Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
H δημιουργία περιεχομένου είναι ένα από τα βασικά συστατικά του Digital Marketing, καθώς επηρεάζει πολλές από τις λειτουργίες του όπως το SEO, το Social Media Marketing και φυσικά το Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing).
Στον online κόσμο πολλοί marketers υποστηρίζουν ότι το περιεχόμενο είναι… βασιλιάς!
Το περιεχόμενο, ανεξάρτητα από τη μορφή που λαμβάνει, βρίσκεται στον πυρήνα του Digital Marketing.
Είναι το μέσο που επικοινωνούμε και αλληλεπιδρούμε με τους πελάτες και προβάλλουμε τα μηνύματα και τον “χαρακτήρα” μιας επιχείρησης.
Τι είναι λοιπόν το Μάρκετινγκ Περιεχομένου;
Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου εκφράζει τη χρήση αυτού του περιεχομένου για την επίτευξη ενός στόχου Marketing για την επιχείρηση σου.
Αυτό θα μπορούσε να είναι η προσέλκυση νέων πελατών, η οικοδόμηση σχέσεων με το κοινό, η ευαισθητοποίηση περισσότερων ανθρώπων σχετικά με το brand ή τα προϊόντα σου κ.ο.κ.
Αν διαβάζεις το blog της Web-Net σίγουρα γνωρίζεις πως να δημιουργήσεις την καλύτερη στρατηγική Content Marketing!
Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε στις βέλτιστες πρακτικές που μπορείς να εφαρμόσεις για να κάνεις την στρατηγική σου ακόμα πιο αποδοτική και να κερδίσεις το κοινό σου με ποιοτικό περιεχόμενο!
Σε πολλές περιπτώσεις σπαταλάς πολύ χρόνο και ενέργεια εστιάζοντας μόνο στην παραγωγή νέου περιεχομένου όπως ένα blog ή ένα άρθρο.
Αυτή η (μερικές φορές αναπόφευκτα) κακή απόδοση επένδυσης, μαζί με τα έξοδα παραγωγής περιεχομένου αποθαρρύνει πολλές επιχειρήσεις να επενδύσουν στο περιεχόμενο για την ανάπτυξη των στρατηγικών Marketing.
Ωστόσο, υπάρχει ένας σίγουρος τρόπος για να βεβαιωθείς ότι περισσότερα άτομα βλέπουν, αλληλεπιδρούν και αποκρίνονται στο περιεχόμενό σου. Αυτό είναι το Content Remarketing (Remarketing Περιεχομένου).
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την τεχνική, ακριβώς όπως χρησιμοποιείς το Remarketing στις καμπάνιες PPC διαφημίσεων για να μεγιστοποιήσεις την αποδοτικότητα τους.
Αρχικά, καθορίζεις στο κοινό στο οποίο θέλεις να προβάλλεις εκ νέου το περιεχόμενό σου και στη συνέχεια, προσθέτεις tags (ετικέτες) στους επισκέπτες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου, ώστε να μπορείς να κάνεις Remarketing σε αυτούς χρησιμοποιώντας διαφημίσεις.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand και μεγαλύτερη εμπλοκή του κοινού με το περιεχόμενο που αφιέρωσες τόσο πολύ χρόνο και προσπάθεια για να δημιουργήσεις!
Αν και είναι εξαιρετικά ισχυρό, το Remarketing περιεχομένου εξακολουθεί να αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα. Αν όμως το αξιοποιήσεις με τον κατάλληλο τρόπο τα αποτελέσματα θα σε ανταμείψουν.
Σε έναν… ιδανικό κόσμο, δεν θα χρειαζόταν να ανησυχούμε για το SEO.
Θα δημοσιεύαμε απλώς ποιοτικές και χρήσιμες αναρτήσεις blog σχετικά με τα επιλεγμένα θέματα και θα βρίσκαμε ένα διαδικτυακό κοινό που είναι πρόθυμο να μάθει από την εμπειρία μας και να αγοράσει τα προϊόντα/υπηρεσίες μας.
Προφανώς όμως, δεν ζούμε σε αυτόν τον κόσμο και παράλληλα πρέπει να σκεφτούμε το SEO.
Ορισμένοι marketers υποστηρίζουν μια προσέγγιση χωρίς στόχευση σε λέξεις-κλειδιά (keywords).
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Δηλαδή ότι μια δημοσίευση περιεχομένου που εξυπηρετεί πρώτα τα ενδιαφέροντα των αναγνωστών και δεν ασχολείται με τη βελτιστοποίηση SEO «δυσάρεστο» και τη στόχευση λέξεων-κλειδιών.
Στην πραγματικότητα αν δεν λάβεις υπόψη σου τις παραμέτρους SEO θα μείνεις πίσω από τους ανταγωνιστές σου στη… μάχη της οργανικής επισκεψιμότητας και των βέλτιστων αποτελεσμάτων στις σελίδες αναζήτησης.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να στοχεύσεις συγκεκριμένες ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά με το περιεχόμενό σας προτού το δημιουργήσετε.
Με αυτόν τον τρόπο θα πετύχεις υψηλότερη κατάταξη (ranking) στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ικανοποιώντας παράλληλα τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σου!
Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αναδείξεις και να προβάλλεις τη «φωνή» του brand σου.
Ωστόσο, ακόμη και οι μεγάλες επιχειρήσεις που αξιοποιούν ομάδες Content Marketing ενδέχεται να δυσκολευτούν να εντοπίσουν και να καθορίσουν τον πραγματικό χαρακτήρα του brand τους.
Η διασφάλιση της “συνέχειας” και της συστηματικής προβολής των μηνυμάτων μιας επιχείρησης αποτελεί μια πρόκληση.
Απαιτείται συνεχής αναθεώρηση των προτύπων σύνταξης και δημιουργίας περιεχομένου για να διασφαλιστεί ότι τόσο η ποιότητα όσο και ο τόνος είναι συνεπείς στους στόχους.
Οι ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνεις για να σε βοηθήσουν να επικεντρωθείς στο κατάλληλο περιεχόμενο είναι:
Αυτές είναι όλες οι ερωτήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να ελέγξεις το “χαρακτήρα” του brand σου και να βελτιώσεις τα μηνύματά που θέλεις να προβάλλεις μέσω του περιεχομένου.
Απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις, παρέχεις στο κοινό σου μια πιο συνεκτική εμπειρία και εντύπωση, ως επιχείρηση.
Στο σημερινό ψηφιακό περιβάλλον ψηφιακών, η απόκτηση εμπιστοσύνης μπορεί να είναι δύσκολη μια δύσκολη υπόθεση.
Το ίδιο ισχύει και με το Μάρκετινγκ Περιεχομένου.
Με τα fake news και τον έλεγχο των ειδήσεων που προβάλλονται σε… ιστορικά χαμηλά όλων των εποχών, πολλοί αναγνώστες διστάζουν να δεχτούν τα «γεγονότα» και τα στοιχεία ως αλήθεια.
Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να συμπληρώνεις τους ισχυρούς στο περιεχόμενο σου με αναλυτικά δεδομένα/στοιχεία.
Η χρήση δεδομένων στο περιεχόμενό σου θα πρέπει να είναι τόσο φυσική και συνηθισμένη όσο ο ορθογραφικός έλεγχος.
Εάν θέλεις να αποδείξεις κάτι, συμπεριέλαβε στατιστικά στοιχεία για να ενισχύσεις την αξιοπιστία όσων γράφεις.
Ομοίως, εάν αναφέρεις έρευνες και στατιστικά δεδομένα , φρόντισε να τα παραθέσεις κατάλληλα. Εάν είναι δυνατόν, συμπεριέλαβε έναν σύνδεσμο προς την αρχική πηγή της έρευνας.
Ελπίζουμε να σε βοηθήσαμε να βελτιώσεις ακόμη περισσότερο την στρατηγική Μάρκετινγκ Περιεχομένου της επιχείρησης σου!
Αν θέλεις να διαβάσεις ένα επιπλέον ενδιαφέρον άρθρο για το θέμα πάτα εδώ.