0 0.00

Cart

No products in the cart.

Η καλύτερη στρατηγική για Content Marketing

Ας δούμε λοιπόν την καλύτερη στρατηγική για Content Marketing

Όμως πριν το κάνουμε διάβασε εδώ: Τι είναι το Content Marketing;

Το Content Μarketing κερδίζει έδαφος την τελευταία δεκαετία ως μια από τις πιο αποτελεσματικές και οικονομικά αποδοτικές στρατηγικές Marketing.

Μέσα από το Content Μarketing μια επιχείρηση μπορεί να προβληθεί αποτελεσματικά, προσφέροντας λύσεις στα προβλήματα και εξυπηρετώντας τις ανάγκες των πελατών, χωρίς να δαπανήσει πολλά χρήματα.

Το Content Μarketing έχει σημασία… επειδή οι πελάτες σου θεωρούν ότι έχει σημασία!

content

Ίσως δε το ακούς συχνά στην καθημερινότητα, αλλά τα στατιστικά στοιχεία και τα δεδομένα σχετικά με το πόσο καταναλώνουν οι αγοραστές υπηρεσιών περιεχομένου μπορούν να επιβεβαιώσουν την παραπάνω δήλωση.

Επιλογή Συντάκτη: Δες τους 10 λόγους που χρειάζεται να αναπτύξεις στρατηγική Social Media Marketing στην επιχείρησή σου

Το κοινό θέλει να ενημερωθεί και να ταυτιστεί. Γι’ αυτό το λόγο αντιδρά με θετικό τρόπο σε μια ιστορία που του δείχνει πώς να ξεπεράσει τις προκλήσεις και τα προβλήματα του.

Με άλλα λόγια: Οι αγοραστές επιθυμούν ακόμα να καταναλώσουν πολύτιμο και ποιοτικό περιεχόμενο!

Πάμε να δούμε ποια στρατηγική πρέπει να ακολουθήσεις για να αναπτύξεις αποτελεσματικά το Content Μarketing στην επιχείρηση σου!

Η βασική στρατηγική

  • Καθόρισε την αποστολή, τον σκοπό και τους στόχους σου: Ποιο είναι το κοινό σου, τι μπορείς να προσφέρεις για τη βελτίωση της ζωής τους, τι θέλεις να πετύχεις;
  • Κατανόησε το κοινό σου: Πρέπει να ταυτιστείς με τις προσωπικότητες των αγοραστών σου, ώστε να γνωρίζεις  τι τους προκαλεί το ενδιαφέρον και τι τους παρακινεί.
Διάβασε Επίσης:
Τι είναι οι Buyer Personas και πως θα τις δημιουργήσεις

content strategy

  • Προσδιόρισε  τις προτεραιότητές σου: Σε αυτό το βήμα, πρέπει να καθορίσεις σε ποιες μορφές περιεχομένου και ποια κανάλια επικοινωνίας θα πρέπει να εστιάσεις, βάσει των προτιμήσεων του κοινού σου.
  • Δημιούργησε ένα σχέδιο δράσης: Τα προηγούμενα βήματα ρυθμίζουν τις βασικές παραμέτρους.

Στη συνέχεια θα πρέπει να ετοιμάσεις ένα σχέδιο δράσης, καθορίζοντας βασικά στοιχεία.

Αυτά μπορεί να αφορούν τη στόχευση βάσει συγκεκριμένων keywords, δημιουργία θεματικών, χρήση Social Media, δημιουργία, εκδηλώσεων κ.ο.κ.

  • Ξεκίνα την παραγωγή περιεχομένου: Μετά την εκτέλεση των παραπάνω, ήρθε η ώρα να εφαρμόσεις  τη στρατηγική σου και να αρχίσεις να παράγεις περιεχόμενο.

Η παραπάνω διαδικασία θα πρέπει είναι δυναμική.

Με άλλα λόγια, μπορείς να επιστρέψεις σε κάποιο από τα προηγούμενα βήματα όταν αυτό απαιτηθεί και να το αναπροσαρμόσεις  ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες της επιχείρησης και του κοινού σου.

Συνέχιζε να διαβάζεις την καλύτερη στρατηγική για Content Marketing

Βελτιστοποίηση για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι βασικές ενέργειες που πρέπει να κάνεις για να βελτιστοποιείς το Content Μarketing στο περιβάλλον του online εμπορίου είναι:

  • Επανεξέτασε την επιλoγή και την αποδοτικότητα των keywords που χρησιμοποιείς.
  • Δώσε έμφαση στο περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη και ενσωμάτωσε το στα Social Media της επιχείρησης σου για να βελτιώσεις την αξιοπιστία σου.
  • Γνώρισε  τον πελάτη σου και τις προσδοκίες του και μετά δημιούργησε περιεχόμενο βάσει αυτών.
  • Πειραματίσου με νέα κανάλια και μορφές επικοινωνίας που δημιουργούν νέες τάσεις (πχ. ΤikTok), χωρίς όμως να αποξενώσεις το ήδη υπάρχον κοινό και αλλοιώσεις την κυρίαρχη εικόνα του brand σου.

Μέτρηση της αποδοτικότητας

Ο βασικός  δείκτης απόδοσης στο Content Μarketing εστιάζει στην επιχειρησιακή πλευρά του Content Μarketing απαντώντας στο ερώτημα “Γιατί κάνεις αυτό που κάνεις;”

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Inbound Marketing

Αυτό θα πρέπει να απαντηθεί βάσει του τι καταναλώνει το κοινό σου κι όχι τις ενέργειες που κάνεις εσύ για να το επηρεάσεις.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

αποδοτικότηταΟι βασικότεροι δείκτες αξιολόγησης είναι οι εξής:

  • Μέτρηση του τρόπου με τον οποίο μια καμπάνια Content Μarketing  επηρεάζει την παραγωγικότητα της ομάδας πωλήσεών σου.  Καταλαβαίνει η ομάδα πωλήσεων τους στόχους της καμπάνιας και γιατί θα τους οδηγήσει στην απόκτηση  παραπάνω leads; Εάν όχι, οι υποψήφιοι πελάτες δεν θα μετατραπούν σε αγοραστές.
  • Μέτρηση των πελατών που δημιουργήθηκαν από περιεχόμενο σου. Η γνώση του τι κέρδισε η επιχείρηση από το Content Μarketing  αντανακλά την  δυναμική του.
  • Χρόνος έως την εισροή εσόδων: Πόσο καιρό χρειάζεται μια καμπάνια για να δημιουργήσει ενδιαφέρον και κέρδη;
  • Κόστος απόκτησης πελατών. Ο υπολογισμός του κόστους για κάθε καμπάνια παρέχει βασικές πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείς να εξορθολογήσεις τη λειτουργία της με σκοπό τη μείωση του.

Μέτρηση της αποδοτικότητας βάσει του Google Analytics

Αν θες να δημιουργήσεις την καλύτερη στρατηγική για Content Marketing μελέτησε τον αριθμό των επισκεπτών, τις προβολές των επιμέρους σελίδων και το χρόνο που διαθέτει το κοινό στην ιστοσελίδα σου μέσω του Google Analytics.

Πιο συγκεκριμένα μέσα από αυτό το εργαλείο της Google μπορείς να ενημερώνεσαι για:

Κυκλοφορία χρηστών (Traffic)

Μάθε από πού προέρχονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου και κάνε αλλαγές βάσει αυτού.

Για παράδειγμα, εάν οι χρήστες έρχονται στην ιστοσελίδα σου μετά από παραπομπή του Pinterest , θα πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο ανάπτυξης περισσότερου περιεχομένου για το Pinterest.

Μετατροπές

Το περιεχόμενό σου αυξάνει τις “μετατροπές”, (δηλαδή τις πωλήσεις, τις εγγραφές).

Διάβασε Επίσης:
Digital Marketing: Τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις

Από την κυκλοφορία των χρηστών μπορείς  να δεις ότι το περιεχόμενό σου αποκτά περισσότερους θεατές, αλλά τι κάνουν  εκείνοι στη συνέχεια (πχ. αγοράζουν, φτάνουν μέχρι το καλάθι αλλά δεν ολοκληρώνουν την αγορά κ.ο.κ.);

Αφοσίωση

Η αυξημένη κίνηση χρηστών είναι σημαντική, αλλά η δέσμευση του κοινού για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι σημαντικότερη.

Το πόσο “αφοσιωμένο” είναι το κοινό στο περιεχόμενο σου εξαρτάται από το χρόνο που ξοδεύει στην ιστοσελίδα σου και πόσες από τις επιμέρους σελίδες της επισκέπτεται.

στρατηγική Content Marketing

Ένα άλλο στοιχείο αφορά τη δραστηριότητα σου στα Social Media.

Με άλλα λόγια, μεταφέρεται κοινοποιείται και σχολιάζεται το περιεχόμενό σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Όσο περισσότερο συμβαίνει αυτό, τόσο πιο πιθανό είναι να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου.

SEO

Θα πρέπει να παρακολουθείς  με συνέπεια την απόδοση των keywords σου, συμπεριλαμβανομένης της τρέχουσας θέσης στην κατάταξη της Google για κάθε keyword που έχεις στοχεύσει.

Ενδείκνυται να κάνεις αυτό τον έλεγχο τουλάχιστον κάθε 30 ημέρες.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό το περιεχόμενο σου να είναι “SEO friendly”  αξιοποιώντας τα εργαλεία και τις τεχνικές του SEO.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω