0 0.00

Cart

No products in the cart.

Δημιουργία σελίδας Facebook: Πρόβαλε την επιχείρησή σου

facebook-δημιουργία επαγγελματικής σελίδας

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ Με περισσότερους από 2,93 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, το Facebook είναι η τέλεια πλατφόρμα για να προωθήσεις περιεχόμενο, να μοιράζεσαι εικόνες, βίντεο και ειδήσεις με τους ακόλουθους και πιθανούς πελάτες σου.

Αυτός ο οδηγός θα σε καθοδηγήσει βήμα προς βήμα στη δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook για την επιχείρησή σου.

Τι είναι οι επαγγελματικές σελίδες Facebook;

Οι επαγγελματικές σελίδες Facebook είναι ένα δωρεάν εργαλείο, το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει να προσεγγίσεις ένα νέο κοινό, να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου και να αναπτύξεις την επιχείρησή σου.

Η δημιουργία μιας επαγγελματικής σελίδας είναι το πρώτο βήμα για να κάνεις ενέργειες μάρκετινγκ στο Facebook, για να συνδεθείς με υπάρχοντες αλλά και δυνητικούς πελάτες και να επιτύχεις τους επιχειρηματικούς σου στόχους.

Πως να δημιουργήσεις μια σελίδα Facebook σε 5 βήματα

Χρειάζεσαι μόλις μερικά λεπτά για να δημιουργήσεις μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook και να την διαμορφώσεις.

1. Πήγαινε στον ιστότοπο του Facebook και συνδέσου στον προσωπικό λογαριασμό σου. Μην ανησυχείς, οι πληροφορίες από τον προσωπικό σου λογαριασμό δεν θα εμφανίζονται στην επαγγελματική σου σελίδα, παρά μόνο αν τις κοινοποιήσεις.

2. Από την αρχική σελίδα, κάνε κλικ στην επιλογή “Pages” > “Create New Page” στο μενού της πλαϊνής γραμμής στα αριστερά. Αυτό θα πρέπει να εκκινήσει το Page creator στη διεπαφή σου στο Facebook.

Στην αριστερή πλευρά της επόμενης οθόνης, πληκτρολόγησε ένα όνομα για τη σελίδα σου. Χρησιμοποίησε το όνομα της επιχείρησής σου ή το όνομα που είναι πιθανό να αναζητήσουν οι άνθρωποι όταν προσπαθούν να βρουν την επιχείρησή σου. Πρόσθεσε την κατηγορία για το όνομα της σελίδας, μια ή δύο λέξεις που περιγράφουν την επιχείρησή σου. Το Facebook μπορεί να κάνει κάποιες προτάσεις για εσένα. Επίλεξε έως τρεις κατηγορίες και γράψε μια σύντομη περιγραφή (μέχρι 255 χαρακτήρες). Αυτή η περιγραφή θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αρκούν μερικές μόνο προτάσεις. Στη δεξιά πλευρά εμφανίζεται μια προεπισκόπηση της σελίδας σου, καθώς προσθέτεις πληροφορίες σε αυτήν.

Διάβασε Επίσης:
UI vs UX: Διαφορές και ρόλοι στο σχεδιασμό ψηφιακών προϊόντων

Σημείωση: Συνιστάται να επιλέξεις προσεκτικά το όνομά σου. Αν και το Facebook επιτρέπει να αλλάξεις το όνομα και τη διεύθυνση URL μία φορά, είναι μια δύσκολη και κουραστική διαδικασία.

Δημιουργία νέας σελίδας facebook

Κάνε κύλιση προς τα κάτω και κλικ στο “Create Page“.

3. Στη συνέχεια, πρόσθεσε εικόνες. Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις μια καλή οπτική πρώτη εντύπωση, επομένως, φρόντισε οι φωτογραφίες που θα επιλέξεις να ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σου και είναι εύκολα αναγνωρίσιμες. Κάνε κλικ στο “Add Profile Picture” ή στο “Add Cover Photo” για να ανεβάσεις φωτογραφίες από τη συσκευή σου. Πάτησε “Save” στο κάτω μέρος.

Σημείωση: Οι συνιστώμενες διαστάσεις των εικόνων είναι για προφίλ: 170 x 170 pixels και εξωφύλλου: 1640 x 856 pixels.

Προσθήκη εικόνας εξωφύλλου

Για τη φωτογραφία του προφίλ σου επίλεξε το λογότυπο ή μια ευρέως αναγνωρισμένη εικόνα. Αυτή η εικόνα συνοδεύει το όνομα της επιχείρησής σου στα αποτελέσματα αναζήτησης και όταν αλληλεπιδράς με τους χρήστες. Εμφανίζεται επίσης επάνω αριστερά στη σελίδα σου στο Facebook. Εάν έχεις άλλους λογαριασμούς social media για την επιχείρησή σου, σκέψου να χρησιμοποιήσεις την ίδια φωτογραφία προφίλ με αυτούς για να διατηρήσεις μια συνεπή παρουσία στο διαδίκτυο.

Εάν έχεις μια αναγνωρίσιμη μάρκα, η χρήση του λογοτύπου σου είναι ίσως ο πιο ασφαλής τρόπος. Άν είσαι διασημότητα ή δημόσιο πρόσωπο, μια εικόνα του προσώπου σου θα λειτουργήσει σαν γούρι. Και αν είσαι τοπική επιχείρηση, δοκίμασε μια καλή εικόνα της καλύτερης προσφοράς σου. Το σημαντικό είναι να βοηθήσεις έναν πιθανό ακόλουθο ή πελάτη να αναγνωρίσει αμέσως τη σελίδα σου.

Για τη φωτογραφία εξωφύλλου, την πιο εμφανή στη σελίδα σου, επίλεξε μια εικόνα που αντιπροσωπεύει τον σκοπό ή το θέμα της σελίδας σου και αποτυπώνει την προσωπικότητα της επιχείρησής σου.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Διάβασε Επίσης:
Η διαφήμιση στο Digital Marketing

Αυτή η εικόνα θα εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά της σελίδας.

4. Επίλεξε ένα όνομα χρήστη και πρόσθεσε ένα call-to-action. Αυτό το όνομα θα λέει στους ανθρώπους που να σε βρουν στο Facebook. Το όνομα χρήστη αποτελεί επίσης τη διεύθυνση URL της επιχειρηματικής σου σελίδας.

Το όνομα χρήστη μπορεί να έχει έως 50 χαρακτήρες. Θα πρέπει να είναι εύκολο να το θυμάται κανείς και απλό για να το πληκτρολογήσει.

Για να δημιουργήσεις το όνομα χρήστη, κάνε κλικ στην επιλογή “Create Username” στην προεπισκόπηση σελίδας.

Δημιουργία ονόματος χρήστη στην επαγγελματικό σου λογαριασμό

Πληκτρολόγησε το όνομα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις. Το Facebook θα σε ενημερώσει εάν είναι διαθέσιμο. Τέλος, θα βγει ένα αναδυόμενο παράθυρο επιβεβαίωσης. Απλώς κάνε κλικ στο “Done“.

Για το παρακάτω παράδειγμα, επιλέξαμε το @cloverconsignment. Έτσι, η διεύθυνση URL της σελίδας στο Facebook θα είναι https://fb.me/cloverconsignment.

Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο “+ Add Action Button” για να προσθέσεις ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση call-to-action (CTA), το οποίο θα προτρέπει τους επισκέπτες σου να κάνουν μια ενέργεια, όταν επισκέπτονται τη σελίδα σου στο Facebook.

Το ενσωματωμένο CTA του Facebook καθιστά πολύ εύκολο να δώσεις στον καταναλωτή αυτό που αναζητά και του επιτρέπει να αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σου σε πραγματικό χρόνο.

Το σωστό CTA θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σου, να αγοράσουν, να κατεβάσουν την εφαρμογή σου ή να κλείσουν ένα ραντεβού.

Δημιουργία κουμπιού call to action facebook

Το Facebook προσφέρει 10+ διαφορετικές επιλογές CTA, εκ των οποίων ορισμένες σου επιτρέπουν να εισάγεις τη διεύθυνση του ιστοτόπου σου, αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα σε αυτόν.

5. Για να επεξεργαστείς τα στοιχεία της σελίδας σου, κάνε κλικ στην επιλογή “More” > “About” στο κύριο μενού. Αυτό θα σε οδηγήσει στις πληροφορίες της σελίδας, όπου οι επισκέπτες θα μεταβούν για να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σου.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Digital Marketing; | Web-Net

Κάνε κλικ στο “Edit Page Info” στην επάνω δεξιά γωνία για να ενημερώσεις αυτές τις πληροφορίες.

Πληροφορίες της επαγγελματικής σελίδας facebook

Υπάρχουν πολλά πεδία για ενημέρωση εδώ, αρχικά όμως εστίασε στα εξής:

  • Τοποθεσία: Εάν έχεις τοπική επιχείρηση, πρόσθεσε τη διεύθυνση της επιχείρησής σου, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να σε βρουν.
  • Ώρες λειτουργίας: Εισήγαγε το ωράριο λειτουργίας του καταστήματός σου, καθώς ορισμένοι αγοραστές μπορεί να ανατρέξουν στη σελίδα σου, για να δουν πότε μπορούν να σε επισκεφτούν.
  • Εύρος τιμών: Δε χρειάζεται να συμπληρώσεις αυτό το πεδίο. Ωστόσο, ο προσδιορισμός του εύρους τιμών των προϊόντων και των υπηρεσιών σου, μπορεί να σε βοηθήσει να στοχεύσεις τους κατάλληλους αγοραστές.
  • Πρόσθετα στοιχεία επικοινωνίας: Πρόσθεσε τον ιστότοπο, τον αριθμό τηλεφώνου και το email σου, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου και εκτός Facebook. Αυτές οι πληροφορίες θα βοηθήσουν, επίσης, στην αύξηση της επισκεψιμότητας του Facebook στον ιστότοπο και τα προϊόντα σου.
  • Περισσότερες πληροφορίες: Η περιγραφή που συμπλήρωσες στο πρώτο βήμα θα πρέπει να βρίσκεται στην ενότητα “About“. Μπορείς να προσθέσεις περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα “Additional information” ή/ και να γράψεις μια δήλωση αποστολής-οράματος στην ενότητα “Impressum“.

Συγχαρητήρια! Μόλις δημιούργησες τη νέα σου σελίδα στο Facebook! Τώρα μπορείς να συνεχίσεις να την προσαρμόζεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου.

Δες ακόμα: Διαφήμιση στο Facebook – πλήρης οδηγός | Web-Net

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω