0 0.00

Cart

No products in the cart.

Εταιρική ταυτότητα (Brand Identity): Η προσωπικότητα της επιχείρησής σου

Τι είναι η εταιρική ταυτότηττα

Η ταυτότητα της επωνυμίας σου είναι κάτι περισσότερο από ένα λογότυπο. Στην πραγματικότητα, η δημιουργία ενός λογότυπου είναι μόνο ένα μικρό βήμα προς την ανάπτυξη μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας. Οι αξίες σου, αυτό που πρεσβεύεις, ο τρόπος που το επικοινωνείς και αυτό που θέλεις να αισθάνονται οι άνθρωποι όταν αλληλεπιδρούν με την εταιρεία / το brand σου είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας της επωνυμίας σου.

Τι είναι η εταιρική ταυτότητα;

Η σημασία της εταιρικής ταυτότητας

Η εταιρική ταυτότητα αντιπροσωπεύει τις ιδέες της εταιρείας σου και επιτρέπει στους πελάτες να θυμούνται την επωνυμία σου και να τη διακρίνουν από δεκάδες άλλες. Βοηθά, επίσης, στη διαμόρφωση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την εταιρεία, στην οικοδόμηση αφοσίωσης και εμπιστοσύνης, κάνοντας το brand σου μοναδικό.

Όταν δημιουργείς μια ταυτότητα για την επωνυμία σου, ουσιαστικά δημιουργείς μια εργαλειοθήκη από λεκτικά και οπτικά στοιχεία που θα σε βοηθήσουν να επικοινωνήσεις αποτελεσματικά το μήνυμά σου. Ανεξάρτητα από τις ανάγκες της επωνυμίας σου, μια εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει έξι βασικά στοιχεία:

  1. Ονομασία (Brand Name)
  2. Λογότυπο / Σλόγκαν
  3. Παλέτα χρωμάτων
  4. Τυπογραφία
  5. Ύφος (λεξιλόγιο, «τόνος» φωνής κ.λπ.)
  6. Άλλα οπτικά στοιχεία

Όλα αυτά είναι στοιχεία που δημιουργεί μια εταιρεία για να προβάλλει τη σωστή εικόνα του εαυτού της στο κοινό-στόχο της. Αυτά τα στοιχεία συνθέτουν την εικόνα που το κοινό σου μπορεί να δει και να αναγνωρίσει ως δική σου, προσφέροντάς σου ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Διάβασε Επίσης:
ThriveCart vs ClickFunnels: Ποιο ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σου

Πόσο σημαντική είναι για την επιχείρησή σου η εταιρική ταυτότητα;

Εταιρική ταυτότητα επιχείρησης

Μια δυνατή εταιρική ταυτότητα μπορεί να αυξήσει τους πελάτες και την αναγνωρισιμότητα του brand σου. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον της επιχείρησής σου. Ακολουθούν μερικοί λόγοι για τους οποίους αξίζει να ασχοληθείς με την ανάπτυξη μιας ταυτότητας για την επωνυμία σου:

-Αποτελεί το «πρόσωπο» της επιχείρησής σου. Αυτό το πρόσωπο θα πρέπει να κάνει περισσότερα από το να φαίνεται απλά κουλ ή ενδιαφέρον. Όταν δημιουργείς μια ταυτότητα για την επωνυμία σου, της δίνεις κάτι να υποστηρίξει. Αυτό, με τη σειρά του, δίνει στην εταιρεία σου έναν σκοπό.

-Δημιουργεί αξιοπιστία και εμπιστοσύνη. Μια επωνυμία που δημιουργεί ένα πρόσωπο, το οποίο διατηρεί με συνέπεια με την πάροδο του χρόνου, αναπτύσσει αξιοπιστία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της και εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών της.

-Χτίζει την αφοσίωση των πελατών. Η ταυτότητά σου προσελκύει άτομα που συμφωνούν με αυτό που έχει να προσφέρει η επωνυμία σου. Οι άνθρωποι γνωρίζουν τι να περιμένουν κάθε φορά που αλληλεπιδρούν με το brand σου.

-Συνδέεσαι με τους πελάτες σου συναισθηματικά. Μια καλή επωνυμία κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται ωραία όταν αγοράζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Πες, λοιπόν, μια ιστορία ή υποστήριξε κάτι!

-Βοηθά να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό. Ξεχώρισε από τους ανταγωνιστές με μια ισχυρή επωνυμία, η οποία τηρεί όσα υπόσχεται.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

-Μια ξεκάθαρη στρατηγική, με σαφείς και συγκεκριμένους στόχους βοηθούν να παραμένεις συγκεντρωμένος στην αποστολή σου, να εξοικονομήσεις χρόνο και να λαμβάνεις καλύτερες αποφάσεις.

Δημιούργησε μια επιτυχημένη εταιρική ταυτότητα

Χτίζοντας το Brand name της επιχειρίσης σου

Εάν θέλεις η επιχείρησή σου να γίνει ένα γνωστό και αγαπημένο brand name, θα χρειαστεί χρόνος και αρκετή δουλειά, όμως αξίζει τον κόπο. Τα παρακάτω βήματα θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις μια δυνατή εταιρική ταυτότητα που εμπνέει εμπιστοσύνη και δημιουργεί πιστούς και αφοσιωμένους πελάτες:

Διάβασε Επίσης:
Δημιουργία σελίδας Facebook: Πρόβαλε την επιχείρησή σου

1. Κάνε έρευνα αγοράς

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας εταιρικής ταυτότητας είναι η ολοκλήρωση της έρευνας αγοράς. Θα πρέπει να διερευνήσεις και να κατανοήσεις τρία πράγματα:

α) την επιχείρησή σου (τι επιδιώκεις, όραμα, αποστολή, αξίες κ.ο.κ.)

β) τους ανταγωνιστές σου (ποιοι είναι και τι κάνουν)

γ) το κοινό-στόχο (ποιες οι ανάγκες / επιθυμίες τους και πως η επωνυμία σου θα τους βοηθήσει)

Η έρευνα μπορεί να είναι βαρετή, αλλά όσο περισσότερα γνωρίζεις για τον τομέα σου, τόσο ισχυρότερη θα είναι η εταιρική σου ταυτότητα.

2. Σχεδίασε το λογότυπο και ένα πρότυπο για αυτό

Από τον ιστότοπό σου μέχρι τις επαγγελματικές κάρτες, ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεις την επιχείρησή σου παίζει ρόλο στην εταιρική ταυτότητά σου. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να διασφαλίσεις τη συνέπεια της επωνυμίας σου είναι η δημιουργία προτύπων, τα οποία θα σε βοηθήσουν να ορίσεις μια σταθερή κατεύθυνση, παραμένοντας πιστός στην ταυτότητα της μάρκας.

3. Επίλεξε το Storytelling σου

Εταιρική ταυτότητα και storytelling

Έχεις δημιουργήσει την επωνυμία σου και έχεις λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να την αναπτύξεις. Ήρθε η στιγμή να συνδεθείς με το κοινό-στόχο σου και να επικοινωνήσεις το μήνυμά σου. Οι άνθρωποι αγαπούν τις ιστορίες, ιδιαίτερα εκείνες που τους προκαλούν έντονα συναισθήματα.

Μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα δημιουργεί συναισθηματικούς δεσμούς, που αποτελούν σταθερή βάση για την οικοδόμηση μιας σχέσης με διάρκεια. Η επωνυμία σου καθορίζεται από το περιεχόμενο και τα μέσα στα οποία θα το επικοινωνήσεις. Εξαιρετικό περιεχόμενο, εξαιρετική επωνυμία (και αντίστροφα). Φρόντισε το περιεχόμενό σου να είναι ποιοτικό και ενδιαφέρον και η γλώσσα στην οποία θα συνομιλείς με το κοινό να ταιριάζει με την προσωπικότητα της επωνυμίας σου.

Διάβασε Επίσης:
ROAS: Τι είναι και πως να το υπολογίζεις;

4. Κράτα τον έλεγχο

Το συνεπές μάρκετινγκ οικοδομεί μια θετική εικόνα για την επωνυμία σου, η οποία μπορεί να φέρει σταθερές πωλήσεις και να κάνει τα προϊόντα / υπηρεσίες σου δημοφιλή και επιτυχημένα. Χρησιμοποίησε εργαλεία όπως Google Analytics, έρευνες, σχόλια, συζητήσεις σε ομάδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ., για να παρακολουθήσεις την επωνυμία σου και να μάθεις τι σκέφτονται και πως μιλάνε για σένα οι άνθρωποι. Αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις τι κάνεις σωστά (και τι όχι), καθώς και τυχόν διορθώσεις / βελτιστοποιήσεις που θα χρειαστεί να κάνεις. Αυτό θα σου δώσει την ευκαιρία να διατηρήσεις την ταυτότητά σου, δημιουργώντας δυναμική με πελάτες που πιστεύουν στην επωνυμία σου.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω