0 0.00

Cart

No products in the cart.

Marketing Automation: Οι καλύτερες πρακτικές

πρακτικές Marketing Automation

Οι πρακτικές Marketing Automation επιτρέπoυν στους Marketers να λειτουργούν αποδοτικότερα με λιγότερο κόπο.

Αλλά πώς μπορεί ένας Marketer να αξιοποιήσει στο έπακρο τις ενέργειες του Marketing Automation;

Οι παρακάτω πρακτικές δίνουν ένα βασικό πλαίσιο πλαίσιο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις όταν σχεδιάζεις μια καμπάνια Marketing, προκειμένου να διασφαλίσεις ότι χρησιμοποιούν τον αυτοματισμό σωστά και με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

πρακτικές Marketing Automation

Θέσε στόχους

Πρακτικές Marketing Automation #1

Δες πως οι πρακτικές Marketing Automation μπορούν να βελτιώσουν τις καμπάνιες σου θέτοντας και ξεπερνώντας τους στόχους ανάλογα με τον αριθμό των:

  • Ποιοτικών Leads που προσελκύεις
  • Υποψήφιων αγοραστών που θεωρούνται έτοιμοι να γίνουν πελάτες
  • Conversions αλλά και σε ποιο σημείο στο “αγοραστικό” ταξίδι του πελάτη πραγματοποιούνται

Δημιούργησε μια Buyer Persona

Πρακτικές Marketing Automation #2


Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις τη Buyer Persona του ιδανικού σου πελάτη!

Εκεί θα πρέπει να εξετάσεις το υπόβαθρο, τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις, την τοποθεσία, τις θέσεις εργασίας και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.

Με αυτό τον τρόπο θα κατανοήσεις πως θα προσεγγίσεις τους πελάτες με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Γνωρίζοντας τα παραπάνω, μπορείς να καταλάβεις πως θα απαντήσεις στα ερωτήματα τους αλλά και πως θα προσφέρεις λύσεις στα προβλήματά τους.

digital-marketing

Προσαρμόσου στο “αγοραστικό ταξίδι”

Πρακτικές Marketing Automation #3


Θα πρέπει να εστιάσεις τη στρατηγική σου και να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις του πελάτη σου σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.

  • Προσέγγιση: Ο πελάτης έχει εντοπίσει ένα πρόβλημα και αναζητά μια λύση.
  • Διερεύνηση: Ο πελάτης ζυγίζει τις επιλογές του και εξετάζει ποια λύση θα αξιοποιήσει.
  • Απόφαση : Ο πελάτης αποφασίζει και πραγματοποιεί μια αγορά.
  • Μετά την αγορά : Ο πελάτης μπορεί να έχει ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν ή να χρειάζονται πρόσθετα προϊόντα ή υπηρεσίες στο μέλλον.
Διάβασε Επίσης:
Πως θα αξιοποιήσεις αποτελεσματικά το Marketing Automation

Η κατανόηση του σταδίου που βρίσκεται ένας πελάτης στην αγοραστική διαδικασία θα σε βοηθήσει να προωθήσεις το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή.

Δημιούργησε ποιοτικό περιεχόμενο

Πρακτικές Marketing Automation #4

Ο τύπος του περιεχομένου που παράγεις εξαρτάται από τις Buyer Personas αλλά και το στάδιο του ταξιδιού του καταναλωτή.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

  • Τα Social Media και το Email Marketing βοηθάνε τον πελάτη να γνωρίσει το brand σου.
  • Τα Reports με τα στατιστικά δεδομένα δείχνουν γιατί το προϊόν σου ξεχωρίζει και μπορεί να κάνει τη διαφορά στο στάδιο της διερεύνησης.
  • Τα Case Studies και τα Demos μπορεί να ωθήσουν κάποιον να λάβει μια τελική απόφαση για να αγοράσει ένα προϊόν.
  • Μετά από την αγορά, ένα ευχαριστήριο ή Follow up Email, θα σε βοηθήσει να διαπιστώσεις εάν οι πελάτες σου έχουν απορίες και κατά πόσο έμειναν ευχαριστημένοι από την αγορά τους. Με αυτή την πρακτική ενισχύεις τους δεσμούς με τους πελάτης ενώ παράλληλα ενισχύεις την αξιοπιστία του brand σου.
πρακτικές Marketing Automation

Οι δυνατότητες για παραγωγή περιεχομένου είναι ατελείωτες. Ωστόσο, όλο το περιεχόμενο που δημιουργείς θα πρέπει να είναι συναφές με τα προϊόντα/υπηρεσίες που παρέχεις.

Με άλλα λόγια θα πρέπει να να τραβήξει την προσοχή του κοινού σου παρουσιάζοντας κάτι που θα έχει άξια και θα είναι χρήσιμο σε αυτό.

Εξατομίκευση

Πρακτικές Marketing Automation #5


Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα των πελατών σου για να εξατομικεύσεις το περιεχόμενό σου και τις στρατηγικές του Digital Marketing όσο το δυνατόν περισσότερο.

Όσο περισσότερο μπορείς να εξατομικεύσεις το κοινό σου αλλά και το στάδιο του ταξιδιού των αγοραστών, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να μεγιστοποιήσεις την αποδοτικότητα των καμπανιών του Marketing.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Marketing Automation

Ολιστική προσέγγιση

Πρακτικές Marketing Automation #6


Οι πελάτες αναμένουν πλέον μια απρόσκοπτη ολιστική αγοραστική εμπειρία. Θα πρέπει να τους προσεγγίσεις με ποιοτικό περιεχόμενο και Marketing στα κανάλια που προτιμούν.

digital marketing

Επίσης θα πρέπει να είσαι έτοιμος να μεταβείς από το ένα στο άλλο.

Τέλος δεν θα πρέπει να ξεχνάς τους χρήστες των κινητών συσκευών και να βελτιστοποιείς το περιεχόμενο για αυτούς.

Αξιολόγηση των Leads

Πρακτικές Marketing Automation #7


Μόλις αρχίσεις να δέχεσαι Leads θα πρέπει να αναπτύξεις ένα μοντέλο με το οποίο θα τα αξιολογείς.

Από εκεί θα γνωρίζεις ποιοι δυνητικοί πελάτες χρειάζονται περισσότερη προσοχή και ποιοι είναι κατάλληλοι για να μεταφερθούν στις πωλήσεις.

Μέτρηση της αποδοτικότητας

Πρακτικές Marketing Automation #8


Πόσα Leads προσελκύει η καμπάνια σου; Πόσα από αυτά “μετέτρεψες” σε πωλήσεις; Πόσο επηρεάστηκε η απόδοση επένδυσης;

Έλεγξε τους στόχους σου και σύγκρινε τα με τα αναλυτικά δεδομένα και στοχεία.

Έτσι θα μπορείς να λάβεις τις σωστές αποφάσεις σχετικά με την αναθεώρηση και την βελτιστοποίηση των διεργασιών του Digital Marketing στην επιχείρηση σου.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω