0 0.00

Cart

No products in the cart.

Επιχείρηση: Digital Marketing εν μέσω Κορονοϊού 2020

επιχείρηση

Επιχειρήση: Πως μπορεί να επιβιώσει εν μέσω κρίσης;

Η απάντηση για την επιχείρηση σου βρίσκεται παρακάτω. Συνέχισε να διαβάζεις.

Digital Marketing οδηγός

Όλες οι απαντήσεις γιατί τώρα είναι πιο σημαντικό από ποτέ να συνεχίσεις το Marketing!

επιχειρηση

Τον τελευταίο μήνα βλέπεις παντού πληροφορίες για τον COVID-19.

Πώς να τον αποφύγετε, τις σωστές τεχνικές πλυσίματος, τι να κάνετε αν εμφανίσετε συμπτώματα και άπειρα άλλα!

Εκτός όμως από τις ανησυχίες για την υγεία μας, μεγαλώνουν συνεχώς και οι επαγγελματικές ανησυχίες.

Ιδιαίτερα, των ιδιοκτητών μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που προσπαθούν να ελαχιστοποιήσουν τις οικονομικές επιπτώσεις στις επιχειρήσεις τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Σίγουρα, αν είσαι ιδιοκτήτης κάποιας επιχείρησης, αυτή τη στιγμή υπάρχουν στο μυαλό σου οι εξής σκέψεις:

Πώς θα επηρεάσει η πανδημία την επιχείρησή μου;

Πώς θα μπορούσα να προωθήσω την επιχείρησή μου κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου;

Υπάρχει όντως λόγος να προωθήσω την επιχείρησή μου αυτό το διάστημα;

Στο τελευταίο ερώτημα σου έχουμε την απάντηση. ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ!

Σε περιόδους όπως αυτή, οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν την τάση να σταματάνε τη διαφήμιση και προώθησή τους εξ ολοκλήρου (όπως ακριβώς και οι ανταγωνιστές τους!).

Αντιθέτως, οι πιο έξυπνες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το Marketing ως ευκαιρία για να προχωρήσουν ένα βήμα παρακάτω.

Εσύ σε ποια κατηγορία ανήκεις;

Οι επιλογές που έχεις σαν επιχείρηση είναι δύο:

#1 Συμβιβάσου με την κατάσταση θυματοποιώντας τον εαυτό σου, σταμάτα όλες τις διαφημιστικές ενέργειες και κάνε ελάχιστα πράγματα με μηδαμινά αποτελέσματα.

#2 Πάρε την κατάσταση στα χέρια σου και μεγιστοποίησε την ευκαιρία ώστε να αποκτήσεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Τώρα ίσως να σκέφτεσαι ”Ναι, φυσικά και θα προτιμούσα να βλέπω αποτελέσματα, αλλά πώς να το κάνω αυτό;”

“Πώς μπορώ να προωθήσω την επιχείρησή μου εν μέσω κορονοϊού;”

“Πως θα προβάλλω αποτελεσματικά τις υπηρεσίες της εταιρείας μου;”

business webnet

Οι ερωτήσεις σου είναι απόλυτα λογικές και με το άρθρο αυτό θα σου δώσουμε όλες τις απαντήσεις που χρειάζεσαι για την επιχείρησή σου ώστε να φτάσεις στην κορυφή!

Διάβασε Επίσης:
Πως να προετοιμάσεις την επιχείρησή σου για επιτυχία!

Στρατηγικές Marketing που πρέπει να ακολουθήσεις για την επιχείρηση σου ΤΩΡΑ!

social media marketing1

  1. Social Media Marketing

Όλοι είμαστε online περισσότερο από ποτέ.

Με τόσους πολλούς ενήλικες που εργάζονται από το σπίτι, με τα παιδιά που κάνουν μαθήματα online και με την απαγόρευση κυκλοφορίας, όλοι είναι κολλημένοι στα social media όλη τη μέρα!

Ακόμη και οι γονείς είναι πολύ πιο χαλαροί τώρα με την χρήση του Internet που κάνουν τα παιδιά τους και την ώρα που αφιερώνουν σ’αυτό.

Με την οργανική αύξηση του reach, του engagement και του χρόνου που περνάει κάποιος στα social media, είναι καταστροφικό να σταματήσει η επιχείρηση σου να ανεβάζει περιεχόμενο στις σελίδες της τώρα.

Για αυτό λοιπόν, βάλε την επιχείρηση σου στο timeline του κοινού που στοχεύεις πριν προλάβει να σε ξεχάσει!

Αυτό μπορείς να το πετύχεις με τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής Social Media Marketing!

seo webnet

  1. Search Engine Optimization (SEO)

Είναι συνηθισμένο για την κατηγορία της επιχείρησης σoυ να ψάχνουν οι καταναλωτές στο Google τα προϊόντα ή την υπηρεσία που παράγετε;

Αν ναι, το SEO είναι η διαδικασία που μπορεί να βοηθήσει την ιστοσελίδα ή το eshop σου να εμφανιστεί στις κορυφαίες αναζητήσεις των μηχανών αναζήτησης, όπως το Google.

Για εσάς που είστε ήδη εξοικειωμένοι με το SEO, ξέρετε ότι είναι μια διαδικασία που μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο – εκτός  αν οι ανταγωνιστές σας σταματήσουν να κάνουν SEO στις δικές τους ιστοσελίδες!

Ακριβώς εδώ είναι η ευκαιρία για την επιχείρηση σου.

Πολλές εταιρείες σταματάνε λόγω πανικού το SEO που μπορεί να έκαναν μέχρι τώρα, και αυτό  σημαίνει πως η επιχείρηση σου μπορεί να καλύψει το κενό που δημιουργείται.

email-marketing webnet

  1. Email Marketing

Είτε είσαι B2B είτε B2C επιχείρηση, το email marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείς με τους πελάτες σου.

Για τις B2B επιχειρήσεις, χρησιμοποιήστε το χρόνο που έχετε για να ενισχύσετε τις σχέσεις σας με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες ή τον κύκλο επαφών σας με email newsletters.

Από την άλλη πλευρά, όσον αφορά στις επιχειρήσεις B2C και ηλεκτρονικού εμπορίου τα πράγματα είναι πιο δύσκολα.

Οι πελάτες αγοράζουν από εταιρείες και brand  που εμπιστεύονται.

Η καθιέρωση της εμπιστοσύνης της επιχείρησης σου με το κοινό είναι αναγκαία όχι μόνο τώρα λόγω του κορονοϊού, αλλά και μετά από αυτό.

Τώρα που έχεις περισσότερο χρόνο, γιατί να μην αφιερώσεις προσπάθεια ώστε να έχετε μακροπρόθεσμη επιτυχία; Το email marketing είναι ο σύμμαχος σου για να πετύχεις ακριβώς αυτό.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

google and facebook

  1. Διαφημίσεις σε Social Media & Google

Όταν οι επιχειρήσεις κλείνουν ή μειώνεται η δουλειά τους εξαιτίας εξωτερικών παραγόντων, όπως είναι η πανδημία λόγω κορονοϊού, το πρώτο πράγμα που σκέφτονται είναι να κλείσουν όλες τις διαφημίσεις που πιθανόν τρέχουν για να μειώσουν τα έξοδα τους.

Διάβασε Επίσης:
Ecommerce 2021: 7 λόγοι γιατί χρειάζεσαι ένα Eshop

Μεγάλο λάθος!

Πρώτα απ ‘όλα, είναι σημαντικό να έχουμε στο μυαλό μας ότι δεν θα μειώσουν όλοι οι καταναλωτές τις αγορές τους τώρα.

Μάλιστα, υπάρχει μια μερίδα καταναλωτών που μένει σπίτι και έχει πολύ ελεύθερο χρόνο τον οποίο περνάει χαζεύοντας προϊόντα σε ιστοσελίδες και eshop.

Για όλους αυτούς που είναι έτοιμοι να αγοράσουν και που συνεχίζουν κανονικά τη ζωή τους, θα πρέπει η επιχείρηση σου να είναι έτοιμη και να εμφανίζεται μπροστά τους.

Ακόμη όμως και σε αυτούς που τώρα δεν ψωνίζουν αρκετά ή καθόλου, η επιχείρηση σου θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Επειδή θα αυξήσει το brand awareness της και όταν η κατάσταση επιστρέψει στην κανονικότητα, θα είναι πολύ πιθανότερο για τους καταναλωτές να την θυμούνται.

Η διαφήμιση στα Social Media και το Google διατηρεί την επιχείρηση σου στο προσκήνιο και την κάνει αναγνωρίσιμη στο κοινό-στόχο.

Όταν είναι έτοιμοι να αγοράσουν, είναι πιθανότερο να αγοράσουν από εσένα και όχι από τους ανταγωνιστές σου για αυτό δεν είναι σωστή επιλογή να σταματήσεις εντελώς τις διαφημίσεις.

επιχειρήσεις

Tips που θα σε βοηθήσουν να συνεχίσεις το digital marketing της επιχείρησης σου.

Η κατάσταση που βιώνουμε είναι πρωτόγνωρη για όλους.

Καθημερινά ακούμε πληθώρα αρνητικών πληροφοριών, πολλοί άνθρωποι νοσούν ήδη και όλοι έχουμε τον φόβο μην κολλήσουμε.

Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να προσαρμόσουμε το περιεχόμενο που μοιραζόμαστε, προσθέτοντας ένα αίσθημα ευαισθησίας.

Εξάλλου η ενσυναίσθηση (empathy) συμβάλει στο να ανέβει η επιχείρηση σου στα μάτια του κοινού που σε παρακολουθεί με αποτέλεσμα να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό τους.

Ας δούμε όμως μερικά ακόμη tips που θα βοηθήσουν την επιχείρηση σας ως προς το περιεχόμενο που μοιράζεται στα social media:

  • Να έχεις πάντοτε κατά νου πως ταιριάζει η επιχείρηση σου στη μεγάλη εικόνα.

Σκέψου τι προσφέρει η επιχείρηση σου και αν αυτό σχετίζεται με κάποιο τρόπο με τον ευρύ κοινό και τον κορονοϊό.

Υπάρχει κάποιος άλλος εναλλακτικός τρόπος να λειτουργήσει η επιχείρηση ή να προσφέρει ένα μέρος των υπηρεσιών της;

Ακόμη και αν οι υπάλληλοι σου συνεχίζουν να δουλεύουν από το σπίτι και να εξυπηρετούν τους πελάτες, δειξ’ το!

Επικοινώνησε το σωστά, προωθώντας το κατάλληλο μήνυμα, δείχνοντας στους πιθανούς πελάτες πόσο σημαντική είναι για την επιχείρηση η εξυπηρέτηση τους ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες.

Η αξιοπιστία σου αυξάνεται κατακόρυφα όταν δείχνεις πως κάνεις ότι μπορείς και είσαι παρών.

Οι καταναλωτές θα εκτιμήσουν την εξωστρέφεια και την επικοινωνία της επιχείρησης με αυτούς.

hashtag webnet

  • Χρησιμοποίησε σχετικά hashtags

Όπως έχουμε αναφέρει, υπάρχει πολύς κόσμος στα social media αυτή τη στιγμή. Ένας τρόπος για να τον προσεγγίσεις στην δική σου επιχείρηση είναι με την χρήση σχετικών hashtag.

Διάβασε Επίσης:
Πως να φτιάξεις ένα Wordpress Eshop

Μία καλή επιλογή για αρχή είναι να χρησιμοποιείς hashtags όπως τα #StayHome και #StaySafe, τα οποία έχουν γίνει viral πολύ σύντομα και παροτρύνουν τον κόσμο να μείνει στο σπίτι προκειμένου να προστατευθεί από τον ιό.

Εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις τo hashtag #StopTheSpread που αναφέρεται στην προσπάθεια διακοπής της εξάπλωσης του ιού όπως και το #SocialDistancing.

“Τι οφέλη θα έχει η επιχείρηση μου αν συνεχίσω τις προσπάθειες για digital marketing;”

  1. Ξεπερνάς τους ανταγωνιστές σου.

Οτιδήποτε κάνεις τώρα που οι ανταγωνιστές δεν το κάνουν, σου δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σκέψου το σαν να είσαι σε αγώνα δρόμου. Ακόμη και αν πηγαίνεις αργά, ξεπερνάς όσους έχουν σταματήσει τελείως.

  1. Μαθαίνεις καλύτερα το κοινό που στοχεύεις.

Είναι πάντοτε χρήσιμο να μαθαίνεις περισσότερα για τη βάση πελατών σου.

Όσο περισσότερα καταλαβαίνεις για αυτούς και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε συνθήκες εκτός κανονικότητας τόσο πιο πετυχημένη θα είναι η στρατηγική σου στην δημιουργία περιεχομένου που μετατρέπει κάποιον σε αγοραστή.

  1. Ετοιμάζεις την επιχείρηση σου για την περίοδο μετά την πανδημία του κορονοϊού.

Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο από όλα τα οφέλη που θα έχεις.

Κάποια στιγμή η πανδημία θα είναι παρελθόν και οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο θα μετράνε τις πληγές τους από αυτή την πρωτόγνωρη και ξαφνική κρίση.

Όταν έρθει εκείνη η στιγμή θες να ξεκινήσεις πάλι από το μηδέν και στο κομμάτι του marketing;

Ή προτιμάς να βρίσκεσαι πολύ πιο μπροστά από τους ανταγωνιστές σου εδραιώνοντας όλες τις προσπάθειες και τις ενέργειες που έκανες σε αυτό το διάστημα των νεκρών μηνών;

Τα οφέλη που θα έχει η επιχείρηση σου εάν ακολουθήσεις την δεύτερη στρατηγική είναι σίγουρο ότι θα φανούν στο μέλλον για αυτό μην αφήνεις τον κορονοϊό να σε απομακρύνει από τους στόχους σου.

success webnetΤώρα δεν είναι η ώρα για να σταματήσεις το Marketing της επιχείρησης σου. Αντίθετα θα πρέπει να αξιοποιήσεις όλα τα κανάλια που προσφέρει το Digital Marketing!

Είναι η ώρα να κάνεις ακόμη καλύτερο στρατηγικό σχεδιασμό ως προς την εφαρμογή του με βάση τις συμβουλές που σου αναλύσαμε σε αυτό το άρθρο.

Εμείς, στην web-net ακολουθούμε οι ίδιοι αυτή την στρατηγική και το ίδιο συμβουλεύουμε σε όλους τους πελάτες μας.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα ή χρειάζεσαι βοήθεια και δεν ξέρεις από πού να ξεκινήσεις είμαστε εδώ.

Και για να σε συμβουλεύσουμε και για να σε βοηθήσουμε να ξεπεράσεις αυτή την δύσκολη για την επιχείρηση σου περίοδο.

Μην ξεχνάς βρισκόμαστε στις εταιρείες που συμμετέχουν και έχουν πρόσβαση στο επίσημο πρόγραμμα της Ελληνικής κυβέρνησης:

Digital Solidarity

web-net solidarity

Μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί, σήμερα κιόλας για να ξεκινήσουμε!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω