0 0.00

Cart

No products in the cart.

Τι είναι το Native Advertising

native advertising

Η online διαφήμιση είναι ένα βασικό εργαλείο του Digital Marketing για την προσέλκυση του κοινού.Τι είναι όμως το Native Advertising και σε τι διαφέρει από τις συνηθισμένες διαφημίσεις;

Το Native Advertising αφορά έναν τύπο διαφήμισης επί πληρωμή, ο οποίος ταιριάζει στη μορφή και τη λειτουργία της εμπειρίας του χρήστη στην ιστοσελίδα ή την εφαρμογή στην οποία βρίσκεται.

Με άλλα λόγια, είναι διαφημίσεις που “προσαρμόζονται” αρμονικά στο περιβάλλον που προβάλλονται.

Το Native Advertising εφαρμόζεται παντού, από τις αγαπημένες σου ιστοσελίδες έως τα Social Media.

Ως διαφήμιση που ταιριάζει απρόσκοπτα στην εμπειρία του χρήστη, έχει μεγαλύτερο βαθμό συνάφειας από άλλες μορφές online διαφημίσεων.

Αντί να εμφανίζονται στο πλάι ή στο επάνω μέρος μιας ιστοσελίδας, οι Native διαφημίσεις μιμούνται την εμφάνιση, την αισθητική και τη λειτουργία του περιεχομένου ενός μέσου.

Αυτή η προσέγγιση αυξάνει τις πιθανότητες να τις “εμπιστευτεί” το κοινό και εν τέλει να προχωρήσει σε κάποια αγορά.

Native διαφημίσεις παρέχoυν στα brands νέους τρόπους για να προωθήσουν τα μήνυματα τους. Πάμε να δούμε αναλυτικά ποιοι είναι αυτοί!

Οι τύποι του Native Advertising

Σύμφωνα με το ΙΑΒ  υπάρχουν 6 βασικοί τύποι Native διαφημίσεων:

In – Feed

Αφορά  αναρτήσεις που εμφανίζονται στη ροή ειδήσεων (feed) των Social Media ή μιας ιστοσελίδας.

native advertising

Είναι δημοσιεύσεις επί πληρωμή που εμφανίζονται παράλληλα με άλλα άρθρα, αναρτήσεις ή περιεχόμενο.

Οι In – Feed διαφημίσεις εμφανίζονται διαφορετικά σε κάθε ιστοσελίδα, καθώς “προσαρμόζονται” στη μοναδική εμπειρία που έχει ο χρήστης σε αυτές.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Sponsored Content Marketing

Διαφημίσεις μηχανών αναζήτησης

Το Native Advertising είναι μια δημοφιλής μέθοδος διαφήμισης για τις μηχανές αναζήτησης.

Οι διαφημίσεις που βλέπεις στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης;

Τεχνικά, αυτές είναι Native διαφημίσεις καθώς τα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης επί πληρωμή διαμορφώνονται έτσι ώστε να μοιάζουν με τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Προτεινόμενο περιεχόμενο

Ένα άλλο σημείο όπου θα βρεις Native διαφημίσεις σε ιστοσελίδες αλλά και στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης, είναι στα γραφικά στοιχεία της ιστοσελίδας που σου “προτείνουν” να διαβάσεις περισσότερο (συναφές) περιεχόμενο.

Μπορείς να δεις αυτές τις διαφημίσεις στο πλάι μιας ιστοσελίδας ή ακόμα και στο τέλος ενός άρθρου.

Λίστες

Σε πολλά eshops όταν ο χρήστης αναζητάει προϊόντα εμφανίζονται κάποιες λίστες αγοράς προϊόντων που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια.

native ads lists

Για παράδειγμα, κατά την αναζήτηση νέων βιβλίων marketing στο Αmazon, εμφανίζονται πολλές λίστες προϊόντων. Ενώ αυτές οι λίστες προβάλλονται επί πληρωμή είναι σχεδιασμένες ώστε να μοιάζουν στις οργανικές (δωρεάν) καταχωρίσεις.

Native Ads

Αυτός ο τύπος Native διαφημίσεων μοιάζει με οποιαδήποτε άλλη διαφήμιση που μπορεί να βλέπεις στο διαδίκτυο.

Η διαφορά είναι ο μεγάλος βαθμός “προσαρμογής” της διαφήμισης στην αισθητική και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Έτσι ακόμη και αν η διαφήμιση παραπέμπει σε προϊόντα άλλων ιστοσελίδων (πχ.σελίδες που προβάλλουν συγκεντρωτικά προϊόντα διαφορετικών επιχειρήσεων)  μοιάζει σαν να αποτελεί  αναπόσπαστο”κομμάτι” της ιστοσελίδας που προβάλλεται.

Προσαρμοσμένες (Custom)

Δεδομένης της ταχύτητας των αλλαγών και των δυνατοτήτων που προσφέρει το Digital Marketing, ο τελευταίος τύπος Native διαφημίσεων αφήνει την πόρτα σε πειραματισμούς για τους marketers.

Η δημιουργία ενός νέου φίλτρου Snapchat είναι ένα παράδειγμα προσαρμοσμένης Native διαφήμισης. Παρά το ότι προσαρμοσμένο φίλτρο είναι μια επί πληρωμή μορφή επεξεργασίας σε αυτό το κανάλι “προσαρμόζεται” αρμονικά  με τα άλλα φίλτρα/εργαλεία επεξεργασίας του Snapchat.

Διάβασε Επίσης:
High Traffic: Ποια είδη διαφήμισης θα σε ωφελήσουν

Γιατί να χρησιμοποιήσεις το Native Advertising

Η κατανάλωση περιεχομένου έχει γίνει κεντρικό μέρος της ζωής μας. Από τη στιγμή που ξυπνάμε και σε όλη τη διάρκεια της μέρας καταναλώνουμε άρθρα ειδήσεων, τηλεοπτικές εκπομπές, φωτογραφίες και δημοσιεύσεις στα Social Media.

Με τόσο πολύ περιεχόμενο στη ζωή μας και τόσο λίγο χρόνο για να το καταναλώσουμε όλο, οι σημερινοί καταναλωτές έχουν εκπαιδευτεί να αγνοούν τις διαφημίσεις.

Επίσης, τα περισσότερα άτομα χρησιμοποιούν λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων για να αφαιρέσουν εντελώς τις διαφημίσεις από τις ιστοσελίδες που επισκέπτονται.

Το Native Advertising έχει σχεδιαστεί ειδικά για… να μη μοιάζει με διαφήμιση!

Έτσι είναι πιο δύσκολο να αγνοηθεί. Με άλλα λόγια είναι σχεδιασμένο ώστε να μοιάζει με το υπόλοιπο περιεχόμενο της σελίδας.

Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με το MediaPost, οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις Native διαφημίσεις 20-60% περισσότερο σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω