0 0.00

Cart

No products in the cart.

Τι είναι το Sponsored Content Marketing

Sponsored Content

Τι είναι το Sponsored Content Marketing; Πώς θα σε βοηθήσει να βελτιστοποιήσεις τις στρατηγικές του Digital Marketing που εφαρμόζεις στην επιχείρηση σου;

Πάμε να δούμε μαζί τις απαντήσεις!

Στις μέρες μας, υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες από ποτέ για την προβολή της επιχείρησής σου στο διαδίκτυο.

Παρόλα αυτά, πολλές επιχειρήσεις δυσκολεύονται να δημιουργήσουν μια συνεχή ροή νέων πελατών παρά τις επενδύσεις που κάνουν στο marketing.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πολλές από τις παραδοσιακές προσεγγίσεις marketing δεν παράγουν πλέον τα ίδια αποτελέσματα με το παρελθόν.

Οι συνήθειες των σημερινών καταναλωτών στο διαδίκτυο έχουν αλλάξει, αφού έχουν μάθει να αναγνωρίζουν ή ακόμα και να αγνοούν τα μηνύματα που προωθούνται από τις “πιεστικές” πωλήσεις.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το κοινό δεν θέλει να εκτεθεί σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Στην πραγματικότητα, εάν μπορέσεις να προσαρμόσεις το περιεχόμενο σου ώστε να συμβάλει σε μια ομαλή εμπειρία online περιήγησης,  μπορείς να τραβήξεις την προσοχή του κοινό σου, πιο αποτελεσματικά από ποτέ.

Εδώ είναι που το Sponsored Content Marketing αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο!

Τι είναι το Sponsored Content Marketing

Το περιεχόμενο στο Sponsored Content Marketing δεν διαφέρει τόσο πολύ από το αντίστοιχο περιεχόμενο του Content Marketing.

Έχει όλες τις ιδιότητες ενός κανονικού άρθρου και παρέχει αξία αλλά είναι δύσκολο να διακριθεί με μια πρώτη ματιά.

Η βασική διαπίστωση που μας βοηθά να κατανοήσουμε πως λειτουργεί το περιεχόμενο στο Sponsored Content Marketing είναι ο μεγάλος βαθμός “προσαρμογής”  που έχει με το περιβάλλον στο οποίο δημοσιεύεται.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Native Advertising

Με αυτό τον τρόπο αυξάνονται κατακόρυφα οι πιθανότητες να διαβαστεί από το κοινό.

Sponsored Content Marketing

Αντί για ένα banner που το 99% των επισκεπτών πιθανότατα θα αγνοήσει, τα άρθρα του Sponsored Content Marketing, προωθούν την επιχείρηση ή τα προϊόντα της, σε μια μορφή που είναι συμβατή νοηματικά και αισθητικά με το υπόλοιπο περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Τα λογισμικά αποκλεισμού διαφημίσεων χρησιμοποιούνται πλέον από μεγάλο μέρος των διαδικτυακών καταναλωτών. Αυτό καθιστά τις Native διαφημίσεις, και το χορηγούμενο περιεχόμενο (Sponsored Content) έναν εξαιρετικά αποδοτικό τρόπο μετάδοσης μηνυμάτων.

Αυτά τα μηνύματα λειτουργούν ως φυσική συνέχεια της εμπειρίας του χρήστη αντί να τη “διακόπτουν”.

 Χαρακτηριστικά Sponsored Content Marketing

Οι ιδιότητες που καθιστούν το χορηγούμενο περιεχόμενο αποτελεσματικό είναι επίσης εκείνες που μας δυσκολεύουν να ορίσουμε τα βασικά χαρακτηριστικά του.

Από τη στιγμή που θα πρέπει να υπάρχει μεγάλη συνάφεια με το περιβάλλον δημοσίευσης, πολλά στοιχεία καθορίζονται από την συγκεκριμένη ιστοσελίδα που δημοσιεύεται.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Αυτό σημαίνει ότι το θέμα και το στυλ ενός άρθρου χορηγούμενου περιεχομένου πρέπει να ταιριάζουν απόλυτα με εκείνα που δημοσιεύονται τακτικά σε εκείνη την ιστοσελίδα.

Με άλλα λόγια πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των αναγνωστών για να το ανοίξουν!

digital marketing

Από την άλλη, αυτή η ευελιξία σημαίνει ότι υπάρχουν αμέτρητες ευκαιρίες για να λειτουργήσει το χορηγούμενο περιεχόμενο στην επιχείρησή σου.

Ανεξάρτητα από το πεδίο που  δραστηριοποιείσαι, υπάρχουν πολλές δημοσιεύσεις που διαβάζονται από το κοινό που στοχεύεις.

Αυτές θα μπορούσαν να είναι το ιδανικό μέρος για τη δημοσίευση ενός ποιοτικού άρθρου χορηγούμενου περιεχομένου.

Αποτελεσματικότητα  Sponsored Content Marketing

Το Sponsored Content Marketing μπορεί να γίνει ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσεις το κοινό σου online και να αναπτύξεις την επιχείρησή σου.

Διάβασε Επίσης:
High Traffic: Ποια είδη διαφήμισης θα σε ωφελήσουν

Η μοναδική αισθητική και μορφή των άρθρων χορηγούμενου περιεχομένου σου επιτρέπει να διηγηθείς την ιστορία του brand σου και να τοποθετήσεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που θέλεις!

Αντί να επικεντρώνεσαι στους τρόπους που θα παρακάμψεις το λογισμικό απαγόρευσης διαφημίσεων, μπορείς να δημοσιεύεις το περιεχόμενο σου σε ένα μέρος οικείο για το κοινό σου δίνοντας σου αξία και προωθώντας παράλληλα την επιχείρηση σου.

Το χορηγούμενο περιεχόμενο είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στρατηγικές Digital Marketing

Βέλτιστες πρακτικές

Πολλές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να επιτύχουν τους στόχους τους, επειδή δεν ακολουθούν μερικές από τις βασικές αρχές μια αποδοτικής στρατηγικής Sponsored Content Marketing.

Το πρώτο και πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να καταλάβεις είναι ποιον θέλεις να προσεγγίσεις.

Χωρίς τη γνώση για το ποιοι είναι οι πελάτες που στοχεύεις, είναι  αδύνατο να επιλέξεις τη σωστή κατεύθυνση και να αναπτύξεις ένα κομμάτι περιεχομένου που δημιουργεί επιθυμητά αποτελέσματα.

digital marketing

Μόλις αποφασίσεις που απευθύνεσαι, θα γίνει πολύ πιο σαφές ποιες δημοσιεύσεις πρέπει να λάβεις υπόψη και ποιος τύπος περιεχομένου λειτουργεί καλύτερα.

Είναι ζωτικής σημασίας, το περιεχόμενο να ταιριάζει με το στυλ και την θεματική της ιστοσελίδας δημοσίευσης. Παράλληλα όμως θα πρέπει να προωθήσεις την “προσωπικότητα” του brand σου και να προβάλλεις τα δικά σου μηνύματα.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η επίτευξη επιθυμητών αποτελεσμάτων  μπορεί να αργήσει. Ίσως, χρειαστούν μερικές καμπάνιες έως ότου καταλάβεις τι λειτουργεί για το brand  και τους επιχειρηματικούς σου στόχους.

Όταν το καταφέρεις το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω