0 0.00

Cart

No products in the cart.

Διαφήμιση στο YouTube: Πες την ιστορία σου με ένα βίντεο

Διαφήμιση στο youtube

Το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο είναι από τα πιο must στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σου. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο τώρα που το YouTube σου επιτρέπει να στοχεύεις χρήστες με βάση το ιστορικό αναζήτησής τους. Με περισσότερους από 2 δις χρήστες, οι διαφημίσεις YouTube μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σου.

Διαφήμιση στο YouTube

Η διαφήμιση στο YouTube είναι πιο στοχευμένη από ποτέ και είναι λιγότερο ανταγωνιστική σε σχέση με την οργανική αναζήτηση στη Google, επειδή το video content είναι κάτι νέο και λιγότερο δημοφιλές (προς το παρόν) από τις αναρτήσεις ιστολογίου. Τι είναι, όμως, αυτό που κάνει το YouTube το τέλειο μέρος για την προβολή διαφημίσεων; Οι κυριότεροι λόγοι είναι:

  • Οι ίδιοι οι χρήστες λένε ότι έχουν 2 φορές περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν κάτι που είδαν στο YouTube.
  • Πάνω από το 70% των χρηστών ισχυρίζονται ότι το YouTube τους κάνει να θυμούνται και να αναγνωρίζουν τις νέες επωνυμίες σε μεγαλύτερο βαθμό.
  • Οι χρήστες είναι 4 φορές περισσότερες πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν το YouTube, αντί για άλλες πλατφόρμες, για να βρουν πληροφορίες σχετικά με μια επωνυμία, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Ωστόσο, πρέπει να ξέρεις ότι, χρειάζεσαι κάποιες βασικές γνώσεις προτού σχεδιάσεις το επόμενο βίντεο για να αξιοποιήσεις στο έπακρο τις δυνατότητες της πλατφόρμας.

Τι είδους διαφημίσεις μπορείς να κάνεις στο YouTube

Προτού ξεκινήσεις μια καμπάνια διαφημίσεων στο YouTube, πρέπει πρώτα να γνωρίζεις τους τύπους διαφημίσεων που είναι διαθέσιμοι στο YouTube. Οι επιλογές που έχεις είναι:

1. Διαφημίσεις Video Discovery

Οι διαφημίσεις Discovery είναι ορατές στις κύριες σελίδες της πλατφόρμας που περιλαμβάνει την αρχική σελίδα, τη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης και τις σελίδες παρακολούθησης του YouTube, ως σχετικά βίντεο. Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων βοηθούν ένα προϊόν ή μια επωνυμία να αποκτήσει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.

2. Διαφημίσεις TrueView σε ροή με δυνατότητα παράβλεψης

Αυτοί είναι μερικοί από τους πιο συνηθισμένους τύπους διαφημίσεων που θα δεις στο YouTube. Πληρώνεις για τις διαφημίσεις TrueView μόνο όταν:

Διαφήμιση youtube με δυνατότητα παράβλεψης
  • Οι χρήστες παρακολουθούν τη διαφήμιση για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα ή την παρακολουθούν μέχρι να παιχτεί πλήρως η διαφήμιση.
  • Ο θεατής κάνει κλικ στο CTA από τη διαφήμιση που ανακατευθύνεται στη σελίδα της επωνυμίας σου.

Αυτές οι διαφημίσεις παίζονται πριν από το βίντεο, όταν κάποιος κάνει κλικ στο βίντεο που σχετίζεται με τον όρο αναζήτησης για τον οποίο προβάλλονται οι διαφημίσεις. Όπως υποδηλώνει το όνομα, οι θεατές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν skip, γι’ αυτό θα πρέπει να δώσεις στο κοινό έναν λόγο να παραμείνει και να παρακολουθήσει ολόκληρη τη διαφήμισή σου.

Σύμφωνα με το YouTube, οι διαφημίσεις TrueView πρέπει να έχουν διάρκεια από 12 δευτερόλεπτα έως 360 δευτερόλεπτα.

3. Διαφημίσεις σε ροή χωρίς δυνατότητα παράβλεψης

Αυτού του είδους οι διαφημίσεις μπορούν να αναπαραχθούν οπουδήποτε κατά τη διάρκεια του βίντεο. Ο θεατής δεν θα μπορεί να παραλείψει τη διαφήμιση κατά την αναπαραγωγή της. Η διάρκεια αυτών των διαφημίσεων κυμαίνεται μεταξύ 15 και 20 δευτερολέπτων.

Επίσης, αυτού του είδους οι διαφημίσεις εμφανίζονται για βίντεο διάρκειας τουλάχιστον 10 λεπτών. Και πριν από την αναπαραγωγή αυτών των διαφημίσεων, οι θεατές θα λάβουν μια ειδοποίηση αντίστροφης μέτρησης 5 δευτερολέπτων. Αυτές οι διαφημίσεις χρεώνονται βάσει πληρωμής ανά κλικ (PPC).

4. Διαφημίσεις bumper

Αυτές οι διαφημίσεις απλώς «πέφτουν» στο βίντεο του θεατή και διαρκούν το πολύ έξι δευτερόλεπτα ανά διαφήμιση. Οι διαφημίσεις bumper δεν μπορούν να παραβλεφθούν και είναι ο συντομότερος διαθέσιμος τύπος διαφημίσεων YouTube.

Αν και οι διαφημίσεις bumper έχουν μικρή διάρκεια, μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά για την προώθηση μιας επωνυμίας ή ενός προϊόντος ή/ και υπηρεσίας.

5. Διαφημίσεις Overlay

Αν θέλεις να διαφημιστείς στο YouTube με μη παρεμβατικό τρόπο, οι διαφημίσεις Overlay (επικάλυψης) είναι αυτές που πρέπει να προτιμήσεις. Απλώς «αιωρούνται» στο κάτω μέρος του βίντεο και λειτουργούν όπως μια διαφήμιση βίντεο σε ροή.

Extra: Διαφημίσεις τύπου masthead

Οι διαφημίσεις masthead μπορεί να είναι ισχυρά εργαλεία, αλλά συνήθως περιορίζονται σε μεγάλες επιχειρήσεις. Προορίζονται να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα, μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η ανακοίνωση μιας πώλησης ή το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος.

Οι διαφημίσεις masthead εμφανίζονται στην κορυφή της αρχικής ροής YouTube. Μπορεί να είναι βίντεο ή εικόνες και συνήθως υπάρχουν πρόσθετες πληροφορίες δίπλα στο banner.

Διάβασε Επίσης:
Landing Page: Τι είναι και πως θα τη δημιουργήσεις αποτελεσματικά

Αν και μπορεί να ακούγονται ελκυστικές, πιθανότατα δεν θα είναι εφικτές για ανεξάρτητους δημιουργούς και πολύ μικρές επιχειρήσεις.

Διαφήμιση YouTube: Ποιος τύπος διαφήμισης είναι κατάλληλος για εσένα;

διαφημιστική καμπάνια

Εάν αναρωτιέσαι ποια είναι η σωστή μορφή μιας διαφήμισης YouTube για τα προϊόντα και την επωνυμία σου, σου δίνουμε ορισμένες συμβουλές που μπορείς να ακολουθήσεις. Φυσικά, μπορείς επίσης να συνδυάσεις πολλές μορφές διαφήμισης σε μία καμπάνια.

Εάν είσαι νέος στις διαφημίσεις YouTube, οι διαφημίσεις Trueview μπορούν να είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης. Με αυτόν τον τρόπο, αυξάνεις την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου με μικρό προϋπολογισμό.

Εάν ο στόχος είναι οι μετατροπές (conversions), για παράδειγμα, εγγραφές ή αγορές προϊόντων, χρησιμοποίησε το TrueView for Action (μια νέα μορφή καμπάνιας διαθέσιμη στο YouTube που έχει σχεδιαστεί για να οδηγεί δυνητικούς πελάτες και μετατροπές για τον λογαριασμό σου).

Για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube, οι διαφημίσεις Discovery είναι η καλύτερη επιλογή.

Αν θέλεις να μεταφέρεις το μήνυμά σου σε ένα τεράστιο κοινό και έχεις μεγάλο προϋπολογισμό, τότε τα Masthead του YouTube είναι ο καλύτερος τύπος διαφήμισης.

Πλεονεκτήματα των διαφημίσεων YouTube

Πλεονεκτήματα διαφήμισης στο Youtube

Οι διαφημίσεις YouTube σου εγγυώνται τα ακόλουθα οφέλη:

  • Άμεση επαφή με το κοινό-στόχο

Μέσω της διαφήμισης στο YouTube, μπορείς να μιλήσεις ανοιχτά, στη γλώσσα των πελατών και σε ένα άνετο περιβάλλον, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσεις το ενδιαφέρον τους και επιπλέον θα αποκτήσεις αξιοπιστία.

  • Επιλογή ομάδων-στόχων (target-group)

Η σωστή προσέγγιση για τη ρύθμιση της διαφήμισης θα σου επιτρέψει να προσεγγίσεις ακριβώς εκείνες τις ομάδες ανθρώπων που ενδιαφέρονται περισσότερο για αυτό που προσφέρεις.

  • Αποτελεσματικότητα και απλοποίηση εργασιών

Δεν χρειάζεται να έχεις ειδικές γνώσεις για να δημιουργήσεις διαφημίσεις στο YouTube. Αρκεί να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό Google Ads και να ακολουθήσεις τις οδηγίες για τη ρύθμιση των καμπανιών σου.

  • Μετρήσιμα αποτελέσματα

Μέσω του λογαριασμού σου στο Google Ads, μπορείς να μάθεις τον αριθμό των προβολών των διαφημίσεων. Και επίσης, να καθορίσεις τον προϋπολογισμό. Επιπλέον, το YouTube έχει το δικό του σύστημα ανάλυσης δεδομένων.

  • Ισχυρό συναισθηματικό αποτέλεσμα

Εικόνα + ήχος είναι ο καλύτερος συνδυασμός που έχει ισχυρό συναισθηματικό αντίκτυπο. Όλοι μπορούν να αφηγηθούν μια ιστορία. Εστίασε στο να κάνεις το μήνυμά σου να ξεχωρίζει. Ένα καλό βίντεο πρέπει να είναι συνοπτικό, ευκολομνημόνευτο και πιασάρικο.

5 λόγοι για να κάνεις διαφήμιση στο Youtube

Αναρωτιέσαι ακόμα αν η διαφήμιση στο Youtube μπορεί να φέρει αποτελέσματα και να βοηθήσει την επιχείρηση σου να αναπτυχθεί;

Τα πράγματα είναι απλά!

Οι επιχειρήσεις διαφημίζονται στο YouTube επειδή είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής ιστοσελίδα στον κόσμο, προσελκύοντας 2 δισεκατομμύρια συνδεδεμένους χρήστες το μήνα!

Το YouTube συνδυάζει δυο μοναδικά χαρακτηριστικά.

Από τη μια είναι μια πλατφόρμα Social Media με υψηλή επισκεψιμότητα και βαθμό αλληλεπίδρασης από τους χρήστες, ενώ παράλληλα αποτελεί τη δεύτερη -μετά τη Google– πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο!

Όπως καταλαβαίνεις, το YouTube επιτρέπει μια τεράστια προσέγγιση κοινού και ισχυρές δυνατότητες στόχευσης

Αυτά τα στοιχεία το καθιστούν μια πολύτιμη πλατφόρμα στο “αγοραστικό ταξίδι” των πελατών.

Με άλλα λόγια η διαφήμιση στο YouTube είναι μια από τις καλύτερες κινήσεις που μπορείς να κάνεις για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου.

Δεν έχεις πειστεί; Συνέχισε να διαβάζεις και θα καταλάβεις γιατί αξίζει να επενδύσεις στη διαφήμιση μέσω του YouTube!

διαφήμιση στο youtube

Ευρεία Προσέγγιση κοινού

Διαφήμιση στο Youtube #1

Το YouTube δημιουργεί μια ευκαιρία για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις να προσεγγίσουν περισσότερους χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα/υπηρεσίες τους.

Απλώς και μόνο επειδή διαθέτει μια τεράστια βάση ενεργών χρηστών. (Πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες, για να είμαστε ακριβείς!).

Ακόμα κι αν επιλέξεις να στοχεύσεις τη διαφήμιση συγκεκριμένα σε μια κατηγορία κοινού, θα εξακολουθείς να προβάλλεις την επιχείρηση σου, σε πολλούς περισσότερους χρήστες συγκριτικά με άλλες διαφημιστικές ενέργειες.

Εκτός αν έχεις 2 δισεκατομμύρια συνδρομητές email ή 2 δισεκατομμύρια ακόλουθους στο Facebook, όπου επίσης μπορείς να προβάλλεις διαφημίσεις!

youtube ads

Η διαφήμιση στο YouTube είναι οικονομικά αποδοτική

Διαφήμιση στο Youtube #2

Εάν είσαι εξοικειωμένος με τις PPC διαφημίσεις, γνωρίζεις ότι πρόκειται για μια εξαιρετικά οικονομικά αποδοτική στρατηγική.

Εάν πάλι δεν είσαι εξοικειωμένος με αυτόν τον τύπο διαφήμισης, είναι πολύ εύκολο να καταλάβεις γιατί είναι επικερδείς.

Γιατί πληρώνεις μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή που προβάλλεις!

Όχι μόνο αυτό, αλλά έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ακριβώς το ποσό που είσαι διατεθειμένοι να πληρώσεις όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση σου.

Αυτοί οι δυο παράγοντες εξασφαλίζουν ότι με τις PPC διαφημίσεις δεν θα ξοδέψεις ποτέ υπερβολικά χρήματα ή θα υπερβείς το διαφημιστικό σου budget!

Γιατί όμως μιλάμε για διαφημίσεις PPC σε ένα άρθρο σχετικά με τη διαφήμιση στο YouTube;

Η διαφήμιση στο YouTube ακολουθεί ένα μοντέλο PPC που λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο – καθιστώντας την προβολής της επιχείρησης σου στο διαδίκτυο εξαιρετικά οικονομική!

youtube ads

Βέλτιστη στόχευση κοινού

Διαφήμιση στο Youtube #3

Η στρατηγική στόχευση είναι ζωτικής σημασίας για μια επιτυχημένη online διαφημιστική καμπάνια.

Διάβασε Επίσης:
Digital Marketing: Τα λάθη που πρέπει να αποφύγεις για να πετύχεις

Οι διαφημίσεις στο YouTube επιτρέπουν την συμπερίληψη πολύ αναλυτικών στοιχείων όσον αφορά τη στόχευση του κοινού που επιθυμείς να προσεγγίσεις.

Πιο συγκεκριμένα μπορείς να προσεγγίσεις το κοινό σου με:

  • Demographics: Στόχευση χρηστών βάσει δημογραφικών στοιχείων όπως η τοποθεσία, η ηλικία, το φύλο, η οικογενειακή κατάσταση κ.α.Topics: Προσέγγιση του κοινού βάσει ενδιαφερόντων.Customer Match: Με αυτή την τεχνική αξιοποιείς τα αναλυτικά δεδομένα για να αλληλεπιδράσεις ξανά με πελάτες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρηση σου στο παρελθόν.Similar Audiences: Με αυτή τη στόχευση χρησιμοποιείς τα δεδομένα για να στοχεύεις χρήστες που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά/ενδιαφέροντα σε σύγκριση με το κοινό που συνήθως εκφράζει ενδιαφέρον για τις διαφημίσεις σου.Video Remarketing: Στόχευση χρηστών που έχουν αλληλεπιδράσει με τα βίντεο ή τις διαφημίσεις σου στο YouTube στο παρελθόν, αξιοποιώντας τη μέθοδο του Remarketing.Affinity audience: Αυτή η στόχευση περιλαμβάνει χρήστες που εκφράζουν έντονο ενδιαφέρον για θέματα/προϊόντα που σχετίζονται με την επιχείρησή σου.Custom Affinity audience: Aκομή πιο λεπτομερής προσέγγιση που επιτρέπει τη στόχευση μιας ομάδας χρηστών με πολύ συγκεκριμένα ενδιαφέροντα που σχετίζονται με το brand σου.In-market audience: Η διαφήμιση εστιάζεται σε όσους αναζητούν ενεργά αυτή την περίοδο προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση σου.Life events: Στόχευση βάσει σημαντικών γεγονότων στη ζωή ενός χρήστη όπως, η μετακόμιση, ο γάμος, η γέννηση παιδιού κ.ο.κ.

Με τις επιλογές που προσφέρει το YouTube, έχεις τη δυνατότητα να στοχεύσεις μια συγκεκριμένη ομάδα χρηστών ή πιο γενικές ομάδες καταναλωτών, ανάλογα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις!

video ads

Aλληλεπίδραση με το κοινό

Διαφήμιση στο Youtube #4

Στο σύγχρονο online περιβάλλον οι περισσότεροι χρήστες νιώθουν μεγαλύτερη σύνδεση με ένα brand, όταν την βλέπουν “σε δράση”.

Η διαφήμιση προσφέρει και ενισχύει ακριβώς αυτή την αίσθηση. Με τη διαφήμιση οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τα πρόσωπα που αντιπροσωπεύουν το brand, να κατανοήσουν καλύτερα τον “χαρακτήρα” και τους στόχους της επιχείρησης ή να μάθουν πως λειτουργεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Οι video διαφημίσεις στο YouTube σου επιτρέπουν να συνδεθείς άμεσα και “προσωπικά” με το κοινό σου… ενεργοποιώντας την κάμερα μόνος σου!

video ads


Η διαφήμιση στο YouTube παρέχει άμεσα αποτελέσματα

Διαφήμιση στο Youtube #5

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ


Δεδομένου ότι το YouTube έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, είναι εύκολο να κατανοήσεις γιατί θα δεις άμεσα αποτελέσματα.

Η προβολή των διαφημίσεών σου σε περισσότερα άτομα σημαίνει ότι θα λαμβάνεις περισσότερα κλικ σε διαφημίσεις, αυξάνοντας παράλληλα την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου, τα conversions και τις πωλήσεις!

Με την τεράστια βάση χρηστών που έχει αναπτύξει το YouTube, αποτελεί μια φανταστική πλατφόρμα διαφήμισης που εστιάζει στην παραγωγή άμεσων αποτελεσμάτων.

Για παράδειγμα, θα χρειαστείς πολύ περισσότερο χρόνο για να δεις αποτελέσματα εάν στέλνεις email σε μια μικρή ομάδα συνδρομητών.

Αυτό σημαίνει ότι μόνο αυτοί οι λίγοι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν τη διαφήμισή σου.

Φυσικά, οι λίστες email έχουν συνήθως περισσότερους συνδρομητές – καθιστώντας το Email Marketing μια εξαιρετική στρατηγική!

Ωστόσο, με μια τεράστια ομάδα χρηστών, το YouTube εγγυάται γρήγορα αποτελέσματα.

Το μεγάλο πλήθος κοινού με διαφορετικά ενδιαφέροντα συνεπάγεται περισσότερους χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου!

Πως θα δημιουργήσεις τις καλύτερες διαφημίσεις στο Youtube

Το video θα πρέπει να γίνει καθοριστικός παράγοντας στη στρατηγική Digital Marketing που εφαρμόζεις. Γιατί; Απλώς γιατί το κοινό σου καταναλώνει τεράστιες… ποσότητες video καθημερινά. Ένας από τους καλύτερους τρόπους να το εκμεταλλευτείς είναι οι διαφημίσεις στο Youtube.

Γνώριζες ότι οι άνθρωποι παρακολουθούν καθημερινά 5 δισεκατομμύρια video στο YouTube; Στην πραγματικότητα, 300 ώρες video μεταφορτώνονται στο YouTube κάθε λεπτό!

Αυτό μπορεί να μην σε εκπλήσσει πλέον, καθώς το YouTube είναι η πλατφόρμα που κατέστησε δυνατή την εύκολη προβολή video στο διαδίκτυο ήδη από το 2005.

Φτάσαμε όμως στο 2021 και αν η στρατηγική Marketing που εφαρμόζεις δεν αξιοποιεί το video, η προβολή και η ανάπτυξη σου θα… υποφέρουν!

Στην ανταγωνιστική online αγορά, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξεχωρίζεις από τους ανταγωνιστές σου.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η διαφημιστική δαπάνη πρέπει να επενδύεται σε πλατφόρμες όπως το YouTube.

Έτσι η επιχείρηση σου θα αποκτήσει προβολή και αναγνωρισιμότητα, ενώ παράλληλα θα ενισχύσεις τις πωλήσεις και τα κέρδη σου!

Ακολουθούν 6 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να επενδύσεις τα χρήματα σου στις διαφημίσεις YouTube με έναν έξυπνο τρόπο για να κερδίσεις την προσοχή από τα άτομα που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για την επιχείρηση σου.

Τους μελλοντικούς πελάτες σου!

youtube διαφημίσεις

Tύπος διαφήμισης


Ο πρώτος σημαντικός παράγοντας σχετικά με τις διαφημίσεις στο YouTube είναι ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές μορφές/τύποι διαφήμισης.

Από διαφημίσεις bumper, “κάρτες χορηγίας” (sponsored cards), διαφημίσεις προβολής, έως τις διαφημίσεις video με ή χωρίς δυνατότητα παράλειψης οι δυνατότητες ποικίλουν.

Πού πρέπει να ξεκινήσεις; Λοιπόν, πρέπει πρώτα να διαβάσεις για κάθε μεμονωμένη μορφή στη σελίδα βοήθειας των διαφημίσεων Υoutube και στη συνέχεια, να εξετάσεις ποιοι είναι οι στόχοι σου.

Για παράδειγμα, αν θέλεις να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου, θα ήταν πιο λογικό να προβάλλεις μια διαφήμιση TrueView στη ροή (stream).

Διάβασε Επίσης:
Γιατί το Digital Marketing είναι το μέλλον

Από την άλλη πλευρά, εάν θέλεις να εστιάσεις σε πιο στοχευμένο κοινό και να κερδίσεις δυνητικούς πελάτες (leads) στην ιστοσελίδα σου που πραγματικά ενδιαφέρονται για τις προσφορές σου, μπορεί να έχει νόημα να αξιοποιήσεις τις sponsored cards.

Η συμβουλή μας είναι να πειραματιστείς με ορισμένες μορφές διαφήμισης και να συγκρίνεις την απόδοση τους.

Φρόντισε να ακολουθήσεις τις προδιαγραφές που αναφέρει η Google για να διασφαλίσεις ότι οι διαστάσεις και η ποιότητα του video είναι συμβατές.

Μπορεί να είναι χρήσιμο να επενδύσεις στην έρευνα αγοράς για να κατανοήσεις τη μορφή διαφήμισης που θα σε βοηθήσει να επιτύχεις τους επιχειρηματικούς σου στόχους.

youtube διαφημίσεις

Τμηματοποίηση καμπάνιας διαφήμισης


Θα πρέπει να τμηματοποιείς τις διαφημίσεις video με τον τρόπο που διαχωρίζεις τις καμπάνιες σου στο Google Ads.

Δηλαδή σε διαφημίσεις δικτύου vs διαφημίσεις προβολής.

Οι διαφημίσεις ροής (in stream) και οι διαφημίσεις “ανακάλυψης” (discovery) είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους.

Ποια είναι η διαφορά τους; Οι πρώτες αναπαράγονται πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από άλλα video.

Οι δεύτερες εμφανίζονται δίπλα σε σχετικά βίντεο στο YouTube, ως μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης του YouTube ή μαζί με άλλο περιεχόμενο στο δίκτυο εμφάνισης της Google (Display Network).

Λόγω αυτών των διαφορών, θα πρέπει να έχεις διαφορετικό προϋπολογισμό και στρατηγική που μπορείς να ελέγχεις ευκολότερα σε επίπεδο καμπάνιας.

Αυτές οι μορφές διαφημίσεών τείνουν να αποδίδουν πολύ διαφορετικά.

Επομένως θα πρέπει να μπορείς να αξιολογείς την απόδοση και να προσαρμόζεις τις ρυθμίσεις και τις προσφορές σου διαφορετικά για κάθε διαφημιστικό τύπο.

video ads

Επιλογές στόχευσης


Θα πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη προσοχή στο κοινό που καταναλώνει τα μηνύματά του brand σου.

Με τα εκατομμύρια των χρηστών YouTube, γιατί να σπαταλήσεις χρήματα σε καταναλωτές είναι απίθανο να ενδιαφέρονται για τις προσφορές σου;

Το YouTube επιτρέπει μεγάλη ευελιξία και έλεγχο σχετικά με το ποιος βλέπει τις διαφημίσεις σου.

Ξεκινώντας με τη στόχευση βάσει δημογραφικών στοιχείων, μπορείς στη συνέχεια να επικεντρωθείς σε συναφή είδη κοινού (affinity audiences).

Έτσι μπορείς να στοχεύσεις άτομα που ενδιαφέρονται για συγκεκριμένα θέματα/προσόντα που έχουν μεγάλο βαθμό συνάφειας με την επιχείρηση σου.

Για παράδειγμα, εάν παρέχεις υπηρεσίες Digital Marketing σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, θα ήταν λογικό να στοχεύεις το κοινό σε αυτήν την περιοχή που ενδιαφέρονται ήδη για αντίστοιχες υπηρεσίες.

video ads

Video Remarketing


Το Remarketing είναι μακράν η πιο αποτελεσματική μέθοδος στόχευσης.

Με αυτή τη στρατηγική γνωρίζεις προβάλλεις διαφημίσεις σε χρήστες οι οποίοι έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για την επιχείρηση σου μεταβαίνοντας στην ιστοσελίδα σου.

Το Remarketing είναι ένας τρόπος να “ακολουθείς” τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου με διαφημίσεις σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες.

Αυτές μπορεί να είναι τα Social Media, ιστοσελίδες και φυσικά το YouTube.

Αυτή η τεχνική είναι αποτελεσματική και πιθανότατα έχει “δουλέψει” ήδη για την επιχείρηση σου στο Google Ads ή το Facebook.

Για παράδειγμα, το νέο ζευγάρι παπούτσια που συνέχισε να εμφανίζεται στη ροή σου στο Facebook, μετά την επίσκεψη σου σε αντίστοιχο eshop. Ναι, αυτό ήταν Remarketing!

Οι χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου είναι πολύ πιο πιθανό να ενδιαφερθούν για τα προϊόντα σου από ό, τι άτομα που δεν γνωρίζουν καν την επιχείρηση σου!

Το Remarketing είναι σχετικά εύκολο να ρυθμιστεί και αφού διαμορφωθεί δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά εκτός από την παρακολούθηση της αποδοτικότητας του!

video ads

Δημιουργικό περιεχόμενο


Είναι σημαντικό να εστιάσεις στην παραγωγή περιεχομένου video υψηλής ποιότητας.

Σκέψου τα απεριόριστα video που εμφανίζονται καθημερινά στους χρήστες και την επιλογή παράλειψης από τις περισσότερες διαφημίσεις YouTube.

Θα πρέπει λοιπόν να μην προβάλλεις “τυπικές” αδιάφορε διαφημίσεις που ενδέχεται να είναι “ενοχλητικές” για τον χρήστη.

Αντίθετα τα video σου θα πρέπει να προσφέρουν αξία στο καταναλωτικό κοινό.

Είτε πρόκειται για μια συναρπαστική ιστορία που τραβάει την προσοχή, ένα αστείο που κάνει το κοινό σας να γελάει ή ένα ενημερωτικό video δοκιμής των προϊόντων σου.

Ο κύριος στόχος σου θα πρέπει να είναι η δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας μέσω μιας “φυσικής” (native) διαφήμισης που εντάσσεται αρμονικά το περιβάλλον προβολή της.

διαφήμιση youtube

Προώθηση της δράσης


Γνώριζες ότι μπορείς να συνδέσεις το καλάθι αγορών σου με μια διαφήμιση video στο Youtube;

Οποιαδήποτε επιχείρηση κι αν έχεις τα διαφημιστικά video στο Youtube μπορούν να λειτουργήσουν ως αποτελεσματικά Call to Action.

Με αυτό τον τρόπο δημιουργήσεις τις συνθήκες για να “ωθήσεις” τον καταναλωτή να προχωρήσει σε μια επιθυμητή ενέργεια (πχ. αγορά).

Σίγουρα η προβολή εξαιρετικών διαφημίσεων είναι σημαντική για την επιχείρηση σου.

Στην πραγματικότητα όμως η λήψη απτών αποτελεσμάτων από τις διαφημιστικές ενέργειες είναι ακόμα πιο απαραίτητη.

Συνεπώς, εξερεύνησε τις επιλογές Call to Action μέσα από τα video του Youtube για να μεγιστοποιήσεις την αποδοτικότητα των διαφημίσεων σου και να… εκτοξεύσεις τις πωλήσεις και τα κέρδη σου!

Aν θέλεις να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον άρθρο για τις διαφημίσεις στο Youtube πάτησε εδώ!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω