Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Πως λειτουργούν τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για τοπικές αναζητήσεις; Ποιοι είναι οι βασικοί λόγοι για να κάνεις Local SEO ώστε να ωφελήσεις την επιχείρηση σου;
Πάμε να δούμε τις απαντήσεις!
Οι περισσότερες εταιρείες επικεντρώνονται στο συμβατικό SEO όταν προσπαθούν να βελτιώσουν την κατάταξη της ιστοσελίδας τους στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Όταν όμως υπάρχει ανταγωνισμός με μεγάλες εταιρείες, οι οποίες επενδύουν στο SEO για πολλά χρόνια είναι πολύ δύσκολο για τις τοπικές επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν και να δουν άμεσα αποτελέσματα.
Γι’ αυτό το λόγο είναι σημαντικό για τις μικρότερες επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στο Local SEO!
Με το Local SEO βελτιστοποιείς την online παρουσία της επιχείρησης σου με σκοπό να προσελκύσεις κοινό που κάνει αναζητήσεις τοπικού περιεχομένου.
Δηλαδή για αναζητήσεις που αφορούν την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών στην περιοχή που δραστηριοποιείται η επιχείρηση σου!
Μην ξεχνάς… Η Google επιδιώκει πάντα να προσφέρει τα πιο σχετικά αποτελέσματα στους χρήστες της, στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων των αναζητήσεων.
Τι γίνεται λοιπόν με τα τοπικά οργανικά (δωρεάν) αποτελέσματα αναζήτησης;
Μετά την ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών κατά τη διάρκεια τρισεκατομμυρίων αναζητήσεων, η Google διαπίστωσε ότι τα άτομα που αναζητούν συγκεκριμένους τύπους επιχειρήσεων χρειάζονται αποτελέσματα για τις κοντινές περιοχές τους.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο τοπικός αλγόριθμος αναζήτησης της Google περιλαμβάνει έναν συντελεστή εγγύτητας.
Με άλλα λόγια η Google λαμβάνει υπόψη την τοποθεσία σου όταν αναζητάς ένα τοπικό keyword, δηλαδή ένα ερώτημα με τοπική πρόθεση.
Αυτό συμβαίνει ακόμη και όταν ο χρήστης δεν περιλαμβάνει όνομα πόλης ή την επιλογή “πλησιέστερα” στην αναζήτησή του.
Για παράδειγμα αν εργάζεσαι και θέλεις να κάνεις μια παραγγελία φαγητού, η επιλογή “εστιατόρια” της Google εμφανίζει μια λίστα τοποθεσιών κοντά στο γραφείο στις τοπικές SERPS (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης).
Αλλά αν δοκιμάσεις την ίδια αναζήτηση στο σπίτι, θα λάβεις ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο αποτελεσμάτων.
Αυτό έχει νόημα, δεδομένου ότι χρειάζεσαι εστιατόρια που κάνουν παραδόσεις των παραγγελιών τους κάπου κοντά στο σημείο που βρίσκεσαι.
Αφού έμαθες για τη λογική πίσω από τη λειτουργία του Local SEO, δες τους 5 βασικούς λόγους για τους οποίους πρέπει να επενδύσεις σε αυτό!
Λόγοι για να κάνεις Local SEO #1
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει δραματικά η συμπεριφορά των καταναλωτών σχετικά με την αναζήτηση τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο για να πραγματοποιήσουν την έρευνά τους.
Σύμφωνα με τη μεγάλη μελέτη αγοράς της GE το 81% των καταναλωτών διερευνούν προϊόντα στο διαδίκτυο πριν απευθυνθούν σε ένα κατάστημα.
Άλλωστε, πότε ήταν η τελευταία φορά που πήρες έναν… Χρυσό Οδηγό για να ψάξεις κάτι;
Λόγοι για να κάνεις Local SEO #2
Το Local SEO έχει χαμηλό βαθμό ανταγωνισμού.
Το μερίδιο των τοπικών επιχειρήσεων στην αγορά είναι πολύ μικρό, δίνοντας μια μεγάλη ευκαιρία στις εταιρείες με τη σωστή στρατηγική Digital Marketing να ανελιχθούν στα αποτελέσματα των σελίδων αναζήτησης.
Λόγοι για να κάνεις Local SEO #3
Η εφαρμογή του Local SEO δίνει τη δυνατότητα να επιτευχθούν υψηλότεροι στόχοι με χαμηλά ποσά επένδυσης.
To SEO είναι ο καταλληλότερος τρόπος για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα και τα ποσοστά των πωλήσεων σε μια επιχείρηση συγκριτικά με τα υπόλοιπα κανάλια του Digital Μarketing, αν ληφθεί υπόψη η σχέση κόστους-αποτελεσμάτων.
Λόγοι για να κάνεις Local SEO #4
Τα τελευταία χρόνια η Google έχει προχωρήσει σε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που παρουσιάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης για προϊόντα/υπηρεσίες τοπικού ενδιαφέροντος προς όφελος των τοπικών επιχειρήσεων.
Οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις έχουν τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των πολυεθνικών brands σε τοπικό επίπεδο, μέσα από την εμφάνιση και προβολή της (τοπικής) διεύθυνσης και του προσωπικού/εταιρικού αριθμού επικοινωνίας στα online προφίλ τους.
Λόγοι για να κάνεις Local SEO #5
Στις μέρες μας υπάρχει μια εφαρμογή στο κινητό σου τηλέφωνο… σχεδόν για τα πάντα.
Οι περισσότερες από αυτές τις εφαρμογές αντλούν δεδομένα από τις λίστες των τοπικών επιχειρήσεων μέσα από το Google Maps.
Συνεπώς η μη βελτιστοποίηση για αυτά τα online κανάλια μέσω του Local SEO, είναι σίγουρα μια χαμένη ευκαιρία για την επιχείρηση σου.
Το Local SEO ήρθε για να μείνει!
Αν είσαι μία από τις πολλές τοπικές επιχειρήσεις που δεν έχουν επενδύσει εκεί, σίγουρα είσαι μία από τις επιχειρήσεις που χάνουν νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα τους και πιο σημαντικά… νέους πελάτες!