0 0.00

Cart

No products in the cart.

Τι είναι το Google Analytics

Google Analytics

Το Google Analytics είναι το δωρεάν εργαλείο ανάλυσης δεδομένων της Google, το οποίο παρέχει όλες τις πληροφορίες και τα στατιστικά που αφορούν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου.

Η ιστοσελίδα σου είναι ο κεντρικός κόμβος της ψηφιακής σου παρουσίας και δραστηριότητας.

Εάν εφαρμόζεις τις στρατηγικές του Digital Marketing στην επιχείρηση σου, μέσω διαφημίσεων, των Social Media ή την ανάπτυξη περιεχομένου οι χρήστες σίγουρα επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου.

Η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου είναι ο βασικός δείκτης που αντανακλά την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών marketing που εφαρμόζεις για την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών σου.

Το Google Analytics είναι το δωρεάν εργαλείο που θα σε βοηθήσει να παρακολουθείς την αποδοτικότητα του Digital Marketing στην επιχείρηση σου.

Γι’ αυτό πάνω από 50 εκατομμύρια ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το Google Analytics!

Πώς λειτουργεί το Google Analytics

Το Google Analytics εισάγει έναν κώδικα στην ιστοσελίδα σου ο οποίος παρακολουθεί και καταγράφει τις δραστηριότητές των χρηστών που τον επισκέπτονται.

Σε αυτή τη διαδικασία περιλαμβάνονται όλα τα χαρακτηριστικά (πχ. ηλικία, φύλο) και τα ενδιαφέροντα των χρηστών.

Στη συνέχεια στέλνει όλες αυτές τις πληροφορίες στον server GA (Google Analytics) μόλις ο χρήστης αποχωρήσει από την ιστοσελίδα σου.

google analytics

Τα δεδομένα που συγκεντρώνονται κατηγοριοποιούνται σε τέσσερα επίπεδα:

  • Επίπεδο χρήστη: Σχετίζεται με τις ενέργειες του κάθε χρήστη
  • Επίπεδο περιόδου σύνδεσης: Αφορά την κάθε μεμονωμένη επίσκεψη
  • Επίπεδο προβολής σελίδας: Αφορά κάθε μεμονωμένη σελίδα της ιστοσελίδας που επισκέπτεται ο χρήστης
  • Επίπεδο συμβάντος: Αφορά κλικ σε κουμπιά, προβολές βίντεο κ.ο.κ.
Διάβασε Επίσης:
Αύξησε τις πωλήσεις σου σήμερα!

Τύποι αναλυτικών δεδομένων

Υπάρχουν δύο βασικοί τύπο που αφορούν τα αναλυτικά στοιχεία στο Google Analytics. Οι “διαστάσεις” και οι “μετρήσεις”

Οι “διαστάσεις” περιγράφουν τα δεδομένα.

Αφορούν στοιχεία όπως χώρα, κανάλι, τοποθεσία, ηλικία, φύλο και συσκευή που χρησιμοποιείται.

Αυτά τα δεδομένα  μπορούν να σε βοηθήσουν να καταλάβεις ποια ομάδα χρηστών και κανάλια επικοινωνία πρέπει να στοχεύσεις στις στρατηγικές Digital Marketing που εφαρμόζεις.

Οι “μετρήσεις” υπολογίζουν τα δεδομένα.

Οι “μετρήσεις” ενδέχεται να περιλαμβάνουν αριθμούς επισκεπτών, έσοδα, ποσοστό ολοκλήρωσης στόχων κ.ο.κ.

Αυτά τα δεδομένα  μπορούν να σε βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

analytics

Έτσι περισσότεροι από τους επισκέπτες σου μπορούν να “αναβαθμιστούν” σε αγοραστές των προϊόντων σου ή/και υποστηρικτές του brand σου!

Οι “μετρήσεις” τμηματοποιούνται βάσει των ” διαστάσεων”. Για παράδειγμα δημιουργείται μια κατηγορία για τις επισκέψεις ανά τύπο συσκευής.

Έτσι μπορείς να δεις το επιμέρους ποσοστό των χρηστών που επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα σου από την κινητή τους συσκευή, το tablet, η επιτραπέζιο Η/Υ.

Αυτό σου επιτρέπει να κατανοήσεις την αποτελεσματικότητα και την “συνεισφορά” της κάθε συσκευής στην αύξηση των επισκέψεων και των πωλήσεων στην ιστοσελίδα σου.

δεδομένα ανά συσκευή

Βασικές “διαστάσεις” Google Analytics

  • Όνομα καναλιού/πλατφόρμας επικοινωνίας/marketing
  • Μήνας
  • Χώρα
  • Συσκευή

Βασικές “μετρήσεις” Google Analytics

  • Συνεδρίες
  • Χρήστες
  • Ποσοστό νέων συνεδριών
  • Προβολές σελίδας
  • Σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης
  • Μέση διάρκεια περιόδου σύνδεσης

Για να κατανοήσεις καλύτερα τα δεδομένα επισκεψιμότητας θα πρέπει να τα τμηματοποιήσεις βάσει των “διαστάσεων” που έχεις στη διάθεση σου.

Μετρήσεις μετατροπών

“Μετατροπή” είναι οποιαδήποτε ενέργεια κάνει ένας χρήστης στην ιστοσελίδα σου, είτε αυτό σημαίνει αγορά, εγγραφή στο Newsletter, κριτική κ.ο.κ.

Οι μετρήσεις των “μετατροπών” στο Google Analytics είναι μια επέκταση των τυπικών μετρήσεων αναλυτικών στοιχείων των επισκεπτών.

Διάβασε Επίσης:
Marketing Analytics: Ο καλύτερος σύμμαχος στο ηλεκτρονικό εμπόριο!

Επικεντρώνονται στην αφήγηση της ιστορίας πίσω από τις ενέργειες που μπορούν να κάνουν οι χρήστες στην ιστοσελίδα σου.

Αυτές είναι γενικά ενέργειες που επηρεάζουν την εμπορική απόδοση, όπως σύνολα εσόδων, ποσοστά “μετατροπών” κ.ο.κ.

conversion metrics

Υπάρχουν πολλές μετρήσεις “μετατροπών” στο Google Analytics.

Αυτές μπορούν να προβληθούν στα στοιχεία επισκεψιμότητας, ώστε να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα πόση “αξία” λαμβάνεις από κάθε κανάλι επικοινωνίας.

Βασικές μετρήσεις “μετατροπών”

  • Στόχοι:  Ο αριθμός των ενεργειών που πραγματοποιούνται στην ιστοσελίδα. Συμπεριλαμβάνει πωλήσεις, leads, “κατέβασμα” υλικού κ.ο.κ.
  • Ποσοστό μετατροπής: Το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν έναν στόχο.
  • Συναλλαγές: Ο αριθμός μεμονωμένων πωλήσεων ή  των αντικειμένων  στο καλάθι αγορών ενός Eshop.
  • Έσοδα: Η χρηματική αξία των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μπορείς να προσδιορίσεις την αξία των καμπανιών σου από τα διάφορα κανάλια Digital Marketing, εξετάζοντας τον αριθμό των στόχων και των συναλλαγών από κάθε κανάλι, τα ποσοστά “μετατροπών” και το κόστος ανά “μετατροπή”.

Βάσει αυτών των αξόνων, μπορείς να συμπεράνεις εάν ένα κανάλι marketing είναι κερδοφόρο σε σχέση με την επένδυση χρόνου και κόστους.

Πλεονεκτήματα Google Analytics

Το Google Analytics είναι μια εξαιρετική επιλογή, εξυπηρετώντας τις περισσότερες του Digital Marketing!

Ορισμένα πλεονεκτήματα της βασικής, δωρεάν, έκδοσης του Google Analytics :

google analytics

  • Είναι δωρεάν.
  • Είναι εύκολο στην εφαρμογή και στην εγκατάσταση.
  • Είναι φιλικό προς το χρήστη.
  • Προσφέρει αναλυτικές και προσαρμόσιμες αναφορές (reports), πίνακες ελέγχου και συλλογή δεδομένων.
  • Διατίθενται τόσο βασικές όσο και σύνθετες επιλογές.
  • Προσφέρει επιλογές “ενοποίησης”/”επικοινωνίας” με άλλα προϊόντα της Google.
  • Προσφέρει επιλογές “ενοποίησης”/”επικοινωνίας” με προϊόντα εκτός της Google, όπως το Facebook, το Yahoo και το Bing.
  • Παρέχει εκτενείς, πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών στο διαδίκτυο.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω