0 0.00

Cart

No products in the cart.

5 Λογοι για να κανεις Google Ads

ctr google

Τι είναι τα Google Ads; Ποιοι είναι οι λόγοι για να κάνεις Google Ads και πως θα ωφελήσει την επιχείρηση σου;

Τα Google Ads είναι η διαδικτυακή διαφημιστική πλατφόρμα της εταιρείας Google.

Αυτή η πλατφόρμα σου επιτρέπει να δημιουργήσεις διαδικτυακές διαφημίσεις έτσι ώστε να προσεγγίζεις το κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.

Η πλατφόρμα των Google Ads αφορά τις διαφημίσεις Pay Per Click (PPC), δηλαδή πρέπει να πληρώνεις κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σου.

Αλλά υπάρχουν τόσα πολλά διαφημιστικά εργαλεία και στρατηγικές στο διαδίκτυο που μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιοριστεί ποια είναι η κατάλληλη για την επιχείρησή σου.

pay per click

Γιατί όμως είναι τόσο σημαντική η χρήση του Google Ads σήμερα;

Σίγουρα έχεις ακούσει πωλητές και influencers οι οποίοι σε προτρέπουν να επενδύσεις εκεί χωρίς όμως να σας εξηγούν γιατί πραγματικά το χρειάζεται η επιχείρησή σου.

Πάμε να δούμε μαζί τους 5 βασικούς λόγους για τους οποίους η χρήση του Google Ads θα ωφελήσει πραγματικά την επιχείρηση σου!

Τεράστιο εύρος δραστηριοτήτων 

Λόγοι για να κάνεις Google Ads #1

Στις μέρες μας η Google έχει αναβαθμιστεί τόσο πολύ που έχει ξεπεράσει τα όρια του brand της. Έχει γίνει ακόμη και …ρήμα!

Πλέον οι άνθρωποι όταν έχουν μια απορία ή μια ερώτηση που πρέπει να απαντήσουν, η πρώτη στάση τους, συνήθως είναι η Google.

Θέλεις να μάθεις αν υπάρχει λύση για τον πόνο που έχεις στην πλάτη;

Googlare το.

Θέλεις να μάθεις ποιοι είναι οι λόγοι που πρέπει να αναπτύξεις το Social Media Marketing στην επιχείρηση σου;

Googlare το.

Διάβασε Επίσης:
SEM vs SEO: Ποια είναι η βέλτιστη στρατηγική Digital Marketing ;

Η μηχανή αναζήτησης της Google διαχειρίζεται 2+ τρισεκατομμύρια αναζητήσεις όπως αυτές, ετησίως, ενώ πάνω από 5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις γίνονται κάθε ημέρα.

Μεταξύ αυτών βρίσκονται και οι άνθρωποι που αναζητούν λύσεις σε προβλήματα που μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σου.

Αν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, είναι σίγουρο ότι έχουν Googlarei την απάντηση για κάτι.

Αν λοιπόν μπορείς να τους βοηθήσεις να βρουν την απάντηση είναι πολύ πιο πιθανό να επιλέξουν εσένα έναντι των ανταγωνιστών σου.

Βέλτιστη στόχευση κοινού

Λόγοι για να κάνεις Google Ads #2

Η Google προσφέρει διάφορα εργαλεία η χρήση των οποίων μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε στάδιο που αφορά τις αποφάσεις του καταναλωτή σχετικά με αγορές προϊόντων/υπηρεσιών.

Αν σχεδιάσεις τη διαφήμιση με βάση λέξεις-κλειδιά (keywords) που έχουν μεγάλο εύρος, π.χ. Digital Marketing εκείνη θα εμφανιστεί σε ένα κοινό που βρίσκεται στα πρώτα διερευνητικά στάδια της διαδικασίας αγοράς προϊόντων. Αυτή η στόχευση θα σου επιτρέψει:

  • Να καταγράψεις τις πληροφορίες τους αφού κάνουν κλικ στην ιστοσελίδα σου (landing page) και στη συνέχεια να ξεκινήσεις να τους στέλνεις ενημερωτικό υλικό που αφορά την επιχείρηση σου.
  • Εάν δεν φτάσουν μέχρι αυτό το στάδιο της εγγραφής, μπορείς να χρησιμοποιήσεις προγράμματα retargeting για να τους προσελκύσεις ξανά έως ότου το κάνουν (να αποφύγεις το spam)

Μια άλλη αποτελεσματική τεχνική στόχευσης είναι ο σχεδιασμός της διαφήμισης βάσει πολύ συγκεκριμένων keywords π.χ. “Digital Marketing για επιχειρήσεις Courier”.

digital marketing

Αυτή η μέθοδος κοστίζει λιγότερο ενώ αφορά κοινό το οποίο αναζητά ακριβώς αυτό που προσφέρεις.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Τις περισσότερες φορές τα άτομα που αναζητούν κάτι βάσει longtail keywords, έχουν μεγαλύτερη πρόθεση  να αγοράσουν ή να επενδύσουν κάπου.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Google Remarketing

Αυτή η πρόθεση είναι που κάνει τα άτομα που προσεγγίζεις στις διαφημίσεις τόσο πολύτιμα για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης σου.

Βέλτιστη αξιοποίηση της Πρόθεσης Αγοράς 

Λόγοι για να κάνεις Google Ads #3

Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των ατόμων που προσεγγίζεις με τις διαφημίσεις από τα Google Ads και των ατόμων που προσεγγίζεις με άλλες μορφές διαφήμισης είναι η πρόθεσή τους να αγοράσουν.

Ειδικότερα, στο δίκτυο των μηχανών αναζήτησης, κάνεις διαφημίσεις για άτομα που ψάχνουν κάτι συγκεκριμένο.

Αυτός είναι ένας λόγος που είναι πραγματικά πολύ αποτελεσματικές οι διαφημίσεις.

Έτσι όταν εμφανιστεί μπροστά τους η διαφήμισή σου, τους βοηθάς να βρουν ακριβώς την απάντηση που ψάχνουν.

Έτσι, αντί να διακόψουν την περιήγησή τους στο διαδίκτυο, προχωρούν στο επόμενο στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.

google adsΧρησιμοποιώντας τη διαφήμιση, μέσω Google Ads αρχικά προσελκύεις τους υποψήφιους πελάτες σου.

Στη συνέχεια τους βοηθάς να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματα που έχουν και στην πορεία προσπαθείς να λύσεις τα προβλήματά τους.

Έτσι όταν είναι έτοιμοι να κάνουν μια αγορά θα έχεις το πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σου όπως αναφέραμε και πιο πάνω για να τους κερδίσεις τελικά!

Έλεγχος δεδομένων

Λόγοι για να κάνεις Google Ads #4

Ο σχεδιασμός, η έναρξη και κυρίως ο έλεγχος μια καμπάνιας μέσω “συμβατικών” διαφημίσεων είναι χρονοβόρος και πολυέξοδος.

Από την άλλη μεριά η υλοποίηση των διαφημίσεων στα Google Ads μπορεί να γίνει μία εύκολη διαδικασία.

Αν εμπιστευτείς έναν ειδικό ο οποίος μπορεί να διαχειρίζεται διαφορετικές καμπάνιες διατηρώντας υψηλά επίπεδα στόχευσης, ευελιξίας και αναθεώρησης των στρατηγικών marketing.

Αυτό μπορεί να γίνει με ένα budget που έχεις ορίσει εσύ, άμεσα και αποδοτικά.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Google Shopping

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να εξοικονομήσεις χρόνο + χρήμα ενώ παράλληλα αυξάνονται οι πωλήσεις σου!

Ανάλυση και βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων

Λόγοι για να κάνεις Google Ads #5

Είναι σίγουρο ότι δεν μπορείς να βελτιωθείς σε κάτι αν δεν γνωρίζεις που κάνεις το λάθος.

Αυτό συμβαίνει με πολλούς πίνακες αναλύσεων marketing και οικονομικών στοιχείων που ενδεχομένως σε δυσκολεύουν να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει.

Ευτυχώς η Google δημιουργεί εξαιρετικά φιλικές προς το χρήστη πλατφόρμες.

Έτσι μπορείς να βλέπεις τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεσαι όπως τον αριθμό των κλικ, το αριθμό των εμφανίσεων, το budget, τα keywords κ.λπ. σε απλή μορφή.

Μπορείς να αποκτήσεις ακόμα περισσότερες πληροφορίες με την ενσωμάτωση της πλατφόρμας του Google Analytics.

google analytics

Εκεί μπορείς να βλέπεις με ακρίβεια τη συμπεριφορά των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σου – που ακριβώς έκαναν κλικ, πόσο χρόνο ξοδεύουν εκεί κ.ο.κ. για να έχεις μια πλήρη εικόνα για τα αποτελέσματα καθώς και τις αλλαγές που χρειάζονται.

Αν θέλεις να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον για τα Google Ads, πάτα εδώ.


Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω