Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Μια επαγγελματική ιστοσελίδα που λειτουργεί ομαλά και αποδοτικά αποτελεί προϋπόθεση για την απόκτηση νέων πελατών, καθώς και την ενίσχυση της αξιοπιστίας του brand σου. Ποια είναι λοιπόν τα λάθη στο Web Design της ιστοσελίδας σου που πρέπει να αποφύγεις; Πως θα είσαι σίγουρος ότι όλα λειτουργούν σωστά;
Στην ιδανική περίπτωση, οι ιστοσελίδες πρέπει να παρέχουν:
Πριν δημιουργήσεις μια ένα ιστοσελίδα ή προχωρήσεις στο Redesign του website σου θα πρέπει να απαντήσεις κάποιες βασικές ερωτήσεις:
Αφού απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις το μόνο που μένει είναι να… αποφύγεις τα παρακάτω συνηθισμένα λάθη στο Web Design της ιστοσελίδας σου!
Web Design λάθη # 1
Η έλλειψη Call to Action (παρότρυνση για δράση) είναι πιθανώς ένα από τα μεγαλύτερα λάθη σε μια ιστοσελίδα.
Η καλύτερη εμπειρία χρήστη εξασφαλίζεται όταν η ιστοσελίδα “λέει” ακριβώς στον πελάτη τι να κάνει, που να βρει αυτό που ψάχνει και με ποιον τρόπο θα τον βοηθήσει να λύσει το πρόβλημα του.
Ένα Call to Action (CTA) θα ωθήσει τους επισκέπτες να κάνουν το επόμενο βήμα!
Το CTA είναι μια προτροπή συνδεδεμένη συνήθως σε έναν σύνδεσμο (link) ή κουμπί (button).
Δεν είναι απαραίτητο να γίνεις δημιουργικός με τη διατύπωση Call to Action.
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις περιεχόμενο που περιγράφει την αξία των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου, μαζί με μια φράση που προκαλεί δράση.
Κάποιες αποτελεσματικές CTA μια ιστοσελίδας μπορεί να είναι:
Κράτα την παρότρυνση για δράση απλή και σύντομη. Πείτε στους χρήστες τι να κάνουν!
Web Design λάθη # 2
Ένα από τα πιο συχνά λάθη εκφράζεται από τη αξιοποίηση των αναλυτικών δεδομένων πίσω από τη χρήση μιας ιστοσελίδας.
Η πλειοψηφία των ιστοσελίδων μικρών επιχειρήσεων δεν χρησιμοποιούν εργαλεία ανάλυσης για την παρακολούθηση της αποδοτικότητας!
Θα πρέπει να σκεφτείς την ιστοσελίδα σου ως μια επένδυση. Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνεις για την προστασία αυτής της επένδυσης είναι η ανάλυση της προόδου/επιτυχίας.
Ένα τεράστιο όφελος του Digital Marketing είναι η δυνατότητα εύκολης παρακολούθησης προσαρμογής και βελτιστοποίησης των επιμέρους ενεργειών.
Το πιο δημοφιλές εργαλείο ανάλυσης είναι το Google Analytics. Αυτό το εργαλείο θα σου δώσει πολλές πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις συμπεριφορές των χρηστών.
Επίσης, επιτρέπει την οριοθέτηση στόχων για την παρακολούθηση των conversions (μετατροπών) μέσω της ιστοσελίδας σου.
Web Design λάθη # 3
Αυτό μπορεί να είναι ένα από τα πιο υποτιμημένα λάθη “κακού σχεδιασμού” ιστοσελίδων.
Η προβολή μηνυμάτων και η αναγνωρισιμότητα του brand είναι ένας παράγοντας επιτυχίας για όλες τις επιχειρήσεις.
Tο κλειδί για το σωστό Branding είναι η… αφήγηση.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αναπτύξεις μια επικοινωνία που είναι συναρπαστική για το κοινό σου και συνδέεσαι μαζί του σε βαθύτερο επίπεδο.
Εάν ακούγεσαι σαν κάθε άλλη επιχείρηση με γενικά, τυποποιημένα μηνύματα, δε θα καταφέρεις να προσελκύσεις τους καταναλωτές.
Για να ξεχωρίσεις, τα μηνύματα σου θα πρέπει να προέρχονται από τις αξίες και το “χαρακτήρα” του brand σου.
Αυτό θα σε διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό.
Με άλλα λόγια το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες και τα κίνητρα του κοινού σου κι όχι τη δική σου… ατζέντα.
Επομένως, τα μηνύματα του brand πρέπει να εστιάσουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεών των χρηστών και την αξία που παρέχουν τα προϊόντα/υπηρεσίες για να ικανοποιήσεις τις ανάγκες τους.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Web Design λάθη # 4
Το ποιοτικό περιεχόμενο παρέχει εξαιρετική αξία και συμβάλει στην ενίσχυση της οργανικής επισκεψιμότητας μέσω των μηχανών αναζήτησης.
Οι παλιές τεχνικές SEO εστίαζαν σε ένα συνδυασμό “επανάληψης” λέξεων-κλειδιών, ανεπαρκούς περιεχομένου και πολλών παραπομπών σε τυχαίους συνδέσμους (links) ανεξάρτητα από την αξιοπιστία τους.
Στις μέρες μας οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης έχουν εξελιχθεί. Όποιος κάνει πλέον αυτά τα λάθη μπορεί να υποστεί κυρώσεις και να χάσει την αξιοπιστία της ιστοσελίδας του.
Τα βασικά στοιχεία για να βελτιστοποιήσεις τη λειτουργία το SEO στην ιστοσελίδα σου είναι:
Τα long-tail keywords εκφράζουν μια πιο φυσική προσέγγιση της γλώσσας. Συνεπώς, συνδέονται πιο αποτελεσματικά με τις αναζητήσεις των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.
Για παράδειγμα:
Αντί για “Digital Marketing υπηρεσίες”, δοκίμασε να εστιάσεις στο keyword: “πόσο κοστίζουν οι υπηρεσίες Digital Marketing“.
Ο συγκεκριμένος καταναλωτής μπορεί να εξετάζει ήδη τις τιμές – σημαντικές πληροφορίες που μπορείς να παρέχεις για να ξεκινήσεις την αλληλεπίδραση με το brand σου.
Ρίξε μια ματιά σε παρόμοιες αναζητήσεις που εκτελούν οι χρήστες σε σχέση με τον όρο “Digital Marketing υπηρεσίες” όταν αναζητούν πληροφορίες.
Μπορείτε να τις βρεις στο κάτω μέρος της σελίδας αφού πραγματοποιήσεις μια αναζήτηση στο Google.
Μια παρωχημένη ιστοσελίδα δεν θα δημιουργήσει τις ισχυρότερες σχέσεις με δυνητικούς ή υπάρχοντες πελάτες.
Θα πρέπει να προσφέρεις μοναδικό, ενημερωτικό και… φρέσκο περιεχόμενο. Η τακτική δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου είναι η πλέον πολύτιμη πρακτική SEO.
Με άλλα λόγια, σκέψου να ενεργοποιήσει το blog της ιστοσελίδας σου.
Ένα blog θα σου επιτρέψει να μοιραστείς άρθρα σχετικά με τις τάσεις του κλάδου και την εμπειρία/λύσεις που προσφέρεις.
Αν προσφέρεις αξία στο κοινό σου θα κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους και θα ενισχύσεις την αλληλεπίδραση με το brand σου.
Επέλεξε θέματα που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες και προσέλκυσε τους αναγνώστες, με ένα καλογραμμένο κείμενο τουλάχιστον 1.000 λέξεων.
Ένας καλός τρόπος για να καλλιεργήσεις τις σχέσεις με τους πελάτες είναι μέσω των Social Media όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Pinterest.
Αυτές οι πλατφόρμες προσφέρουν την ευκαιρία ενίσχυσης της “ταυτότητας” του brand σου αλλά και την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών σου.
Επομένων, όταν συνδυάσεις τις αναρτήσεις blog με την χρήση των κοινωνικών δικτύων θα επιτύχεις σίγουρα υψηλότερες βαθμολογίες στη Google!
Web Design λάθη # 5
Οι πελάτες θα πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνήσουν μαζί σου εύκολα.
Τις περισσότερες φορές, οι κάτοχοι ιστοσελίδων δεν εμφανίζουν τον αριθμό τηλεφώνου τους στην κεφαλίδα και το υποσέλιδο ή σε μια αποκλειστική σελίδα επικοινωνίας.
Αυτό είναι ένα από τα συχνότερα λάθη στο σχεδιασμό ιστοσελίδων που πρέπει να αποφύγεις.
Αντί για αυτό βάλε μια σαφή παρότρυνση για δράση στην κεφαλίδα με τον αριθμό τηλεφώνου (παράδειγμα: “Καλέστε για δωρεάν εκτίμηση σήμερα! 210…”).
Οι πελάτες δεν θα πρέπει να… κουράζονται για να μάθουν πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας από το διαδίκτυο!
Ελαχιστοποίησε τα κλικ, για να μεγιστοποιήσεις τις πωλήσεις σου!
Μια καλή πρακτική είναι να προσθέσεις μια σελίδα επικοινωνίας στο κύριο μενού πλοήγησης.
Επίσης θα πρέπει να δίνεις τη δυνατότητα επικοινωνίας στους χρήστες με όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους.
Δηλαδή: τηλέφωνο, email, υποβολή φόρμας επικοινωνία ακόμη και μέσω της σελίδας σας στο Facebook ή στο Twitter.
Και πάλι, δεν χρειάζεται να γίνεις… δημιουργικός με τη διατύπωση του “συνδέσμου επικοινωνίας” στο κύριο μενού.
Το κοινό σου αναζητά συγκεκριμένα μια σελίδα “Επικοινωνίας” για να έρθει σε επαφή με την επιχείρηση σου!