0 0.00

Cart

No products in the cart.

CTA: Τι σημαίνει και γιατί κατέχει σημαντική θέση στις στρατηγικές μάρκετινγκ

Ο κλάδος του μάρκετινγκ, συνεχώς αναπτύσσεται και τα νέα τεχνολογικά δεδομένα αναδύουν νέους τρόπους και εργαλεία που μπορούν να αξιοποιηθούν σωστά από τους επαγγελματίες του χώρου. Το θεμέλιο κάθε προωθητικής ενέργειας και ο απώτερος στόχος της είναι πάντα η άμεση επικοινωνία με το κοινό μιας επιχείρησης και η τελική συναλλαγή. Κάθε ενέργεια, αποσκοπεί σε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα και μια εταιρεία θέλει μέσα από αυτή, να παρακινήσει τελικά το κοινό της. Το κίνητρο είναι αυτό που οδηγεί σε δράση. Ο κάθε άνθρωπος παρακινείται από διαφορετικά πράγματα και ερεθίσματα. Η έννοια λοιπόν του κινήτρου, λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο στις πρακτικές μάρκετινγκ και στις διαφημιστικές καμπάνιες. Στο άρθρο αυτό, θα αναλύσουμε τι ακριβώς είναι το CTA, καθώς και πως οι σύγχρονες μάρκετινγκ στρατηγικές υιοθετούν πολύ τέτοιου είδους ενέργειες προκειμένου να παρακινήσουν το κοινό τους.

Τι είναι ακριβώς το CTA;

H ακριβής έννοια του CTA, είναι το call – to – action, η παρότρυνση ενός χρήστη να δράσει. Το CTA, μπορεί να πάρει διαφορετικές εκφάνσεις. Είναι μια σύντομη ενεργοποίηση που προτρέπει τους επισκέπτες ενός ιστότοπου να προβούν σε μια ενέργεια, όπως εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο ή λήψη μιας εφαρμογής. Ακόμη, οι αγορές, οι κοινοποιήσεις στα κοινωνικά δίκτυα και οι επισημάνσεις “μου αρέσει” αποτελούν τρόπους προβολής της αφοσίωσης του χρήστη στη διαφήμιση. To CTA, είναι ένα ερέθισμα που ενθαρρύνει ένα επιθυμητό αποτέλεσμα, όπως την πραγματοποίηση μιας αγοράς, την εγγραφή σε μια προσφορά ή την κοινή χρήση μιας σελίδας. Είναι το κλειδί για το λογισμικό αυτοματοποίησης μάρκετινγκ και συνήθως το CTA,  εμφανίζεται ως σύνδεσμος εικόνας η κειμένου με απώτερο σκοπό να ωθήσει το χρήστη να κάνει το κλικ. Η έννοια του CTA, είναι στενά συνδεδεμένη με εκείνη των conversions. Σε κάθε καμπάνια ή ιστοσελίδα, έχει οριστεί μια συγκεκριμένη ενέργεια ως conversion – μετατροπή, μέσα λοιπόν, από σωστές φράσης παρακίνησης,  μια επιχείρηση μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα conversion της και να ωθήσει τους χρήστες να ολοκληρώσουν την ενέργεια που επιθυμεί.

Διάβασε Επίσης:
Γιατί το Digital Marketing είναι το μέλλον

Τα CTA, έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του ψηφιακού μάρκετινγκ και είναι σχεδόν απίθανο, να φανταστεί κανείς έναν ιστότοπο ή μια διαφημιστική καμπάνια, χωρίς να ενέχει κάποιου είδους CTA μέσα. Χρησιμοποιούνται, ως pull-to-action, push-to action και pop-ups, για να κερδίσουν την προσοχή του χρήστη αλλά και μέσω αυτού μπορεί το περιεχόμενο μιας εταιρείας να γίνει πιο κοινόχρηστο, αποτελεσματικό και τελικά το μήνυμα της να αποτυπωθεί καλύτερα στον εκάστοτε χρήστη.

Πως το CTA αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο στο Email μάρκετινγκ

Γενικότερα, το email marketing, αποτελεί μια από τις πιο αξιόλογες και χρήσιμες πρακτικές, που μπορεί μια εταιρεία να εφαρμόσει προκειμένου να έρθει σε άμεση επαφή και να αλληλοεπιδράσει με το κοινό-στόχο της. Όμως, παραθέτοντας απλώς ενημερωτικές πληροφορίες, χωρίς να παρακινεί ενεργά τους χρήστες να προχωρήσουν σε μια ενέργεια, μπορεί να αποδειχθεί λιγότερο αποδοτικό και κατά μια έννοια πιο αδιάφορο για τους παραλήπτες. Ένα καλογραμμένο CTA ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών κατά 16% με μερικά να φτάνουν έως και 48%. Είναι σημαντικό για τους εμπόρους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να χρησιμοποιούν τεχνικές αντιγραφής CTA που είναι ελκυστικές, εντυπωσιακές και κατανοητές.

Όπως είναι αντιληπτό λοιπόν, το κουμπί CTA στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ιδιαίτερα απαραίτητο. Για παράδειγμα, μια εταιρεία, μέσα από την αποστολή newsletter, θέλει να επικοινωνήσει στη λίστα πελατών της, ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει το περιεχόμενο να ενέχει μια παρακινητική φράση, ώστε να ωθήσει τον χρήστη να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες και κάνοντας κλικ, στο σωστό σύνδεσμό να μπορεί να μεταβεί στο κατάλληλο σημείο της εταιρικής σελίδας. Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να υπογραμμιστεί η μεγάλη σημασία που έχει μια παρακινητική φράση να ενέχει έναν σύνδεσμο, όχι μόνο για να μπορεί ο χρήστης να οδηγηθεί στο κατάλληλο σημείο της σελίδας, αλλά και για να μπορεί μια επιχείρηση να μετρήσει την απόδοση της κάθε ενέργειας. Συγκεκριμένα, μέσα από κατάλληλες πλατφόρμες ανάλυσης δεδομένων, μπορεί μια επιχείρηση να μετρήσει την απόδοση που είχε κάθε της ενέργεια.

Διάβασε Επίσης:
Γιατί χρειάζεστε τα Social Media για την επιχείρησή σας

Επιπλέον, οι παρακινητικές φράσεις, ιδιαίτερα στο κομμάτι του email μάρκετινγκ, μπορούν δημιουργήσουν επιπλέον στρατηγικές και ενέργειες. Αναλύοντας τα στοιχεία αποτελεσμάτων μιας καμπάνιας, μπορεί μια επιχείρηση να βγάλει πολύ σημαντικά συμπεράσματα σε σχέση με τη συμπεριφορά του χρήστη. Συγκεντρώνοντας, όλους εκείνους τους χρήστες που δείχνουν συχνά ενδιαφέρον, σε περιεχόμενο που λαμβάνουν, μπορεί να τους ομαδοποιήσει κατάλληλα και με κάποιο τρόπο να τους επιβραβεύσει, μέσω κάποιου εκπτωτικού κωδικού για παράδειγμα. Με αυτό τον τρόπο, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις με το κοινό τους και παράλληλα το ίδιο το κοινό να γίνει πιο πιστό απέναντι στην ίδια την επιχείρηση.

5 τρόποι με τους οποίους το CTA μπορεί να ενισχύσει μια επιχείρηση

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει παραπάνω, το CTA, είναι μια αποδοτική μέθοδος, που ουσιαστικά επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να απευθυνθεί άμεσα στο κοινό της και παράλληλα να τον προτρέψει να ακολουθήσει κάποια συγκεκριμένη ενέργεια. Είναι επομένως σημαντικό, να χρησιμοποιείται συχνά και με διαφορετικούς τρόπους σε μια επικοινωνιακή ψηφιακή στρατηγική. Μπορεί να είναι ένα κάλεσμα για δράση που δημιουργώντας την αίσθηση του επείγοντος, ενθαρρύνει τελικά τον χρήστη να ενεργήσει. Ακόμη, μπορεί να είναι ένα κείμενο ή μια φράση που ωθεί τον χρήστη να κάνει το πολυπόθητο κλικ. Παρακάτω, θα αναφέρουμε 5 τρόπους με τους οποίους τo CTA, μπορεί αισθητά να ενισχύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων,

– Ένα ισχυρό CTA σε περιεχόμενο οδηγεί τους ανθρώπους στη μετατροπή, καθώς συχνά βιώνουν μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης για ενέργειες όπως κλικ, ανάγνωση περισσότερων.

– Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του σχεδιασμού μηνυμάτων, αυξάνοντας την αξιοπιστία και διευκολύνοντας τους χρήστες να κατανοήσουν το μήνυμα της κάθε εταιρείας.

– Αυξάνει τη διατήρηση των πελατών παρέχοντας προστιθέμενη αξία ή κίνητρα.

– Το CTA παρέχει καλύτερη απόδοση επένδυσης όταν οι χρήστες είναι πρόθυμοι και έτοιμοι να αναλάβουν δράση.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

– Μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τις πωλήσεις μιας επιχείρησης. Ιδιαίτερα σε καμπάνιες social media, τις περισσότερες φορές, η παρακινητική φράση ενέχει την έννοια της άμεσης αγοράς και παράλληλα, ωθεί τον χρήστη με ένα απλό κλικ να κάνει δικό του το διαφημιζόμενο προϊόν.

Διάβασε Επίσης:
Google Analytics: Τι πρέπει να προσέχεις!

5 τρόποι με τους οποίους το CTA μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια στρατηγική μάρκετινγκ

Η πρακτική CTA, μπορεί να αξιοποιηθεί πολύ ενεργά από επαγγελματίες του μάρκετινγκ και από επιχειρήσεις με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Δείτε παρακάτω 5 βασικούς τρόπους, με τους οποίους μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια στρατηγική μάρκετινγκ:

– Ζητήστε από τους χρήστες να μοιραστούν το περιεχόμενό σας, σε διαφορετικές  πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

– Ζητήστε από τους χρήστες να εγγραφούν στη σελίδα σας

– Παρακινήστε τους χρήστες να κάνουν like σε μια ανάρτηση ή να σχολιάσουν σε αυτήν.

– Προσπαθήστε να παρακινήσετε τους χρήστες να συμπληρώσουν τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους προκειμένου να λαμβάνουν δωρεάν αναφορές σχετικά με την επιχείρηση ή ακόμα και να αποκτήσουν πρόσβαση σε μια εκδήλωση.

– Παρακινήστε το κοινό, να μοιραστεί μαζί σας τις ιδέες του ή να συμμετάσχει σε μια έρευνα ή δημοσκόπηση

Χρήσιμες συμβουλές για να γράψετε ένα καλό CTA

Μια καλή παροτρυντική φράση μπορεί να δημιουργήσει αρκετή κίνηση στην σελίδα μιας επιχείρησης, ακόμη και αν οι χρήστες δεν προχωρήσουν τελικά στην τελική μετατροπή. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η σύνταξη μιας καλής παρακινητικής φράσης, είναι εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται χρόνος και υπομονή για να γράψετε κάτι που θα παρακινήσει τους ανθρώπους να αλλάξουν τις συνήθειες τους και να αναλάβουν άμεση δράση. Παρακάτω, ακολουθούν 3 χρήσιμα tip, για στη σύνταξη ενός αποδοτικού CTA:

– Να απευθύνεστε προσωπικά στον κάθε χρήστη: έχει μεγάλη σημασία, να νιώσει ο χρήστης ότι επικοινωνείτε άμεσα μαζί του και απευθύνεστε σε αυτόν συγκεκριμένα.

– Προσπαθήστε η φράση σας να είναι όσο το δυνατόν πιο αληθής και σχετική με το περιεχόμενο της εκάστοτε ενέργειας: για παράδειγμα, αν τον παρακινήσετε να ανακαλύψει τα νέα προϊόντα μιας συλλογής, θα πρέπει το κλικ να τον οδηγεί στο σωστό σημείο του ιστότοπου.

– Να είστε όσο το δυνατόν πιο αυθεντικοί: χρησιμοποιήστε λέξεις και φράσεις που σχετίζονται άμεσα και αντιπροσωπεύουν την επιχείρηση σας.

Τελείωσες το άρθρο; Μην χάσεις την ευκαιρία να διαβάσεις για το newsletter

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω