Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Μάθε ποια είναι τα 10 λάθη SEO που πρέπει να αποφύγεις για να βρεθείς στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης!
Το SEO αποτελεί πλέον έναν από τους βασικούς πυλώνες του Digital Marketing και μπορεί να γίνει μια σημαντική πηγή εσόδων για την επιχείρηση σου.
Οι τεχνικές SEO εξελίσσονται συνεχώς λόγω των αναβαθμίσεων των μηχανών αναζήτησης και των αλλαγών στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Γι’ αυτό δεν είναι εύκολο να χρησιμοποιείς έγκαιρα τις πιο επιτυχημένες τεχνικές βελτιστοποίησης.
Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που μένουν σταθεροί και θα πρέπει να τους ακολουθείς για έχεις επιτυχία.
Πολλές επιχειρήσεις και marketers δεν τους ακολουθούν με το σωστό τρόπο, με αποτέλεσμα να “χαλάει” το ranking της ιστοσελίδας τους στη Google.
Έτσι η ιστοσελίδα τους “χάνεται” στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP).
Ακολουθούν τα 10 πιο συνηθισμένα λάθη SEO που μπορεί να κάνεις αλλά… σίγουρα πρέπει να αποφύγεις για να μην συμβεί αυτό και στη δική σου ιστοσελίδα!
Μία από τις θεμελιώδεις αρχές του SEO είναι να κατανοήσεις το κοινό που απευθύνεσαι και στοχεύεις.
Αυτό σημαίνει να γνωρίζεις τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σου σε βαθύτερο επίπεδο.
Το SEO είναι η “φωνή” του πελάτη.
Πολλοί marketers πιστεύουν ότι γνωρίζουν το κοινό τους, αλλά δεν καταλαβαίνουν τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι καταναλωτές σε έναν αγοραστικό τομέα.
Οι καταναλωτές αναμένουν άμεσες απαντήσεις και αποτελέσματα στα ερωτήματά τους, σε “πραγματικό χρόνο”.
Οι μέθοδοι για να κατανοήσεις το κοινό σου θα πρέπει να είναι ολιστικές.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη στην επιλογή keywords είναι η παράβλεψη των αναζητήσεων των ίδιων των χρηστών.
Παρόλο που πρέπει να ορίσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου με έναν συγκεκριμένο τρόπο, είναι πιο σημαντικό να μελετήσεις ποιες λέξεις χρησιμοποιούν οι χρήστες για να αναφερθούν σε αυτά.
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #1
Δεν έχει νόημα να γνωρίζεις τα πάντα για το κοινό σου και στη συνέχεια να κάνεις αποσπασματικές κινήσεις βελτιστοποιήσεων.
Πολλοί σχεδιασμοί αποτυγχάνουν καθώς η οικοδόμηση μιας βιώσιμης και αποτελεσματικής στρατηγικής SEO βασίζεται σε πολλούς παράγοντες.
Από την κατασκευή και βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου μέχρι το περιεχόμενο, και την παρουσία σου στα Social Media.
Εάν δεν έχεις σχεδιάσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την επιτυχία σου στο SEO, δημιούργησε την τώρα!
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #2
Ένα κοινό λάθος στο SEO είναι η παραγωγή περιεχομένου που δεν αφορά το κοινό σου.
Δηλαδή, ενώ θέλεις να “καταταχθείς” στη Google για ένα συγκεκριμένο keyword, δεν μπορείς να εστιάσεις το περιεχόμενο σου στο κοινό που στοχεύεις.
Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google θέλουν να εξυπηρετούν τους χρήστες τους με το πιο σχετικό περιεχόμενο για τους όρους που αναζητούν.
Έτσι, εάν το περιεχόμενό σου δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών, δεν θα κατατάσσεται καλά στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Επίσης θα πρέπει να παράγεις περιεχόμενο που βασίζεται σε έγκυρα και αξιόπιστα στοιχεία.
Τα πιο συχνά λάθη που μπορείς να κάνεις:
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #3
Το επόμενο λάθος σχετίζεται με την ποιότητα του περιεχομένου σου.
Ενώ η αντιγραφή κειμένου ήταν μια συνήθης πρακτική παλαιότερα, οι μηχανές αναζήτησης “τιμωρούν” πλέον αυτήν την προσέγγιση.
Η αντιγραφή και η λογοκλοπή περιεχομένου θεωρείται ως μια ανεπιθύμητη πρακτική που δεν πρέπει να εφαρμόζεις.
Αντί να αντιγράφεις ή τροποποιείς ήδη υπάρχον περιεχόμενο, αξίζει να επενδύσεις στη δημιουργία πρωτότυπου και χρήσιμου για τους πελάτες σου περιεχομένου.
Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να σιγουρευτείς ότι η ιστοσελίδα σου δεν “υποβαθμίζεται” και δεν υποχωρεί στις “πίσω σελίδες” των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #4
Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σου δεν τελειώνει μόλις συμπεριλάβεις στο περιεχόμενο σου ένα keyword που στοχεύεις.
Οι ετικέτες τίτλου και τα Μeta Descriptions είναι βασικά στοιχεία του SEO που δεν πρέπει να παραβλέψεις.
Αυτοί οι παράγοντες βελτιστοποίησης λαμβάνονται υπόψη από τις μηχανές αναζήτησης κατά την “ανίχνευση” της ιστοσελίδα σου.
Με άλλα λόγια αν τους αξιοποιήσεις σωστά θα βελτιώσουν την απόδοση του περιεχομένου σου.
Η δημιουργία περιεχομένου είναι υπέροχη, αλλά χωρίς σαφείς τίτλους και περιγραφές, οι μηχανές αναζήτησης δυσκολεύονται να κατανοήσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Μια άλλη τεχνική λεπτομέρεια που παραλείπεται είναι είναι η συμπερίληψη ετικετών εικόνας μαζί με το περιεχόμενο.
Οι ετικέτες alt text των εικόνων που συμπεριλαμβάνεις στο περιεχόμενό σου είναι απαραίτητες, καθώς είναι αντιπροσωπευτικές του περιεχομένου που στοχεύεις.
Τα bots αναζήτησης δεν μπορούν να δουν τις εικόνες αλλά μπορούν να διαβάσουν τις ετικέτες alt text και να προσθέσουν αυτές τις πληροφορίες στα δεδομένα που ορίζουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σου.
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #5
Για να αξιοποιήσεις καλύτερα το SEO, θα πρέπει να κατανοήσεις ότι η ποιότητα των εξωτερικών συνδέσμων (backlinks) που περιλαμβάνονται στο περιεχόμενο είναι πιο σημαντική από την ποσότητα.
Για αυτό θα πρέπει να διασυνδέεις την ιστοσελίδα σου μέσω Links σε ιστοσελίδες με συνάφεια, καλή κατάταξη και αξιοπιστία.
Μια άλλη αναποτελεσματικά πρακτική αφορά το κείμενο (anchor text) που χρησιμοποιείς στα Link σου για να παραπέμψεις σε άλλες ιστοσελίδες.
Aυτό το κείμενο υποδηλώνει στον αναγνώστη και στα bots αναζήτησης τι είναι ο σύνδεσμος και πώς μπορεί να είναι επωφελής για αυτούς.
Γι’ αυτό θα πρέπει να αποφεύγεις τη χρήση φράσεων του τύπου ” κάνε κλικ εδώ”.
Επίσης θα πρέπει να χρησιμοποιείς ποικιλία anchor texts γιατί η επανάληψη συγκεκριμένων λέξεων/φράσεων μπορεί να θεωρηθεί ανεπιθύμητη (spam).
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #6
Θα πρέπει να προσέχεις τον τρόπο που χρησιμοποιείς τα Links που παραπέμπουν σε άλλες σελίδες της ιστοσελίδας σου (εσωτερικά Links).
Φυσικά, είναι σημαντικό να προβάλλεις τις σελίδες με την καλύτερη απόδοση και να δημιουργείς Links που παραπέμπουν σε αυτές, στο περιεχόμενο σου.
Όμως θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι δεν εισάγεις εσωτερικά Links τα οποία δεν ταιριάζουν νοηματικά με το περιεχόμενο που δημιουργείς, απλώς και μόνο γιατί θέλεις να προωθήσεις το περιεχόμενο τους.
Επίσης θα πρέπει να προσέξεις και την ποσότητα των εσωτερικών Links ανάλογα με την έκταση του περιεχομένου που δημιουργείς.
Εάν τα Links σου δεν συνδέονται “φυσικά” με το περιεχόμενο σου, δεν θα παρακινήσουν τους χρήστες να τα επισκεφθούν.
Επίσης δεν θα αντιμετωπιστείς ευνοϊκά ούτε από τις μηχανές αναζήτησης, καθώς η παραπομπή σε άσχετα με το περιεχόμενο Links, θεωρείται ως μη επιτρεπτή τακτική.
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #7
Το SEO δεν αφορά μόνο το περιεχόμενο και τα κeywords της ιστοσελίδας σου.
Αφορά επίσης την ποιότητα και την απόδοση της ιστοσελίδας σου στις κινητές συσκευές, οι οποίες αποτελούν την κορυφαία επιλογή των χρηστών σήμερα.
Το Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης αναγνωρίζουν πότε η ιστοσελίδα σου δεν είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να λειτουργεί “φιλικά” προς τις κινητές συσκευές.
Εάν η ιστοσελίδα σου δεν παρέχει μια ομαλή εμπειρία στους χρήστες κινητής τηλεφωνίας η κατάταξη σου στις μηχανές αναζήτησης θα υποβαθμιστεί.
Τα πιο συνηθισμένα λάθη που παρατηρούνται είναι τα εξής:
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #8
Το SEO έχει κοινωνική και Digital διάσταση ενώ έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο μέρος του Digital Marketing.
Έτσι, για να βελτιστοποιήσεις την αποδοτικότητα του θα πρέπει να το ενσωματώσεις και να το εντάξεις σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική Digital Marketing.
Το SEO απαιτεί υποστήριξη από τα υπόλοιπα κανάλια του Digital Marketing ενώ ταυτόχρονα επιδρά θετικά σε αυτά, ενισχύοντας τη δράση τους.
Η οικοδόμηση μιας σχέσης αλληλεπίδρασης και η παράλληλη επίτευξη στόχων και αύξηση της αποδοτικότητας σε όλα τα εργαλεία του Digital Marketing (Social Media, Email,online PR,) αποτελεί βασική προτεραιότητα του σύγχρονου ολιστικού SEO.
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #9
Ο μόνος τρόπος για να μάθεις εάν οι δράσεις SEO και το περιεχόμενο σου λειτουργούν αποδοτικά είναι να ελέγχεις την πρόοδο τους.
Δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αγνοείς τους αριθμούς, τα δεδομένα και τα στατιστικά στοιχεία.
Η ρύθμιση και ο τακτικός έλεγχος των αναλυτικών στοιχείων είναι απαραίτητη για τα αποτελέσματα βελτιστοποίησης SEO.
Η Google διαθέτει πολλά εργαλεία όπως το Google Analytics και το Google Search Console που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ελέγχεις την αποδοτικότητά της ιστοσελίδας σου.
Με τη βοήθειά αυτών των εργαλείων, μπορείς να δεις τη λειτουργία βελτιστοποίησης για τα διάφορα είδη περιεχομένου και τις στρατηγικές που εφαρμόζεις.
Αυτά τα εργαλεία θα σε βοηθήσουν στην:
Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τα λάθη SEO #10
Εάν θέλεις να διαβάσει ένα ενδιαφέρον άρθρο για τη λειτουργία του SEO, πάτα εδώ.