Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Οι διαφημίσεις πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι για κάθε επιχείρηση, ειδικά στον ψηφιακό κόσμο. Πλέον, τα εξειδικευμένα εργαλεία digital marketing προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες για προώθηση και προβολή. Ωστόσο, ακόμα και έτσι είναι δύσκολο να κάνεις μια πραγματικά αποτελεσματική διαφήμιση. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και τα περιθώρια της διαφημιστικής πίτας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε προσπάθεια για να κερδίσεις μερίδιο της πίτας πρέπει να είναι απόλυτα ακριβής.
Για κάθε προσπάθεια digital marketing θα πρέπει να γίνεται σωστή παρακολούθηση και έλεγχος των αποτελεσμάτων. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορείς να κερδίσεις το μέγιστο από μια διαφημιστική καμπάνια αν δεν αφιερώσεις τον απαιτούμενο χρόνο και προσπάθεια. Για αυτό το λόγο, η συμβολή ενός digital agency στον σκοπό αυτό, μπορεί να αποβεί μοιραία για την επιτυχία και την ανάπτυξη της επιχείρησής σου.
Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις πως να μην σπαταλάς χρήματα σε μη αποδοτικές προωθητικές ενέργειες και πως να κερδίσεις κάνοντας αποτελεσματική διαφήμιση.
Πριν ξεκινήσουμε, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτές οι αρχές δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο είδος διαφήμισης. Η σωστή εφαρμογή τους θα έχει τα ίδια θετικά αποτελέσματα σε όλα τα εργαλεία digital marketing.
Ο ψηφιακός κόσμος είναι γεμάτος με «θορύβους» από προωθητικές ενέργειες και περιεχόμενο. Ο μέσος καταναλωτής είναι τόσο εξοικειωμένος με την καθημερινή έκθεση σε διαφημίσεις και σε περιεχόμενο που δεν αντιστοιχεί συμβαδίζει με τις προτιμήσεις του, που πλέον έχει μάθει να αγνοεί επιδεικτικά τον περιττό θόρυβο. Αυτό συνεπάγεται ότι η διαφήμιση σου μπορεί να διεκδικεί μια θέση στο «διαβάστηκε».
Μέσα στον έντονο ανταγωνισμό και την πληθώρα περιεχομένου, θα πρέπει να βρεις τον τρόπο να κάνεις τη διαφήμιση σου να «σπάσει» όλον αυτόν τον περιττό θόρυβο για να είναι αποτελεσματική.
Για να το επιδιώξεις θα πρέπει να έχεις:
Το call to action θα πρέπει να είναι βασικό κομμάτι σε κάθε διαφήμιση. Ο καταναλωτής που εκτίθεται στην διαφήμιση σου θα πρέπει πάντα να ξέρει ποιο είναι το επόμενο βήμα, ανεξαρτήτως από την φάση του customer journey που βρίσκεται. Με τη διαφήμιση σου προωθείς μια λύση σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Εκτός από το να παρουσιάσεις τη λύση και την αξία που θα προσδώσει στον χρήστη, θα πρέπει να δείξεις και ποιο είναι το επόμενο βήμα. Ουσιαστικά, το call to action είναι ένας οδηγός για τον καταναλωτή. Φυσικά, θα πρέπει να σερβίρεις στο πιάτο το “επόμενο βήμα” για το χρήστη. Μην περιμένεις να επισκεφθεί κανείς από μόνος του την ιστοσελίδα σου αν δεν παρέχεις ένα εμφανές link.
Αυτό που χρίζει μεγάλης προσοχής είναι να υπάρχει η κατάλληλη πρόσκληση για δράση, στο κατάλληλο κοινό. Για παράδειγμα, ένας καταναλωτής που βρίσκεται στη φάση του awareness θα ανταποκριθεί σε μια διαφήμιση με τον αντίστοιχο σκοπό και call to action. Για να το πετύχεις αυτό θα πρέπει να γνωρίσεις πάρα πολύ καλά το κοινό που στοχεύεις και να προσαρμόσεις την προσέγγιση σου ανάλογα.
Πολλές επιχειρήσεις που διαφημίζονται δεν εκμεταλλεύονται τη δυναμική και τη σημαντικότητα του call to action. Είτε γιατί το θεωρούν περιττό είτε γιατί το αμελούν. Αυτό είναι λάθος. Η πρόσκληση για δράση δεν πρέπει να υφίσταται μόνο σε καμπάνιες για converions, αλλά για οποιοδήποτε κομμάτι του διαφημιστικού funnel. Ακόμα και μια διαφήμιση με στόχο brand awareness, για να είναι αποτελεσματική θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα call to action που να προσκαλεί το χρήστη να μάθει περισσότερα για την επιχείρηση αυτή. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί η διαφήμιση σου να εκπληρώσει το σκοπό της και εσύ να έχεις τα βέλτιστα αποτελέσματα.
Η συμπεριφορά του συνόλου επηρεάζει και κατευθύνει τη συμπεριφορά του ατόμου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το άτομο να παρεκκλίνει στην πιο αποδεκτή από το σύνολο επιλογή. Γνωρίζοντας αυτό, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν αξία στους καταναλωτές.
Οι καταναλωτές είναι αρκετά προφυλακτικοί όσον αφορά το διαδίκτυο. Είναι σημαντικό να μπορούν να αισθανθούν ασφάλεια για την επιχείρηση σου και την λύση που προσφέρει στο κοινό. Ο καλύτερος τρόπος για να πείσεις τον καταναλωτή για την αξιοπιστία της επιχείρησης σου είναι τα testimonials.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Ωστόσο, τα testimonials δεν χρειάζεται να έχουν τη μορφή μιας μαρτυρίας κάποιου πελάτη. Μπορεί να είναι σε μορφή κρητικής, προτεινόμενων προϊόντων, βραβείων κτλ. Οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει αποδεικτικό στοιχείο για την αξιοπιστία της επιχείρησης σου μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη διαφημιστική σου στρατηγική.
Συμπεριλαμβάνοντας αυτά στη διαφήμιση σου θα αυξήσεις σημαντικά την απόδοση των διαφημίσεων σου.
Το διαδίκτυο μπορεί να είναι ένας νέος κόσμος ευκαιριών και ψυχαγωγίας, αλλά είναι επίσης γεμάτος με κινδύνους. Όπως αναφέραμε παραπάνω, οι καταναλωτές είναι καχύποπτοι και προφυλακτικοί. Είτε για πιθανές απάτες, είτε για να μην πέσουν θύματα marketing. Αυτό, με άλλα λόγια, σημαίνει ότι οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν αυξηθεί. Το ίδιο και οι προσδοκίες τους για ασφάλεια και αξιοπιστία.
Το ενισχυμένο αντιλαμβανόμενο ρίσκο προέρχεται από το γεγονός ότι το διαδίκτυο είναι ένα σύνολο υπηρεσιών. Ένα χαρακτηριστικό των υπηρεσιών είναι ο αυξημένος αντιλαμβανόμενος κίνδυνος από τους καταναλωτές. Οι ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών – όπως η αϋλότητα – αδυνατούν να παρέχουν φυσικά χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στη μείωση της αίσθησης κινδύνου. Έτσι, οι καταναλωτές στρέφονται σε άλλους τρόπους για να καλύψουν το κενό του υψηλού αντιλαμβανόμενου κινδύνου.
Ο ρόλος της επιχείρησης σου είναι να προσφέρει σιγουριά και ασφάλεια στο χρήστη, ώστε να ελαχιστοποιήσεις το αντιλαμβανόμενο ρίσκο που αισθάνεται. Για να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει να μπεις στην ψυχολογία του καταναλωτή σου. Αυτό που ρισκάρει ο δυνητικός σου πελάτης είναι τα χρήματα του. Η πιθανότητα να πληρώσει για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και να μη μείνει ευχαριστημένος. Επομένως, ξέροντας αυτό μπορείς να δράσεις ανάλογα και να δημιουργήσεις πραγματικά μια αποτελεσματική διαφήμιση.
Ο πιο εύκολος τρόπος για να μειώσεις το αντιλαμβανόμενο ρίσκο, εκτός από τα testimonials, είναι η πολιτική εγγύησης επιστροφής χρημάτων. Αν δεν έχεις μια τέτοια πολιτική θα πρέπει να φτιάξεις μια και αν έχεις θα πρέπει να την επικοινωνήσεις! Δίνοντας την αίσθηση στο χρήστη ότι δεν έχει τίποτα να ρισκάρει, θα δεις τα στατιστικά των διαφημίσεων σου να εκτοξεύονται.
Το γεγονός ότι η διαφήμιση σου αποφέρει περισσότερα έσοδα από social media campaigns ή google ads, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να αξιοποιείς τα υπόλοιπα διαφημιστικά μέσα. Μια διαφημιστική καμπάνια πρέπει να αποτελείται από μια ολιστική προσέγγιση σε όλα τα κανάλια. Δημιουργώντας συνοχή στην επικοινωνιακή σου στρατηγική, αυξάνεις την αξιοπιστία και τη συνολική αποτελεσματικότητα των ενεργειών σου.
Εάν έχεις ενεργό ρόλο στα κοινωνικά δίκτυα, μην επαναπαύεσαι μόνο στη διαφήμιση στο Facebook και το Instagram. Φρόντισε να βάλεις στα μελλοντικά πλάνα της επιχείρησης σου και άλλες κοινωνικές πλατφόρμες. Αντίστοιχα, εάν δεν είσαι γνώριμος με στρατηγικές ή εργαλεία digital marketing, όπως για παράδειγμα το email marketing ή το remarketing θα πρέπει να επανεξετάσεις τις προτεραιότητές σου. Ίσως, η ιδανική λύση είναι να αποκτήσεις έναν σύμμαχο για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου.
Μπορεί τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρεις να είναι καλά αλλά τα οφέλη που αυτά προσδίδουν είναι καλύτερα. Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για οφέλη, όχι χαρακτηριστικά. Ο ρόλος μιας αποτελεσματικής διαφήμισης δεν είναι να πει ψέματα, αλλά να μετατρέψει την ίδια πληροφορία με τρόπο που να έχει όφελος για τον καταναλωτή.
Για να γίνει αυτή η διαδικασία πιο εύκολη θα πρέπει να σκεφτείς ποια είναι τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας ή του προϊόντος σου και τι ποιο είναι το αποτέλεσμα μετά τη χρήση τους.
Επίσης, το μήνυμα σου θα πρέπει πάντα να ταιριάζει και να εξυμνεί την επωνυμία σου. Κάτι που σίγουρα θέλεις να επιτύχεις για την επιχείρηση σου είναι να βρίσκεται top-of-mind. Οι καμπάνιες σου θα πρέπει να έχουν έντονο το χαρακτηριστικό της επωνυμίας σου.
Μερικά tips για να το πετύχεις ένα σωστό μήνυμα για μια αποτελεσματική διαφήμιση είναι:
Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, θα είσαι έτοιμος να κάνεις πραγματικά αποδοτικές διαφημίσεις και να κερδίσεις το 100% από τις επενδύσεις σου!