Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Ποιος είναι ο ρόλος που έχει η διαφήμιση στο Digital Marketing; Ποιοι είναι η καλύτεροι τρόποι, στρατηγικές και εργαλεία που αφορούν τη διαφήμιση στο διαδίκτυο;
Σε αυτό το άρθρο δίνουμε τις απαντήσεις για όλα τα είδη online διαφήμισης και πως να τα χρησιμοποιείς κατάλληλα για την επιχείρηση σου.
Η δημιουργία διαφημίσεων είναι μια πρόκληση, αλλά μπορεί να γίνει αρκετά εύκολη με τα σωστά εργαλεία!
Εάν δεν έχεις δημιουργήσει ποτέ μια διαφημιστική καμπάνια, τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία!
Το marketing μηχανών αναζήτησης (SEM), είναι ένας τύπος Digital Marketing που περιλαμβάνει Pay Per Click (PPC) διαφημίσεις. Σε αυτόν τον τύπο για διαφήμιση στο Digital Marketing, πληρώνεις ένα ορισμένο ποσό κάθε φορά που γίνεται κλικ σε μία από τις διαφημίσεις σου.
Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν τρεις βασικοί τύποι διαφημίσεων που μπορείς να προβάλλεις σε μια μηχανή αναζήτησης όπως της Google. Οι διαφημίσεις αναζήτησης, προβολής και αγορών.
Οι διαφημίσεις αναζήτησης εμφανίζονται όταν ένας χρήστης πληκτρολογεί μια λέξη-κλειδί (keyword) σε μια μηχανή αναζήτησης. Αυτές οι διαφημίσεις είναι απίστευτα ισχυρές καθώς εμφανίζονται όταν οι πιθανοί πελάτες σας αναζητούν αυτό το συγκεκριμένο keyword.
Τα άτομα που συναντούν τις διαφημίσεις αναζήτησης, αναζητούν ήδη το προϊόν σου ή κάτι παρόμοιο. Επομένως, δεν κάνεις marketing σε cold κοινό αλλά σε χρήστες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για τον τομέα που δραστηριοποίησε.
Ένας cold πελάτης είναι κάποιος που δεν έχει ακούσει ποτέ για το προϊόν/υπηρεσία σου, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται συνήθως λίγος χρόνος για να τους πείσεις να κάνουν μια αγορά.
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλεις να πουλήσεις το αυτοκίνητό σου.
Προφανώς, θα πας στη Google και θα πληκτρολογήσεις μια φράση του τύπου “θέλω να πουλήσω το αυτοκίνητό μου”. Στη συνέχεια θα εμφανιστεί μια λίστα αποτελεσμάτων. Τα πρώτα τέσσερα και τα τρία τελευταία θα είναι διαφημίσεις.
Η θέση που λαμβάνουν εξαρτάται από την προσφορά που υποβάλλει κάθε εταιρεία στο keyword, καθώς και από ένα δείκτη ποιότητας που λαμβάνει από την Google.
Ένας δείκτης υψηλής ποιότητας υποδηλώνει ότι η διαφήμισή σου είναι πολύ σχετική με το περιεχόμενο. Αυτό συνεπάγεται ότι έχεις περισσότερες πιθανότητες υψηλότερης προβολής της διαφήμισης σου στις σελίδες αποτελεσμάτων (SERP).
Κάθε διαφήμιση αναζήτησης περιέχει τουλάχιστον έναν τίτλο, μια ιστοσελίδα και μια περιγραφή. Η Google σάς δίνει περιθώριο έως 30 χαρακτήρες για να γράψεις τον τίτλο και 80 χαρακτήρες για να γράψεις την περιγραφή σου.
Πώς διαφέρουν οι διαφημίσεις προβολής εκείνες της αναζήτησης;
Οι διαφημίσεις προβολής είναι διαφημίσεις που εμφανίζονται σε άλλους ιστοσελίδες. Οι χρήστες που βλέπουν διαφημίσεις προβολής στοχεύονται αφού αναζητήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ή απλώς τυχαία όταν επισκεφθούν μια ιστοσελίδα που περιέχει τέτοιες διαφημίσεις.
Συνήθως, όταν χρησιμοποιείς διαφημίσεις προβολής, κάνεις marketing σε άτομα που δεν γνωρίζουν το brand σου. Αυτό σημαίνει ότι εστιάζεις στην ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας και της προβολής του brand σου.
Οι διαφημίσεις προβολής της Google σου επιτρέπουν να προσεγγίσετε πάνω από το 90% των ατόμων στο Διαδίκτυο σε περισσότερους από 2 εκατομμύρια ιστοσελίδες!
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτούς τους δύο τύπους που αφορούν τη διαφήμιση στο Digital Marketing ταυτόχρονα για να προσελκύσεις πελάτες από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Για να είσαι επιτυχημένος, θα πρέπει να αναζητήσεις τόσο cold πελάτες καθώς και εκείνους που ξέρουν τι θέλουν κι αναζητούν!
Οι διαφημίσεις αγορών Google εμπίπτουν επίσης στην κατηγορία PPC διαφημίσεων.
Αυτές οι διαφημίσεις διαθέτουν ένα προϊόν μαζί με μια εικόνα και εμφανίζονται σε ένα “καρουσέλ φωτογραφιών” με τις τιμές τους.
Η ρύθμιση αυτού του τύπου διαφημίσεων μπορεί να είναι πολύ απλή. Ξεκίνησε ανεβάζοντας τα προϊόντα σου στο Google Shopping και, στη συνέχεια, μπορείς να δημιουργήσεις την καμπάνια αγορών σου.
Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων είναι υπέροχοι αν έχετε 500 ή περισσότερα προϊόντα!
Ωστόσο, εάν διευθύνεις μια μικρότερη επιχείρηση και πουλάς μόνο ένα περιορισμένο αριθμό προϊόντων, οι διαφημίσεις αγορών Google πιθανότατα δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος για εσένα.
Αλλά μην ανησυχείς! Αυτός είναι μόνο ένας από τους τύπους digital διαφημίσεων που δεν θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις – υπάρχουν πολλοί περισσότεροι!
Τα Social Media προσφέρουν πολλές διαφορετικές ευκαιρίες για διαφήμιση.
Μπορείς να προβάλλεις διαφημίσεις στο LinkedIn, στο Pinterest και στο YouTube. Με τη διαφήμιση στα Social Media μπορείς να προσελκύσεις νέους πελάτες, να αυξήσεις τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα του brand σου, προσεγγίζοντας όλους τους τύπους των καταναλωτών.
Όλες αυτές οι πλατφόρμες είναι εξαιρετικές, αλλά οι δυο βασικές πλατφόρμες που γίνεται διαφήμιση στα Social Media είναι το Facebook και το Instagram.
Το Facebook είναι μια από τις παλαιότερες και δημοφιλείς πλατφόρμες διαφήμισης. Μπορείς να δημιουργήσεις διαφημίσεις χρησιμοποιώντας το Facebook Αds Manager και να ενσωματώσεις εύκολα τις ίδιες διαφημίσεις και στο Instagram.
Το Facebook είναι υπέροχο εάν θέλεις να αυξήσεις την προβολή και την αναγνωρισιμότητα του brand σου.
Μπορείς να στοχεύσεις σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσίες ή ακόμη και ενδιαφέροντα που έχουν οι πελάτες σου.
Με το Facebook υπάρχουν διάφοροι τύποι διαφημίσεων που μπορείς να προβάλλεις ανάλογα με τους στόχους της επιχείρησής σου. Μπορείς να ορίσεις διαφημίσεις ειδικά για την προσέλκυση νέων πελατών, τις πωλήσεις ή την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σου.
Οι διαφημίσεις Facebook ενσωματώνονται εύκολα στη ροή ειδήσεων των χρηστών.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Τόσο εύκολα στην πραγματικότητα που μπορεί να μην γνωρίζεις πόσες διαφημίσεις βλέπεις καθημερινά στα Social Media.
Οι διαφημίσεις Instagram ενσωματώνονται απευθείας στην ίδια την πλατφόρμα.
Μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις τις διαφημίσεις από τις οργανικές αναρτήσεις με την πρώτη ματιά, επειδή μοιάζουν ακριβώς με μια οργανική ανάρτηση.
Δεδομένου ότι το Instagram είναι μια πλατφόρμα για κινητά, οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται μόνο σε χρήστες κινητών. Υπάρχει μια έκδοση και για υπολογιστές, αλλά οι διαφημίσεις Instagram δεν εμφανίζονται σε χρήστες επιτραπέζιων Η/Υ.
Γι αυτό και η διαφήμιση στο Facebook έχει ένα πλεονέκτημα έναντι της διαφήμισης στο Instagram. Στο Facebook, oι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται στη ροή ειδήσεών τόσο σε επιτραπέζιους υπολογιστές όσο και σε κινητές συσκευές.
Για να εφαρμόσεις αποτελεσματικά διαφημίσεις στα Social Media πρέπει να κάνεις έρευνα αγοράς για να δεις που ξοδεύουν το χρόνο τους και ποιες πλατφόρμες Social Media προτιμούν οι πελάτες που στοχεύεις.
Θα πρέπει να έχεις κατά νου ότι ορισμένα άτομα που χρησιμοποιούν το Facebook δεν χρησιμοποιούν το Instagram τόσο πολύ και το αντίστροφο.
Εάν θέλεις οι διαφημίσεις σου να προβάλλονται σε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες, χρησιμοποίησε και τις δύο πλατφόρμες επικοινωνίας!
Αναρωτήθηκες ποτέ πώς γνωρίζει το διαδίκτυο ότι σε ενδιαφέρει να αγοράσεις ένα προϊόν;
Αυτός ο τύπος που αφορά τη διαφήμιση στο Digital Marketing λέγεται Remarketing. Μόλις ένας χρήστης δείξει ενδιαφέρον για ένα προϊόν, μπορείς να συλλέξεις αυτά τα δεδομένα για να ωφεληθείς σε μελλοντικό χρόνο.
Οι επιχειρήσεις κάνουν retargeting το κοινό τους μέσω email, Social Media και των μηχανών αναζήτησης.
Ένα email μπορεί να προτρέψει έναν πελάτη να ολοκληρώσει την παραγγελία που άφησε ανολοκλήρωτη στο καλάθι αγορών του. Μια φιλική υπενθύμιση όπως αυτή μπορεί να φέρει πίσω πωλήσεις που διαφορετικά θα είχαν χαθεί.
Ορισμένοι πελάτες πιστεύουν ότι τα emails ή οι δημοσιεύσεις στα Social Media που προβάλλουν προϊόντα που επιθυμούν, είναι σημάδι ότι πρέπει να τα αγοράσουν.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η επαναστόχευση λειτουργεί!
Μην κάνεις Remarketing μόνο μια φορά. Στείλε email και μετά βεβαιώσου ότι έκανες retargeting και στα Social Media. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες σου δεν γίνεται να χάσουν τις διαφημίσεις σου!
Οι διαφημίσεις Remarketing στα Social Media μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές.
Υπάρχουν δυναμικές διαφημίσεις προϊόντων που δημιουργούν ένα “καρουσέλ προϊόντων” που είδε προηγουμένως ένας πελάτης. Έτσι τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σου και να συνεχίσουν τις αγορές τους.
Μοιάζουν με κανονικές διαφημίσεις άλλα ο χρήστης μπορεί να δει περισσότερα και διαφορετικά προϊόντα που μπορεί να ενδιαφέρεται να αγοράσει. Στη συνέχεια μπορεί να κλικάρει σε ένα προϊόν και να οδηγηθεί απευθείας στην ιστοσελίδα σου!
Εάν δεν έχεις πολλά προϊόντα, μπορείς να δείξεις στους πελάτες σου ένα προϊόν που έχουν ήδη δει ή προσθέσει στο καλάθι τους.
Επίσης μπορείς να προσφέρεις έκπτωση σε ένα προϊόν που έχει ήδη δει ένας πελάτης.
Για να πραγματοποιήσεις αποδοτικά το Remarketing θα πρέπει αρχικά να συλλέξεις δεδομένα από τους πελάτες σου. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να έχεις ενεργά τα εργαλεία αναλυτικών στοιχείων και παρακολούθησης της ιστοσελίδας σου (πχ. Google Analytics).
Όσο περισσότερο retargeting μπορείς να εφαρμόσεις, τόσο το καλύτερο. Εάν οι πελάτες σου ξαναβλέπουν συνεχώς προϊόντα που τους ενδιαφέρουν σε όλα τα πιθανά μέρη, θα επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σου και θα αγοράσουν.
Μην χάνεις πωλήσεις! Το Remarketing αποτελεί βασικό στοιχείο για τη διαφήμιση στο Digital Marketing.
Αν και αποτελούν σε μεγάλο βαθμό μέρος της διαφήμισης μέσω Social Media, οι διαφημίσεις video αξίζει να έχουν τη δική τους κατηγορία!
Το video επιτρέπει στους ανθρώπους να απορροφούν περιεχόμενο αποτελεσματικά χωρίς πολλή προσπάθεια. Γι ‘αυτό το βίντεο κυριαρχεί στις online διαφημίσεις.
Η χρήση video αντί για διαφημίσεις με κείμενο μπορεί να αλλάξει πολλά για την επιχείρησή σου. Μπορείς να κάνεις χρήση δημιουργικών video για να αλληλεπιδράσεις πιο γρήγορα και άμεσα με το κοινό σου.
Η δημιουργία διαφημίσεων video μπορεί να φαίνεται δύσκολη, αλλά μακροπρόθεσμα αξίζει τον κόπο.
Εάν μπορείς να δώσεις στους πελάτες σας πληροφορίες γρήγορα απλά και κατανοητά, θα ακούσουν αυτά που έχεις να πείς!
Οι διαφημίσεις video στις πλατφόρμες των Social Media αυξάνονται συνεχώς και μάλλον… κυριαρχούν ήδη στη ροή των ειδήσεων του προφίλ σου.
Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους μπορείς να εφαρμόσεις διαφημίσεις μέσω των video.
Απευθύνσου στα συναισθήματα των θεατών και ταυτόχρονα δείξε τι μπορεί να προσφέρει το προϊόν σου!
Το βίντεο συμβάλλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το κοινό σου. Επίσης σου επιτρέπει να συνδεθείς μαζί του σε βαθύτερο επίπεδο.
Εάν δεν χρησιμοποιείς video στη διαφημιστική σου στρατηγική, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσεις!
Για να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον άρθρο για το ρόλο που έχει διαφήμιση στο Digital Marketing πάτα εδώ