Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Αξιοποιείς στο έπακρο το Marketing Automation στις τεχνικές Marketing της επιχείρησης σου; Ποιες είναι οι καλύτερες πρακτικές για να βελτιστοποιήσεις την στρατηγική Marketing Automation που εφαρμόζεις;
Ακόμα κι αν βλέπεις ήδη θετικά αποτελέσματα στις καμπάνιες Digital Marketing που υλοποιείς πιθανότατα… μπορείς να κάνεις περισσότερα!
Στα παλιά μοντέλα Marketing, δημιουργούνταν συνήθως μεγάλες καμπάνιες, οι οποίες χρησιμοποιούνταν μόνο μία φορά για να στοχεύσουν ένα ευρύ κοινό και αξιολογούνταν μετά την υλοποίηση.
Αυτή η διαδικασία ήταν ιδιαίτερα χρονοβόρα για τις μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες πρέπει να κινηθούν γρήγορα για να είναι ανταγωνιστικές.
Με το Marketing Automation, αυτή η διαδικασία μπορεί να ενισχύεται, να βελτιστοποιείται συνεχώς γρήγορα και αποτελεσματικά.
Σε αυτό το άρθρο έχουμε συγκεντρώσει τις καλύτερες πρακτικές για να σε οδηγήσουμε στο… σωστό δρόμο!
Συνέχισε την ανάγνωση!
Στρατηγική Marketing Automation #1
Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο το Marketing Automation, δεν πρέπει να βασίζεσαι μόνο σε “εσωτερικά” κανάλια δεδομένων για να μάθεις το κοινό σου.
Οι δυνητικοί πελάτες (leads), οι απαντήσεις στα αιτήματα και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου είναι μόνο η αφετηρία.
Το επόμενο στάδιο είναι η χρήση ενός διαχειριστικού συστήματος πληροφοριών για να συλλέξεις δημογραφικά και προσωπικά προφίλ των χρηστών που στοχεύεις.
Επίσης θα πρέπει να αξιοποιήσει τα Social Media, όπου οι στόχοι σας μοιράζονται προσωπικές ενημερώσεις σχετικά με το τι τους έχει σημασία και ξοδεύετε πολλές ώρες στο διαδίκτυο.
Καθώς συλλέγεις δεδομένα, γίνεται σαφές ότι η εύρεση των πληροφοριών αποτελεί το εύκολο μέρος.
Η ιεράρχηση των πληροφοριών και η εστίαση σε αυτά που είναι σημαντικά για την επιχείρηση σου, είναι το δύσκολο κομμάτι.
Ευτυχώς, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Marketing Automation για να δεις μοτίβα συμπεριφοράς στους δυνητικούς πελάτες σου και να φιλτράρεις τις περιττές πληροφορίες.
Για παράδειγμα, αντί να διαβάζεις κάθε ανάρτηση στα Social Media, χρησιμοπoίησε την αυτοματοποίηση για να δεις ποια δίκτυα χρησιμοποιεί το κοινό σου, πόσο συχνά και τι ώρα της ημέρας.
Μπορείς, επίσης, να παρακολουθείς για ποια θέματα μιλούν σε τακτική βάση, ώστε να γνωρίζεις τι ενδιαφέρουν πραγματικά τους πελάτες σου.
Σταμάτα να ανησυχείς για την κάθε λεπτομέρεια και περισσότερο για τη δημιουργία ενός… περιεκτικού σκίτσου κάθε κατηγορίας πελάτη
Ένα από τα οφέλη του Marketing Automation, είναι ότι μπορείς να μάθεις και να προσαρμόσεις γρηγορότερα από ποτέ.
Μπορείς να πραγματοποιήσεις συνεχείς δοκιμές για να βεβαιωθείς ότι έχεις ενσωματώσει νέες πληροφορίες στη στρατηγική σου και ότι την ενημερώνεις σε πραγματικό χρόνο.
Αυτή η διαδικασία μπορεί να περιλαμβάνει μηνύματα που προκαλούνται από “μετακινήσεις” στο αγοραστικό ταξίδι των καταναλωτών που στοχεύεις. (πχ. ένας πιθανός πελάτης τελικά αγοράζει το προϊόν σου).
Θα πρέπει να εστιάσεις στα “σημεία” που οι ανάγκες του κοινού αλλάζουν και σε εκείνα που το ενδιαφέρον του είναι υψηλότερο.
Στρατηγική Marketing Automation #2
Το μεγάλο πλεονέκτημα του Marketing Automation είναι η δυνατότητα εξατομίκευσης. Οι καμπάνιες μάρκετινγκ μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε κοινό, ανεξάρτητα από το πόσο μικρές είναι.
Αυτό σημαίνει ότι δημιουργείς την καμπάνια σου για να μεγαλώνει και να εξελίσσεται με τους δυνητικούς πελάτες σου, αντί να διατηρείς το περιεχόμενό σου “στατικό”.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Φρόντισε να προβάλλεις ένα συνεπές μήνυμα με μια “ενιαία” αισθητική.
Δεδομένου ότι ο αυτοματισμός καθιστά δυνατή την προσέγγιση του κοινού σου μέσω διαφορετικών καναλιών, θέλετε να βεβαιώσου ότι το brand σου βρίσκεται σε κάθε κανάλι επικοινωνίας.
Τα πρότυπα (templates) είναι το κλειδί για τη διατήρηση αυτής της ισορροπίας μεταξύ εξατομίκευσης και της συνέπειας.
Τα αποδοτικά πρότυπα μπορούν να επεξεργαστούν και να “ανακυκλωθούν” για χρήση για μελλοντικές καμπάνιες.
Ένα καλό πρότυπο δημιουργεί χώρο για εξατομικευμένες προτάσεις και συμβουλές.
Με ισχυρά πρότυπα Marketing Automation, οι δυνητικοί πελάτες σου αναγνωρίζουν εύκολα το μήνυμά σου όταν το βλέπουν σε διαφορετικά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των Social Media ή των εφαρμογών για κινητά.
Μην αγνοείς την τρέχουσα πελατειακή σου βάση στις ενέργειες του Marketing.
Αυτό είναι πεδίο όπου η στρατηγική Marketing Automation μπορεί πραγματικά να… λάμψει, επειδή οι υπάρχοντες πελάτες σου παρέχουν ήδη πολλές χρήσιμες πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία αυτοματισμού.
Όσο περισσότερα γνωρίζεις για έναν πελάτη, τόσο περισσότερο μπορείς να προβλέψεις τι θέλει από την επιχείρηση σου στο μέλλον!
Στρατηγική Marketing Automation #3
Οι βέλτιστες πρακτικές Marketing Automation καθιστούν δυνατή μια πιο “επιμερισμένη” προσέγγιση για κάθε καμπάνια.
Αντί να σχεδιάζεις μια γιγαντιαία καμπάνια από το μηδέν, μπορείς να προσαρμόσεις γρήγορα μηνύματα και τεχνικές που είχαν λειτουργήσει στο παρελθόν σε νέους δυνητικούς πελάτες, ακόμη και σε νέες καμπάνιες.
Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να δημιουργήσεις πολλές μικρές, καμπάνιες ταυτόχρονα, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι το μήνυμα και οι πολιτικές σου είναι συνεπείς.
Ο αυτοματισμός Marketing σημαίνει ότι κάθε δυνητικός πελάτης μπορεί τώρα να επιλέξει τι είδους καμπάνια και Marketing λειτουργεί για αυτούς!
Επικεντρώσου στα πρότυπα που ωθούν τον καταναλωτή στη δράση, ώστε κάθε αλληλεπίδραση με το brand σου να αποτυπώνεται και να ενεργοποιεί μια νέα εξατομικευμένη προσέγγιση.
Αυτό περιλαμβάνει τόσο τις πωλήσεις όσο και τη διατήρηση πελατών. Το καλό λογισμικό Marketing Automation μπορεί να εφαρμόσει αυτούς τους τύπους δυναμικής ροής εργασίας.
Με τις βέλτιστες πρακτικές Marketing Automation, θα πρέπει να “τμηματοποιήσεις” τα δεδομένα χρησιμοποιώντας τη στατιστική ή ανάλυση και προγνωστικά μοντέλα, όσο το δυνατόν περισσότερο.
Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα στατιστικά στοιχεία για να προβλέψεις πότε η επιχείρηση σου είναι πιθανό να χρειαστεί αναβάθμιση στα προϊόντα/υπηρεσίες της.
Με το χρόνο που εξοικονομεί η ομάδα Marketing, αυτοματοποιώντας την τμηματοποίηση, το Digital Marketing γίνεται πιο “έξυπνο” και πιο “γρήγορο”!
Σύμφωνα με την παλιά προσέγγισης, όπου η ομάδα Marketing οδηγεί σε πωλήσεις και στη συνέχεια… ξεχνά τον πελάτη.
Πλέον οι βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ θα πρέπει να περιλαμβάνουν μεγάλη αλληλεπίδραση μεταξύ Marketing και πωλήσεων.
Το εξατομικευμένο, αυτοματοποιημένο Marketing θα πρέπει να συνεχιστεί και να εξελιχθεί μέχρι στάδιο των πωλήσεων και πέρα από αυτό.
Βεβαιώσου ότι υπάρχει διασύνδεση και “συνεργασία” μεταξύ της στρατηγικής Marketing και της στρατηγικής πωλήσεων!