εμπειρία καθώς αλλάζουν μεταξύ καναλιών, εξαλείφοντας την τριβή μεταξύ διαφορετικών ψηφιακών σημείων επαφής.
Λιγότερα διασυνδεδεμένα κανάλια είναι καλύτερα από περισσότερα μη συνδεδεμένα κανάλια.
Στη λιανική, για παράδειγμα, μια πολυκαναλική εστίαση θα περιλάμβανε μεγάλο αριθμό καναλιών, όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων ιστοτόπων, καναλιών SEO και επί πληρωμή, διαφημιστικών πινακίδων, τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών διαφημίσεων, email, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ίσως ακόμη και τηλεφωνικών κλήσεων.
Συγκριτικά, η εστίαση σε όλα τα κανάλια θα περιλαμβάνει μόνο τα μισά από αυτά τα κανάλια, όπως ιστότοπους, email και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και όλα αυτά θα συγχρονίζονται ώστε οι πελάτες να μπορούν να μετακινούνται απρόσκοπτα από το ένα στο άλλο.
3) Ποσότητα vs ποιότητα
Η τελική διαφορά μεταξύ των δύο είναι ο αριθμός των καναλιών επαφής που χρησιμοποιούνται σε σχέση με την ποιότητα της τελικής υποστήριξης που προσφέρεται μέσω των καναλιών.
Όπως έχουμε πει, το multichannel έχει να κάνει με την επέκταση του αριθμού των διαθέσιμων καναλιών.
Όσο περισσότερα κανάλια προσφέρονται, τόσο το καλύτερο. Αυξάνει την προσέγγιση χρηστών και επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν πώς θα αλληλεπιδράσουν με μια επιχείρηση.
Ωστόσο, δεν καταβάλλεται προσπάθεια για τη σύνδεση των καναλιών, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες πρέπει να ξεκινήσουν από την αρχή όταν αλλάζουν από τον έναν τρόπο επικοινωνίας στον άλλο.
Αυτό μπορεί να εμποδίσει την ποιότητα της υποστήριξης που λαμβάνεται.
Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης δεν μπορεί να συνδεθεί στον λογαριασμό του, μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά στο customer support για συμβουλές. Ο agent της εταιρείας συζητά και βοηθάει τον πελάτη για να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασής του.
Η κλήση τελειώνει και ο πελάτης αρχίζει να ακολουθεί τα βήματα, ωστόσο, αντιμετωπίζει ένα βήμα που δεν αναφέρθηκε από τον agent και δεν ξέρει τι να κάνει.
Καθώς τα κανάλια email και τηλεφώνου της επιχείρησης δεν συγχρονίζονται, ο πελάτης πρέπει να εξηγήσει το πρόβλημά του από την αρχή σε email.
Το Omnichannel έχει να κάνει με την ποιότητα της υποστήριξης που προσφέρεται μέσω των καναλιών μιας επιχείρησης.
Ένας πελάτης μπορεί να επιλέξει από όποιο κανάλι έχει στη διάθεσή του και γνωρίζει ότι η ποιότητα της υποστήριξης που θα λάβει θα είναι η ίδια.
Υπάρχει μια βασική διαφορά εδώ μεταξύ της ποιότητας υποστήριξης και του τύπου υποστήριξης.
Μια multichannel προσέγγιση δεν σημαίνει ότι κάθε κανάλι προσφέρει τον ίδιο ακριβώς τύπο υποστήριξης πελατών.
Τα κανάλια επικοινωνίας ποικίλλουν σκόπιμα για να αντιμετωπίσουν τους διαφορετικούς τύπους υποστήριξης που μπορεί να χρειαστεί ένας πελάτης.
Για παράδειγμα, μια απλή ερώτηση μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσω μιας ζωντανής αλληλεπίδρασης συνομιλίας, ενώ τα προβλήματα με την επεξεργασία ενός καλαθιού αγορών θα απαιτήσουν ένα πιο οπτικό επίπεδο υποστήριξης που προσφέρεται μέσω συνομιλίας μέσω βίντεο.
Η ποιοτική πτυχή διασφαλίζεται από την ενσωμάτωση όλων των προσφερόμενων καναλιών.
Σε αντίθεση με μια multichannel προσέγγιση, μια omnichannel προσέγγιση σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να μετακινήσουν τις αλληλεπιδράσεις από το ένα κανάλι στο άλλο χωρίς να χρειάζεται να ξεκινήσουν από την αρχή.
Χρησιμοποιώντας το ίδιο παράδειγμα ξεχασμένου κωδικού πρόσβασης, όταν ο πελάτης μεταβαίνει στο email, δεν χρειάζεται να περιγράψει ξανά την όλη κατάσταση.
Ο τηλεφωνικός πράκτορας θα καταγράψει τις λεπτομέρειες της ανταλλαγής κάτω από τα στοιχεία του πελάτη
πληροφορίες στο CRM της εταιρείας.
Ο πράκτορας που ασχολείται με το email μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες και να αποκτήσει πολύτιμες πληροφορίες για να απαντήσει στον πελάτη από το νέο κανάλι.
Οι σπουδές του digital marketing (ψηφιακού μάρκετινγκ) είναι ένας τομέας που έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στον κόσμο. Έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ μιας εταιρείας και υπάρχουν πολλές διαφορετικές πτυχές σε αυτό. Είναι σημαντικό για τις εταιρείες να έχουν κάποιον στο προσωπικό τους που μπορεί να διαχειριστεί αυτή την πτυχή της επιχείρησής τους, αλλά μπορεί επίσης να είναι επωφελής για όσους θέλουν να εισέλθουν στον τομέα.
Εάν ενδιαφέρεστε να ακολουθήσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ ως καριέρα, τότε ίσως θελήσετε να εγγραφείτε σε ένα πρόγραμμα σπουδών ψηφιακού μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλά υπέροχα σχολεία που προσφέρουν αυτά τα μαθήματα online ή στην πανεπιστημιούπολη και θα σας διδάξουν τα πάντα, από το πώς να δημιουργείτε περιεχόμενο για πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έως πώς να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για τις μηχανές αναζήτησης.
Ο μέσος μισθός ενός επαγγελματία digital marketing ξεκινάει από τα 750-800 ευρώ/μήνα στην Ελλάδα και συνεχώς αυξάνεται χωρίς να υπάρχει όριο. Ο μέσος μισθός για κάποιον που έχει 5+ χρόνια εμπειρίας στον τομέα του digital marketing στο εξωτερικό είναι περίπου 66.000€ ενώ στην Ελλάδα είναι περίπου 23000€. Ο μέσος μισθός ενός digital marketer στις ΗΠΑ είναι 86.000 $ (82.508 €). Στην Ινδία, είναι περίπου 18.000 $ (17.269 €).
Ο μισθός του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι καθοριστικός παράγοντας για όποιον θέλει να εισέλθει σε αυτόν τον τομέα. Οι μισθοί των digital marketers δεν είναι απλώς υψηλοί αλλά και αυξάνονται. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια από τις πιο απαιτητικές σταδιοδρομίες σήμερα. Είναι μια σπουδαία καριέρα για όσους είναι δημιουργικοί και θέλουν να εργαστούν με δεδομένα. Οι επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι υπεύθυνοι για τη δημιουργία και την υλοποίηση καμπανιών μάρκετινγκ για ψηφιακά κανάλια όπως το email, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους ιστότοπους. Το εύρος μισθών για τους επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο της εταιρείας στην οποία εργάζονται.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να σκεφτείτε μια καριέρα στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ο πρώτος λόγος είναι ότι είναι ένας αναπτυσσόμενος τομέας που επεκτείνεται τα τελευταία χρόνια. Ένας δεύτερος λόγος είναι ότι αλλάζει συνεχώς, πράγμα που σημαίνει ότι θα υπάρχει πάντα κάτι νέο να μάθεις, σε αντίθεση με άλλους τομείς όπου μπορεί να έχεις μάθει όλα όσα έπρεπε να ξέρεις για τη δουλειά σου μετά από ένα ή δύο χρόνια. Ένας τρίτος λόγος είναι ότι μπορείτε να εργαστείτε από το σπίτι ή οποιοδήποτε άλλο μέρος θελήσετε.
Οι εταιρείες μάρκετινγκ είναι υπεύθυνες για τη δημιουργία καμπανιών μάρκετινγκ και στρατηγικών για τους πελάτες τους. Πρέπει να γνωρίζουν τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο και να έχουν βαθιά κατανόηση του πώς να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι εταιρειών μάρκετινγκ, αλλά όλες έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: πρέπει να ξέρουν πώς να χρησιμοποιούν την πιο πρόσφατη τεχνολογία και εργαλεία για να έχουν επιτυχία.
Οι εταιρείες μάρκετινγκ Αθήνα προσφέρουν υπηρεσίες όπως branding, διαφήμιση και μάρκετινγκ. Συνεργάζονται με πελάτες από όλα τα διαφορετικά υπόβαθρα και τους προϋπολογισμούς και γι’ αυτό έχουν ένα εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο πελατών.
Ελπίζουμε να σου αρέσει το περιεχόμενο που διαβάζεις από τη Νο1 ελληνικη εταιρεια μαρκετινγκ που έχει σκοπό να εκπαιδεύει αλλά και να παρέχει της βέλτιστες υπηρεσίες στους πελάτες της. Αν σου αρέσει βεβαιώσου ότι μας ακολουθείς στα social media!
Θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός/κή στην επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη εάν έχεις δική σου επιχείρηση. Διάβασε πολλά digital marketing αρθρα ώστε να κάνεις τη σωστή επιλογή. Υπάρχουν διαφόρων ειδών εταιρείες digital marketing, γι’ αυτό θα πρέπει να σιγουρευτείς ποια εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες σου:
Ειδικότερα υπάρχουν τα top δωρεαν σεμιναρια 2020 παρακάτω τα οποία δίνουν και digital marketing πιστοποιηση.
Εάν χρειάζεσαι online σεμιναρια digital marketing μπορείς να δεις τα διαθέσιμα εδώ
Η Google έχει βγάλει ένα εξαιρετικό πρόγραμμα digital marketing 2022 για τους αρχάριους του digital marketing το οποίο λέγεται grow greek tourism online
Ξεκίνα τώρα το ταξίδι σου στο digital marketing κάνοντας το νέο σεμινάριο της google: grow greek tourism online
Θέλεις να ασχοληθείς σοβαρά με τον κλάδο του digital marketing αλλά δεν ξέρεις από που να ξεκινήσεις; Σου έχουμε τη λύση.
Τα παραπάνω σεμινάρια είναι τα καλυτερα σεμιναρια digital marketing που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά. Τα digital marketing σεμιναρια είναι σημαντικά για κάθε επαγγελματία που θέλει συνεχώς να εξελίσσεται και να μην μένει ποτέ πίσω στο ραγδαία εξελισσόμενο τομέα που κυριαρχεί στην εποχή μας και λέγεται digital marketing.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η χρήση ψηφιακών καναλιών για την προσέγγιση των καταναλωτών. Περιλαμβάνει όλες τις πτυχές του μάρκετινγκ, από την ψηφιακή διαφήμιση και τη διαχείριση των social media έως τον σχεδιασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing) και την κατασκευή ιστοσελίδας.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει πολλά οφέλη, συμπεριλαμβανομένης μιας πιο προσωπικής σύνδεσης με τους πελάτες σας, της δυνατότητας μέτρησης των αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο και γνώσεων σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών.
Τα πιο δημοφιλή εργαλεία περιλαμβάνουν εργαλεία SEO όπως το Google Analytics, εργαλεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως το MailChimp και το Aweber, λογισμικό διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Hootsuite ή το Buffer και προγράμματα δημιουργίας ιστοτόπων όπως το Wix ή το Squarespace.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι Digital Marketing, αλλά μερικοί από αυτούς είναι το SEO (Search Engine Optimization), το Email Marketing (Λίστα Email), το Content Marketing (Content Creation) και το Google Ads (PPC).
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO, είναι η πρακτική της ανάπτυξης ενός ιστότοπου με τέτοιο τρόπο ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Αυτό γίνεται με την ανάλυση του ανταγωνισμού και στη συνέχεια τη βελτίωση των φιλικών προς την αναζήτηση στοιχείων της σελίδας. Αυτό συνήθως σημαίνει την προσθήκη λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο, την ενημέρωση της δομής και της ιεραρχίας του ιστότοπου και τη στόχευση φράσεων υψηλής επισκεψιμότητας. Το SEO μπορεί επίσης να κάνει τον ιστότοπό σας πιο ορατό σε άλλους δημοφιλείς ιστότοπους μέσω κοινωνικών μέσων ή τρίτων.