0 0.00

Cart

No products in the cart.

Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

sales diagram

Η αύξηση των πωλήσεων είναι ο βασικός στόχο κάθε επιχείρησης και ο άξονας κάθε στρατηγικής. Στον επιχειρηματικό κόσμο, η διαδικασία της πώλησης θεωρείται ως μια μορφή τέχνης. Απαιτεί γνώση, προετοιμασία και στρατηγική. Πως όμως μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις της επιχείρησης σας;

Σε αυτό το άρθρο θα σας αναλύσουμε κάποιες πρακτικές, που θα σας βοηθήσουν να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στις πωλήσεις σας.

sales on keyboard

Πρωτίστως, για να έχετε επιτυχία στις πωλήσεις σας πρέπει να εφαρμόσετε μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση και πολιτική. Θα πρέπει να εστιάζετε περισσότερο στους πελάτες σας και τις ανάγκες τους, και όχι στο κέρδος.

Εστιάστε σε ήδη υπάρχοντες πελάτες

Για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, επενδύστε στο να διατηρήσετε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας. Το κόστος απόκτησης νέων πελατών για μια επιχείρηση, είναι πολύ μεγαλύτερο από το κόστος διατήρησης αυτών. Φροντίστε να είναι οι πελάτες σας ευχαριστημένοι, ώστε να ξανά επιλέξουν αυτό που πουλάτε. Επενδύστε στην δημιουργία σχέσεων. Ένας ευχαριστημένος πελάτης έχει έχει την δύναμη να παράγει περισσότερα έσοδα για μια επιχείρηση από έναν άγνωστο. Με αυτό τον τρόπο δίνετε την ευκαιρία στους ανθρώπους να μιλήσουν για εσάς. Δημιουργώντας θετικές σχέσεις, αποκτάτε υποστηρικτές της επωνυμίας σας, και επομένως, περισσότερες πωλήσεις. Μην ξεχνάτε ότι οι άνθρωποι επιδιώκουν να δημιουργούν σχέσεις με τα brands. Εκμεταλλευτείτε το.

Αναλύστε τους ανταγωνιστές σας

Η ανάλυση της αγοράς και των ανταγωνιστών θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε σημαντικά insights, όπως τι προσφέρουν, τι υπόσχονται, ποιες τεχνικές χρησιμοποιούν και πως μπορείτε να τους ανταγωνιστείτε. Καθαυτό τον τρόπο θα μπορείτε να εστιάσετε στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σας και να εφαρμόσετε πιο αποτελεσματικές στρατηγικές.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Διάβασε Επίσης:
Web-Net Connects and Partners with New B2B Site Top Design Firms

Δημιουργήστε αξία

Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα αλλά τα οφέλη που αυτά προσδίδουν. Για να αγοράσει κάποιος το προϊόν / υπηρεσία σας, θα πρέπει να έχει αξία για αυτόν. Αρχίστε να αναλύετε αυτό που προσφέρετε και δημιουργήστε αξία για τους πελάτες σας. Βρείτε ποια χαρακτηριστικά είναι αυτά που κάνουν το προϊόν σας να ξεχωρίζει, γιατί θα πρέπει να το αγοράσει κάποιος και επικοινωνήστε τα στο κοινό σας. Έτσι θα καταφέρετε να “πουλάτε” αξία στους πελάτες σας.

Ορίστε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας. Και για αυτό θα σας προτιμήσουν οι καταναλωτές. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να βρίσκεται μέσα στο πακέτο που πουλάτε ή και στα οφέλη που θα προσδώσει η αγορά του. Αναπτύσσοντας το, μπορείτε να το ευθυγραμμίσετε στην επικοινωνιακή σας στρατηγική για να προσελκύσετε νέους πελάτες.

Δημιουργία σχέσεων

Customer

Η δημιουργία σχέσεων μπορεί να ωφελήσει σημαντικά μια επιχείρηση. Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, οι άνθρωποι θέλουν να δημιουργούν σχέσεις με τα brands. Δημιουργώντας αυθεντικές σχέσεις με το κοινό σας δημιουργείτε ένα κλίμα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας, και δίνετε την ευκαιρία σε ανθρώπους να γίνουν υποστηριχτές σας και να μιλήσουν για εσάς. Έτσι, θα δείτε τα αποτελέσματα των πωλήσεων σας να ανεβαίνουν.

Επικοινωνήστε με το κοινό σας

Η επικοινωνία πλέον είναι πιο εύκολη από ποτέ. Αξιοποιήστε όλα τα μέσα επικοινωνίας που διαθέτετε – τα περισσότερα είναι δωρεάν – για να μιλήσετε στους πελάτες σας. Επιδιώξτε να μιλήσετε στους πελάτες σας για την αξία που προσδίδει το προϊόν σας, τα οφέλη του ή το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα. Με αυτό τον τρόπο θα γνωρίζουν για την ύπαρξη σας και τι προσφέρετε. Μην ξεχνάτε ότι η επικοινωνιακή στρατηγική ενός brand περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες προβολής και προώθησης που μεταφέρουν ένα μήνυμα. Είναι ένα βασικό κομμάτι για να χτίσετε σχέσεις με το κοινό σας και, εννοείται, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Διάβασε Επίσης:
Thrivecart: γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου

Αναζητήστε το κοινό σας

Αυτό το point κρύβει περισσότερα από όσα δείχνει. Εκτός από το να βρίσκεστε στα μέσα που βρίσκεται το κοινό σας, όπως είναι τα social media, θα πρέπει να μπείτε σε μια διαδικασία να μάθετε για τους ανθρώπους που θέλετε να πουλήσετε. Για ποιο πρόβλημα θα τους προσφέρετε λύση; Γνωρίζουν ότι υπάρχει αυτό το πρόβλημα; Αν όχι, θα πρέπει να το υποδείξετε. Ένας άνθρωπος δεν θα αγοράσει μια λύση αν δεν αντιλαμβάνεται το πρόβλημα. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε καλά το κοινό σας πριν το προσεγγίσετε.

Επενδύστε στην εικόνα της επωνυμίας σας

Μια ισχυρή και αξιόπιστη εικόνα σίγουρα εμπνέει περισσότερο, δημιουργεί εμπιστοσύνη και φέρνει περισσότερες πωλήσεις. Επενδύστε σε αυτήν. Η εικόνα της επωνυμίας επηρεάζει άμεσα την άποψη που σχηματίζει ο πελάτης για εσάς. Αξιοποιήστε όλα τα διαδικτυακά εργαλεία για να ενισχύσετε μια θετική εικόνα στους καταναλωτές σας. Υπάρχουν πολλές πρακτικές για να ενισχύσετε την εικόνα σας στο κοινό σας, όπως είναι τα testimonials, η διαφήμιση, οι ποιοτικές υπηρεσίες, η ανθρωποκεντρική εξυπηρέτηση κ.α. Να θυμάστε ότι μια θετική εικόνα είναι κάτι που χτίζεται με κόπο και απαιτεί χρόνο και προσπάθεια.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω