0 0.00

Cart

No products in the cart.

Δημιουργία Eshop: Ο Απόλυτος Οδηγός 2023 (UPD)

Κατασκευή Eshop

Δημιουργία Eshop και όσα πρέπει να γνωρίζεις

Η λιανική αγορά αλλάζει. Στο παρελθόν, οι άνθρωποι πήγαιναν σε ένα φυσικό κατάστημα για να αγοράσουν τα προϊόντα τους. Σήμερα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στα ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους. Η ευκολία του να μπορείς να ψωνίσεις από το σπίτι είναι δύσκολο να ξεπεραστεί.

Ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ένας ιστότοπος που πουλά προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο. Ο πελάτης μπορεί είτε να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία απευθείας από τον ιστότοπο είτε μπορεί να κάνει μια παραγγελία σε τρίτο μέρος που θα του την εκπληρώσει.

Πώς να πουλάτε στο Διαδίκτυο

Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να ξέρετε ότι μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο. Δεν είναι μόνο η δημιουργία ενός eshop ή ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας. Πρέπει να λάβετε υπόψη τα εξής:

-Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας;

-Τι θα περιμένουν να βρουν στον ιστότοπό σας;

-Ποιοι είναι μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε τον ιστότοπό σας να ξεχωρίζει από το πλήθος;

-Πώς σκοπεύετε να προσελκύσετε και να διατηρήσετε πελάτες;

Η απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις θα σας βοηθήσει να καθοδηγήσετε τις αποφάσεις σας και θα σας διευκολύνει τη διαδικασία.

Πόσα χρήματα πραγματικά χρειάζεστε για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η έναρξη μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι τόσο ακριβή όσο νομίζετε. Μπορείτε να ξεκινήσετε και με ελάχιστα χρήματα δημιουργώντας μία επιχείρηση dropshipping.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να προσέχετε όταν ξεκινάτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Πρέπει να έχετε τα σωστά προϊόντα, ανταγωνιστικές τιμές και έναν ιστότοπο με επαγγελματική εμφάνιση.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την κατασκευή ενός eshop;

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν πόσος χρόνος χρειάζεται για την κατασκευή ενός eshop. Αυτά μπορεί να κυμαίνονται από το μέγεθος του καταστήματος, την πολυπλοκότητα του σχεδιασμού και τα χαρακτηριστικά που θέλετε να έχει. Ωστόσο, δεν υπάρχει καθορισμένο χρονικό πλαίσιο για το πόσο χρόνο θα χρειαστεί για την κατασκευή ενός eshop.

Ποια είναι τα 4 βήματα που πρέπει να σκεφτείς πριν τη δημιουργία eshop;

1. Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου e-shop είναι να προσδιορίσετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες του κοινού-στόχου σας. Ποια είναι τα χόμπι τους; Ποια είναι τα συμφέροντά τους; Τι θέλουν να αγοράσουν;

2. Αφού προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας, πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να το προσεγγίσετε. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των διαφημίσεων ή ακόμα και του μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα.

3. Για να δημιουργήσετε ένα e-shop που να είναι επιτυχημένο, είναι σημαντικό να επενδύσετε σε καμπάνιες SEO και SEM, ώστε ο ιστότοπός σας να κατατάσσεται υψηλότερα σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google ή το Bing.

4. Όταν σχεδιάζετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος έχει επαγγελματική εμφάνιση και αίσθηση με εικόνες και γραφικά υψηλής ποιότητας, έτσι ώστε οι πελάτες να ενδιαφέρονται να κάνουν αγορές από τον ιστότοπό σας

Πώς να ξεκινήσω ένα eshop για την επιχείρηση μου;

Το τελευταίο διάστημα, λόγω της έξαρσης της πανδημίας του κορωνοϊού και της επακόλουθης απόφασης να παραμείνουν τα καταστήματα κλειστά μέχρι το τέλος της καραντίνας, έγινε περισσότερο από ποτέ εμφανής η αναγκαιότητα να διαθέτει η επιχείρησή σας e-shop εκτός από το φυσικό κατάστημα. Καταλαβαίνουμε όλοι πλέον πόσο σημαντικό είναι να δούμε την υπηρεσία – eshop κατασκευη. Άρα θα εξηγήσουμε γιατί είναι σημαντικό μία επιχείρηση να επενδύσει στην δημιουργία του eshop και στης ιστοσελίδας. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι το μέλλον και αυτό θα πρέπει να το γνωρίζουμε όλοι.

Διάβασε Επίσης:
Γιατί χρειάζεσαι ένα business plan για την επιχείρηση σου

shopping webnet

Πολλοί ήταν αυτοί που βρέθηκαν απροετοίμαστοι μπροστά σε αυτή την επιχειρηματική συγκυρία με αποτέλεσμα είτε να χάνουν το 100% των εσόδων τους είτε να ψάχνουν τελευταία στιγμή λύσεις για την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με όχι και τόσο αξιόπιστα αποτελέσματα ή σε υψηλότερες τιμές. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προσέξουμε στην επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη για την επιχείρησή μας.

ecommerce webnet

Πως θα ξεκινήσετε ένα eshop λοιπόν;

Από την ενσωμάτωση ασφαλών πληρωμών μέχρι την προώθηση του eshop σας, αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να απογειώσετε την παρουσία της επιχείρησης σας online.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πλέον αναγκαίο για προφανείς λόγους. Από τη μία είναι ευκολότερο για τους πελάτες να κάνουν τα ψώνια τους. Είναι απαραίτητο να δώσετε την απαραίτητη προσοχή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Δεν χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές ή να φύγουν από το σπίτι τους και μπορούν ψωνίσουν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (ή της νύχτας).

Από την άλλη, σου επιτρέπει να αποκτήσεις πρόσβαση σε μία μεγαλύτερη αγορά, πολύ πιο πέρα από το φυσικό σου κατάστημα, με ένα χαμηλό κόστος.

Εφόσον δεν έχεις δημιουργήσει εταιρεία οποιασδήποτε μορφής (ατομικής, ΕΕ,ΟΕ κλπ), για να δημιουργήσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα χρειάζεσαι τα εξής:

  • Συμβολαιογράφο και Δικηγόρο για καταστατικό (ΕΠΕ ΑΕ)
  • Έναρξη στον ΕΦΚΑ
  • Έναρξη σε επιμελητήριο
  • Έναρξη στην εφορεία
  • Θεώρηση Βιβλίων και στοιχείων (ΚΒΣ)
  • Ταμειακή ή φορολογικό μηχανισμό για εκτύπωση αποδείξεων
  • Λογιστή για να σας κρατά τα βιβλία
  • Θα πρέπει να βρεις ένα χώρο που θα αξιοποιήσεις ως έδρα. Το καλό με τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ότι χρειάζεσαι απλά ένα χώρο στέγασης που θα διακινείς τα προϊόντα σου μέσω κάποιας εταιρείας courier. Εναλλακτικά μπορείς να αξιοποιήσεις ακόμη και κάποιο χώρο μέσα στο σπίτι σου!  Θα πρέπει όμως αυτός ο χώρος  να έχει μια είσοδο που να εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες του eshop π.χ. πιλοτή, αποθήκη σε ισόγειο/ταράτσα.

Αν είσαι έτοιμος να λοιπόν να προχωρήσεις στην δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

κατασκευή eshop

  1. Διάλεξε ποια προϊόντα θα βάλεις στο eshop σου

Αν έχεις ήδη επιχείρηση και φυσικό κατάστημα, η κατασκευή του e-shop και η επιλογή των προϊόντων είναι εύκολη.

Αυτό όμως που πρέπει να προσέξεις είναι η σωστή απεικόνιση των προϊόντων σου.

Συνεργάσου με έναν επαγγελματία φωτογράφο που θα γνωρίζει πώς να φωτογραφίσει σωστά τα προϊόντα.

Πρόσθεσε στο ηλεκτρονικό κατάστημα σου φωτογραφίες μόνο με καλή ανάλυση και στις σωστές διαστάσεις ώστε να φαίνονται καθαρά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων.

Αν δεν μπορείς να ακολουθήσεις αυτή τη διαδικασία για όλα, πρόσθεσε μόνο αυτά που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Να θυμάσαι ότι η αξιοπιστία είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αν ο επισκέπτης δεν πεισθεί για την ποιότητα των προϊόντων δεν πρόκειται να αγοράσει ούτε να επισκεφθεί ξανά το online κατάστημα σου.

επιχειρησεις

  1. Κάνε έρευνα αγοράς

Μελέτησε την online αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση σου.

Είναι σημαντικό να σκιαγραφήσεις όλες τις κατηγορίες πελατών που είναι πιθανόν να αγοράσουν τα προϊόντα σου.

Μπορεί να σου πάρει ώρα αλλά είναι μια αναγκαία προϋπόθεση κατά τη διαδικασία κατασκευής eshop που θα σε αποζημιώσει αργότερα.

Όσο πιο πολλά μάθεις για την αγορά – στόχο τόσο καλύτερες αποφάσεις θα πάρεις, είτε πρόκειται για το ποια προϊόντα είναι καλύτερο να προωθήσεις είτε ποια κανάλια Marketing είναι πιο αποτελεσματικά για την επιχείρηση σου.

Η έρευνα αγοράς σου πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Εξέτασε ποια είναι η αγορά – στόχος και τι περιμένουν να δουν οι πελάτες στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα για να ψωνίσουν. Ψάξε για παρόμοια προϊόντα σε αντίστοιχα ηλεκτρονικά καταστήματα, τι λένε οι πελάτες τους στις κριτικές. Όλα αυτά θα βοηθήσουν στο να δημιουργήσεις μια εικόνα του ιδανικού πελάτη στον οποίο στοχεύεις.
  • Φτιάξε μια λίστα με τους πιθανούς ανταγωνιστές σου. Δες τι κάνουν, ποιοι είναι οι πελάτες τους, πως έχουν στήσει το eshop τους. Μπορείς να γίνεις καλύτερος από αυτούς ή ακόμη καλύτερα να καλύψεις κάποιο κενό της αγοράς; Κατέγραψε τα πιθανά δυνατά σου σημεία όπως πχ καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών ή ευέλικτους τρόπους πληρωμής.

web development webnet

  1. Προχώρησε στην κατασκευή του e-shop σου.

Αν η επιχείρηση σου δεν έχει ήδη ιστοσελίδα, η δημιουργία eshop από την αρχή είναι απολύτως αναγκαία.

Διάβασε Επίσης:
Γιατί το Digital Marketing είναι το μέλλον

Εάν διαθέτεις ήδη ιστοσελίδα, θα πρέπει απλώς να προσθέσεις σε αυτήν λειτουργίες eCommerce.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Ποιες θεωρούνται λειτουργίες eCommerce και είναι περιλαμβάνονται στην κατασκευή e-shop;

  • Μία σελίδα ή μία σειρά από τις σελίδες στις οποίες οι πελάτες μπορούν να βρουν τα προϊόντα σου.
  • Το καλάθι αγορών (Shopping Cart)
  • Μία μέθοδος ασφαλούς πληρωμής των πελατών.

Pro tip: Εκτός από τις παραπάνω λειτουργίες θα πρέπει να ρυθμίσεις τον τρόπο που θα γίνεται η μεταφορά των παραγγελιών και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

“Τι κάνω αν δεν έχω ήδη ιστοσελίδα για την επιχείρηση μου;”

Αν δεν διαθέτει η επιχείρηση σου ιστοσελίδα θα πρέπει να κατασκευάσεις ένα e-shop από την αρχή. Η δημιουργία του e-shop μπορεί να γίνει:

  • Από σένα (εάν διαθέτεις γνώσεις προγραμματισμού), με τη βοήθεια κάποιου εργαλείου κατασκευής ιστοσελίδων
  • Από επαγγελματία προγραμματιστή, ο οποίος θα κατασκευάσει ένα eshop ακριβώς πάνω στις ανάγκες σου και θα σου παρέχει παράλληλα καθοδήγηση ως προς τη χρήση του.

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, δεν πρέπει να παραλείψεις σε καμία περίπτωση κατά τη διαδικασία κατασκευής του eshop τα εξής:

  • Εγκατάσταση λειτουργίας καλαθιού αγορών (shopping cart), το οποίο θα είναι όσο το δυνατόν πιο εύχρηστο για τον πελάτη.
  • Δημιουργία καταλόγου, με κατηγορίες για τα προϊόντα σου.
  • Προσαρμογή της διαδικασίας αποστολής και πληρωμής της παραγγελίας, με πλήρη ασφάλεια και τη δυνατότητα χρήσης από τον πελάτη πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας.

user experience

  1. Εξατομίκευσε το eshop σου και χάρισε στον πελάτη μια ευχάριστη εμπειρία

Κατά την κατασκευή του eshop δεν φτάνει μόνο να προσθέσεις λειτουργικά εργαλεία. Θα πρέπει να δώσεις αξία στην σχεδίαση του ώστε να ταιριάζει πλήρως  με το brand και με την επιχείρηση σου.

Είναι λογικό οι επιλογές που έχεις όσον αφορά τη σχεδίαση και εξατομίκευση να είναι ανάλογες της πλατφόρμας στην οποία γίνεται η δημιουργία του, αλλά και… του budget που σκοπεύεις να διαθέσεις.

Αν επιθυμείς κάτι απολύτως εξατομικευμένο, το κόστος θα αυξηθεί αλλά θα αποκτήσεις το eshop των ονείρων σου!

Σε περίπτωση που αναλάβει την δημιουργία του online καταστήματος σου ένας έμπειρος προγραμματιστής, θα σε καθοδηγήσει και θα ικανοποιήσει ακριβώς τις ανάγκες της επιχείρησης σου.

Όσον αφορά στο design θα πρέπει να σκεφτείς το eshop σαν να είναι φυσικό κατάστημα.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είναι φιλικό προς το χρήστη με το στόχο να το κάνει όσο πιο εύκολο για τον πελάτη να αγοράσει κάτι.

Να έχεις στο νου σου πως αν ο πελάτης δυσκολεύεται να πραγματοποιήσει την αγορά λόγω κακού design, θα φύγει και δεν πρόκειται να σου δώσει δεύτερη ευκαιρία.

Για αυτό λοιπόν, σιγουρέψου ότι η κατασκευή του eshop είναι όσο πιο απλή γίνεται. Ο κατάλογος των προϊόντων, η σελίδα “About Us” με πληροφορίες για την επιχείρηση σας και το καλάθι αγορών θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμα από τον πελάτη.

Αυτό που έχει για αυτόν τη μεγαλύτερη σημασία είναι να μπορεί να βρει αυτό που θέλει με όσο το δυνατόν λιγότερα “κλικ”.

“Τι άλλο χρειάζεται για την κατασκευή του τέλειου eshop;”

Παραπάνω μιλήσαμε αναλυτικά για το πώς να φτιάξεις ένα εύκολα προσβάσιμο eshop. Αρκεί όμως μόνο αυτό  για την κατασκευή ενός eshop το 2020;

Σίγουρα ΟΧΙ!

Είναι εξίσου σημαντικό να προσθέσετε λεπτομερείς περιγραφές των προϊόντων που θα έχετε στον κατάλογο του online καταστήματος σας.

  1. Ένα μεγάλο μειονέκτημα που έχουν πολλά online καταστήματα  είναι ότι οι πελάτες δεν έχουν τη δυνατότητα να εξετάσουν ακριβώς το προϊόν και να καταλάβουν πως είναι  από κοντά.

Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να αναφέρεις στην περιγραφή κάθε προϊόντος όσο περισσότερες λεπτομέρειες γίνεται σχετικά με την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά του.

Με αυτό τον τρόπο βοηθάς τον πελάτη να καταλάβει ακριβώς πως είναι αυτό που πρόκειται να αγοράσει και αποκτά την ασφάλεια ότι δεν θα εκπλαγεί όταν παραλάβει την παραγγελία.

Μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις τα εξής:

  • Σύντομη περιγραφή του προϊόντος και ποια είναι η χρήση του (Να χρησιμοποιείς πάντα το ίδιο ύφος και τρόπο γραφής ώστε να είναι συνεπή προς το brand σου).
  • Πολλές εικόνες του προϊόντος από διαφορετικές γωνίες και σε καλή ανάλυση-από επαγγελματία φωτογράφο (Ιδανικά τουλάχιστον μία από αυτές να δείχνει το προϊόν σε χρήση).
  • Δυνατότητα Zoom In/Out.
  • Το μέγεθος και οι διαστάσεις του προϊόντος, όσο το δυνατόν ακριβέστερα.
  • Λίστα με τα συστατικά ή τα υλικά που αποτελούν το προϊόν.
  • Πιθανό κίνδυνο για την υγεία ή πρόκληση αλλεργιών από τη χρήση (εάν υπάρχουν, ανάλογα με τη φύση των προϊόντων).
Διάβασε Επίσης:
Ιστοσελίδα: 5 λόγοι γιατί κάθε επιχείρηση χρειάζεται μια

κατασκευή eshop και επιχειρηση

  1. Πρόσθεσε επιπλέον λειτουργίες στο eshop σου.

Αν θες να πας ένα βήμα παραπέρα όσον αφορά στην δημιουργία ενός ολοκληρωμένου e shop, εκτός από τις παραπάνω λειτουργίες, μπορείς να προσθέσεις add-ons και εφαρμογές τρίτων, όπως:

  • Εμφάνιση εξατομικευμένων προτάσεων χρήσης των προϊόντων
  • Δημιουργία λίστας αγαπημένων
  • Ανάκτηση καλαθιού αγοράς από προηγούμενη επίσκεψη του πελάτη στο eshop
  • Σύστημα καταγραφής πόντων από τις αγορές
  • Δυνατότητα στους πελάτες να αφήσουν σχόλια, αξιολογήσεις και κριτικές στα προϊόντα καταλόγου

Αλλά και εφαρμογές back-end που θα βοηθήσουν εσάς στην διαχείριση του e shop σας, όπως:

  • Καλύτερο SEO για βελτιστοποίηση των προβολών στο Search Engine της Google.
  • Ανάλυση των δεδομένων μέσα από την πλατφόρμα Google Analytics.
  • Ευκολότερη διαχείριση των αποθεμάτων, των παραγγελιών των δεδομένων της επιχείρησης σας.
  • Ευκολότερη εισαγωγή των προϊόντων σας από μία άλλη βάση δεδομένων.

Με την εγκατάσταση των σωστών add-ons θα κατασκευάσετε μια ιστοσελίδα εύχρηστη και ευχάριστη τόσο για τους πελάτες σας όσο και για εσάς που τη διαχειρίζεστε!

eu regulation webnet

  1. Μην ξεχνάς ότι πρέπει να είσαι συμβατός με τη νομοθεσία λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος.

Μπορεί συνήθως να περνάει στα ψιλά γράμματα όταν σκέφτεσαι την δημιουργία eshop είναι όμως εξίσου σημαντικό με τα όλα τα προηγούμενα βήματα.

Θα πρέπει το online κατάστημα σου να είναι σύμφωνο και να τηρεί όλους τους νομικούς κανόνες που αφορούν τη λειτουργία ενός online καταστήματος.

Επίσης, θα πρέπει τα προϊόντα να είναι όπως ακριβώς περιγράφονται αλλά και σε άριστη κατάσταση.

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί ως προς τους κανονισμούς επιστροφής προϊόντων τους οποίους θα πρέπει να αναφέρετε σε εμφανές σημείο, μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησης (τηλέφωνο, διεύθυνση και email).

Το να είστε σαφείς εκ των προτέρων σχετικά με τους όρους και προϋποθέσεις λειτουργίας του eshop και να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν ασφαλείς είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή μιας καλής εμπειρίας.

Επιπλέον, διασφαλίζει ότι οι πελάτες θα επισκεφθούν ξανά και ξανά το ηλεκτρονικό κατάστημα σας.

Διάβασε αναλυτικά τον GDPR κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

digital-marketing

  1. Μην ξεχνάς το Marketing

Όσο καλή και αν είναι η κατασκευή του eshop σου ή τα προϊόντα σου, δεν σου εξασφαλίζεται ότι θα έχεις έσοδα αν δεν γνωρίζει κανείς την ύπαρξη του.

Για αυτό θα πρέπει να δώσεις μεγάλη σημασία στο Marketing και τις υπηρεσίες που προφέρει για την προώθηση του eshop σου, αντίστοιχη με όση έδωσες και για την δημιουργία του.

Η διαφήμιση  είναι το σημαντικότερο εργαλείο της επιχείρησής σου. Αυτή θα σου φέρει κέρδη.

Μία καλή στρατηγική για να ακολουθήσεις είναι η εξής:

  • Διαφήμιση στα Social Media (Facebook/ Instagram). Η χρήση των εργαλείων διαφήμισης είναι δωρεάν και μπορείς να δημιουργήσεις στοχευόμενες καμπάνιες σε πιθανούς πελάτες που ενδιαφέρονται να ψωνίσουν.
  • Στείλε δείγματα προϊόντων σου σε influencers σχετικούς με την αγορά που δραστηριοποιείσαι και συνεργάσου μαζί τους. Η προβολή των προϊόντων σου από κάποιον με χιλιάδες followers θα ανεβάσει τις πωλήσεις σου.
  • Χτίσε engagement με τους πελάτες σου μέσω των social media, προτρέποντας τους να κάνουν κοινοποιήσεις και σχόλια όταν χρησιμοποιούν τα προϊόντα σου, δημιούργησε hashtags για την επιχείρηση σου.
  • Τρέξε κατά διαστήματα προσφορές ή τιμές γνωριμίας, χωρίς όμως να μειώνεις το κέρδος σου.

Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι η διευθέτηση των τρόπων πληρωμής είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για αύξηση πωλήσεων. Κάθε φορά που κάποιος επισκέπτης πάει να ολοκληρώσει την αγορά του πρέπει να διευκολύνεται με πολλούς διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.

Το κόστος κατασκευής κάθε eshop διαφέρει και δεν μπορεί να υπάρξει ενιαία τιμολόγηση ποτέ διότι κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και έχει διαφορετικές ανάγκες αλλά και προοπτικές.

Και τώρα, τι;

Σε αυτό το άρθρο σας παρουσιάσαμε όσα χρειάζεται να ξέρετε για την δημιουργία eshop και την λειτουργία του.

Η διαδικασία, οι λειτουργίες  και τα marketing tips θα σας βοηθήσουν να βάλετε στην σειρά τι πρέπει να κάνετε για να αποκτήσει η επιχείρηση σας ισχυρή online παρουσία και να κρατήσετε ευχαριστημένους τους πελάτες σας.

Για να ξεκινήσετε σήμερα κιόλας να φαίνεστε online επικοινώνησε μαζί μας και ένας έμπειρος επαγγελματίας θα σας καθοδηγήσει ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω