Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Η ιστοσελίδα σου μπορεί να γίνει το πιο ισχυρό εργαλείο Marketing που έχεις στη διάθεσή σου. Είναι ένας… πωλητής που μπορείς να αξιοποιείς 24/7. Συνεπώς η εμπειρία του χρήστη (UX) στην ιστοσελίδα σου είναι πολύ σημαντική τόσο για την αποδοτικότητα του website αλλά και της επιχείρησης σου!
Μια ιστοσελίδα μπορεί να αφήσει… μόνιμες εντυπώσεις σε έναν πελάτη. Αν αυτές είναι καλές ή όχι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Η εμπειρία χρήστη – user experience (UX) εκφράζει την ουσία του σχεδιασμού ψηφιακών προϊόντων, είτε το προϊόν είναι ιστοσελίδα, εφαρμογή για κινητά ή κάτι άλλο.
Ο σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη (UX Design) είναι η διαδικασία ενίσχυσης της ικανοποίησης των χρηστών (για εφαρμογές και ιστοσελίδες) βελτιώνοντας τη χρηστικότητα, την προσβασιμότητα και την αποτελεσματικότητα της αλληλεπίδρασης του χρήστη.
Το θέμα είναι ότι το UX Design βοηθά στη δημιουργία μιας “φιλικής” στο χρήστη ιστοσελίδας/εφαρμογής που δεν προκαλεί σύγχυση και προβληματισμούς στους επισκέπτες.
Ο σχεδιασμός UX επικεντρώνεται στην εμπειρία των καταναλωτών από τη χρήση του προϊόντος σου. Το «προϊόν» υπερβαίνει το φυσικό αγαθό ή την υπηρεσία που πουλάς.
Δηλαδή περιλαμβάνει το περιεχόμενο που παράγεις για να προσελκύσεις τους καταναλωτές σου και να συνδεθείς μαζί τους πριν ακόμη αγγίξουν τα προϊόντα σου.
Αν ο σχεδιασμός UX της ιστοσελίδας σου κάνει… κλικ με το κοινό που στοχεύεις, η ιστοσελίδα σου θα ευδοκιμήσει και θα αποδώσει.
Ωστόσο, οι ψηφιακές τάσεις που εξελίσσονται γρήγορα μπορούν να κάνουν την ιστοσελίδα σου να μοιάζει παλιά ή ξεπερασμένη.
Για να σε βοηθήσουμε να ξεπεράσεις αυτήν την πρόκληση, έχουμε φτιάξει μια λίστα με 5 απλούς τρόπους τους οποίους μπορείς να αξιοποιήσεις για να βελτιώσεις την εμπειρία χρήστη στην ιστοσελίδα σου!
Στο πλαίσιο του UX, καμία ερώτηση δεν έχει σημασία περισσότερο από, “Ποιον αφορά η ιστοσελίδα που σχεδιάζω;”
Εκεί ξεκινάς το σχεδιασμό! Πρέπει να γνωρίζεις ποιος θα χρησιμοποιήσει την ιστοσελίδα σου απαντώντας σε ερωτήσεις (για τον χρήστη):
Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδέψεις μεγάλα ποσά για έρευνα αγοράς και ανάλυση.
Αρχικά, μάθε ποιο είναι το κοινό που στοχεύεις.
Εάν δημιουργήσεις μια εφαρμογή για κινητά ή μια ιστοσελίδα μπορείς να βρεις το ιδανικό προφίλ του κοινού που στοχεύεις θέτοντας ερωτήσεις όπως:
Η διαδικασία σχεδίασης UX πρέπει να βασίζεται σε όλες αυτές τις πληροφορίες. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το κοινό σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις δημοσκοπήσεις, έρευνες, στατιστικά στοιχεία, ακόμη και το… Google.
Θυμήσου ότι είναι πολύ πιο εύκολο να δημιουργήσεις εμπειρίες που θέλουν οι άνθρωποι παρά να κάνεις τους ανθρώπους να επιδιώξουν εμπειρίες που έχεις δημιουργήσει!
Στο σχεδιασμό ιστοσελίδας, η απλότητα ουσιαστικά σημαίνει απαλλαγή από περιττά στοιχεία.
Λάβε υπόψη σου ότι θέλεις να γίνει μια συγκεκριμένη ενέργεια από έναν χρήστη που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου.
Για να βρει αυτό που έχει αναζητήσει ο χρήστης, θα σαρώσει το περιεχόμενο.
Εάν πρέπει να πλοηγηθούν σε ένα… λαβύρινθο για να βρουν αυτό που θέλουν, θα απογοητευτούν και θα αποχωρήσουν από την ιστοσελίδα.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Η απλότητα συνεπάγεται καθαρή διάταξη, συνδυασμό δύο ή τριών χρωμάτων και άφθονο κενό χώρο, κατά μέσο όρο δύο γραμματοσειρές και η τρίτη για το λογότυπό σου.
Τα γραφικά σου πρέπει να έχουν σκοπό. να είναι τόσο ελκυστικά όσο και χρηστικά.
Πιο σημαντικά κάθε σελίδα πρέπει να έχει έναν συγκεκριμένο στόχο. Η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς, για παράδειγμα, περιέχει μόνο ό, τι χρειάζεται για τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.
Στη λίστα επαφών θα πρέπει να περιλαμβάνονται μόνο τα στοιχεία επικοινωνίας ή / και μια φόρμα επικοινωνίας και όχι συμβουλές για τα προϊόντα που προσφέρεις.
Η πρόθεση κάθε σελίδας και κάθε αντικειμένου σε αυτήν θα πρέπει να είναι άμεσα κατανοητή, χωρίς διευκρίνιση, από τον χρήστη.
Αυτός είναι ένας από τους πιο γρήγορους και ευκολότερους τρόπους για να βελτιώσεις την ιστοσελίδα σου.
Το χρώμα του φόντου του σχεδιασμού δεν πρέπει πάντα να είναι λευκό. Πρέπει να εκφράζει τον χώρο μεταξύ των στοιχείων της ιστοσελίδας.
Ο κενός “λευκός” χώρος προσθέτει απλότητα και κομψότητα στις ιστοσελίδες!
Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα κενά διαστήματα για να ενισχύσεις το UX της ιστοσελίδας σου.
Ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους για τους σχεδιαστές UX είναι μια οπτικά διακριτή διάταξη σελίδας. Είναι ένας τρόπος διατήρησης μιας ευέλικτης διαδρομής και ελκυστικής εμπειρίας του χρήστη.
Με απλά λόγια θα πρέπει να διευκολύνεις τους χρήστες σας να βρουν ό, τι ψάχνουν στις σελίδες σου με ελάχιστη προσπάθεια.
Ακολουθούν μερικές συμβουλές που μπορεί να είναι χρήσιμες κατά τη διαδικασία σχεδιασμού:
Όταν πρόκειται για χρώματα, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι:
Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις ακούνε τι λένε οι πελάτες τους.
Εάν δεν θέλεις να χάσεις την ευκαιρία να βελτιώσετε τα προϊόντα σου, θα πρέπει να το κάνεις κι εσύ!
Στον ιστοσελίδα σου, μπορείτε να προσθέσεις τη δυνατότητα έρευνας που ζητά από τους πελάτες να αξιολογήσουν την εμπειρία τους.
Κάντε ερωτήσεις όπως:
Αυτές οι ερωτήσεις επιτρέπουν στους χρήστες να σου πουν ρητά τι θέλουν να δουν στην ιστοσελίδα σου.
Ακούγοντας πληροφορίες από πελάτες και πραγματοποιώντας τις κατάλληλες αλλαγές, μπορείς να βελτιώσεις σημαντικά το UX της ιστοσελίδας σου.