Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Όπως είναι γνωστό πλέον, οι online διαφημίσεις είναι αναπόσπαστο κομμάτι για μια επιχειρησιακή στρατηγική ανάπτυξης. Ολοένα και μεγαλύτερο χώρο λαμβάνει η διαφήμιση στα Social Media. Μάλιστα, οι ειδικοί του χώρου θεωρούν ότι τα κοινωνικά δίκτυα είναι μια εξαιρετική επενδυτική ευκαιρία για κάθε επιχείρηση. Πως όμως πραγματικά γίνεται μια αποτελεσματική επαγγελματική διαφήμιση στα social media;
Οι χρήστες που βρίσκονται στα κοινωνικά δίκτυα δε θέλουν να αισθάνονται ότι παραβιάζεται το «οικείο» περιβάλλον τους με επιπλέον διαφημίσεις. Βρίσκονται στις πλατφόρμες για να καταναλώσουν προσωποποιημένο με τις προτιμήσεις τους περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει ότι μια διαφήμιση για να είναι αποτελεσματική θα πρέπει να μπορεί να υιοθετήσει τα κατάλληλα χαρακτηριστικά, ώστε να “εισχωρήσει” στο εκάστοτε περιβάλλον και να γίνει αποδεκτή από τους χρήστες.
Παρά τη δημοφιλότητα των Social Media Ads από τις επιχειρήσεις, οι περισσότερες δεν καταφέρνουν να έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αυτό συνήθως οφείλεται σε ελλιπή γνώση των βασικών αρχών και εργαλείων digital marketing – στην περίπτωση αυτή τις social media ads platforms.
Σήμερα όμως, θα σε βοηθήσουμε να γίνεις και εσύ guru και να κερδίζεις το μέγιστο από τις διαφημίσεις σου στα Social Media.
Τα οφέλη του social media marketing είναι πολλά, όταν αυτό γίνεται σωστά. Συνοψίζοντας τα, έχουμε τα εξής:
Επίσης, παρατίθενται οι πιο αποδοτικές πλατφόρμες που θα σου αποφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα και έναν «ευτυχισμένο» δείκτη επιστροφής επένδυσης ROI.
Στη συνέχεια, παρατίθενται μερικές από τις καλύτερες συμβουλές για να κάνεις αποτελεσματική διαφήμιση στα Social Media για την επιχείρηση σου. Επομένως, δώσε προσοχή!
Μια λάθος τακτική που εφαρμόζεται αρκετά συχνά, είναι η χρήση της ίδιας διαφήμισης για όλα τα κοινά μιας επιχείρησης. Αυτό είναι λάθος από κάθε άποψη.
Το συνολικό κοινό σου αποτελείται από μικρότερα κομμάτια. Και αυτά από ακόμα μικρότερα. Αυτά τα “κομμάτια” κοινού διαιρούνται ολοένα και περισσότερο στο διαδίκτυο, όπου η στόχευση είναι άκρως εξελιγμένη. Αυτό όμως σημαίνει ότι κάθε γκρουπ ανθρώπων έχει διαφορετικές ανάγκες και ενδιαφέροντα. Μια κοινή διαφήμιση σε όλα τα κοινά μπορεί να μην είναι χάσιμο χρόνου και πόρων, αλλά σίγουρα δε φέρνει τα μέγιστα αποτελέσματα.
Επίσης, θα πρέπει να είναι δεδομένο ότι ο κάθε πελάτης σου βρίσκεται σε διαφορετική φάση του αγοραστικού ταξιδιού. Άρα, και σε διαφορετικό σημείο του αγοραστικού funnel.
Τo quality score είναι αυτό που δηλώνει το πόσο καλή είναι η διαφήμιση σου. Ουσιαστικά, αυτό το metric επηρεάζει το πόσο συχνά θα εμφανίζεται η διαφήμιση σου και το κόστος ανά εμφάνιση. Ένα υψηλό quality score σημαίνει συχνότερες εμφανίσεις με χαμηλότερο κόστος ανά εμφάνισή και ένα χαμηλό quality score το αντίστροφο.
Για να δημιουργηθεί το quality score σε μια διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, πραγματοποιείται συγκεκριμένος αριθμός εμφανίσεων της διαφήμισης στο κοινό. Από αυτές τις εμφανίσεις, μετριέται αλληλεπίδραση του κοινού με τη διαφήμιση. Με τον όρο αλληλεπίδραση δεν εννοούμε τα likes και τα σχόλια. Το κάθε κοινωνικό δίκτυο χρησιμοποιεί τεχνολογία για να καταλάβει την ευαισθησία του κοινού στην κάθε διαφήμιση. Μετά, λοιπόν, από αυτή τη διαδικασία δημιουργείται το quality score της διαφήμισης σου.
Για να βελτιώσεις το quality score στις διαφημίσεις σου θα πρέπει να προσέξεις 3 πράγματα:
Στόχευση. Η στόχευση σου θα πρέπει να είναι πολύ εξειδικευμένη και προσεκτική. Σκέψου ότι όσο πιο σχετικό είναι το κοινό που στοχεύεις, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να αλληλεπιδράσει με τη διαφήμιση σου.
Δημιουργικό. Το δημιουργικό της διαφήμισης σου θα πρέπει να είναι ελκυστικό αρκετά, ώστε να μην γίνει «θύμα σκρολαρίσματος». Οι χρήστες πλέον δεν αναλύουν το κάθε τι που βλέπουν. Σκρολάρουν μέχρι να βρεθεί κάτι που τους αρέσει. Φρόντισε αυτό να είναι η διαφήμιση σου.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Κάνε δοκιμές. Το κοινό σου σύντομα θα βαρεθεί την ίδια διαφήμιση, με αποτέλεσμα να μειωθεί και η αλληλεπίδραση με αυτήν. Για να το αποφύγεις αυτό, δημιούργησε αρκετές διαφημίσεις σε ένα ad set ώστε να γίνεται εναλλαγή μεταξύ αυτών.
Θυμήσου ότι το κάθε κοινωνικό μέσο έχει διαφορετική ονομασία για το quality score. Η σημαντικότητα του όμως παραμένει ίδια.
Τα βίντεο ανεβαίνουν συνεχώς στα trends για τις διαφημίσεις και το κοινό λατρεύει να τα καταναλώνει. Αυτό συμβαίνει διότι για την παρακολούθηση ενός βίντεο ενεργοποιούνται περισσότερες αισθήσεις του σώματος (ακοή και όραση), με αποτέλεσμα να προσδίδει μια καλύτερη εμπειρία στον χρήστη.
Πριν όμως ξεκινήσεις αυτό το είδος διαφήμισης, θα πρέπει να βεβαιωθείς για τα παρακάτω:
Ναι μπορεί να φαίνεται λίγο αλλόκοτο, αλλά τα emojis μπορεί να γίνουν πολύ αποδοτικά για τη διαφήμιση σου. Η χρήση των μικρών σχεδίων έχει εξαπλωθεί και χρησιμοποιείται από πολλές πετυχημένες επιχειρήσεις. Ιδανικά και σε αυτή την περίπτωση θα θέλεις να κάνεις δοκιμές για την καλύτερη «φόρμουλα» στις διαφημίσεις σου.
Η δύναμη των emojis κρύβεται στη διαπροσωπική ιδιότητα που προσφέρουν. Με αυτά μπορείς να προσδώσεις συναισθήματα στη διαφήμιση σου και να μεταδώσεις τον χαρακτήρα της επιχείρησης σου. Το κοινό θέλει να αισθάνεται ότι πίσω από ένα brand κρύβονται άνθρωποι.
Οι διαφημίσεις σου θα πρέπει να είναι απόλυτα προσωποποιημένες στο κοινό σου και να υπάρχει καινοτομία και μοναδικότητα. Όμως αυτό δε σε εμποδίζει να διαφημίζεις περιεχόμενο που γνωρίζεις ότι είναι πετυχημένο. Τα hot προϊόντα ενός eshop είναι ένα καλό παράδειγμα.
Για να πετύχεις ένα άψογο αποτέλεσμα στις διαφημίσεις σου, θα πρέπει να αξιοποιήσεις τη δύναμη του remarketing συνδυαστικά. Πιο συγκεκριμένα, μια καμπάνια remarketing θα πρέπει να έχει στόχευση σε ανθρώπους με αυτά τα χαρακτηριστικά:
Στοχεύοντας ανθρώπους που πληρούν αυτά τα χαρακτηριστικά στα social media, θα έχεις μια αποτελεσματική διαφήμιση με τα μέγιστα οφέλη.
Ειδικά εάν είσαι νέος στα κοινωνικά δίκτυα, θα πρέπει να ακολουθήσεις πιστά αυτή την πρακτική. Πριν ξεκινήσεις μια διαφημιστική καμπάνια στα κοινωνικά δίκτυα, θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα πλάνο στόχευσης κοινού. Για να έχεις μέγιστα αποτελέσματα στις διαφημίσεις σου, θέλεις να προετοιμάσεις το κοινό σου. Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να έχεις την αγοραστική εικόνα στο funnel για το κοινό σου.
Σε πρώτη φάση θα θέλεις να εκπαιδεύσεις το κοινό που βρίσκεται στα πρώτα στάδια της αγοραστικής αλυσίδας με προσαρμοσμένες διαφημίσεις στις ανάγκες τους. Μια τέτοια καμπάνια έχει στόχο το brand awareness.
Ύστερα, προσέγγισε το εκπαιδευμένο κοινό σου με πιο «επιθετικές» διαφημίσεις και καμπάνιες για conversions. Οι άνθρωποι που βρίσκονται κοντά στο τέλος του αγοραστικού funnel θα είναι έτοιμοι να λάβουν αποφάσεις και να ανταποκριθούν θετικά στις διαφημίσεις σου.
Τέλος, κάνε remarketing και στόχευσε τα άτομα που γνωρίζουν τα προϊόντα σου και έχουν δηλώσει το ενδιαφέρον τους για την επωνυμία σου. Με αυτό τον τρόπο θα έχεις αποτελεσματική διαφήμιση σε όλα τα social media.
Σε αυτό το σημείο η προσέγγιση σου θα είναι πιο ολιστική και εξειδικευμένη. Ο σκοπός πίσω από αυτό είναι να αξιοποιήσεις το RLSA (remarketing list search ads) στο έπακρο. Δημιουργώντας μια στρατηγική βασισμένη σε αυτό θα μπορείς να μειώσεις το κόστος της διαφήμισης σου και να αυξήσεις την απόδοση στα metrics σου.
Σκέψου ότι το RLSA στοχεύει κοινό που έχει αλληλεπιδράσει με την επιχείρηση σου. Εάν όμως ένας χρήστης δε γνωρίζει για αυτή, τότε βρίσκεται εκτός στόχευσης. Και για αυτόν ακριβώς το λόγο συνδυάζεις αποτελεσματικά την διαφήμιση στα social media. Στην ουσία, η πρώτη προσέγγιση γίνεται με τη γνωστοποίηση της επωνυμίας σου στα social media και οι διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης κάνουν τα υπόλοιπα.