Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Τι είναι το SEO λοιπόν; Είσαι στο σωστό μέρος για να πάρεις μία πρώτη γεύση!
Το SEO (Search Engine Optimization) εκφράζει όλες τις διαδικασίες και τις ενέργειες βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης.
ΔΙΑΒΑΣΕ το νέο SEO EBOOK της Web-Net – SEO WIZARD
Το SEO αφορά στη διαδικασία μεγιστοποίησης του αριθμού των επισκεπτών σε μια ιστοσελίδα.
Έτσι διασφαλίζεται ότι η ιστοσελίδα εμφανίζεται όσο ψηλότερα γίνεται στη λίστα αποτελεσμάτων που επιστρέφονται από μια μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο.
Οι υπηρεσίες SEO διασφαλίζουν τόσο την ποσότητα όσο και την ποιότητα της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας, μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Συνέχισε να διαβάζεις παρακάτω για το τι είναι το SEO πιο αναλυτικά :
Ποιότητα επισκεψιμότητας : Στην ιστοσελίδα σου μπορείς να προσελκύσεις επισκέπτες από όλο τον κόσμο για διάφορους λόγους.
Η βασική σου προτεραιότητα όμως θα πρέπει να είναι η προσέλκυση επισκεπτών που ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα που προσφέρεις.
Ποσότητα επισκεψιμότητας: Όσο μεγαλύτερη η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να βρεις νέους πελάτες οι οποίοι θα αγοράσουν προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Οργανικά αποτελέσματα: Οι διαφημίσεις καταλαμβάνουν σημαντικό χώρο σε πολλές σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Τα οργανικά αποτελέσματα είναι τα αποτελέσματα για τα οποία ο χρήστης δεν έχει πληρώσει για να εμφανίζεται σε αυτά.
Η Google (ή οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείς) διαθέτει ένα πρόγραμμα ανίχνευσης που συλλέγει πληροφορίες σχετικά με όλο το περιεχόμενο που μπορεί να βρει στο Διαδίκτυο.
Οι “ανιχνευτές” (crawlers) επαναφέρουν όλα αυτά τα στοιχεία στη μηχανή αναζήτησης για να δημιουργήσουν ένα ευρετήριο.
Αυτό το ευρετήριο τροφοδοτείται έπειτα από έναν αλγόριθμο που προσπαθεί να συνδέσει όλα τα παραπάνω δεδομένα με το ερώτημά σου.
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη και καθορίζουν τον αλγόριθμο μιας μηχανής αναζήτησης.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Αυτοί είναι: η ποιότητα του περιεχομένου της ιστοσελίδας σου, η διασύνδεση με αντίστοιχο περιεχόμενο, ο δείκτης επισκεψιμότητας, η παρουσία σου στα Social Media, η αναγνωρισιμότητα του brand σου κ.α.
Η βελτιστοποίηση αφορά τους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες προσαρμόζουν το περιεχόμενο που παρουσιάζουν στις ιστοσελίδες τους.
Αυτό πρέπει να γίνεται με τρόπο, έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να “κατανοήσουν” με μεγαλύτερη ακρίβεια τι “βλέπουν”.
Πιο σημαντικά, τι αποτελέσματα προσδοκούν να δουν οι χρήστες που κάνουν μια αναζήτηση.
Το ίδιο ισχύει και για το Local SEO το οποίο εστιάζεται όμως στις αναζητήσεις τοπικού περιεχομένου.
Η βελτιστοποίηση έχει πολλές μορφές και διαστάσεις.
Αυτές αφορούν κάθε διάσταση του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας.
Από το να βεβαιωθείς ότι οι ετικέτες του τίτλου και το meta description είναι κατατοπιστικό και έχει τη σωστή έκταση, μέχρι και τον αριθμό των links μέσω των οποίων παραπέμπεις σε άλλες ιστοσελίδες που συνεργάζεσαι ή αντλείς στοιχεία.
Δημιουργία και ανάπτυξη SEO friendly ιστοσελίδας: Οι κανόνες του SEO θα πρέπει να εφαρμόζονται πρώτα από όλα στην ιστοσελίδα σου.
Αν η ιστοσελίδα σου δεν είναι “SEO friendly”, θα πρέπει να την ανασχεδιάσεις κατάλληλα ή δημιουργήσεις μια καινούρια!
Περιεχόμενο: Δεν αρκεί να γεμίζεις την ιστοσελίδα σου με δημιουργικό περιεχόμενο.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου θα πρέπει να ανανεώνεται τακτικά και να δομείται γύρω από ανταγωνιστικά keywords αξιοποιώντας τις τεχνικές του SEO Copywriting.
Επιπλέον θα πρέπει να συνοδεύεται από εικόνες και άλλο υλικό (video, podcasts), το οποίο θα κοινοποιείται παράλληλα στα Social Media.
Τέλος, θα πρέπει να εστιάσεις στην ανάπτυξη συνδέσμων (Link Building) στο περιεχόμενο σου.
Με άλλα λόγια να παραπέμπεις σε άλλες πηγές οι οποίες είναι σχετικές, έγκυρες ή/και δημοφιλείς στον τομέα που δραστηριοποιήσε.