Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Τι είναι το Sponsored Content Marketing; Πώς θα σε βοηθήσει να βελτιστοποιήσεις τις στρατηγικές του Digital Marketing που εφαρμόζεις στην επιχείρηση σου;
Πάμε να δούμε μαζί τις απαντήσεις!
Στις μέρες μας, υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες από ποτέ για την προβολή της επιχείρησής σου στο διαδίκτυο.
Παρόλα αυτά, πολλές επιχειρήσεις δυσκολεύονται να δημιουργήσουν μια συνεχή ροή νέων πελατών παρά τις επενδύσεις που κάνουν στο marketing.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πολλές από τις παραδοσιακές προσεγγίσεις marketing δεν παράγουν πλέον τα ίδια αποτελέσματα με το παρελθόν.
Οι συνήθειες των σημερινών καταναλωτών στο διαδίκτυο έχουν αλλάξει, αφού έχουν μάθει να αναγνωρίζουν ή ακόμα και να αγνοούν τα μηνύματα που προωθούνται από τις “πιεστικές” πωλήσεις.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το κοινό δεν θέλει να εκτεθεί σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες.
Στην πραγματικότητα, εάν μπορέσεις να προσαρμόσεις το περιεχόμενο σου ώστε να συμβάλει σε μια ομαλή εμπειρία online περιήγησης, μπορείς να τραβήξεις την προσοχή του κοινό σου, πιο αποτελεσματικά από ποτέ.
Εδώ είναι που το Sponsored Content Marketing αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο!
Το περιεχόμενο στο Sponsored Content Marketing δεν διαφέρει τόσο πολύ από το αντίστοιχο περιεχόμενο του Content Marketing.
Έχει όλες τις ιδιότητες ενός κανονικού άρθρου και παρέχει αξία αλλά είναι δύσκολο να διακριθεί με μια πρώτη ματιά.
Η βασική διαπίστωση που μας βοηθά να κατανοήσουμε πως λειτουργεί το περιεχόμενο στο Sponsored Content Marketing είναι ο μεγάλος βαθμός “προσαρμογής” που έχει με το περιβάλλον στο οποίο δημοσιεύεται.
Με αυτό τον τρόπο αυξάνονται κατακόρυφα οι πιθανότητες να διαβαστεί από το κοινό.
Αντί για ένα banner που το 99% των επισκεπτών πιθανότατα θα αγνοήσει, τα άρθρα του Sponsored Content Marketing, προωθούν την επιχείρηση ή τα προϊόντα της, σε μια μορφή που είναι συμβατή νοηματικά και αισθητικά με το υπόλοιπο περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
Τα λογισμικά αποκλεισμού διαφημίσεων χρησιμοποιούνται πλέον από μεγάλο μέρος των διαδικτυακών καταναλωτών. Αυτό καθιστά τις Native διαφημίσεις, και το χορηγούμενο περιεχόμενο (Sponsored Content) έναν εξαιρετικά αποδοτικό τρόπο μετάδοσης μηνυμάτων.
Αυτά τα μηνύματα λειτουργούν ως φυσική συνέχεια της εμπειρίας του χρήστη αντί να τη “διακόπτουν”.
Οι ιδιότητες που καθιστούν το χορηγούμενο περιεχόμενο αποτελεσματικό είναι επίσης εκείνες που μας δυσκολεύουν να ορίσουμε τα βασικά χαρακτηριστικά του.
Από τη στιγμή που θα πρέπει να υπάρχει μεγάλη συνάφεια με το περιβάλλον δημοσίευσης, πολλά στοιχεία καθορίζονται από την συγκεκριμένη ιστοσελίδα που δημοσιεύεται.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Αυτό σημαίνει ότι το θέμα και το στυλ ενός άρθρου χορηγούμενου περιεχομένου πρέπει να ταιριάζουν απόλυτα με εκείνα που δημοσιεύονται τακτικά σε εκείνη την ιστοσελίδα.
Με άλλα λόγια πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των αναγνωστών για να το ανοίξουν!
Από την άλλη, αυτή η ευελιξία σημαίνει ότι υπάρχουν αμέτρητες ευκαιρίες για να λειτουργήσει το χορηγούμενο περιεχόμενο στην επιχείρησή σου.
Ανεξάρτητα από το πεδίο που δραστηριοποιείσαι, υπάρχουν πολλές δημοσιεύσεις που διαβάζονται από το κοινό που στοχεύεις.
Αυτές θα μπορούσαν να είναι το ιδανικό μέρος για τη δημοσίευση ενός ποιοτικού άρθρου χορηγούμενου περιεχομένου.
Το Sponsored Content Marketing μπορεί να γίνει ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσεις το κοινό σου online και να αναπτύξεις την επιχείρησή σου.
Η μοναδική αισθητική και μορφή των άρθρων χορηγούμενου περιεχομένου σου επιτρέπει να διηγηθείς την ιστορία του brand σου και να τοποθετήσεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που θέλεις!
Αντί να επικεντρώνεσαι στους τρόπους που θα παρακάμψεις το λογισμικό απαγόρευσης διαφημίσεων, μπορείς να δημοσιεύεις το περιεχόμενο σου σε ένα μέρος οικείο για το κοινό σου δίνοντας σου αξία και προωθώντας παράλληλα την επιχείρηση σου.
Το χορηγούμενο περιεχόμενο είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στρατηγικές Digital Marketing.
Πολλές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να επιτύχουν τους στόχους τους, επειδή δεν ακολουθούν μερικές από τις βασικές αρχές μια αποδοτικής στρατηγικής Sponsored Content Marketing.
Το πρώτο και πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να καταλάβεις είναι ποιον θέλεις να προσεγγίσεις.
Χωρίς τη γνώση για το ποιοι είναι οι πελάτες που στοχεύεις, είναι αδύνατο να επιλέξεις τη σωστή κατεύθυνση και να αναπτύξεις ένα κομμάτι περιεχομένου που δημιουργεί επιθυμητά αποτελέσματα.
Μόλις αποφασίσεις που απευθύνεσαι, θα γίνει πολύ πιο σαφές ποιες δημοσιεύσεις πρέπει να λάβεις υπόψη και ποιος τύπος περιεχομένου λειτουργεί καλύτερα.
Είναι ζωτικής σημασίας, το περιεχόμενο να ταιριάζει με το στυλ και την θεματική της ιστοσελίδας δημοσίευσης. Παράλληλα όμως θα πρέπει να προωθήσεις την “προσωπικότητα” του brand σου και να προβάλλεις τα δικά σου μηνύματα.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η επίτευξη επιθυμητών αποτελεσμάτων μπορεί να αργήσει. Ίσως, χρειαστούν μερικές καμπάνιες έως ότου καταλάβεις τι λειτουργεί για το brand και τους επιχειρηματικούς σου στόχους.
Όταν το καταφέρεις το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει!