0 0.00

Cart

No products in the cart.

5 λόγοι για να κάνεις Local SEO

λόγοι για να κάνεις Local SEO

Πως λειτουργούν τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για τοπικές αναζητήσεις; Ποιοι είναι οι βασικοί λόγοι για να κάνεις Local SEO ώστε να ωφελήσεις την επιχείρηση σου;

Πάμε να δούμε τις απαντήσεις!

Οι περισσότερες εταιρείες επικεντρώνονται στο συμβατικό SEO όταν προσπαθούν να βελτιώσουν την κατάταξη της ιστοσελίδας τους στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Όταν όμως υπάρχει ανταγωνισμός με μεγάλες εταιρείες, οι οποίες επενδύουν στο SEO για πολλά χρόνια είναι πολύ δύσκολο για τις τοπικές επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν και να δουν άμεσα αποτελέσματα.

Γι’ αυτό το λόγο είναι σημαντικό για τις μικρότερες επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στο Local SEO!

Πως λειτουργούν τα αποτελέσματα για τοπικές αναζητήσεις

Με το Local SEO βελτιστοποιείς την online παρουσία της επιχείρησης σου με σκοπό να προσελκύσεις κοινό που κάνει αναζητήσεις τοπικού περιεχομένου.

local seo

Δηλαδή για αναζητήσεις που αφορούν την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών στην περιοχή που δραστηριοποιείται η επιχείρηση σου!

Μην ξεχνάς… Η Google επιδιώκει πάντα να προσφέρει τα πιο σχετικά αποτελέσματα στους χρήστες της, στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων των αναζητήσεων.

Τι γίνεται λοιπόν με τα τοπικά οργανικά (δωρεάν) αποτελέσματα αναζήτησης;

Μετά την ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών κατά τη διάρκεια τρισεκατομμυρίων αναζητήσεων, η Google διαπίστωσε ότι τα άτομα που αναζητούν συγκεκριμένους τύπους επιχειρήσεων χρειάζονται αποτελέσματα για τις κοντινές περιοχές τους.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο τοπικός αλγόριθμος αναζήτησης της Google περιλαμβάνει έναν συντελεστή εγγύτητας.

Διάβασε Επίσης:
Γιατί η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει;

Με άλλα λόγια η Google λαμβάνει υπόψη την τοποθεσία σου όταν αναζητάς ένα τοπικό keyword, δηλαδή ένα ερώτημα με τοπική πρόθεση.

Αυτό συμβαίνει ακόμη και όταν ο χρήστης δεν περιλαμβάνει όνομα πόλης ή την επιλογή “πλησιέστερα” στην αναζήτησή του.

google search local points

Για παράδειγμα αν εργάζεσαι και θέλεις να κάνεις μια παραγγελία φαγητού, η επιλογή “εστιατόρια” της Google εμφανίζει μια λίστα τοποθεσιών κοντά στο γραφείο στις τοπικές SERPS (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης).

Αλλά αν δοκιμάσεις την ίδια αναζήτηση στο σπίτι, θα λάβεις ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο αποτελεσμάτων.

Αυτό έχει νόημα, δεδομένου ότι χρειάζεσαι εστιατόρια που κάνουν παραδόσεις των παραγγελιών τους κάπου κοντά στο σημείο που βρίσκεσαι.

Αφού έμαθες για τη λογική πίσω από τη λειτουργία του Local SEO, δες τους 5 βασικούς λόγους για τους οποίους πρέπει να επενδύσεις σε αυτό!

Αλλαγές στη συμπεριφορά των  καταναλωτών

Λόγοι για να κάνεις Local SEO #1

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει δραματικά η συμπεριφορά των καταναλωτών σχετικά με την αναζήτηση τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο για να πραγματοποιήσουν την έρευνά τους.

e commerce

Σύμφωνα με τη μεγάλη μελέτη αγοράς της GE  το 81% των καταναλωτών διερευνούν προϊόντα στο διαδίκτυο πριν απευθυνθούν σε ένα κατάστημα.

Άλλωστε, πότε ήταν η τελευταία φορά που πήρες έναν…  Χρυσό Οδηγό για να ψάξεις κάτι;

 Χαμηλότερος ανταγωνισμός

Λόγοι για να κάνεις Local SEO #2

Το Local SEO έχει χαμηλό βαθμό ανταγωνισμού.

Το μερίδιο των τοπικών επιχειρήσεων στην αγορά είναι πολύ μικρό, δίνοντας μια μεγάλη ευκαιρία στις εταιρείες με τη σωστή στρατηγική Digital Marketing να ανελιχθούν στα αποτελέσματα των σελίδων αναζήτησης.

Διάβασε Επίσης:
Πως να αξιοποιήσετε αποδοτικά τα backlinks

Χαμηλότερο κόστος

Λόγοι για να κάνεις Local SEO #3

Η εφαρμογή του Local SEO δίνει τη δυνατότητα  να επιτευχθούν υψηλότεροι στόχοι με χαμηλά ποσά επένδυσης.

To  SEO είναι ο καταλληλότερος τρόπος για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα και τα ποσοστά των πωλήσεων σε μια επιχείρηση συγκριτικά  με τα υπόλοιπα κανάλια του Digital Μarketing, αν ληφθεί υπόψη η σχέση κόστους-αποτελεσμάτων.

Η Google θέλει να κινηθείς τοπικά

Λόγοι για να κάνεις Local SEO #4

Τα τελευταία χρόνια η Google έχει προχωρήσει σε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που παρουσιάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης για προϊόντα/υπηρεσίες τοπικού ενδιαφέροντος προς όφελος των τοπικών επιχειρήσεων.

google local maps

Οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις έχουν τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των πολυεθνικών brands σε τοπικό επίπεδο, μέσα από την εμφάνιση και προβολή της (τοπικής) διεύθυνσης και του προσωπικού/εταιρικού αριθμού επικοινωνίας στα online προφίλ τους.

Local SEO στην εποχή των κινητών

Λόγοι για να κάνεις Local SEO #5

Στις μέρες μας υπάρχει μια εφαρμογή στο κινητό σου τηλέφωνο… σχεδόν για τα πάντα.

Οι περισσότερες από αυτές τις εφαρμογές αντλούν δεδομένα από τις λίστες των τοπικών επιχειρήσεων μέσα από το Google Maps.

Συνεπώς η μη βελτιστοποίηση για αυτά τα online κανάλια μέσω του Local SEO, είναι σίγουρα μια χαμένη ευκαιρία για την επιχείρηση σου.

Το Local SEO  ήρθε για να μείνει!

Αν είσαι μία από τις πολλές τοπικές επιχειρήσεις που δεν έχουν επενδύσει εκεί, σίγουρα είσαι  μία από τις επιχειρήσεις που χάνουν νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα τους και πιο σημαντικά…  νέους πελάτες!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω