Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας επιτυχημένης στρατηγικής Digital Marketing είναι μια απαιτητική και πολύπλοκη διαδικασία. Έτσι πολλές επιχειρήσεις πέφτουν στην… παγίδα κάνοντας λάθη , τα οποία δεν επιτρέπουν την αξιοποίηση του Digital Marketing με τον βέλτιστο τρόπο.
Ποια είναι λοιπόν τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις όσον αφορά στο Digital Marketing;
Συνέχισε την ανάγνωση για να μάθεις πως να τα αποφύγεις και να οδηγήσεις την επιχείρησή σου στην επιτυχία!
Digital Marketing Λάθη #1
Θα πρέπει να προσφέρεις κίνητρα και να “επιβραβεύεις” τους πελάτες σου.
Με άλλα λόγια θα πρέπει να προσφέρεις εκπτώσεις και προσφορές για να ενθαρρύνεις μια αγορά και “ωθήσεις” το κοινό να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της επιχείρησης σου.
Από τη μία, οι εκπτώσεις θα αυξήσουν σίγουρα την επισκεψιμότητα στο κατάστημα και την ιστοσελίδα σου.
Από την άλλη, μια προσφορά (δωρεάν δείγμα, demo, δωρεάν download υλικού) ενισχύει την αξία και τις σχέση που χτίζεις με τους πελάτες σου.
Ο συνδυασμός των παραπάνω στοιχείων θα έχει ως συνέπεια την αύξηση των conversions και φυσικά των πωλήσεων!
Ένας πελάτης είναι πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν σε έκπτωση, -ακόμη κι αν του έχει τραβήξει την προσοχή ένα αντίστοιχο προϊόν- επειδή νιώθει άμεσα ωφελημένος από την αγορά.
Πιο σημαντικά, όλες αυτές οι ενέργειες θα δημιουργήσουν θετικές εντυπώσεις στους πελάτες σου, πολλαπλασιάζοντας τις πιθανότητες να αγοράσουν ξανά!
Οι εκπτώσεις/προσφορές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσεις νέους πελάτες και παράλληλα να οικοδομήσεις μια πιο ουσιαστική σχέση την τρέχουσα πελατεία της επιχείρησης σου!
Digital Marketing Λάθη #2
Αναρωτιέσαι γιατί είναι απαραίτητο η ιστοσελίδα σου να έχει blog με συνεχή και ποιοτική ροή περιεχομένου;
Γιατί τα blogs αυξάνουν την επισκεψιμότητα ενώ συμβάλλουν στην δημιουργία και την ενδυνάμωση της σχέσης με το κοινό που στοχεύεις.
Το blog είναι ένας δημιουργικός τρόπος για αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχείρησης σου και των καταναλωτών αλλά και το αντίστροφο.
Θα πρέπει να ενθαρρύνεις τους χρήστες να σχολιάσουν στο blog σου, και να απαντάς σε αυτά τα σχόλια.
Μπορείς επίσης να ενσωματώσεις το blog σου στις αναρτήσεις που κάνεις στα Social Media.
Ένα blog θα σε βοηθήσει να ανανεώσεις τη ροή των δημοσιεύσεων σου στις σελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Με απλά λόγια, μοιράσου τους συνδέσμους των αναρτήσεων του blog σου με τους ακόλουθους σου στα Social Media!
Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσεις όλες τις σελίδες σου ενεργές.
Digital Marketing Λάθη #3
Εάν το κοινό σου “ζει” και αλληλεπιδρά στα Social Media και η επιχείρηση σου δεν… βρίσκεται εκεί, ξανασκέψου το!
Έτσι χάνεις μια τεράστια ευκαιρία να ενισχύσεις τη σχέση των πελατών με το brand σου, καθώς και να προσεγγίσεις νέο κοινό.
Ο μέσος χρήστης “ξοδεύει” το 28% του χρόνου του στο διαδίκτυο στα Social Media.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα προσεγγίσεις περισσότερους καταναλωτές και θα αποκομίσεις τεράστια οφέλη όπως:
Μπορείς να αποφύγεις αυτό το λάθος εκμεταλλευόμενος το Social Media Marketing!
Αρχικά, θα πρέπει να προσδιορίσεις τις σωστές πλατφόρμες για την επιχείρησή σου.
Με άλλα λόγια θα πρέπει να εστιάσεις σε πλατφόρμες που “συχνάζει” περισσότερο το κοινό που στοχεύεις.
Όταν γνωρίζεις πού περνά το χρόνο του και καταναλώνει περιεχόμενο το κοινό σου, μπορείς να αρχίσεις την συστηματική δημοσίευση περιεχομένου για να αυξήσεις τις αλληλεπιδράσεις μαζί του!
Επιπλέον αν θέλεις να… ανέβεις επίπεδο μπορείς να επενδύσεις στη διαφήμιση στα Social Media.
Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέψει την προβολή του brand σου σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται για προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση σου.
Digital Marketing Λάθη #4
Μια ιστοσελίδα φιλική προς το χρήστη είναι απαραίτητη για την βιωσιμότητα μιας επιχείρησης στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη Digital Marketing που κάνουν οι επιχείρησης είναι να μην επενδύουν όσο θα πρέπει, παραμελώντας την ιστοσελίδα τους.
Για να πετύχεις στην online αγορά, χρειάζεσαι μια εύχρηστη ιστοσελίδα που παρέχει πολύτιμες πληροφορίες στον χρήστη.
Εάν δεν καταβάλλεις προσπάθειες για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου παρέχοντας θετική εμπειρία στους χρήστες, θα μείνεις πίσω από τον ανταγωνισμό σου!
Για να αποφύγεις αυτό το σφάλμα η ιστοσελίδα σου θα πρέπει να:
Digital Marketing Λάθη #5
Ένα κοινό λάθος αφορά στη λανθασμένη στόχευση κοινού.
Πολλές επιχειρήσεις προσπαθούν να στοχεύσουν πολύ ευρύ κοινό.
Δηλαδή, στην προσπάθεια τους να προσεγγίσουν περισσότερα άτομα, στοχεύουν όλες τις κατηγορίες του αγοραστικού κοινού.
Στη συνέχεια αποθαρρύνονται όταν οι χρήστες δεν αγοράζουν τα προϊόντα ή δεν χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τους.
Όταν τα brands στοχεύουν σε μεγάλο εύρος, σημαίνει ότι δεν παρέχουν σχετικό περιεχόμενο σε άτομα που ενδιαφέρονται για συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες.
Άλλες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι γνωρίζουν το κοινό τους, αλλά καταλήγουν να στοχεύουν λανθασμένα άτομα.
Αυτό σίγουρα συνεπάγεται χάσιμο χρόνου και χρήματος, αλλά μπορείς να το αποφύγεις εύκολα!
Με ποιο τρόπο; Αρχικά διερεύνησε το κοινό που στοχεύεις.
Η εύρεση του σωστού κοινού απαιτεί έρευνα και δοκιμές.
Με άλλα λόγια θα πρέπει να γνωρίζεις ποιος πιθανότατα ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Θα σε βοηθήσει να ξεκινήσεις δημιουργώντας μια Buyer Persona με βάση τους προηγούμενους αγοραστές σου. Μια Buyer Persona αντιπροσωπεύει το προφίλ του ιδανικού σου πελάτη, σας βάσει δεδομένων σχετικά με το κοινό που στοχεύεις. Αυτά τα προφίλ βασίζονται σε πληροφορίες όπως:
Μπορείς να δημιουργήσεις περισσότερες από μια Buyer Personas, εάν απευθύνεσαι σε ένα διαφορετικά είδη κοινού.
Αφού δημιουργήσεις αυτά τα προφίλ, μπορείς να δοκιμάσεις τη στόχευση ατόμων με τα ίδια χαρακτηριστικά, αυξάνοντας ή μειώνοντας το εύρος του κοινού ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες της επιχείρησης σου.