Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Το SEO copywriting αποτελεί παράλληλα ένα από τα βασικά στοιχεία και μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις σε κάθε στρατηγική SEO.
Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης μεταβάλλονται συνεχώς, αλλάζοντας τον τρόπο “ανίχνευσης” των ιστοσελίδων.
Αυτό σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σου θα πρέπει να ρυθμίζεται και να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες αλλαγές για να παραμένει στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Παράλληλα όμως θα πρέπει να γράφεις με ένα τρόπο που να απολαμβάνει και να κατανοεί το κοινό σου!
Αυτός ο πλήρης οδηγός για το SEO copywriting θα σε βοηθήσει να βελτιστοποιήσεις την διαδικασία έρευνας keywords και θα αναδείξει τα 3 στάδια της διαδικασίας γραφής που πρέπει να ακολουθήσεις.
Θα σε βοηθήσει επίσης να γράψεις ευανάγνωστα και SEO friendly άρθρα που είναι τόσο απαραίτητα για την ιστοσελίδα σου!
Ο πρωταρχικός στόχος του ολιστικού SEO είναι η δημιουργία και συντήρηση της ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ δυνατής ιστοσελίδας.
Η κατάταξη στο Google θα γίνει αυτόματα εάν η ιστοσελίδα σου είναι εξαιρετικά υψηλής ποιότητας.
Ο λόγος για αυτό; Η Google θέλει να δίνει άμεσα στους πελάτες της αυτό που ψάχνουν.
Η αποστολή της είναι να καταχωρήσει όλες τις πληροφορίες του κόσμου και να τις καταστήσει προσβάσιμες παγκοσμίως!
Εκτός από αυτό, η Google, φυσικά, θέλει να κερδίσει χρήματα, αλλά θα πρέπει να προβάλλει στους χρήστες τα αποτελέσματα που αναζητούν. Διαφορετικά, οι άνθρωποι θα σταματήσουν να χρησιμοποιούν το Google.
Μπορούμε λοιπόν να συμφωνήσουμε ότι η Google θέλει να δείξει στους ανθρώπους τα καλύτερα αποτελέσματα.
Εάν λοιπόν η ιστοσελίδα σου είναι η ποιοτικότερη στην αγορά που εξειδικεύεσαι, η Google θα την κατατάξει ψηλά στα αποτελέσματα των σελίδων αναζήτησης.
Το Ολιστικό SEO είναι μια διεπιστημονική στρατηγική marketing που στοχεύει στη δημιουργία της καλύτερης δυνατής ιστοσελίδας σε ένα συγκεκριμένο τομέα.
Για να γίνει αυτό, ο τεχνικός σχεδιασμός και το UX θα πρέπει να είναι εξαιρετικά και να καλύπτονται όλες οι πτυχές ασφάλειας.
Το πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου θα πρέπει πρέπει να είναι καλογραμμένο και να απευθύνεται στο κοινό που εξυπηρετείς. Αυτή η προσέγγιση απαιτεί προηγμένες δεξιότητες γραφής SEO!
Για να βεβαιωθείς ότι η ιστοσελίδα σου είναι η καλύτερη στον τομέα σου, το κείμενο σε αυτή θα πρέπει να είναι ωραίο και ευανάγνωστο.
Χωρίς να κάνεις παραχωρήσεις στην ποιότητα του περιεχομένου σου, θα πρέπει να τροποποιήσεις και να βελτιστοποιήσεις το κείμενό σου βάσει των απαιτήσεων των μηχανών αναζήτησης.
Το πρώτο βήμα του SEO copywriting δεν έχει καμία σχέση με το γράψιμο. Πρώτον, πρέπει να αποφασίσεις για αυτό που πρόκειται να γράψεις.
Άρα θα πρέπει να βρεις τα keywords για τα οποία θέλεις να ταξινομηθεί το περιεχόμενο σου.
Επομένως το πρώτο βήμα είναι η έρευνα των keywords!
Η σωστή έρευνα για keywords σε αυτή τη στρατηγική Digital Marketing αποτελείται από αυτά τα 4 βήματα:
Πριν ξεκινήσεις την πραγματική έρευνα για keywords, θα πρέπει να ορίσεις με σαφήνεια τους στόχους που θέλεις να πετύχεις.
Σύνταξε ένα περιεκτικό κείμενο απαντώντας σε ερωτήσεις όπως: ποιος είσαι και ποιους αφορά η ιστοσελίδα σου; Τι την κάνει μοναδική; Αφιέρωσε χρόνο για να διατυπώσεις και να γράψεις ένα κατατοπιστικό κείμενο για την αποστολή και τους στόχους του περιεχομένου σου.
Μόλις διατυπώσεις σαφώς τη στοχοθεσία μπορείς να δημιουργήσεις μια λίστα με όλα τα keywords που στοχεύεις
Όταν οι στόχοι σου είναι ξεκάθαροι δεν θα σε δυσκολέψει να βρεις keywords που έχουν αξία στην τομέα σου..
Για να το κάνεις αποτελεσματικά πρέπει να… μπεις στο μυαλό του κοινού σου.
Πώς είναι πιθανότερο να σε βρουν; Τι θα έψαχναν στο Google;
Στο τέλος της έρευνας, θα πρέπει να έχεις μια λίστα με όλους τους σχετικούς όρους αναζήτησης που ενδέχεται να χρησιμοποιούν οι χρήστες. Επίσης, σκέψου συνδυασμούς και παραλλαγές αυτών των όρων.
Για ένα αποδοτικό SEO copywriting θα σε βοηθήσει η δημιουργία μιας επισκόπησης σε μορφή πίνακα για να συνοψίσεις τις πληροφορίες που έχεις.
Επίσης προσπάθησε να βρεις συνδυασμούς keywords και κατέταξε τα βάσει της σχετικότητας με το περιεχόμενο σου.
Ποια από αυτά τα keywords είναι σημαντικά για την κατάταξη και πλησιέστερα στους στόχους που έχεις θέσεις;
Όταν επιλέγεις keywords θα πρέπει να εξετάσεις πρώτα πόσο πιθανό είναι να καταταχθεί ψηλά η ιστοσελίδα σου βάσει του συγκεκριμένου keyword.
Η εστίαση σε λιγότερο δημοφιλή/ανταγωνιστικά keywords μπορεί να είναι μια καλή στρατηγική για να αρχίσεις!
Οι καλύτερες στρατηγικές SEO copywriting θα πρέπει να εστιάζονται γύρω από τις απαντήσεις στα ερωτήματα που έχουν οι χρήστες. Κάθε φορά που κάποιος εισάγει ένα ερώτημα αναζήτησης σε μια μηχανή αναζήτησης, αναζητά την απάντηση σε κάτι
Υπάρχουν 4 βασικά είδη αναζητήσεων από τους χρήστες οι οποίοι μπορεί να έχουν:
Στην έρευνα για keywords, πρέπει να διευκρινήσεις ποια είδη “προθέσεων” ισχύουν για τα keywords που στοχεύεις και να προσαρμόσεις το περιεχόμενο σου βάσει αυτών.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα αποτελέσματα αναζήτησης για να μάθεις ποια “πρόθεση” εκφράζει τα keywords που στοχεύεις και να δημιουργήσεις εξαιρετικό περιεχόμενο που ταιριάζει με αυτήν την πρόθεση.
Το τελευταίο βήμα της έρευνας keywords είναι η δημιουργία δημοσιεύσεων ή σελίδων (μέσα στην ιστοσελίδα σου) για τα keywords που στοχεύεις.
Το περιεχόμενο πρέπει να είναι προσαρμοσμένο ώστε να προσελκύει επισκέπτες που βρήκαν το blog σου μέσω ενός συγκεκριμένου keyword.
Αυτό θα μπορούσε να αφορά μια ειδική σελίδα ή μια ανάρτηση blog βελτιστοποιημένη για ένα συγκεκριμένο keyword.
Βεβαιώσου ότι οι επισκέπτες σου μπορούν να πλοηγηθούν στο blog σoυ από εκεί, μέσα από το menu, οι εσωτερικούς συνδέσμους.
Για να αποδώσει μια στρατηγική SEO copywriting θα πρέπει να έχεις δημιουργήσει μια επιμέρους σελίδα για κάθε σχετικό keyword που έχεις στοχεύσει.
Η έρευνα για keywords σου δίνει μια καλή ιδέα για το τι πρέπει να γράψεις στο blog σου. Στη συνέχεια, θα πρέπει να αναπτύξεις περιεχόμενο γύρω από ένα συγκεκριμένο keyword.
Aυτό βέβαια δεν είναι αρκετό. Πάνω σε αυτό το keyword θα πρέπει να δημιουργήσεις μια ιστορία με συγκεκριμένη οπτική γωνία.
Στη συνέχεια του άρθρου θα δούμε πως θα το καταφέρεις αυτό αποτελεσματικά!
Μόλις αποφασίσεις για την ιστορία και το θέμα που θέλεις να γράψεις ξεκινά το πραγματικό SEO copywriting!
Αυτή η διαδικασία αποτελείται από τρία στάδια: προετοιμασία, συγγραφή και επεξεργασία.
Aρχικά αφιέρωσε λίγο χρόνο και σκέψου για αυτά που πρόκειται να γράψεις. Πριν ξεκινήσεις θα πρέπει να μπορείς να απατήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις:
Η πρώτη ερώτηση στη λίστα είναι: ποιος είναι ο σκοπός του άρθρου σου;
Είναι σημαντικό να το σκεφτείς εκ των προτέρων, επειδή επηρεάζει άμεσα τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να γράψεις το άρθρο σου.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Θέλεις να ενημερώσεις τους χρήστες; Να τους ψυχαγωγήσεις; Ή να τους πείσεις να αγοράσουν κάτι στην ιστοσελίδα σου;
Το επόμενο βήμα είναι να λάβεις υπόψη την πρόθεση του επισκέπτη σου.
Εάν η έρευνα των keywords σου έδειξε ότι η πρόθεση πίσω από ένα συγκεκριμένο ερώτημα είναι ενημερωτική δεν θα πρέπει να γράψεις ένα “πιεστικό” εστιασμένο στις πωλήσεις άρθρο.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να σκεφτείς την πρόθεση του χρήστη πριν αρχίσεις να γράφεις.
Ένα ενημερωτικό κείμενο γράφεται τελείως διαφορετικά από ένα κείμενο προσανατολισμένο στις πωλήσεις.
Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσεις κατά τη σύνταξη ενός ενημερωτικού κειμένου θα πρέπει να είναι σαφής και εστιασμένη.
Η “πωλησιακή” γλώσσα είναι συνήθως πολύ θετική, με μεγαλύτερη εστίαση στον αναγνώστη.
Τέλος τα κείμενα που εστιάζονται στην ψυχαγωγία τείνουν να χρησιμοποιούν πιο άτυπη γλώσσα, παιχνίδι λέξεων ή υπερβολές.
Ένα σημαντικό στοιχείο του σχεδιασμού του άρθρου σου αφορά τη δομής του. Η δομή των κειμένων στην ιστοσελίδα σου είναι ζωτικής σημασίας για το SEO copywriting.
Εάν το περιεχόμενό σου έχει σαφή δομή, έχεις περισσότερες πιθανότητες να καταταχθείς υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google.
Η δομή είναι ο σκελετός του κειμένου και θα βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει τα κύρια σημεία του άρθρου.
Οι αναρτήσεις και οι σελίδες με σαφή δομή θα οδηγήσουν επίσης σε υψηλότερες “μετατροπές” στην ιστοσελίδα σου.
Με άλλα λόγια αυξάνονται οι πιθανότητες για αγορές αλλά και η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου.
Τώρα μπορείς να ξεκινήσεις την πραγματική διαδικασία SEO copywriting!
Η πιο σημαντική συμβουλή σε αυτή τη φάση είναι… απλά γράψε
Οι άνθρωποι συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα με την πρώτη πρόταση ή την πρώτη παράγραφο για ένα θέμα.
Όμως, σε αυτό το στάδιο, μπορείς να παραλείψεις την πρώτη παράγραφο.
Απλώς πρόσθεσε μερικές λέξεις που αναφέρονται στο περιεχόμενο που πρέπει να περιέχει η πρώτη παράγραφος και συνέχισε με τη δεύτερη παράγραφο.
Η αρχή και το τέλος είναι ευκολότερα μόλις ολοκληρώσεις το κύριο σώμα της ανάρτησής σου.
Εάν μια πρόταση δεν είναι γραμματικά σωστή ή έχεις αμφιβολίες συνέχισε και μην ανησυχείς ακόμα.
Μπορείς να κάνεις διορθώσεις στην επόμενη φάση, η οποία αφορά την επεξεργασία.
Στη φάση της συγγραφής, είναι σημαντικό να παραμείνεις στη ροή της γραφής!
Ενώ γράφεις, προσαρμόσου στη δομή που δημιούργησες στη φάση της προετοιμασίας ως περίγραμμα.
Ανέπτυξε τις παραγράφους σύμφωνα με αυτό το σχέδιο.
Βεβαιώσου ότι έχεις γράψει συνοπτικές και σαφείς παραγράφους.
Ξεκίνα κάθε παράγραφο με την πιο σημαντική πρόταση και μετά επεξήγησε και επεξεργάσου τη.
Έτσι οι αναγνώστες σου θα μπορέσουν να κατανοήσουν την ουσία του περιεχομένου, διαβάζοντας απλώς τις πρώτες προτάσεις των παραγράφων σου.
Η ανάγνωση από μια οθόνη είναι δύσκολη για ορισμένους χρήστες.
Αν θέλεις οι αναγνώστες σου να διαβάσουν ολόκληρη την ανάρτηση του blog σου, θα πρέπει να την κάνεις προσιτή και ευανάγνωστη.
Έτσι μπορείς να προσελκύεις συνεχώς νέους επισκέπτες, διατηρώντας παράλληλα ένα σταθερό κοινό αναγνωστών.
Πιο σημαντικά, βεβαιώσου ότι το κείμενό σου είναι κατάλληλο για το κοινό για το οποίο γράφεις!
Μόλις ολοκληρώσεις τη σύνταξη του κειμένου, θα έχεις έτοιμο το πρώτο προσχέδιο του άρθρου. Αυτό το προσχέδιο είναι που θα βελτιώσεις στην τελευταία φάση της γραφής.
Μην φοβάσαι να.. σβήσεις. Θα πρέπει να διαβάσεις και να ξαναδιαβάσεις την ανάρτησή σου και να διορθώσετε τυχόν αδέξιες προτάσεις και ασαφείς διατυπώσεις.
Ακολουθούν πέντε βήματα για να επεξεργαστείς διεξοδικά το άρθρο σου και αποδοτικότερο SEO copywriting!
Μπορείς να ξεκινήσεις αυτή τη φάση διαβάζοντας το κείμενο σου αργά και με προσοχή.
Κάθε πρόταση πρέπει να είναι γραμματικά σωστή και η ορθογραφία πρέπει να είναι άψογη. Πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με τη δουλειά σου!
Βεβαιώσου ότι κάθε πρόταση είναι σωστή. Επικεντρώσου στην ορθογραφία των λέξεων και επαναδιατύπωσε τις αδέξιες προτάσεις.
Επίσης έλεγξε και τα ζητήματα αναγνωσιμότητας. Με άλλα λόγια βεβαιώσου ότι οι προτάσεις σου δεν είναι πολύ μεγάλες!
Εστίασε στην πρώτη πρόταση κάθε παραγράφου. Η πρώτη βασική πρόταση αποτυπώνει πραγματικά αυτό που θέλεις να πεις σε αυτήν τη συγκεκριμένη παράγραφο;
Οι προτάσεις εντός μιας παραγράφου παρουσιάζονται με λογική σειρά;
Χρησιμοποιείς λέξεις μετάβασης για να καταστήσεις σαφή τη σύνδεση μεταξύ των προτάσεων;
Έλεγξε εάν η δομή μεταξύ των παραγράφων είναι σαφής.
Τα θέματα στο άρθρο σου παρουσιάζονται με λογική σειρά ή πρέπει να κάνεις κάποιες αλλαγές;
Θα πρέπει επίσης να ελέγξεις τις επικεφαλίδες και τους υπότιτλους.
Βεβαιώσου ότι το keyword που στοχεύεις βρίσκεται σε μία από αυτές τις επικεφαλίδες/υπότιτλους.
Πιο σημαντικά, βεβαιώσου ότι οι επικεφαλίδες βοηθούν τους αναγνώστες να κατανοήσουν τη δομή του κειμένου σου!
Το τελικό βήμα στη διαδικασία δημιουργίας SEO friendly κειμένων είναι η λήψη σχολίων.
Αφού επεξεργαστείς το κείμενό σου, θα πρέπει να ζητήσεις ανατροφοδότηση. Τα σχόλια επιτρέπουν την εισαγωγή της οπτικής γωνίας ενός εξωτερικού παρατηρητή και σχεδόν πάντα οδηγούν σε τεράστιες βελτιώσεις στην ανάρτηση.
Θα ήταν επίσης χρήσιμο να αφήσεις κάποιον από το κοινό σου να διαβάσει ξανά την ανάρτησή σου για να ελέγξει εάν το μήνυμα σου κοινοποιείται σωστά!
Τέλος, τα σχόλια από κάποιον με επαγγελματικές δεξιότητες γραφής και γραμματικής, όπως ένας συντάκτης, θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις ακόμη περισσότερο την ανάρτηση του blog σου.
Μην ξεχάσεις να διαβάσεις ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στο blog του Neil Patel εδώ