0 0.00

Cart

No products in the cart.

Ecommerce: Τα πιο συχνά λάθη και πως να τα αποφύγεις

ecommerce λαθη

Η άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου σημειώνει σταθερή άνοδο χωρίς σημάδια επιβράδυνσης. Στις μέρες μας υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες καταστήματα που λειτουργούν εντελώς… διαδικτυακά. Aυτό δεν σημαίνει ότι όλοι το κάνουν με επιτυχία. Πολλές επιχειρήσεις Ecommerce κάνουν λάθη τα οποία επηρεάζουν άμεσα την αποδοτικότητα και τα κέρδη τους.

Ο ανταγωνισμός στο Ecommerce είναι εξαιρετικά υψηλός και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι γενικά χαμηλή.

Δυστυχώς, πολλοί επιχειρηματίες στο διαδίκτυο είναι απλώς άπειροι και κάνουν μεγάλα λάθη που πλήττουν την επιτυχία της επιχείρησης τους.

Αλλά ας μην… ρίχνουμε όλες τις ευθύνες στους αρχάριους.

Πολλοί έμπειροι ιδιοκτήτες καταστημάτων Eshop κάνουν κακές επιλογές που θα μπορούσαν επίσης να βλάψουν τις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο πλήθος των πληροφοριών που διακινούνται καθημερινά στο διαδίκτυο.

Ο καθένας έχει τη γνώμη σχετικά με τον σωστό (και τον λάθος) τρόπο για τη διαχείριση μιας online επιχείρησης.

Ενώ οι προθέσεις τους μπορεί να είναι καλές πολλές πληροφορίες που δημοσιεύουν δημιουργούν περισσότερα… προβλήματα από όσα λύνουν.

Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε στα βασικά λάθη Ecommerce που κάνουν πολλές επιχειρήσεις τα οποία μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τα conversions (πωλήσεις) και να εμποδίσουν την ανάπτυξη και την επιτυχία τους.

Συνέχισε την ανάγνωση για να μάθεις ποια είναι ώστε να μπορείς να τα αποφύγεις!

ecommerce Λάθη

Αγνόηση της ασφάλειας συναλλαγών


Τα προσωπικά δεδομένα κοινοποιούνται σε διαδικτυακές επιχειρήσεις κάθε μέρα. Tα τελευταία χρόνια, οι ανησυχίες για την ασφάλεια των συναλλαγών είναι γενικά υψηλές.

Διάβασε Επίσης:
Γιατί χρειάζεστε τα Social Media για την επιχείρησή σας

Σύμφωνα με μια έρευνα της PwC, το 69% των καταναλωτών δεν πιστεύουν ότι οι διαδικτυακές επιχειρήσεις κάνουν αρκετά για να προστατεύσουν τα ιδιωτικά τους δεδομένα.

Αυτό που είναι ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι το 87% των αγοραστών στο Διαδίκτυο υποστηρίζουν ότι θα στρέφονταν σε μια ανταγωνιστική επιχείρηση εάν ένιωθαν ότι οι πληροφορίες τους ενδέχεται να βρίσκονται σε κίνδυνο.

Προκειμένου να εξαλειφθούν αυτοί οι φόβοι πρέπει να κάνεις ό, τι μπορείς για να διασφαλίσεις την ασφάλεια των δεδομένων/συναλλαγών.

Η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς είναι εκεί όπου ενδεχομένως θα δημιουργηθούν τα περισσότερα από αυτά τα θέματα ασφάλειας.

Γι’ αυτό πρέπει να χρησιμοποιήσεις μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου με κρυπτογράφηση SSL για οποιεσδήποτε διαδικτυακές πληρωμές.

Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι δεν είναι δυνατή η παραβίαση ή διαρροή ευαίσθητων πληροφοριών.

Όχι μόνο θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις κρυπτογράφηση και μέτρα ασφαλείας, αλλά θα πρέπει να το καταστήσεις εμφανές στους πελάτες σου.

Αυτό μπορεί να γίνει με την προβολή συμβόλων προστασίας εμπιστοσύνης σε ολόκληρη την ιστοσελίδα (πιστοποίηση BBB, λογισμικό προστασίας από ιούς, προστασία πληρωμών).

Έτσι θα ενισχύσεις την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην ιστοσελίδα σου!.

Ecommerce λάθη

Αποτυχία συγκέντρωσης online κριτικών


Ένα από τα πιο δύσκολα μέρη της λειτουργίας ενός διαδικτυακού καταστήματος είναι το γεγονός ότι οι πελάτες δεν μπορούν να δουν ή να χειριστούν τα προϊόντα σας… φυσικά.

Επομένως, οι περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται σε κριτικές και αξιολογήσεις για να τους βοηθήσουν στην τελική απόφαση αγοράς.

Οι πελάτες διαβάζουν κατά μέσο όρο δέκα κριτικές πριν νιώσουν ότι μπορούν να εμπιστευτούν μια επιχείρηση αρκετά για να εξετάσουν μια αγορά.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Η αποτυχία συλλογής θετικών κριτικών μπορεί σίγουρα να βλάψει τις πωλήσεις σου και είναι ένα από τα σημαντικά λάθη στο Ecommerce .

Διάβασε Επίσης:
ROAS: Τι είναι και πως να το υπολογίζεις;

Αλλά δεν έχει σημασία πόσες βαθμολογίες έχει το ηλεκτρονικό σου κατάστημα – η ποιότητα των σχολίων μπορεί να επηρεάσει και άλλους πελάτες.

Όταν συλλέγεις κριτικές, πρέπει να κάνεις τις σωστές ερωτήσεις για να λάβεις ολοκληρωμένα σχόλια.

Μην φοβάσαι να κάνεις ερωτήσεις σχετικά με τα υπέρ και τα κατά των προϊόντων σου.

Μια λιγότερο θετική κριτική θα είναι καλύτερη από μια “επιτηδευμένη” κριτική που προσφέρει λίγες πληροφορίες προσφέρει ψεύτικες πληροφορίες.

online review

Περίπλοκες και μακροσκελείς περιγραφές προϊόντων


Οι περιγραφές προϊόντων είναι το πρωταρχικό σημείο για να συμπεριληφθούν οι λέξεις-κλειδιά ως μέρος της στρατηγικής SEO στο Ecommerce.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να μην προβάλλεις υπερβολικές πληροφορίες με τις επιλογές προϊόντων και τις περιγραφές.

Έχεις μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή στο διαδίκτυο.

Η παρακολούθηση μακροσκελών κειμένων μπορεί να αποσπάσει την προσοχή των χρηστών και είναι ένα από τα βασικά λάθη στο Ecommerce.

Μια ιστοσελίδα με μεγάλα κείμενα δεν είναι ελκυστική. Η συνολική εμφάνιση και αίσθηση των σελίδων των προϊόντων σας είναι εξαιρετικά σημαντική δεδομένου ότι η ιστοσελίδα αποτελεί την ψηφιακή… βιτρίνα της επιχείρησης σου!

Αντί να βασίζεσαι στην ιστοσελίδα σου για να εξηγήσεις όλα τα οφέλη και τις χρήσεις των προϊόντος σου, χρησιμοποίησε άλλους πόρους περιεχομένου για να τα αναδείξεις.

Οι αναρτήσεις blog και οι σελίδες Social Media είναι γεμάτες πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά, τα οφέλη και τους τρόπους χρήσης των προϊόντων κάθε επιχείρησης.

Αυτές δίνουν στους πελάτες τη δυνατότητα να μάθουν περισσότερα μόνοι τους χωρίς να κατακλύζονται από πολλά λόγια στη σελίδα του προϊόντος.

ecommerce

Ευρεία στόχευση κοινού


Δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός είναι τόσο υψηλός στο διαδίκτυο, στην πραγματικότητα δεν βοηθά την επιχείρηση σου, προσπαθώντας να προσελκύσεις μεγάλες ομάδες αγοραστικού κοινού.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Marketing Funnel

Αναπόφευκτα, θα υπάρχει ένα άλλο brand που είναι πιο δημοφιλές, είναι φθηνότερο ή έχει μεγαλύτερο προϋπολογισμό Marketing που θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σου.

Έτσι, μια πιο εξειδικευμένη προσέγγιση είναι πολύ καλύτερη, ειδικά για τις μικρότερες διαδικτυακές επιχειρήσεις.

Η εύρεση του σωστού εξειδικευμένου προϊόντος/κοινού μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά τα θετικά αποτελέσματα θα είναι άμεσα!

Αρχικά θα πρέπει να διερευνήσεις τα.. κενά στην αγορά που μπορείς να αξιοποιήσεις.

Πάρε ως παράδειγμα το Digital Marketing στην Ελλάδα.

Η αγορά εδώ είναι μεγάλη, επομένως μια γενική προσέγγιση δεν είναι πιθανό να οδηγήσει ένα brand… μακριά.

Ωστόσο, περιορίζοντας τη θέση του σε εξειδικευμένες υπηρεσίες όπως πχ το Local SEO για τοπικές επιχειρήσεις είναι πιο πιθανό να οδηγήσει το brand σε κέρδη και ανάπτυξη!

business plan


Υπάρχει λίγος χώρος για.. λάθη στο Ecommerce όταν πρόκειται για λειτουργία ενός online καταστήματος. Οι πελάτες κρίνουν γρήγορα και ακόμη πιο γρήγορα καταφεύγουν σε ανταγωνιστικά brands.

Γι’ αυτό βεβαιώσου ότι η ιστοσελίδα και η επιχείρηση σου έχουν σχεδιαστεί για να οικοδομούν την εμπιστοσύνη και να ικανοποιούν τις ανάγκες των χρηστών.

Διορθώνοντας ή αποφεύγοντας αυτά τα κοινά λάθη, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι η επιχείρησή σου είναι έτοιμη για επιτυχίες και κέρδη!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω