0 0.00

Cart

No products in the cart.

Τι είναι το Google Remarketing

Τι είναι το Google Remarketing

Τι είναι το Google Remarketing; Είναι η τεχνολογία που επιτρέπει στο Google Ads να “ακολουθεί” τους πιθανούς πελάτες σου, στις δραστηριότητες τους στο διαδίκτυο.

Όταν ένας χρήστης επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου, ένα μικρό απόσπασμα κώδικα τον προσθέτει σε μια λίστα Remarketing.

Στη συνέχεια, όταν επισκέπτεται μια άλλη ιστοσελίδα που χρησιμοποιεί το δίκτυο διαφημίσεων της Google, του προβάλλεται η διαφήμισή σου.

Η Google σου επιτρέπει να προσαρμόζεις ποιος βλέπει τις διαφημίσεις σου μέσω του Google Remarketing.

Για παράδειγμα, μπορείς να δώσεις προτεραιότητα σε νέους πελάτες ή εκείνους που επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σου.

Google Remarketing

Γνωρίζεις ότι το 97% των ατόμων που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου για πρώτη φορά αποχωρούν χωρίς να αγοράσουν τίποτα;

Αυτό συμβαίνει επειδή για να αγοράσουν πρέπει να αισθάνονται ότι σε γνωρίζουν πρώτα και να αισθανθούν οικεία.

Οι διαφημίσεις του Google Remarketing συμβάλλουν στην επιστροφή των χρηστών που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σου και βελτιστοποιούν τις στρατηγικές Digital Marketing της επιχείρησης σου!

Τι είναι το Remarketing

Για να προσδιορίσουμε τι είναι το Google Remarketing πάμε να δούμε πρώτα πως ορίζεται το Remarketing γενικότερα.

Το Remarketing αφορά διαφημίσεις ή emails που λαμβάνεις από μια επιχείρηση αφού επισκέφτηκες την ιστοσελίδα της, αλλά δεν πραγματοποίησες κάποια αγορά.

website visitor

Όταν κάποιος χρήστης επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου αλλά δεν προχωράει σε κάποια αγορά, δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν ενδιαφέρεται για τα προϊόντα σου.

Ίσως χρειάζεται χρόνο για να το σκεφτεί ή δεν είναι σίγουρος αν θέλει να ξοδέψει χρήματα για αυτό το προϊόν.

Επίσης μπορεί να θέλει να κάνει μια έρευνα της αγοράς προτού πάρει την τελική του απόφαση.

Το Remarketing σου επιτρέπει να προσεγγίζεις αυτούς τους επισκέπτες και να τους προσφέρεις στοχευμένα κίνητρα για να αγοράσουν έτσι ώστε να τους μετατρέψεις σε πελάτες!

Πώς λειτουργεί το Remarketing

Όταν ένας χρήστης επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου, δείχνει ενδιαφέρον για κάποιον προϊόν ή υπηρεσία σου.

Το Remarketing τους υπενθυμίζει για κάτι που χρειάζονται ή θέλουν ήδη!

Για να προσδιορίσουμε τι είναι το Google Remarketing θα εστιάσουμε στα πλεονεκτήματα του Remarketing γενικότερα.

Εξατομίκευση κινήτρων

Μπορείς να προωθήσεις το brand ή τις προσφορές σoυ μέσω του Remarketing, ανεξάρτητα από το πόσο κοντά έχουν φτάσει να αγοράσουν το προϊόν σου.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι τα Google Ads & Πως Λειτουργούν;

retargeting

Εάν ένας αγοραστής φύγει πριν κάνει κλικ και διαβάσει κάτι, για παράδειγμα, μπορείς να “κινήσεις” εκ νέου την περιέργειά του με μια διαφήμιση που επισημαίνει μια υπηρεσία που παρέχεις.

Εάν ένας χρήστης πελάτης βάλει ένα αντικείμενο στο καλάθι αγορών του, αλλά το εγκαταλείψει πριν το αγοράσει, μπορείς να του στείλεις έναν κωδικό προσφοράς ή να παρέχεις δωρεάν προσφορά αποστολής για να κάνεις το προϊόν πιο προσιτό.

 Οικονομικά αποδοτικό

Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις επί πληρωμή, οι διαφημίσεις Google Remarketing, κοστίζουν πολύ λιγότερο για να προσεγγίσουν το ίδιο κοινό και μπορούν να είναι πολύ αποδοτικές .

Αποτελεσματικό

Οι άνθρωποι ανταποκρίνονται στις δράσεις του Remarketing!

Η μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για μια διαφήμιση αναζήτησης Google είναι 0,07%, ενώ η μέση τιμή για τις διαφημίσεις Remarketing είναι 0,7%.

Πιο σημαντικά, οι χρήστες που κάνουν κλικ σε αυτές είναι 70% πιο πιθανό να “μετατραπούν” και να γίνουν πελάτες της επιχείρησης σου!

 Πως να ξεκινήσεις το Google Remarketing

Αφού είδαμε τι είναι το Google Remarketing προχωράμε στα βήματα που πρέπει να κάνεις για να ξεκινήσεις!

Για να ξεκινήσεις μια καμπάνια Google Remarketing, πρέπει να έχεις λογαριασμό Google Ads.

Η Google σου εκχωρεί  μια “ετικέτα” η οποία τοποθετείται σε όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας σου.

Όταν εγκατασταθεί, θα αρχίσει να συλλέγει δεδομένα σχετικά με τους επισκέπτες σου.

remarketing

Μπορείτε να προσαρμόσεις την “ετικέτα” Google Remarketing για να συλλέξεις δεδομένα σχετικά με μια συγκεκριμένη ενέργεια των χρηστών.

Επίσης μπορείς να στοχεύσεις συγκεκριμένα είδη κοινού, συλλέγοντας δεδόμενα από λίστες email ή από αναζητήσεις συγκεκριμένων προϊόντων.

Στη συνέχεια, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσεις λίστες χρηστών για συγκεκριμένες καμπάνιες Remarketing!

Είναι σημαντικό να ορίσεις τους στόχους του Remarketing έτσι ώστε να ευθυγραμμίζονται με τη στρατηγική Digital Marketing που εφαρμόζει η επιχείρηση σου.

Για παράδειγμα, αν θέλεις να παρέχεις δωρεάν μεταφορικά σε όλους όσους επιλέγουν αντικείμενα στο καλάθι αγορών τους, δημιούργησε ένα κοινό για αυτό το ποσοστό χρηστών.

Στη συνέχεια, μπορείς να σχεδιάσεις μια διαφήμιση για να προβάλλεις την προσφορά σου και η Google θα την εμφανίσει στο στοχευμένο κοινό.

Τα πλεονεκτήματα του Google Remarketing

Η Google δεν είναι η μόνη εταιρεία που κάνει Remarketing.

Ο πλησιέστερος ανταγωνιστής  είναι το Facebook, το οποίο εφαρμόζει ένα σύστημα Retargeting παρόμοιο με αυτό της Google μέσω των Facebook Ads.

facebook ads

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Η “ετικέτα” στην ιστοσελίδα σου στέλνει τις πληροφορίες χρήστη στο Facebook και οι επισκέπτες βλέπουν τις διαφημίσεις σας στις ροές ειδήσεων των προφίλ τους.

Διάβασε Επίσης:
Βασικός οδηγός για το Google Ads

Πάμε να δούμε τι είναι το Google Remarketing μέσα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει σε σχέση με τις ανταγωνιστικές πλατφόρμες διαφημίσεων.

Ευρύτερη Εμβέλεια

Το Facebook μπορεί να λειτουργήσει καλά για επιχειρήσεις που εξαρτώνται από την προβολή στα Social Media, αλλά οι χρήσεις του ως εργαλείο Remarketing είναι περιορισμένες.

Αν οι χρήστες που στοχεύεις δεν είναι ενεργοί σε αυτή την στην πλατφόρμα, οι διαφημίσεις σου δεν θα προσεγγίσουν το επιθυμητό κοινό.

Το δίκτυο της Google (Google Display Network) περιλαμβάνει περισσότερους από 2 εκατομμύρια ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο και προσεγγίζει το 90% των χρηστών του διαδικτύου. Συγκριτικά, με λιγότερο από το 27% του συνόλου που είναι χρήστες του Facebook.

Προσαρμοστικότητα

Με το δίκτυο της Google, μπορείς να προσαρμόσεις την καμπάνια Remarketing με διάφορους τρόπους.

Ας υποθέσουμε ότι, ο αγοραστής που εγκαταλείπει το καλάθι αγορών σου ενδιαφέρεται για το Digital Marketing.

Μπορείς να προβάλλεις τις διαφημίσεις σου σε ιστοσελίδες συναφούς περιεχομένου ή να δημιουργήσεις ένα αντίστοιχο τμήμα στη δική σου ιστοσελίδα.

google network

Εκτός από τα δημογραφικά δεδομένα, το δίκτυο  Google σου επιτρέπει  να προσαρμόζεις τις διαφημίσεις σου σε:

  • Διαφορετικές συσκευές
  • Εφαρμογές για κινητά
  • Ολόκληρες χώρες ή ορισμένες γεωγραφικές περιοχές
  • Ονόματα τοποθεσιών που χρησιμοποιούνται στις αναζητήσεις Google
  • Γλώσσες

Αυτές οι επιλογές σου επιτρέπουν να στοχεύσεις τις διαφημίσεις σου σε πολλά επίπεδα.

Ας υποθέσουμε ότι ένας αγοραστής των προϊόντων σου μένει στην περιοχή όπου έχεις “φυσικό” κατάστημα.

Μπορείς να ζητήσεις από την Google να εμφανίζει τη διαφήμισή σου όταν ανοίγει μια εφαρμογή για να ελέγξει τον καιρό σε αυτή την περιοχή!

Έλεγχος αποδοτικότητας

Με το Google Analytics, μπορείς να παρακολουθείς τις καμπάνιες σου που αφορούν στο Google Ads και στο Google Remarketing .

Εάν κάποιες έχουν καλή απόδοση, μπορείς να επενδύσεις περισσότερα σε αυτές και να εξοικονομήσεις χρήματα από άλλες μη αποδοτικές καμπάνιες διακόπτοντας τις.

Το Google Analytics μπορεί να σε βοηθήσει να προσαρμόσεις ακόμη περισσότερο τις καμπάνιες Remarketing σου.

google analytics

Μπορείς να ενεργοποιήσεις τα δεδομένα αναφορών (δημογραφικά, ενδιαφέροντος κ.ο.κ.) για να μάθεις ποιο είναι το κοινό που ανταποκρίνεται καλύτερα στις διαφημίσεις σου.

Μπορείς επίσης να ενεργοποιήσεις αυτές τις λειτουργίες στην ιστοσελίδα σου, για να διπλασιάσεις την αποδοτικότητα της στόχευσης των διαφημίσεων.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε μέσω του Google Analytics διαπιστώνεις ότι πολλά από τα άτομα που αποχωρούν πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά είναι κάτω των 30 ετών.

Μπορείς να προβάλεις τις διαφημίσεις σου σε ιστοσελίδες που στοχεύουν αυτή την κατηγορία κοινού για να έχεις καλύτερα ποσοστά απόκρισης και να βελτιώσεις την απόδοση της επένδυσης σου.

Διάβασε Επίσης:
High Traffic: Ποια είδη διαφήμισης θα σε ωφελήσουν

Προσαρμογή σχεδιασμού των διαφημίσεων

Η Google σου επιτρέπει να επιλέξεις τα γραφικά και το περιεχόμενο των διαφημίσεών σου.

Αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να διατηρήσεις ακέραιη την “εικόνα” και την “προσωπικότητα” του brand σου.

Αυτή η ευελιξία σου δίνει περισσότερο έλεγχο σχετικά την εμφάνιση των διαφημίσεων, τόσο μεμονωμένα όσο και σε ολόκληρες καμπάνιες marketing.

Το εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων είναι φιλικό προς τον χρήστη και επιτρέπει να:

  • Επιλέξεις τη διάταξη, το συνδυασμό χρωμάτων και το περιεχόμενο των διαφημίσεών σου
  • Χρησιμοποιήσεις τις δικές σου εικόνες ή να επιλέξεις δωρεάν εικόνες από τη βάση δεδομένων
  • Δημιουργήσεις και να ενημερώσεις τις διαφημίσεις σου μέσα σε λίγα λεπτά

google ads

Ακόμα κι αν δεν είσαι επαγγελματίας σχεδιαστής μπορείς να δημιουργήσεις προσαρμοσμένες διαφημίσεις για όλες τις καμπάνιες Remarketing.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν προωθείς πολλά μηνύματα σε έναν μόνο χρήστη και δεν θέλεις να βλέπει πολλές εκδόσεις της ίδιας διαφήμισης.

Χαμηλό κόστος

Το Google τείνει να είναι πιο οικονομικό από τα άλλα κανάλια Remarketing.

Για κάθε μεμονωμένη πώληση που πραγματοποιεί η καμπάνια σας, δαπανάτε λιγότερο συνολικά σε σχέση με τις άλλες πλατφόρμες.

Αν λάβουμε υπόψη το μέσο όρο, το κόστος μιας PPC διαφήμισης σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης κυμαίνεται μεταξύ 2 € και 3 €.

Μια διαφήμιση Remarketing κοστίζει μεταξύ 0,25 και 0,60 €. Οι τιμές μπορούν να διαφέρουν μεταξύ των τομέων της αγοράς με τις πιο ανταγωνιστικές θέσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης να είναι και πιο ακριβές.

Δωρεάν αναγνωρισιμότητα του brand

Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας  του brand σου είναι ένα σημαντικό όφελος του Remarketing.

Όταν οι υποψήφιοι πελάτες βλέπουν τη διαφήμισή σου, τους θυμίζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα ήθελαν να αγοράσουν.

Αυτοί οι χρήστες είναι πιο πιθανό να σκεφτούν το brand σου όταν θέλουν να ικανοποιήσουν την ανάγκη ή την επιθυμία τους.

Και επειδή πληρώνεις μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ πάνω στη διαφήμιση, αυτή μπορεί μη σου κοστίσει και τίποτα!

google ads

Τώρα που γνωρίζεις τα βασικά στοιχεία του Remarketing μπορείς να ελέγχεις τα άτομα που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου, αλλά αποχωρούν πριν αγοράσουν κάτι.

Με το Remarketing έχεις καλύτερη απόδοση σε χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις.

Επιπλέον, το Google Analytics θα σε βοηθήσει να αξιοποιήσεις τα δεδομένα  για να αναπτύξεις αποτελεσματικές καμπάνιες marketing.

Το δίκτυο της Google εμφανίζει τις διαφημίσεις Remarketing σε εκατομμύρια ιστοσελίδες σε πάρα πολλές χώρες.

Έτσι μπορείς να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου και παράλληλα να αυξήσεις τα έσοδα  της επιχείρησης σου!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω