Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Ας δούμε λοιπόν την καλύτερη στρατηγική για Content Marketing
Όμως πριν το κάνουμε διάβασε εδώ: Τι είναι το Content Marketing;
Το Content Μarketing κερδίζει έδαφος την τελευταία δεκαετία ως μια από τις πιο αποτελεσματικές και οικονομικά αποδοτικές στρατηγικές Marketing.
Μέσα από το Content Μarketing μια επιχείρηση μπορεί να προβληθεί αποτελεσματικά, προσφέροντας λύσεις στα προβλήματα και εξυπηρετώντας τις ανάγκες των πελατών, χωρίς να δαπανήσει πολλά χρήματα.
Το Content Μarketing έχει σημασία… επειδή οι πελάτες σου θεωρούν ότι έχει σημασία!
Ίσως δε το ακούς συχνά στην καθημερινότητα, αλλά τα στατιστικά στοιχεία και τα δεδομένα σχετικά με το πόσο καταναλώνουν οι αγοραστές υπηρεσιών περιεχομένου μπορούν να επιβεβαιώσουν την παραπάνω δήλωση.
Επιλογή Συντάκτη: Δες τους 10 λόγους που χρειάζεται να αναπτύξεις στρατηγική Social Media Marketing στην επιχείρησή σου
Το κοινό θέλει να ενημερωθεί και να ταυτιστεί. Γι’ αυτό το λόγο αντιδρά με θετικό τρόπο σε μια ιστορία που του δείχνει πώς να ξεπεράσει τις προκλήσεις και τα προβλήματα του.
Με άλλα λόγια: Οι αγοραστές επιθυμούν ακόμα να καταναλώσουν πολύτιμο και ποιοτικό περιεχόμενο!
Πάμε να δούμε ποια στρατηγική πρέπει να ακολουθήσεις για να αναπτύξεις αποτελεσματικά το Content Μarketing στην επιχείρηση σου!
Στη συνέχεια θα πρέπει να ετοιμάσεις ένα σχέδιο δράσης, καθορίζοντας βασικά στοιχεία.
Αυτά μπορεί να αφορούν τη στόχευση βάσει συγκεκριμένων keywords, δημιουργία θεματικών, χρήση Social Media, δημιουργία, εκδηλώσεων κ.ο.κ.
Η παραπάνω διαδικασία θα πρέπει είναι δυναμική.
Με άλλα λόγια, μπορείς να επιστρέψεις σε κάποιο από τα προηγούμενα βήματα όταν αυτό απαιτηθεί και να το αναπροσαρμόσεις ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες της επιχείρησης και του κοινού σου.
Συνέχιζε να διαβάζεις την καλύτερη στρατηγική για Content Marketing
Οι βασικές ενέργειες που πρέπει να κάνεις για να βελτιστοποιείς το Content Μarketing στο περιβάλλον του online εμπορίου είναι:
Ο βασικός δείκτης απόδοσης στο Content Μarketing εστιάζει στην επιχειρησιακή πλευρά του Content Μarketing απαντώντας στο ερώτημα “Γιατί κάνεις αυτό που κάνεις;”
Αυτό θα πρέπει να απαντηθεί βάσει του τι καταναλώνει το κοινό σου κι όχι τις ενέργειες που κάνεις εσύ για να το επηρεάσεις.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Οι βασικότεροι δείκτες αξιολόγησης είναι οι εξής:
Αν θες να δημιουργήσεις την καλύτερη στρατηγική για Content Marketing μελέτησε τον αριθμό των επισκεπτών, τις προβολές των επιμέρους σελίδων και το χρόνο που διαθέτει το κοινό στην ιστοσελίδα σου μέσω του Google Analytics.
Πιο συγκεκριμένα μέσα από αυτό το εργαλείο της Google μπορείς να ενημερώνεσαι για:
Κυκλοφορία χρηστών (Traffic)
Μάθε από πού προέρχονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου και κάνε αλλαγές βάσει αυτού.
Για παράδειγμα, εάν οι χρήστες έρχονται στην ιστοσελίδα σου μετά από παραπομπή του Pinterest , θα πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο ανάπτυξης περισσότερου περιεχομένου για το Pinterest.
Μετατροπές
Το περιεχόμενό σου αυξάνει τις “μετατροπές”, (δηλαδή τις πωλήσεις, τις εγγραφές).
Από την κυκλοφορία των χρηστών μπορείς να δεις ότι το περιεχόμενό σου αποκτά περισσότερους θεατές, αλλά τι κάνουν εκείνοι στη συνέχεια (πχ. αγοράζουν, φτάνουν μέχρι το καλάθι αλλά δεν ολοκληρώνουν την αγορά κ.ο.κ.);
Αφοσίωση
Η αυξημένη κίνηση χρηστών είναι σημαντική, αλλά η δέσμευση του κοινού για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι σημαντικότερη.
Το πόσο “αφοσιωμένο” είναι το κοινό στο περιεχόμενο σου εξαρτάται από το χρόνο που ξοδεύει στην ιστοσελίδα σου και πόσες από τις επιμέρους σελίδες της επισκέπτεται.
Ένα άλλο στοιχείο αφορά τη δραστηριότητα σου στα Social Media.
Με άλλα λόγια, μεταφέρεται κοινοποιείται και σχολιάζεται το περιεχόμενό σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Όσο περισσότερο συμβαίνει αυτό, τόσο πιο πιθανό είναι να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου.
Θα πρέπει να παρακολουθείς με συνέπεια την απόδοση των keywords σου, συμπεριλαμβανομένης της τρέχουσας θέσης στην κατάταξη της Google για κάθε keyword που έχεις στοχεύσει.
Ενδείκνυται να κάνεις αυτό τον έλεγχο τουλάχιστον κάθε 30 ημέρες.
Είναι επίσης πολύ σημαντικό το περιεχόμενο σου να είναι “SEO friendly” αξιοποιώντας τα εργαλεία και τις τεχνικές του SEO.