0 0.00

Cart

No products in the cart.

Thrivecart: γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου

thrivecart

THRIVECART: Το απόλυτο και απαραίτητο εργαλείο online πωλήσεων

Οι περισσότερες επιχειρήσεις την περίοδο της καραντίνας, αν όχι και νωρίτερα, συνειδητοποίησαν την αξία μιας ισχυρής online παρουσίας για την προώθηση των προϊόντων/ υπηρεσιών τους στο ευρύ κοινό. Ειδικά, όταν η ψηφιακή παρουσία δεν είναι μόνο στο πλαίσιο διαφήμισης, αλλά και πώλησης προϊόντων/ υπηρεσιών, ένα λειτουργικό Eshop είναι παραπάνω από απαραίτητο. Στα διάφορα εργαλεία και λογισμικά που κανείς βρίσκει για τη βελτίωση του site του, μια από τις καλύτερες προσθήκες για το Eshop σου είναι το Thrivecart.

Παρακάτω θα εξηγηθεί τι είναι το Thrivecart, πώς μπορεί να ενισχύσει σημαντικά ένα Eshop, καθώς και γιατί τελικά μια επιχείρηση πρέπει να σκεφτεί σοβαρά να το χρησιμοποιήσει.

Υ.Γ: Αποτελεί από τα καλύτερα του είδους του.

(Περιεχόμενα)

Τι είναι το Thrivecart

Το Thrivecart είναι ένα λογισμικό για online πωλήσεις, ένα πρόγραμμα  που επιτρέπει τη δημιουργία high-converting checkout σελίδων (σελίδες υψηλών μετατροπών – μετατροπές είναι οι ενέργειες που θέλουμε να κάνουν οι επισκέπτες της σελίδας. Οι πιο συνηθισμένες είναι η αγορά προϊόντος και η συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας), σελίδες τέτοιες για την ενίσχυση των αγορών που πραγματοποιούνται στη σελίδα σου.

Το λογισμικό αυτό σου δίνει τα κατάλληλα εργαλεία για να σχεδιάσεις ακριβώς στα μέτρα σου σελίδες checkout (σελίδες εξαργύρωσης των παροχών σου), ώστε να είναι λειτουργικές, φιλικές στον αγοραστή, καθώς και να ενισχύουν τις πωλήσεις σου, τόσο εκείνη τη στιγμή όσο και μελλοντικά.

Ακόμη, σου δίνει τη δυνατότητα να μαζεύεις στοιχεία επικοινωνίας από το κοινό που άλλαξε γνώμη τελευταία στιγμή και τελικώς δεν προχώρησε σε εξαργύρωση.

Σημαντικά facts για το Thrivecart

  • Το Thrivecart είναι πρόγραμμα shopping cart, εύχρηστο και κατάλληλο για όλους, καθώς δεν απαιτεί γνώσεις προγραμματισμού.
  • To Thrivecart είναι κατάλληλο τόσο για επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα όσο και για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών.
  • Δεν απαιτεί προς το παρόν συνδρομή, αλλά με πληρωμή εφάπαξ παρέχεται για πάντα (Προσφορά).
  • Το Thrivecart είναι σχεδιασμένο με δύο στόχους κατά νου: α) Να σου δώσει τη δυνατότητα να πραγματοποιείς πωλήσεις στη σελίδα σου εύκολα, β) Να μειώσει τις αγορές που έμειναν στη μέση, καθώς οι πελάτες δίστασαν τελευταία στιγμή (Το Thrivecart συλλέγει στοιχεία των ενδιαφερόμενων που δεν προχώρησαν ακόμη σε εξαργύρωση π.χ. e-mails, για μια επιπλέον προσέγγιση από σένα).

Τι παρέχει

Διάβασε Επίσης:
Responsive Web Design: Τι είναι και πως θα σε βοηθήσει

Δημιουργία high-converting checkout σελίδων

Οι Checkout pages (σελίδες εξαργύρωσης) στο Thrivecart έχουν σχεδιαστεί με στρατηγική την αύξηση των αγορών, καθώς και τη μείωση των αγορών που δεν ολοκληρώθηκαν. Παρέχονται ορισμένα templates για τη λειτουργική και αισθητική διαμόρφωση των σελίδων. Παρέχεται, μάλιστα, και Drag-And-Drop Template Builder στα Checkout Templates για μεγαλύτερη διευκόλυνση, καθώς απαλλάσσει από ανάγκες για σύνθετους builders σε κώδικες. Ακόμη, μέσω της δυνατότητας A/B testing παρέχονται στατιστικά (analytics) απόδοσης ανά εναλλακτική μορφή της ίδιας σελίδας, ώστε να επιλεχθεί η πλέον κατάλληλη.

Συλλογή στοιχείων επικοινωνίας

Το Thrivecart μετατρέπει τη σελίδα σου σε μια δυνατή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου με εργαλεία για προσέλκυση κοινού.

Θυμήσου ότι εάν μπορείς και να συλλέξεις πληροφορίες για έναν ενδιαφερόμενο, αλλά και να τον κάνεις πελάτη σου, κερδίζεις διπλά.

Τα στοιχεία που συλλέγονται μπορεί να είναι τηλέφωνο επικοινωνίας, Τ.Κ. και e-mail. Οι πληροφορίες επικοινωνίας χρησιμεύουν για πιο εξατομικευμένες ενέργειες από μεριάς της εταιρείας (π.χ. προσφορά) για προσέγγιση σε δεύτερο χρόνο. Μακροπρόθεσμα ουσιαστικά δημιουργείται δυνητικό πελατολόγιο από όλους όσοι έδειξαν κάποια στιγμή ενδιαφέρον και μπορεί να δείξουν ξανά στο μέλλον.

Bump Offers και Upsells

Τα Upsells είναι η προσπάθεια αύξησης του κόστους αγορών λίγο πριν την τελική εξαργύρωση. Συνήθως προτείνεται ένα φτηνότερο προϊόν που συνδυάζεται με αυτό που θα αγοράσει ο πελάτης (πχ θέλει να αγοράσει κινητό και του προτείνεται θήκη και τζαμάκι. Το Thrivecart σου παρέχει αυτή τη δυνατότητα. Πριν την τελική εξαργύρωση, μπορείς να προσθέσεις μια σχετική προσφορά ή ένα συμπληρωματικό/ σχετικό προϊόν για αύξηση των κερδών σου. Η προσθήκη των νέων προϊόντων γίνεται εύκολα, χωρίς να βγαίνει ο πελάτης από το checkout (το προϊόν μπαίνει κατευθείαν στο καλάθι).

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Διάβασε Επίσης:
ThriveCart vs ClickFunnels: Ποιο ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σου

Οι Bump προσφορές εμφανίζονται ακριβώς πάνω από το κουμπί του checkout για εύκολη προσθήκη στο καλάθι. Είτε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το default είτε να φτιάξεις τη δική σου upsells page που να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες και την αισθητική σου. 

Συνδρομητικές υπηρεσίες (Recurring Payments)

Η υποστήριξη για Recurring Payments είναι μια από τις καλύτερες δυνατότητες του Thrivecart. Σου επιτρέπει να πουλάς συνδρομητικά πακέτα στους πελάτες σου, καθώς και να τους κατηγοριοποιείς βάσει αυτών.

Η πώληση συνδρομητικών προϊόντων ή υπηρεσιών ξεκινά με μια σειρά αυτοματοποιημένων διεργασιών, όπως εσύ τις είχες ορίσει, ενώ ακόμη προσφέρεται η δυνατότητα Dunning για να βλέπεις εύκολα όλες τις πληρωμές και τις συνδρομές (διαχειριστικού τύπου).

Επίσης, η πλατφόρμα σου δίνει τη δυνατότητα να τους τιμολογείς ημερησίως, εβδομαδιαίως ή ετησίως και μάλιστα αυτοματοποιημένα μέσω e-mail autoresponders.

Modal και Embeddable Carts

Το Thrivecart παρέχει δύο επιλογές για καλάθια (carts). Τα embeddable carts γίνονται με την επικόλληση κώδικα στη σελίδα σου και ταιριάζει σε περιπτώσεις που η σελίδα συναλλαγών σου είναι εντός στη σελίδα σου (π.χ. στη Wordpress σελίδα). Αντίθετα, το modal cart παρέχει τη δυνατότητα για ένα κουμπί που «ακολουθεί» την πορεία του επισκέπτη εντός του site, ώστε να μην χρειαστεί να αλλάξει σελίδα ο επισκέπτης του site και ταυτόχρονα να μπορεί να δει ενδιαφέροντα προϊόντα που θέλει να προσθέσει στο καλάθι του.

Integration Support

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Thrivecart είναι ότι συνδυάζεται με πολλά προγράμματα. Οι λίστες των συνθέσεων με υποστηριζόμενα προγράμματα σχετικά με email marketing, membership, webinar πλατφόρμες, καθώς και με υπηρεσίες και λογισμικά πληρωμών. Μερικές από αυτές είναι:

  • Email Marketing: HubSpot, Sendy, AWeber, Drip, , ConvertKit, MailChimp, GetResponse, Moosend, ActiveCampaign, Ontraport, MailerLite, and InfusionSoft.
  • Membership Platforms: Teachable, Thrive, Apprentice, OptimizeMember, MemberMouse, MemberPress, WishList Member, and Digital Access Pass.
  • Webinar Platforms:  WebinarNinja and Demio.
  • Payment Gateways:  PayPal, Stripe, Google Pay, Apple Pay, and Authorize.net.
  • Fulfillment Services: Lulu, Disk.com, Zapier, Vervante, Printful, Shopify, Shippo, ShipStation, Google Sheets, and Kunaki.

Στο μέλλον με κάθε αναβάθμιση η λίστα θα αυξάνεται.

Affiliate Tracking

Δεν είναι ασυνήθιστο οι πωλητές να χρησιμοποιούν third-party cart solutions για τη διαχείριση των Affiliate Marketing συνεργατών τους.

Διάβασε Επίσης:
Website Redesign: Γιατί η ιστοσελίδα σου χρειάζεται ανανέωση

Το πρόβλημα είναι ότι τα περισσότερα προγράμματα affiliate περιορίζουν τους υπαλλήλους μάρκετινγκ σε ένα ενιαίο, καθολικό URL, το οποίο δεν μπορεί να προσαρτηθεί με ένα custom tracking ID.

Εάν σκοπεύεις να πουλήσεις προϊόντα μέσω affiliate, τότε το Thrivecart μάλλον είναι ιδανικό, καθώς δημιουργεί μοναδικά tracking ID για κάθε affiliate.

Αυτό δίνει την ελευθερία στους affiliates να πωλούν τα προϊόντα σου σε πολλές πλατφόρμες, διατηρώντας παράλληλα τα μοναδικά ID τους, ενώ ακόμη μετρά την επισκεψιμότητα που φέρνει κάθε affiliate και το traffic ανά κανάλι.

Sales Tax Calculation/ Υπολογισμός Φ.Π.Α.

Το Thrivecart είναι σε θέση να καθορίσει τις τιμές και το ΦΠΑ στα προϊόντα σου και μάλιστα ακόμη και για κάθε προϊόν ξεχωριστά, γλιτώνοντάς σου χρόνο και χρήμα που θα έπρεπε να καταναλώσεις για τους υπολογισμούς αυτούς. Οι υπολογισμοί προκύπτουν λαμβάνοντας υπόψη την περιοχή της εταιρείας σου, κλπ.

Αυτοματισμοί

Το Thrivecart έχει τόσους αυτοματισμούς που θα μπορούσε να δουλεύει στον αυτόματο πιλότο. Μπορείς να ορίσεις διαφορετικές ενέργειες ανά στόχο. Πχ αυτοματοποιημένες ενέργειες για ληξιπρόθεσμους οφειλέτες. Οι αυτοματισμοί ενισχύουν την παραγωγικότητα και σου εξοικονομούν τον απαιτούμενο χρόνο για τη διεκπεραίωση άλλων υποχρεώσεων.

Υποστήριξη διαφορετικών τύπων πληρωμών

Το Thrivecart υποστηρίζει πολλούς τρόπους πληρωμών για το ίδιο Eshop. Πέρα από τις κλασικές, υποστηρίζει: Free trials, Tripwires, Split payments, Recurring sales, Pay What You Want (PWYW), Discounts και Flexible subscriptions.

Συμπέρασμα

Συνοψίζοντας, το Thrivecart απευθύνεται σε όλους τόσο η Standard όσο και η Pro έκδοση παρέχουν εξαιρετική αναλογία ποιότητα/ τιμής. Στόχος του προγράμματος είναι να διευκολύνει και να επιταχύνει την διαδικασία των αγορών με αποτέλεσμα και την αύξησή τους. Όσο λιγότερο πολύπλοκη και χρονοβόρα είναι η διαδικασία τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες υπάρχουν να μην αποθαρρυνθεί ο πελάτης και να ολοκληρώσει την αγορά. Η αγορά του εν λόγω προϊόντος, λοιπόν, βγάζει τα λεφτά της και με το παραπάνω. Μάλλον, το Thrivecart ήρθε για να μείνει.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω