Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Κάθε επιχείρηση που θέλει διακαώς να εξελιχθεί και να αυξήσει τον τζίρο, τη δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητά της δεν επαναπαύεται και ψάχνει συνεχώς νέες στρατηγικές και λύσεις για να το πετύχει. Εάν ανήκεις και εσύ σε αυτούς, ίσως ήρθε η ώρα να εξοικειωθείς με μια σημαντική τάση στο marketing που κερδίζει συνεχώς νέους φανατικούς οπαδούς (και όχι άδικα). Αυτή η τάση δεν είναι άλλη από το growth hacking και μπορεί να είναι ο νέος κατάλληλος τρόπος εξέλιξης της επιχείρησής σου.
Αλλά για να το διαπιστώσεις πρέπει να ξέρεις τι είναι. Παρακάτω, θα δούμε τι είναι το growth hacking και πώς λειτουργεί, για να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα.
Το Growth Hacking (ή Growth Marketing) είναι μια προσέγγιση ή νοοτροπία στο μάρκετινγκ και την ανάπτυξη προϊόντων που εστιάζει σημαντικά στην ανάπτυξη της εταιρείας σε σύντομο χρονικό διάστημα, δηλαδή στην άμεση εξέλιξη και ανάπτυξη.
Ο στόχος του growth hacking είναι να προσελκύσει περισσότερους χρήστες ή πελάτες για ένα προϊόν ή υπηρεσία με σωστή επένδυση στη διαφήμιση ή το μάρκετινγκ και με γνώμονα ότι κάθε λεπτό του χρόνου και του ευρώ πρέπει να μετράει. Αυτό επιτυγχάνεται με διάφορες τεχνικές που αφορούν τη σωστή και στοχευμένη προώθηση, καθώς και με ελέγχους αποτελεσματικότητας της διαφήμισης, των ιστοσελίδων και γενικότερα κάθε marketing προώθησης της εταιρείας.
Το growth hacking ξεκινά με τη δημιουργία των προϊόντων/ υπηρεσιών και τον έλεγχο ότι αυτά ενδιαφέρουν τους καταναλωτές. Οι έλεγχοι καταλληλότητας και ενδιαφέροντος των προϊόντων πραγματοποιούνται με τη σταδιακή συλλογή δεδομένων που αφορούν τους καταναλωτές των παροχών μιας εταιρείας. Έτσι σταδιακά θα δημιουργηθεί μια σαφέστερη εικόνα για το πώς είναι οι πιο αντιπροσωπευτικοί πελάτες και τι συνήθειες και προτιμήσεις έχουν. Αυτές οι πληροφορίες οδηγούν σε πιο εύστοχες τακτικές μάρκετινγκ για την ανάπτυξη της εταιρείας.
Είναι σημαντική η ενημέρωση των προϊόντων και η ενθάρρυνση για feedback από τους καταναλωτές για αύξηση των πληροφοριών για το ποιο είναι το κοινό και τι θέλει τη συγκεκριμένη περίοδο. Άλλωστε, οι επιθυμίες των ανθρώπων και οι τάσεις που τις επηρεάζουν αλλάζουν διαρκώς.
Οι έλεγχοι απόδοσης επίσης γίνονται με A/B Testing (παράλληλη σύγκριση διαφορετικών μορφών μιας σελίδας, για να φανεί ποια είναι καλύτερη), αλλά και με άλλους τρόπους για βελτιστοποίηση και αύξηση των μετατροπών (αγορά προϊόντων, συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας). Οι έλεγχοι είναι ζωτικής σημασίας για επιτυχημένη υλοποίηση growth hacking.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι πραγματοποιήσεις της ανόδου μέσω της συγκεκριμένης λογικής. Παρακάτω είναι μερικά παραδείγματα για να γίνει πιο σαφής η λογική.
Η λογική του growth hacking βασίζεται στη σωστή διαχείριση και προσεκτική χρήση των οικονομικών πόρων της επιχείρησης. Αυτό συνεπάγεται τη χρήση τακτικών, όπως αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω, ώστε η διαφήμιση να είναι στοχευμένη και να δίνει feedback. Η ίδια λογική ακολουθείται και στη δημιουργία δημοσιεύσεων στη σελίδα και τα προφίλ της επιχείρησης. Το εκτεταμένο και συχνό A/B testing βοηθά στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη και στην αύξηση των επιθυμητών μετατροπών. Φυσικά, οι έλεγχοι και η επεξεργασία των αποτελεσμάτων και των στατιστικών απαιτεί χρόνο και ανάλυση από κάθε εταιρεία για να αξιοποιηθούν σωστά.
Οι αριθμοί είναι σαφείς, αρκεί να ξέρεις να τους διαβάζεις. Κάθε ενέργεια που πραγματοποιείται στα πλαίσια του growth marketing προσφέρει σαφή στατιστικά και ξεκάθαρη εικόνα της γνώμης και προτίμησης του ενδιαφερόμενου για το προϊόν και για μας κοινού. Έτσι η μέτρηση της απόδοσης είναι πολύ πιο ξεκάθαρη σε σχέση με ενέργειες που δεν εμπεριέχουν αυτή τη λογική (π.χ. παραδοσιακό μάρκετινγκ). Για αυτό, δεν είναι τυχαία η μεγάλη έμφαση που δίνει το growth marketing στη διαφήμιση online που όλα είναι μετρήσιμα και τα στατιστικά είναι προσβάσιμα και αναλύσιμα.
Κάθε ενέργεια που ακολουθεί τη λογική του growth hacking στηρίζεται στην ευελιξία. Όταν μια ενέργεια δεν αποδίδει, αλλάζει άμεσα και αξιολογείται γιατί δεν απέδωσε όπως υπολόγιζε η εταιρεία. Η αποτυχία εξετάζεται από τα αποτελέσματα της ανατροφοδότησης και των στατιστικών, είτε μιλάμε για διαφήμιση είτε για τη δημιουργία περιεχομένου είτε άλλες μάρκετινγκ ενέργειες.
Φυσικά, η ευελιξία και η ευκολία στην αλλαγή δεν απορρίπτουν την ύπαρξη συγκεκριμένης και μακροπρόθεσμης στρατηγικής marketing. Εννοείται, πως μπορεί και καλό είναι να υπάρχει μακρινό πλάνο, με τη διαφορά όμως ότι εδώ δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο βήμα-βήμα προς την επίτευξη του μεγαλεπήβολου στόχου ή marketing πλάνου.
Είδαμε αρκετά συνοπτικά τα οφέλη της υιοθέτησης της λογικής του growth hacking ως στρατηγική marketing σε μια επιχείρηση. Παρότι ίσως για κάποιους να μοιάζει μια περίπλοκη ιδέα, επί της ουσίας δεν είναι. Πρόκειται για μια μέθοδο marketing που δίνει έμφαση στην άμεση ανάπτυξη και εξέλιξη μέσα από δοκιμές, ανατροφοδότηση και στοχευμένες κινήσεις, διαφημιστικά και μη.
Κάποιος που ακολουθεί τη συγκεκριμένη λογική στο marketing έχει μακροπρόθεσμο στόχο ανάπτυξης, αλλά είναι ανοιχτός στην αλλαγή, εφόσον είναι για το συμφέρον του. Τέλος, καθώς δίνει μεγάλη έμφαση στα ακριβή στατιστικά, στην ευελιξία και στο χαμηλό σχετικά κόστος, ποντάρει πολύ στη digital πλευρά της διαφήμισης.
Εάν και εσύ θες να ποντάρεις στο digital marketing και να προβάλεις και να εξελίξεις την επιχείρησή σου με τη βοήθεια των ειδικών, επικοινώνησε με τη Web-Net σήμερα!