0 0.00

Cart

No products in the cart.

Μάρκετινγκ Περιεχομένου: Δημιούργησε την πιο αποδοτική στρατηγική!

H δημιουργία περιεχομένου είναι ένα από τα βασικά συστατικά του Digital Marketing, καθώς επηρεάζει πολλές από τις λειτουργίες του όπως το SEO, το Social Media Marketing και φυσικά το Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing).

Στον online κόσμο πολλοί marketers υποστηρίζουν ότι το περιεχόμενο είναι… βασιλιάς!

Το περιεχόμενο, ανεξάρτητα από τη μορφή που λαμβάνει, βρίσκεται στον πυρήνα του Digital Marketing.

Είναι το μέσο που επικοινωνούμε και αλληλεπιδρούμε με τους πελάτες και προβάλλουμε τα μηνύματα και τον “χαρακτήρα” μιας επιχείρησης.

Τι είναι λοιπόν το Μάρκετινγκ Περιεχομένου;

Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου εκφράζει τη χρήση αυτού του περιεχομένου για την επίτευξη ενός στόχου Marketing για την επιχείρηση σου.

Αυτό θα μπορούσε να είναι η προσέλκυση νέων πελατών, η οικοδόμηση σχέσεων με το κοινό, η ευαισθητοποίηση περισσότερων ανθρώπων σχετικά με το brand ή τα προϊόντα σου κ.ο.κ.

Αν διαβάζεις το blog της Web-Net σίγουρα γνωρίζεις πως να δημιουργήσεις την καλύτερη στρατηγική Content Marketing!

Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε στις βέλτιστες πρακτικές που μπορείς να εφαρμόσεις για να κάνεις την στρατηγική σου ακόμα πιο αποδοτική και να κερδίσεις το κοινό σου με ποιοτικό περιεχόμενο!

Μάρκετινγκ Περιεχομένου

Content Remarketing

Σε πολλές περιπτώσεις σπαταλάς πολύ χρόνο και ενέργεια εστιάζοντας μόνο στην παραγωγή νέου περιεχομένου όπως ένα blog ή ένα άρθρο.

Αυτή η (μερικές φορές αναπόφευκτα) κακή απόδοση επένδυσης, μαζί με τα έξοδα παραγωγής περιεχομένου αποθαρρύνει πολλές επιχειρήσεις να επενδύσουν στο περιεχόμενο για την ανάπτυξη των στρατηγικών Marketing.

Ωστόσο, υπάρχει ένας σίγουρος τρόπος για να βεβαιωθείς ότι περισσότερα άτομα βλέπουν, αλληλεπιδρούν και αποκρίνονται στο περιεχόμενό σου. Αυτό είναι το Content Remarketing (Remarketing Περιεχομένου).

Διάβασε Επίσης:
Native Advertising: Τι είναι και πως να το αξιοποιήσεις

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την τεχνική, ακριβώς όπως χρησιμοποιείς το Remarketing στις καμπάνιες PPC διαφημίσεων για να μεγιστοποιήσεις την αποδοτικότητα τους.

Αρχικά, καθορίζεις στο κοινό στο οποίο θέλεις να προβάλλεις εκ νέου το περιεχόμενό σου και στη συνέχεια, προσθέτεις tags (ετικέτες) στους επισκέπτες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου, ώστε να μπορείς να κάνεις Remarketing σε αυτούς χρησιμοποιώντας διαφημίσεις.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand και μεγαλύτερη εμπλοκή του κοινού με το περιεχόμενο που αφιέρωσες τόσο πολύ χρόνο και προσπάθεια για να δημιουργήσεις!

Αν και είναι εξαιρετικά ισχυρό, το Remarketing περιεχομένου εξακολουθεί να αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα. Αν όμως το αξιοποιήσεις με τον κατάλληλο τρόπο τα αποτελέσματα θα σε ανταμείψουν.

content remarketing

Στόχευση σε λέξεις-κλειδιά

Σε έναν… ιδανικό κόσμο, δεν θα χρειαζόταν να ανησυχούμε για το SEO.

Θα δημοσιεύαμε απλώς ποιοτικές και χρήσιμες αναρτήσεις blog σχετικά με τα επιλεγμένα θέματα και θα βρίσκαμε ένα διαδικτυακό κοινό που είναι πρόθυμο να μάθει από την εμπειρία μας και να αγοράσει τα προϊόντα/υπηρεσίες μας.

Προφανώς όμως, δεν ζούμε σε αυτόν τον κόσμο και παράλληλα πρέπει να σκεφτούμε το SEO.

Ορισμένοι marketers υποστηρίζουν μια προσέγγιση χωρίς στόχευση σε λέξεις-κλειδιά (keywords).

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Δηλαδή ότι μια δημοσίευση περιεχομένου που εξυπηρετεί πρώτα τα ενδιαφέροντα των αναγνωστών και δεν ασχολείται με τη βελτιστοποίηση SEO «δυσάρεστο» και τη στόχευση λέξεων-κλειδιών.

Στην πραγματικότητα αν δεν λάβεις υπόψη σου τις παραμέτρους SEO θα μείνεις πίσω από τους ανταγωνιστές σου στη… μάχη της οργανικής επισκεψιμότητας και των βέλτιστων αποτελεσμάτων στις σελίδες αναζήτησης.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να στοχεύσεις συγκεκριμένες ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά με το περιεχόμενό σας προτού το δημιουργήσετε.

Διάβασε Επίσης:
Digital Marketing: Τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις

Με αυτόν τον τρόπο θα πετύχεις υψηλότερη κατάταξη (ranking) στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ικανοποιώντας παράλληλα τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σου!

seo content

Ο “χαρακτήρας” του brand

Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αναδείξεις και να προβάλλεις τη «φωνή» του brand σου.

Ωστόσο, ακόμη και οι μεγάλες επιχειρήσεις που αξιοποιούν ομάδες Content Marketing ενδέχεται να δυσκολευτούν να εντοπίσουν και να καθορίσουν τον πραγματικό χαρακτήρα του brand τους.

Η διασφάλιση της “συνέχειας” και της συστηματικής προβολής των μηνυμάτων μιας επιχείρησης αποτελεί μια πρόκληση.

Απαιτείται συνεχής αναθεώρηση των προτύπων σύνταξης και δημιουργίας περιεχομένου για να διασφαλιστεί ότι τόσο η ποιότητα όσο και ο τόνος είναι συνεπείς στους στόχους.

Οι ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνεις για να σε βοηθήσουν να επικεντρωθείς στο κατάλληλο περιεχόμενο είναι:

  • Το κείμενο αντικατοπτρίζει τις αξίες της εταιρείας σου;
  • Τι αντικατοπτρίζει το περιεχόμενο σου για την εμπειρία συνεργασίας/αλληλεπίδρασης με το brand σου;
  • Είναι η “φωνή” της επωνυμίας σου ειλικρινής ή τυποποιημένη και παραπλανητική;

Αυτές είναι όλες οι ερωτήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να ελέγξεις το “χαρακτήρα” του brand σου και να βελτιώσεις τα μηνύματά που θέλεις να προβάλλεις μέσω του περιεχομένου.

Απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις, παρέχεις στο κοινό σου μια πιο συνεκτική εμπειρία και εντύπωση, ως επιχείρηση.

Μάρκετινγκ Περιεχομένου

Αξιοποίησε τα δεδομένα

Στο σημερινό ψηφιακό περιβάλλον ψηφιακών, η απόκτηση εμπιστοσύνης μπορεί να είναι δύσκολη μια δύσκολη υπόθεση.

Το ίδιο ισχύει και με το Μάρκετινγκ Περιεχομένου.

Με τα fake news και τον έλεγχο των ειδήσεων που προβάλλονται σε… ιστορικά χαμηλά όλων των εποχών, πολλοί αναγνώστες διστάζουν να δεχτούν τα «γεγονότα» και τα στοιχεία ως αλήθεια.

Διάβασε Επίσης:
Η καλύτερη στρατηγική για Content Marketing

Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να συμπληρώνεις τους ισχυρούς στο περιεχόμενο σου με αναλυτικά δεδομένα/στοιχεία.

Η χρήση δεδομένων στο περιεχόμενό σου θα πρέπει να είναι τόσο φυσική και συνηθισμένη όσο ο ορθογραφικός έλεγχος.

Εάν θέλεις να αποδείξεις κάτι, συμπεριέλαβε στατιστικά στοιχεία για να ενισχύσεις την αξιοπιστία όσων γράφεις.

Ομοίως, εάν αναφέρεις έρευνες και στατιστικά δεδομένα , φρόντισε να τα παραθέσεις κατάλληλα. Εάν είναι δυνατόν, συμπεριέλαβε έναν σύνδεσμο προς την αρχική πηγή της έρευνας.

Ελπίζουμε να σε βοηθήσαμε να βελτιώσεις ακόμη περισσότερο την στρατηγική Μάρκετινγκ Περιεχομένου της επιχείρησης σου!

Αν θέλεις να διαβάσεις ένα επιπλέον ενδιαφέρον άρθρο για το θέμα πάτα εδώ.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω