0 0.00

Cart

No products in the cart.

Τι είναι το Marketing Automation

Automation Marketing

Τι είναι το Marketing Automation; Πώς θα σε βοηθήσει να βελτιστοποιήσεις τις στρατηγικές του Digital Marketing που εφαρμόζεις στην επιχείρηση σου;

Πάμε να δούμε μαζί τις απαντήσεις!

Το Marketing Automation είναι η τεχνολογία που διαχειρίζεται τις διεργασίες του marketing  σε διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας, αυτόματα.

Με το Marketing Automation οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύουν πελάτες με αυτοματοποιημένα μηνύματα μέσω email, ιστοσελίδων, Social Media και κειμένου.

Τα μηνύματα αποστέλλονται αυτόματα, σύμφωνα με συγκεκριμένες οδηγίες που ονομάζονται ροές εργασίας (workflows).

Οι ροές εργασίας μπορούν να καθοριστούν από templates, ειδικά προσαρμοσμένα από την αρχή ή τροποποιημένα κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων.

Το Marketing Automation χρησιμοποιείται για τον αυτοματισμό των online καμπανιών marketing και τις δραστηριότητες των πωλήσεων.

digital marketing success

Αυτή η αυτοματοποίηση συνεπάγεται την αύξηση των εσόδων όσο και τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των καμπανιών.

Όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά για τη διαχείριση επαναλαμβανόμενων εργασιών, μειώνονται τα ανθρώπινα σφάλματα και ο χρόνος απόκρισης στα προβλήματα που προκύπτουν.

Το Marketing Automation βοηθά στην προσέλκυση νέων πελατών καθώς και στη μέτρηση της συνολικής απόδοσης επένδυσης (ROI) στις καμπάνιες του marketing.

H εξοικονόμηση χρόνου και η μείωση του κόστους μέσω της αυτοματοποίησης βελτιστοποιείται καθώς ένας οργανισμός μεγαλώνει σε μέγεθος και πολυπλοκότητα.

Τα καλά συστήματα αυτοματισμού  έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να αναπτύσσονται παράλληλα με την επιχείρηση σου!

Τι κάνει το Marketing Automation

Το Marketing Automation είναι ένα σύνολο εργαλείων που έχουν σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό και την απλοποίηση ορισμένων από τις πιο χρονοβόρες διεργασίες των σύγχρονων πρακτικών marketing και πωλήσεων.

Διάβασε Επίσης:
Marketing Automation: Οι καλύτερες πρακτικές

Το Marketing Automation σου επιτρέπει να εφαρμόσεις μια στρατηγική Digital Marketing χωρίς να χρειάζεται να πατήσεις χειροκίνητα “αποστολή” σε κάθε email, μήνυμα, καμπάνια ή ανάρτηση που δημιουργείς.

Αutomation Marketing

Τα καλά εργαλεία αυτοματισμού σε βοηθούν να αναγνωρίσεις το κοινό σου, να σχεδιάσεις το σωστό περιεχόμενο και να ενεργοποιήσεις αυτόματα δράσεις βάσει χρονοδιαγραμμάτων ή/και της συμπεριφοράς των πελατών σου.

Μόλις ξεκινήσει η καμπάνια σου, μπορείς να εστιάσεις σε άλλες εργασίες και στη συνέχεια, να αναλύσεις και να τροποποιήσεις τη στρατηγική σου ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν.

Μια αυτοματοποιημένη στρατηγική marketing συμβάλει στην εξοικονόμηση χρόνου και πόρων, αυξάνοντας τα έσοδα και την απόδοση επένδυσης (ROI) των καμπανιών σου.

Πώς λειτουργεί το Marketing Automation

Αρχικά, συλλέγεις τα  δεδομένα των πελατών μέσω διάφορων καναλιών: emails, επίσκεψη στην ιστοσελίδα, χρήση εφαρμογών, Social Media κ.ο.κ.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Αυτά τα δεδομένα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εικόνας για κάθε πελάτη.

Στη συνέχεια, τα εργαλεία αυτοματισμού βελτιστοποιούν τις διαδικασίες τμηματοποίησης και στόχευσης για τον προσδιορισμό του σωστού κοινού.

Η προσαρμογή των μηνυμάτων σε κάθε πελάτη γίνεται βάσει του προφίλ του. Συνεπώς, μπορείς να δημιουργήσεις εξατομικευμένες και ενδιαφέρουσες εμπειρίες για τον πελάτη σου μέσω email, sms και  μηνυμάτων στα Social Media.

Marketing Automation στην αγοραστική διαδικασία

Το αγοραστικό “ταξίδι” του πελάτη στην επιχείρηση σου είναι το άθροισμα των εξατομικευμένων εμπειριών του πελάτη με το brand σου.

Με το Marketing Automation, μπορείς να προσαρμόσεις κάθε διεργασία στα δεδομένα των πελατών για να δημιουργήσεις συνεχείς και ομαλές αλληλεπιδράσεις σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.

Marketing Automation

Μπορείς να στείλεις email με δυναμικό περιεχόμενο που εξατομικεύει τη διαδικασία πολύ πέρα ​​από το να “κολλήσεις” το όνομα του πελάτη σου στη γραμμή του θέματος.

Διάβασε Επίσης:
Πως θα αξιοποιήσεις αποτελεσματικά το Marketing Automation

Επίσης, μπορείς να ενσωματώσεις τους αριθμούς των κινητών με τα email και τις καμπάνιες στα Social Media και να στέλνεις ομαδικά μηνύματα σε όλους τους πελάτες σου.

Μπορείς να δημιουργήσεις  διαφημίσεις που εμφανίζονται στο σωστό άτομο την κατάλληλη στιγμή.

Τέλος, μπορείς να προτείνεις αυτόματα, τα κατάλληλα προϊόντα για κάθε μεμονωμένο χρήστη της ιστοσελίδας σου.

Με το Marketing Automation μπορείς να προσεγγίσεις τους πελάτες σε όλα τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας. Μέσω των εργαλείων αυτοματοποίησης παρέχεις έγκυρο και σχετικό περιεχόμενο εξυπηρετώντας τις ανάγκες των πελατών σου, γρήγορα και αποτελεσματικά.

Βέλτιστες πρακτικές

Ακολουθούν ορισμένες βέλτιστες πρακτικές που μπορείς να εφαρμόσεις:

Καθόρισε τους στόχους σου. Χρησιμοποίησε πραγματικούς αριθμούς για να δικαιολογήσεις την επένδυση σε μια πλατφόρμα Marketing Automation στους πελάτες σου.

Συνεργάσου με άλλες ομάδες. Η στρατηγική αυτοματοποίησης αφορά το σύνολο των ομάδων εργασίας στην επιχείρηση/εταιρεία σου. Συνεργαστείτε για επιτύχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Απεικόνισε τις διεργασίες. Χρησιμοποίησε λεπτομερή διαγράμματα ροής των διεργασιών αυτοματοποίησης για να βλέπεις πάντα τη συνολική εικόνα και αποτελέσματα των δράσεων σου.

digital marketing metrics

Τμηματοποίησε τις βάσεις δεδομένων. Εξέτασε τα δεδομένα που έχεις για τους πελάτες σου των πελατών σου. Σκέψου με ποιον θέλεις να αλληλεπιδράσεις και γιατί.

Ανέπτυξε τη στρατηγική περιεχομένου σου. Δημιούργησε μια βιβλιοθήκη περιεχομένου. Σχεδίασε ενδιαφέροντα, ελκυστικά και συναφή μηνύματα που έχουν σχεδιαστεί για όλη τη διάρκεια της αγοραστικής διαδικασίας.

Μη βιαστείς να κάνεις εφαρμογή: Οι πιο επιτυχημένες εταιρείες που κάνουν χρήση των εργαλείων αυτοματισμού, αφιερώνουν αρκετό χρόνο στη συλλογή δεδομένων και τους πειραματισμούς πριν προχωρήσουν στην εφαρμογή των καμπανιών τους.

Προσαρμόσου στα δεδομένα:. Δες τι λειτουργεί για εσένα και τι όχι. Επεξεργάσου τα αναλυτικά στοιχεία για να κάνεις τις αλλαγές που θα αναπτύξουν την επιχείρησή σου!

Διάβασε Επίσης:
Σύνδεση E-shop με ERP: Γιατί να τη κάνεις και πώς θα σε οφελήσει

Για να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον άρθρο για το Marketing Automation πάτα εδώ.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω