Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Οι πρακτικές Marketing Automation επιτρέπoυν στους Marketers να λειτουργούν αποδοτικότερα με λιγότερο κόπο.
Αλλά πώς μπορεί ένας Marketer να αξιοποιήσει στο έπακρο τις ενέργειες του Marketing Automation;
Οι παρακάτω πρακτικές δίνουν ένα βασικό πλαίσιο πλαίσιο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις όταν σχεδιάζεις μια καμπάνια Marketing, προκειμένου να διασφαλίσεις ότι χρησιμοποιούν τον αυτοματισμό σωστά και με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Πρακτικές Marketing Automation #1
Δες πως οι πρακτικές Marketing Automation μπορούν να βελτιώσουν τις καμπάνιες σου θέτοντας και ξεπερνώντας τους στόχους ανάλογα με τον αριθμό των:
Πρακτικές Marketing Automation #2
Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις τη Buyer Persona του ιδανικού σου πελάτη!
Εκεί θα πρέπει να εξετάσεις το υπόβαθρο, τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις, την τοποθεσία, τις θέσεις εργασίας και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.
Με αυτό τον τρόπο θα κατανοήσεις πως θα προσεγγίσεις τους πελάτες με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Γνωρίζοντας τα παραπάνω, μπορείς να καταλάβεις πως θα απαντήσεις στα ερωτήματα τους αλλά και πως θα προσφέρεις λύσεις στα προβλήματά τους.
Πρακτικές Marketing Automation #3
Θα πρέπει να εστιάσεις τη στρατηγική σου και να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις του πελάτη σου σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.
Η κατανόηση του σταδίου που βρίσκεται ένας πελάτης στην αγοραστική διαδικασία θα σε βοηθήσει να προωθήσεις το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή.
Πρακτικές Marketing Automation #4
Ο τύπος του περιεχομένου που παράγεις εξαρτάται από τις Buyer Personas αλλά και το στάδιο του ταξιδιού του καταναλωτή.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Οι δυνατότητες για παραγωγή περιεχομένου είναι ατελείωτες. Ωστόσο, όλο το περιεχόμενο που δημιουργείς θα πρέπει να είναι συναφές με τα προϊόντα/υπηρεσίες που παρέχεις.
Με άλλα λόγια θα πρέπει να να τραβήξει την προσοχή του κοινού σου παρουσιάζοντας κάτι που θα έχει άξια και θα είναι χρήσιμο σε αυτό.
Πρακτικές Marketing Automation #5
Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα των πελατών σου για να εξατομικεύσεις το περιεχόμενό σου και τις στρατηγικές του Digital Marketing όσο το δυνατόν περισσότερο.
Όσο περισσότερο μπορείς να εξατομικεύσεις το κοινό σου αλλά και το στάδιο του ταξιδιού των αγοραστών, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να μεγιστοποιήσεις την αποδοτικότητα των καμπανιών του Marketing.
Πρακτικές Marketing Automation #6
Οι πελάτες αναμένουν πλέον μια απρόσκοπτη ολιστική αγοραστική εμπειρία. Θα πρέπει να τους προσεγγίσεις με ποιοτικό περιεχόμενο και Marketing στα κανάλια που προτιμούν.
Επίσης θα πρέπει να είσαι έτοιμος να μεταβείς από το ένα στο άλλο.
Τέλος δεν θα πρέπει να ξεχνάς τους χρήστες των κινητών συσκευών και να βελτιστοποιείς το περιεχόμενο για αυτούς.
Πρακτικές Marketing Automation #7
Μόλις αρχίσεις να δέχεσαι Leads θα πρέπει να αναπτύξεις ένα μοντέλο με το οποίο θα τα αξιολογείς.
Από εκεί θα γνωρίζεις ποιοι δυνητικοί πελάτες χρειάζονται περισσότερη προσοχή και ποιοι είναι κατάλληλοι για να μεταφερθούν στις πωλήσεις.
Πρακτικές Marketing Automation #8
Πόσα Leads προσελκύει η καμπάνια σου; Πόσα από αυτά “μετέτρεψες” σε πωλήσεις; Πόσο επηρεάστηκε η απόδοση επένδυσης;
Έλεγξε τους στόχους σου και σύγκρινε τα με τα αναλυτικά δεδομένα και στοχεία.
Έτσι θα μπορείς να λάβεις τις σωστές αποφάσεις σχετικά με την αναθεώρηση και την βελτιστοποίηση των διεργασιών του Digital Marketing στην επιχείρηση σου.