Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Οι περισσότερες επιχειρήσεις βασίστηκαν στις παραδοσιακές στρατηγικές Μarketing για δεκαετίες και ορισμένοι εξακολουθούν να αναρωτιούνται ακόμη, τι είναι το Content Marketing;
Είναι αποδοτικό και γιατί το χρειάζομαι τώρα;
Το Content Marketing είναι πρώτα από όλα μια επιχειρηματική ευκαιρία.
Με άλλα λόγια είναι ένα εργαλείο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για να αναπτυχθούν.
Καθώς οι επιχειρήσεις αγωνίζονται να επιτύχουν σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό και οικονομικό περιβάλλον, στρέφονται σταδιακά στο Content Marketing. Κάτι που είναι σημαντικό για την βιωσιμότητα τους!
Το Content Marketing εκφράζει την καλύτερη επιλογή για τις επιχειρήσεις που αναζητούν λύσεις χαμηλού κόστους και υψηλής αποδοτικότητας για την προώθηση των προϊόντων τους.
Με λίγα λόγια το Content Marketing:
Το Content Marketing είναι η διαδικασία της σταθερής δημοσίευσης και ανανέωσης ενός περιεχομένου θέλει να καταναλώσει το κοινό.
Σε αυτό το πλαίσιο τα brands δρουν περισσότερο σαν εκδότες και δημιουργούν περιεχόμενο σε έναν δικό σου προορισμό (την ιστοσελίδα σου) το οποίο προσελκύει επισκέπτες.
Το Content Marketing δεν είναι το ίδιο με το περιεχόμενο. Επικεντρώνεται στον πελάτη, απαντά σε σημαντικές ερωτήσεις και ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προκλήσεις του.
Το Content Marketing επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν, να αλληλεπιδρούν και να “μετατρέπουν” πελάτες που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είχαν έρθει σε επαφή μαζί τους.
Αυτό γίνεται με την εστίαση σε keywords που χρησιμοποιούν οι πελάτες στην αναζήτηση τους για κάτι και τη δημιουργία σχετικού περιεχομένου το οποίο απαντάει σε αυτές τις αναζητήσεις/ερωτήσεις.
Το Content Marketing αντιπροσωπεύει το χάσμα ανάμεσα σε αυτό που παράγεις ως brand και σε αυτό που αναζητά το κοινό σου.
Οδηγεί σε επιχειρηματική αξία η οποία ποσοτικοποιείται.
Αυτά τα στοιχεία το κάνουν πολύ διαφορετικό από τη διαφήμιση!
Η βασική του διαφορά με άλλες στρατηγικές Marketing είναι τόσο η υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI) και όσο και η επιχειρηματική αξία που προσφέρει με την πάροδο του χρόνου.
Το Content Μarketing επιτρέπει σε οποιαδήποτε επιχείρηση να αυξήσει την παρουσία της στις οργανικές αναζητήσεις.
Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση τεχνικών SEO και χρήσιμων πληροφοριών περιεχομένου, οδηγώντας τελικά στην ευθυγράμμιση με τις ανάγκες των πελατών.
Σε αντίθεση με άλλες προσεγγίσεις, υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που κάνει το Content Marketing να ξεχωρίζει ως μια από τις καλύτερες σύγχρονες μεθόδους Marketing: Είναι βιώσιμο.
Με άλλα λόγια όταν εφαρμοστεί αποτελεσματικά – με μια στοχευμένη στρατηγική και τη συνάφεια του περιεχομένου ως βασική προτεραιότητα- οδηγεί σε εκθετική ανάπτυξη της επιχείρησης σου.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Αυτό γίνεται μέσα από μια διαδικασία που ενισχύει την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη στο brand σου, προσελκύοντας, ενθαρρύνοντας και εν τέλει πείθοντας τους υποψήφιους πελάτες σου.
Επιλογή Συντάκτη: Επιχείρηση: Digital Marketing στα χρόνια του κορονοιού
Γεγονός που μακροπρόθεσμα θα βοηθήσει στη δημιουργία μιας πιστής βάσης υποστηρικτών του brand σου.
Μόλις ξεκινήσεις να εφαρμόζεις με συνέπεια μια στρατηγική Content Marketing θα δεις άμεσα θετικά αποτελέσματα.
Η παρουσία brand σoυ στο online περιβάλλον γίνεται μεγαλύτερη και σημαντικότερη.
Έτσι γίνεται ευκολότερη η επίτευξη των μελλοντικών σου στόχων.
Ουσιαστικά είναι σαν να έχεις μια τεράστια βιβλιοθήκη γραπτού, οπτικού και βιωματικού περιεχομένου η οποία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στους αγοραστές που θέλεις να στοχεύσεις.
Ένας κρίσιμος παράγοντας στο Content Marketing είναι η συνάφεια. Ποιες είναι οι προκλήσεις, τα ερωτήματα και οι ανάγκες των πελατών σου;
Σχετικά με αυτά πρέπει να γράφεις και όχι να διαφημίσεις το brand σου. Το καλογραμμένο, διορατικό περιεχόμενο προσελκύει το κοινό σου και σε καθιστά ως παράδειγμα προς μίμηση.
Αντιθέτως, η διαφήμιση μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική έκθεση και κορεσμό. Εκεί δεν προσπαθείς να δημιουργήσεις μια σχέση με το κοινό σου.
Αντί για αυτό καταγράφεις μόνο μια ιστορία για το brand σου από τη δική σου πλευρά χωρίς να αφήνεις χώρο για τον πραγματικό πρωταγωνιστή… τον πελάτη σου. Ακόμα αναρωτιέσαι τι είναι το content marketing; Οκ ας συνεχίσουμε
Ίσως να αναρωτιέσαι.
Γιατί να επενδύσω χρόνο και χρήμα στο Content Marketing; Πώς θα διασφαλίσω ότι το Content Marketing είναι πράγματι αποδοτικό;
Οι αριθμοί δεν λένε ποτέ ψέματα. Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες ανάλυσης δεδομένων (πχ. Google Analytics) που το πιστοποιούν αυτό! Δες τα παρακάτω δεδομένα:
Αύξηση επισκεψιμότητας Ιστού: Σύμφωνα με το Aberdeen, oι εταιρείες που έχουν ένα blog έχουν κατά μέσο όρο, 434% περισσότερες σελίδες ευρετηρίου συγκριτικά με αυτές που δεν έχουν.
Επίσης, σύμφωνο με την ίδια πηγή περισσότερο περιεχόμενο ισοδυναμεί με περισσότερη επισκεψιμότητα . Έτσι οι δημιουργοί περιεχομένου βλέπουν 7,8 φορές υψηλότερη αύξηση από έτος σε έτος σε μοναδικούς επισκέπτες της ιστοσελίδας τους.
Μικρότερο κόστος/ μεγαλύτερα αποτελέσματα: Σύμφωνα με το Demand Metric, το Content Marketing προσελκύει τρεις φορές περισσότερους υποψήφιους πελάτες από ό, τι οι PPC (επί πληρωμή) διαφημίσεις στα αποτελέσματα των σελίδων αναζήτησης.
Επιπλέον, κοστίζει 62% λιγότερο κατά μ.ο. για την δημιουργία περιεχομένου Marketing συγκριτικά με οποιαδήποτε από τις άλλες στρατηγικές προώθησης και προβολής προϊόντων.
Υψηλότερα ποσοστά “μετατροπών”: Σύμφωνα με το Aberdeen, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν Content Marketing μπορούν να αναμένουν μέχρι και 6 φορές υψηλότερα ποσοστά “μετατροπών” (πωλήσεων) μέσα από την ιστοσελίδα τους.
Το content Marketing είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Digital Marketing!
Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό και σας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξετε την επιχείρηση σας!
Παράλληλα σας φέρνει πιο κοντά με το κοινό σας και τους πελάτες σας!