Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Αν και η έννοια του ψηφιακού αυτοματισμού υφίσταται εδώ και πολύ καιρό, οι περισσότεροι από εμάς εξακολουθούμε να αγνοούμε πως να αυτοματοποίησουμε την επιχείρησή μας με τον καλύτερο τρόπο, καθώς και ποια πλατφόρμα αυτοματισμού να χρησιμοποιήσουμε.
Το Pabbly Connect και το Zapier είναι δύο εργαλεία που έχουν σχεδιαστεί για ακριβώς αυτό το λόγο. Αυτοματοποιούν τις ψηφιακές εργασίες και βοηθούν τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους να βελτιστοποιήσουν τη μέρα τους, χωρίς να κολλάνε σε επαναλαμβανόμενα και ταπεινά tasks. Εάν αναρωτιέσαι ποιά είναι η καλύτερη πλατφόρμα για να αυτοματοποιήσεις την επιχείρησή σου, αυτό το άρθρο παρέχει μια σε βάθος σύγκριση μεταξύ Pabbly Connect και Zapier, προκειμένου να πάρεις την σωστή απόφαση.
Το Pabbly Connect είναι μια εφαρμογή web, βασιζόμενο στην τεχνολογία cloud που επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιήσουν επαναλαμβανόμενες εργασίες, σε πολλές εφαρμογές χωρίς κόπο.
Με το Pabbly Connect, μπορείς να δημιουργήσεις ροές εργασιών για να αυτοματοποιήσεις την κοινή χρήση δεδομένων σε διαφορετικές εφαρμογές, ώστε να μην χρειάζεται να ξοδεύεις χρόνο εισάγοντας τα ίδια δεδομένα και πληροφορίες σε πολλές εφαρμογές.
Το Pabbly Connect λειτουργεί, επίσης, με τη λογική “εάν/τότε” (εάν συμβεί αυτό, τότε κάνε αυτό) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκτέλεση εργασιών ενός ή πολλαπλών βημάτων ως απόκριση σε διαφορετικά εναύσματα. Είναι ένα φιλικό προς τον χρήστη εργαλείο που ρυθμίζεται εύκολα και δεν απαιτεί γνώση κωδικοποίησης.
Το Pabbly Connect προσφέρει τέσσερα πακέτα, ξεκινώντας με ένα δωρεάν πρόγραμμα και τρία επί πληρωμή.
Με το δωρεάν πρόγραμμα Pabbly Connect μπορείς να δημιουργείς έως και εκατό tasks κάθε μήνα με απεριόριστες λειτουργίες, εσωτερικές ροές εργασιών και αυτοματισμούς.
Είναι μια αρκετά γενναιόδωρη προσφορά, η οποία μπορεί να καλύψει ελεύθερους επαγγελματίες και άλλους χρήστες που θέλουν να αυτοματοποιήσουν έναν σχετικά μικρό αριθμό εργασιών.
Το πρόγραμμα Pabbly Connect Standard κοστίζει 10$/ μήνα εάν εγγραφείς για μια συνδρομή 36 μηνών και συνοδεύεται από 12.000 tasks ανά μήνα, απεριόριστες λειτουργίες και ροές εργασίων.
Για 20$ το μήνα, με δέσμευση 36 μηνών, θα έχεις δυνατότητα να δημιουργήσεις 24.000 tasks το μήνα με απεριόριστες λειτουργίες και ροές εργασιών.
Αυτό είναι το πιο δημοφιλές πακέτο του Pabbly Connect και ο λόγος είναι απλός. Ξεκινώντας από μόνο 40$ το μήνα, λαμβάνεις μια ολισθαίνουσα κλίμακα εργασιών ανά μήνα, ξεκινώντας από 50.000 έως 6.400.000 (αυτή η επιλογή κοστίζει 5120$ το μήνα, αλλά είναι πολύ παραπάνω από αυτό που θα χρειάζονταν ποτέ οι περισσότερες επιχειρήσεις ή ιδιώτες).
-Σημείωση: Όλες οι τιμές που αναφέρονται παραπάνω είναι οι οικονομικότερες επιλογές που προσφέρει το Pabbly Connect και απαιτούν από εσένα να κάνεις εγγραφή, η οποία διαρκεί 36 μήνες.
-Σημείωση2: Η τιμή αυξάνεται όσο λιγότερο χρόνο δεσμεύεσαι.
Το Pabbly Connect προσφέρει μια απίστευτη εφάπαξ επιλογή πληρωμής σε όλα τα προγράμματά του.
Το πλεονέκτημα της αγοράς του Lifetime Deal του Pabbly Connect το 2022 είναι ότι δεν χρειάζεται να πληρώνεις μηνιαίες ή ετήσιες συνδρομές. Με μία μόνο πληρωμή αποκτάς δια βίου πρόσβαση!
Αυτό το πρόγραμμα κοστίζει 149$ (εφάπαξ πληρωμή) και σου δίνει 3.000 tasks κάθε μήνα, απεριόριστες λειτουργίες και 10 ροές εργασιών.
Αυτό το πρόγραμμα κοστίζει 298$ (εφάπαξ πληρωμή) και σου δίνει 6.000 tasks κάθε μήνα, απεριόριστες λειτουργίες και 20 ροές εργασιών.
Αυτό είναι χωρίς αμφιβολία το καλύτερο value for money πακέτο. Αυτό το πρόγραμμα κοστίζει 447$ (εφάπαξ πληρωμή) και σου δίνει 10.000 εργασίες κάθε μήνα, απεριόριστες λειτουργίες και απεριόριστες ροές εργασίας.
Κάθε πλάνο οριοθετείται από τον αριθμό των tasks και τη διάρκεια της συνδρομής. Ας ρίξουμε μια ματιά, λοιπόν, πως διαμορφώνονται τα πακέτα:
-Σημείωση: Όλα τα προγράμματα του Pabbly Connect, συμπεριλαμβανομένου του δωρεάν προγράμματος, συνοδεύονται από εγγύηση επιστροφής χρημάτων 30 ημερών και μια σειρά από εξαιρετικές δυνατότητες όπως κλήσεις πολλαπλών βημάτων, μορφοποιητές, καθυστερήσεις και προγραμματισμό, Instant Webhook (εργαλείο που σου επιτρέπει να στέλνεις δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από τη μια εφαρμογή στην άλλη ως απόκριση σε συγκεκριμένα συμβάντα), δυνατότητα επανεκτέλεσης ροών εργασιών, διαχείριση φακέλων, έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων κ.α.
Αυτή τη στιγμή, το Pabbly Connect είναι ενσωματωμένο σε περισσότερες από 800 εφαρμογές. Αυτός ο αριθμός είναι αισθητά μικρότερος από τον αντίστοιχο του Zapier, με την Pabbly Connect να ισχυρίζεται ότι επεκτείνει τις ενσωματώσεις εφαρμογών της με ρυθμό 3 έως 5 νέες ενσωματώσεις κάθε μέρα.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι ήδη ενσωματωμένο με μερικές από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες εφαρμογές, το πιθανότερο είναι ότι οι εφαρμογές που χρειάζεσαι και χρησιμοποιείς τακτικά είναι ήδη ενσωματωμένες και έτοιμες για χρήση. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τα εξής: Gmail, Google Drive, Google Calendar, Google Sheets, WordPress, Twitter, Facebook, and Instagram, Mailchimp, WooCommerce, Zoom, Stripe, Slack, PayPal κ.α.
Πλεονεκτήματα:
Μειονεκτήματα:
Το Zapier είναι μια εφαρμογή web που σου επιτρέπει να αυτοματοποιήσεις εργασίες και να τις επαναλαμβάνει σε περισσότερες από μία εφαρμογές, εξοικονομώντας χρόνο και προσπάθεια.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να αυτοματοποιήσεις εργασίες που θα επαναληφθούν σε δύο ή περισσότερες διαφορετικές εφαρμογές, χωρίς να χρειάζεται να γράψεις κώδικα για να ολοκληρωθεί η εργασία. Όταν μια εργασία ή μια ενέργεια εκτελείται σε μια εφαρμογή, το Zapier θα επαναλάβει την εργασία σε όλες τις άλλες συνδεδεμένες εφαρμογές.
Το Zapier μπορεί να αυτοματοποιήσει εργασίες, όπως καθημερινές ειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις, μεταφορά δεδομένων μεταξύ εφαρμογών και βασικά οποιαδήποτε άλλη εργασία δεν απαιτεί κριτική σκέψη ή ικανότητα διάκρισης.
Ωστόσο, ακόμα κι αν το Zapier δεν μπορεί να σκεφτεί κριτικά, μπορεί να ακολουθήσει τη λογική εάν/τότε. Μπορείς να δημιουργήσεις αυτοματοποιημένες ροές εργασιών που περιλαμβάνουν έως και 100 βήματα και να προσθέσεις προσαρμόσιμες ενδείξεις εάν/τότε που λειτουργούν αυτόματα και επιτρέπουν στο Zapier να εκτελεί πιο περίπλοκες εργασίες.
Οι ενέργειες στο Zapier ονομάζονται “Zaps”. Κάθε Zap μπορεί να περιλαμβάνει έως και 100 μεμονωμένες ενέργειες και μπορεί να προγραμματιστεί να εκτελείται σε συγκεκριμένες ώρες ή ανάλογα με συγκεκριμένες συνθήκες, που καθορίζεις εσύ.
Όσον αφορά τη μεταφορά δεδομένων, το Zapier κάνει μια κουραστική εργασία εντελώς αβίαστα. Όχι μόνο μπορείς να το αυτοματοποιήσεις πλήρως, αλλά ακόμη και να προσθέσεις ένα βήμα μορφοποίησης στο Zap σου.
Έτσι, όταν τα δεδομένα μεταφέρονται από τη μια εφαρμογή στην άλλη, αλλάζει τη μορφοποίηση ώστε να είναι συμβατή με τη νέα εφαρμογή πριν την εισάγει.
Το Zapier προσφέρει πέντε προγράμματα, ένα δωρεάν και τέσσερα επί πληρωμή, που παρέχουν διαφορετικές παραλλαγές των βασικών χαρακτηριστικών του. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι περιλαμβάνει καθένα από αυτά τα πακέτα:
Το δωρεάν πρόγραμμα του Zapier σου επιτρέπει να αυτοματοποιείς 100 tasks ανά μήνα. Μπορείς να δημιουργήσεις πέντε ‘Zaps’ ενός βήματος (με ένα έναυσμα και μία ενέργεια) και με καθορισμένο χρόνο ελέγχου ενημέρωσης για κάθε 15 λεπτά.
Για 19,99$/ μήνα (ετήσια χρέωση) ή 29,99$/ μήνα (μηνιαία χρέωση), μπορείς να αυτοματοποιήσεις 750 tasks ανά μήνα, να δημιουργήσεις 20 Zaps πολλαπλών βημάτων και να αποκτήσεις πρόσβαση σε 3 premium εφαρμογές.
Έχεις επίσης πρόσβαση σε φίλτρα και μορφοποιητές, καθώς και συνδέσεις μέσω του Webhooks, ενός εργαλείου που σου επιτρέπει να δημιουργήσεις τις δικές σου προσαρμοσμένες ενσωματώσεις. Όπως και στο δωρεάν πλάνο, μπορείς να ορίσεις τον χρόνο ελέγχου ενημέρωσης στα 15 λεπτά.
Με 49,99$/ μήνα (ετησίως) ή 73,50$ (μηνιαίως), μπορείς να αυτοματοποιήσεις έως και 2.000 tasks ανά μήνα, να δημιουργήσεις απεριόριστα Zaps πολλαπλών βημάτων, να ορίσεις χρόνους ενημέρωσης κάθε 2 λεπτά και να αποκτήσεις πρόσβαση σε απεριόριστες εφαρμογές premium.
Λαμβάνεις, επίσης, τις δυνατότητες αυτόματης επανάληψης και προσαρμοσμένων λογικών διαδρομών, η οποία σου επιτρέπει να δημιουργείς πιο προηγμένες ροές εργασίων, που ανταποκρίνονται στις συνθήκες που ορίζεις και να εκτελείς διάφορες ενέργειες χρησιμοποιώντας τη λογική της διακλάδωσης.
Με 299$/ μήνα (ετήσια χρέωση) ή 448,50$/ μήνα (μηνιαία καταβολή), μπορείς να αυτοματοποιήσεις έως και 50.000 tasks ανά μήνα, να δημιουργήσεις απεριόριστα Zaps πολλαπλών βημάτων, να ορίσεις χρόνο ελέγχου ενημέρωσης ενός λεπτού και να αποκτήσεις πρόσβαση σε απεριόριστες εφαρμογές premium.
Μπορείς, επίσης, να έχεις απεριόριστους χρήστες, καθώς (όπως υποδηλώνει το όνομα) αυτό το πρόγραμμα συνιστά την καλύτερη επιλογή για επιχειρήσεις με πολλά μέλη ομάδας. Μπορείς να δημιουργήσεις έναν κοινόχρηστο χώρο εργασίας και κοινόχρηστες συνδέσεις εφαρμογών, να ορίσεις δικαιώματα φακέλων, για να ρυθμίσεις ποιος μπορεί να επεξεργάζεται κοινόχρηστα Zaps και να έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένους φακέλους.
Στην υψηλότερη βαθμίδα κόστους των 599,99$/ μήνα που χρεώνονται ετησίως ή 895,50$ που χρεώνονται από μήνα σε μήνα, το πλάνο αυτό είναι κατάλληλο για μεγαλύτερες επιχειρήσεις που αναζητούν επιλογές αυτοματισμού για απαιτητικές εργασίες.
Μπορείς να αυτοματοποιήσεις έως και 100.000 tasks ανά μήνα, να δημιουργήσεις απεριόριστα Zaps πολλαπλών βημάτων, να ορίσεις χρόνο ελέγχου ενημέρωσης 1 λεπτού και να αποκτήσεις πρόσβαση σε όλες τις άλλες λειτουργίες.
Επιπλέον, λαμβάνεις προηγμένα δικαιώματα διαχειριστή, προσαρμοσμένη διατήρηση δεδομένων, ενοποίηση λογαριασμού, παροχή χρηστών κ.α.
-Σημείωση: Όλα τα προγράμματα επί πληρωμή διαθέτουν, επίσης, την επιλογή να προσθέσεις επιπλέον εργασίες ανά μήνα, προφανώς με μια μικρή αύξηση στην τιμή, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις αναβάθμιση σε υψηλότερο πακέτο.
Για παράδειγμα, το πρόγραμμα Starter επιτρέπει 750 tasks ανά μήνα για 19,99$, αλλά μπορείς εάν θέλεις με 20$ επιπλέον το μήνα για να αυτοματοποιήσεις έως και 1.500 tasks.
Αυτό είναι ένα ωραίο χαρακτηριστικό που παρέχει κάποια ευελιξία, ωστόσο συνολικά, τα πλάνα του Zapier είναι σίγουρα λίγο ακριβότερα σε σύγκριση με τον κύριο ανταγωνιστή του, το Pabbly Connect.
Το Zapier ενσωματώνεται σε περισσότερες από 4.000 εφαρμογές και εργαλεία λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τα μεγαλύτερα εργαλεία παραγωγικότητας, όπως Google Sheets, Gmail, Google Calendar, Mailchimp, Slack, Twitter, Trello και κυριολεκτικά χιλιάδες άλλα. Αυτό σημαίνει ότι οι συνήθεις ενέργειές σου σε αυτές τις εφαρμογές μπορούν να αυτοματοποιηθούν και να αντιγραφούν, βασικά, σε οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή, εξοικονομώντας χρόνο και ταλαιπωρία, αφού δεν χρειάζεται να εκτελέσεις αυτές τις λειτουργίες μόνος σου.
Πλεονεκτήματα:
Μειονεκτήματα:
Η κύρια διαφορά μεταξύ Zapier και Pabbly εντοπίζεται στο κόστος και τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Σε γενικές γραμμές, το Pabbly θεωρείται συχνά ως η καλύτερη εναλλακτική του Zapier. Επί της ουσίας, είναι μια εξαιρετική οικονομική λύση για μικρές επιχειρήσεις που αναζητούν πιο οικονομικά αποδοτικούς τρόπους για να αυτοματοποιήσουν τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες.