Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Ο βασικός στόχος κάθε επιχείρησης είναι η προσέλκυση και απόκτηση περισσότερων πελατών. Στο Εcommerce και στο online περιβάλλον αυτό συνεπάγεται ότι ο πελάτης θα πρέπει να επισκεφθεί πρώτα την διαδικτυακή… βιτρίνα της επιχείρησης, δηλαδή την ιστοσελίδα της! Με ποιον τρόπο λοιπόν θα αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου;
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις πως θα ενισχύσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου, αξιοποιώντας διαφορετικές πηγές και πλατφόρμες στο διαδίκτυο.
Έτσι θα διαπιστώσεις ποιες από αυτές λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρηση σου με σκοπό να τη βελτιστοποιήσεις και να αυξήσεις την online αποδοτικότητα της ιστοσελίδας και τoυ brand σου.
Συνέχισε την ανάγνωση για να ενημερωθείς για τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους θα αυξήσεις την επισκεψιμότητα του website σου!
Η διαφήμιση αποτελεί τον πιο προφανή και αποδοτικό τρόπο άμεσης ενίσχυσης της επισκεψιμότητας του website της επιχείρησης σου.
Τα Google Ads και η διαφήμιση στα Social Media είναι εξαιρετικοί τρόποι προσέλκυσης επισκεπτών, προβολής της ιστοσελίδας καθώς και ενίσχυσης της αναγνωρισιμότητας του brand σου!
Για να πετύχεις τη μέγιστη αποδοτικότητα θα πρέπει να προσαρμόσεις της στρατηγικές διαφήμισης έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στους στόχους σου.
Για παράδειγμα θέλεις περισσότερη επισκεψιμότητα, ή θέλεις να εστιάσεις στην αύξηση των conversions και των πωλήσεων;
Κάθε διαφημιστικό κανάλι επί πληρωμή έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του, οπότε σκέψου προσεκτικά τους στόχους σας προτού επενδύσεις χρήματα στη διαφήμιση.
Εάν ελπίζεις ότι περισσότερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις, θα πρέπει να στοχεύσεις σε λέξεις-κλειδιά υψηλής ανταγωνιστικότητας.
Ναι, ο ανταγωνισμός για αυτούς τους όρους αναζήτησης μπορεί να είναι έντονος (και ακριβός), αλλά τα αποτελέσματα θα αξίζουν τον κόπο!
Δεν αρκεί να παράγεις ποιοτικό περιεχόμενο με την… ελπίδα ότι θα το βρουν οι χρήστες του διαδικτύου. Θα πρέπει να είσαι ενεργός στα Social Media.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου είναι να χρησιμοποιήσεις τα τις πλατφόρμες των Social Media για την προώθηση του περιεχομένου σου.
Το Twitter είναι ιδανικό για σύντομες και γρήγορες αλληλεπιδράσεις, ενώ η προώθηση μέσω Facebook μπορεί να βοηθήσει την ιστοσελίδα σου να εμφανίζεται σε εξατομικευμένα αποτελέσματα αναζήτησης.
Αν θέλεις να αξιοποιήσεις την εικόνα και το video για την προβολή των προϊόντων σου μπορείς να εστιάσεις σε πλατφόρμες που δίνουν έμφαση σε αυτά τα στοιχεία όπως το Pinterest και το Instagram.
Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις επικεντρώνονται στην προσέλκυση νέων πελατών μέσω της διαφήμισης και του Content Marketing που ξεχνούν τις πιο “παραδοσιακές” και καθιερωμένες μεθόδους.
Το Email Marketing μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου.
Απλώς πρόσεξε να μην… βομβαρδίζεις το κοινό σου με ατελείωτα emails για κάθε αλλαγή ή καινούριο προϊόν/υπηρεσία που προωθεί η επιχείρηση σου.
Μια φιλική υπενθύμιση μέσω email για μια νέα υπηρεσία ή ένα προϊόν μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του website σου.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Το Guest Blogging είναι μια τακτική όπου γράφεις περιεχόμενο για άλλα blogs.
Σε αντάλλαγμα, ο συντάκτης / κάτοχος του blog διασυνδέεται με την ιστοσελίδα σου μέσω links που παραπέμπουν σε αυτή (backlinks).
Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να αυξήσεις την οργανική επισκεψιμότητα, τα backlinks (που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις υψηλότερη κατάταξη στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης) αλλά και την αναγνωρισιμότητα του brand σου.
Ποιο είναι το πρόβλημα? Αυτή η μέθοδος είναι κουραστική και χρονοβόρα.
Επιπλέον, εάν όλοι ακολουθούν τα ίδια βήματα, τότε υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός.
Ως αποτέλεσμα, οι συντάκτες αυτών των blogs λαμβάνουν συχνά περισσότερα αιτήματα από αυτά που μπορούν να διαχειριστούν και έτσι αγνοούν πολλά από αυτά.
Πώς μπορείς να λύσεις αυτό το πρόβλημα; Μην περιορίζεσαι μόνο σε blogs που ενθαρρύνουν αυτή τη στρατηγική.
Οι περισσότερες ιστοσελίδες είναι πρόθυμες να δεχτούν guest αναρτήσεις, ακόμη και αν δεν διαφημίζονται γι ‘αυτό.
Εξάλλου, ποιος δεν θέλει δωρεάν περιεχόμενο;
Εάν μπορείς να βρεις ιστοσελίδες που έχουν περιεχόμενο για τη θεματική/τομέα που σε αφορά, τότε είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για μια ανάρτηση blog για παρόμοια θέματα.
Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σου για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) εξακολουθεί να αποτελεί πολύτιμη και αξιόλογη πρακτική.
Αξιοποιείς στο έπακρο το alt text των εικόνων στην ιστοσελίδα σου; Δημιουργείς εσωτερικούς συνδέσμους (Links) για νέο περιεχόμενο που δημοσιεύεις; Δίνεις έμφαση στο meta description;
Αξιοποιώντας τις βέλτιστες τεχνικές On Page SEO στη ιστοσελίδα σου θα δεις άμεσα αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας της!
Οι μέρες κατά τις οποίες η περιήγηση στο διαδίκτυο γινόταν αποκλειστικά σε desktops είναι παρελθόν.
Σήμερα, περισσότερα άτομα από ποτέ χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για πρόσβαση στο Internet.
Aν οι χρήστες δεν έχουν μια θετική εμπειρία πλοήγησης στην ιστοσελίδα σου είναι πολύ πιθανό να μην την επισκεφθούν ξανά.
Για αυτό θα πρέπει να διασφαλίσεις ότι η ιστοσελίδα σου, αξιοποιεί το Responsive Design. Έτσι θα είναι “φιλική” και προσβάσιμη σε μια σειρά συσκευών, συμπεριλαμβανομένων μικρότερων smartphone και tablets.
Πήρες μια πρώτη γεύση για το πως θα αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου!
Αν θέλεις να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον άρθρο για το θέμα πάτησε εδώ.