0 0.00

Cart

No products in the cart.

10 Λόγοι που οι καταναλωτές εγκαταλείπουν το Εshop σου

ηλεκτρονικό κατάστημα

Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών (cart) είναι ένα σημαντικό πρόβλημα για τις Online επιχειρήσεις. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να χάσει πάνω από το 75% των πωλήσεων του λόγω υψηλού ποσοστού εγκατάλειψης προϊόντων στο καλάθι.

Ακολουθούν οι 10 βασικοί λόγοι που οι επισκέπτες του Eshop σου το εγκαταλείπουν χωρίς να έχουν προχωρήσει σε κάποια αγορά και κάποιες συμβουλές για να τους αποφύγεις!

Μεταφορικά έξοδα

Το κόστος των μεταφορικών που δεν αναφέρονται και δεν υπολογίζονται εξαρχής στην τελική τιμή του προϊόντος είναι ο Νο1 λόγος που οι επισκέπτες φεύγουν χωρίς να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα σου.

Ωστόσο, θα πρέπει επίσης να προσέχεις και άλλα “κρυμμένα” κόστη, όπως φόρους ή χρεώσεις εγγραφής που έχουν παρόμοιο αποτέλεσμα.

ηλεκτρονικό κατάστημα

Αυτές οι χρεώσεις προκαλούν άμεση ενόχληση στους πελάτες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να ωθήσει τους καταναλωτές να αποκτήσουν γενικότερη αρνητική εικόνα για το brand σου.

Η πιο προφανής λύση για το υψηλό κόστος μεταφορικών είναι η κατάργησή τους.

Ωστόσο, ανάλογα με την κατηγορία των προϊόντων σου, αυτό μπορεί να μην είναι εφικτό. Μια εξαιρετική τακτική είναι να “ενσωματώσεις” το επιπλέον κόστος αποστολής στο συνολικό κόστος του προϊόντος.

Επιπλέον ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα σου είναι να παρέχεις κίνητρο, παρέχοντας δωρεάν μεταφορικά σε αγορές πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό.

Όπως κι αν έχει εάν δεν μπορείς να μειώσεις το κόστος, επισήμανε το εξαρχής!

Το καλύτερο σημείο για να το κάνεις αυτό είναι η σελίδα του προϊόντος.

Η διαφάνεια εκτιμάται ιδιαίτερα από τους online αγοραστές και είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του eshop σου.

Δημιουργία Λογαριασμού Χρήστη

Οι πελάτες στο διαδίκτυο αναζητούν την ευκολία! Γι’ αυτό επιθυμούν να αλληλεπιδρούν γρήγορα και να έχουν άμεσα αποτελέσματα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Διάβασε Επίσης:
UI vs UX: Διαφορές και ρόλοι στο σχεδιασμό ψηφιακών προϊόντων

Έτσι το να περνάνε περισσότερο χρόνο στο Eshop σου από το αναμενόμενο μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα.

online shopping

Για να αναφέρουμε το προφανές, δεν θα πρέπει να “αναγκάζεις” του επισκέπτες να δημιουργήσουν λογαριασμό για μπορέσουν να ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Αντί για αυτό χρησιμοποίησε κάποιο λογισμικό ή εφαρμογής για να προσφέρεις την ολοκλήρωση της αγοράς άμεσα!

Έρευνα αγοράς

Προφανώς και το μηδενικό ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού είναι αδύνατο.

Σήμερα, οι online χρήστες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για περισσότερα πράγματα από τις αγορές. Έχουν μάθει να διερευνούν και να συγκρίνουν προϊόντα, brands και προσφορές.

Συχνά, οι πελάτες θα προσθέσουν αντικείμενα σε ένα καλάθι χωρίς να έχουν πρόθεση άμεσης αγοράς.

Δεν είναι ασυνήθιστο οι πελάτες να αποχωρήσουν από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με την πλήρη πρόθεση να επιστρέψουν αργότερα.

eshop

Στην πραγματικότητα, πολλοί θα επιστρέψουν αρκετές φορές στο Eshop σου πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά.


Η αλήθεια είναι ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών στο ηλεκτρονικό κατάστημα σου, δεν θα ολοκληρώσει την αγορά τους αμέσως.

Οι τάσεις στην online λιανική πώληση δείχνουν μια σαφή στροφή προς τον «ψαγμένο αγοραστή».

Οι πελάτες πρώτα διερευνούν και μετά ολοκληρώνουν την αγορά τους συχνά σε διαφορετική συσκευή ή Eshop.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να περιορίσεις την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών είναι να ενισχύσεις τη προβολή με Email προσανατολισμένα στην εξυπηρέτηση πελατών και να δημιουργήσεις καμπάνιες Email Marketing!

Ασφάλεια Πληρωμών

Η ασφάλεια πληρωμών είναι από τους βασικού λόγους εγκατάλειψης καλαθιού αγορών τα τελευταία χρόνια.

Είναι λογικό, όταν ένας πελάτης ανησυχεί για την ασφάλεια των συναλλαγών να μην προχωρήσει σε μια αγορά.

Οι κύριες αιτίες υποψίας περιλαμβάνουν ελαττώματα σχεδιασμού, ξεπερασμένες διατάξεις και εικόνες και κανένα πιστοποιητικό ασφάλειας SSL.

ecommerce

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη στην ιστοσελίδα σου.

Η ευκολότερη μέθοδος είναι μέσω της ενεργής παρουσίας στα Social Media και των Reviews από καταξιωμένες ιστοσελίδες.

Έτσι μπορείς να διαβεβαιώσεις τους πελάτες σου ότι αποτελείς ένα αξιόπιστο κατάστημα.

Αυτές οι διαδικασίες πρέπει να αποτελούν μέρος της βελτιστοποίησης των σελίδων προϊόντων.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Διάβασε Επίσης:
Νέο Messenger Desktop App για ομαδικές κλήσεις βίντεο και συνομιλίες

Με άλλα λόγια χρησιμοποίησε τις μαρτυρίες πελατών και τις κριτικές προϊόντων!

Δώσε πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, όπως έναν αριθμό τηλεφώνου. Αξιοποίησε ακόμη και προσωπικά στοιχεία και βιογραφικά, δικά σου ή των συνεργατών σου.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες ενημερώνουν τον πελάτη σου ότι συνεργάζεται με ένα “πραγματικό” επιχειρηματία που νοιάζεται για την εμπειρία του και θα φροντίσει για την καλύτερη εξυπηρέτηση του.

Χρονοβόρο και Περίπλοκο Checkout

Οι χρονοβόρες/περίπλοκες διαδικασίες πληρωμής και ολοκλήρωσης αγοράς είναι ενοχλητικές για τους πελάτες. Συχνά, οι περιττές φόρμες ενισχύουν στην ανησυχία και μπορούν ακόμη και να προκαλέσουν σύγχυση.

Όλα αυτά συμβάλλουν σε μια κακή εμπειρία, χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα σου .

ηλεκτρονικό κατάστημα

Η λύση εκφράζεται από την ελαχιστοποίηση των στοιχείων σε μια φόρμα επικοινωνίας.

Με άλλα λόγια ζήτησε μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες.

Επιπλέον, απλοποίησε την πλοήγηση στην ιστοσελίδα σου. Η μείωση του “αριθμού κλικ” από την έναρξη έως την ολοκλήρωση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη μείωση του χρόνου αγοράς.

Απουσία Προσφορών

Μερικοί πελάτες κυνηγούν τις προσφορές! Εάν δεν μπορούν να βρουν κάποιο κουπόνι ή κωδικούς προσφοράς στο Eshop σου, θα πάνε και θα το αναζητήσουν αλλού.

Σύμφωνα με το Statista, το 8% των πελατών που δεν ήταν σε θέση να βρει έναν κωδικό κουπονιού αποφάσισε να εγκαταλείψει το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα και αναζητήσει το ίδιο προϊόν σε κάποιο άλλο!

Μια βέλτιστη πρακτική είναι να ενσωματώνεις αυτόματα κουπόνια εκπτώσεων στα προϊόντα σου όσο αυτό είναι δυνατόν.

Τα περισσότερα λογισμικά διαχείρισης Eshop έχουν τη δυνατότητα να περάσουν αυτόματα εκπτώσεις και προσφορές στο URL του προϊόντος.

Δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης παράδοσης

Εάν δεν το έχεις παρατηρήσει ακόμη, οι πελάτες ενδιαφέρονται πολύ για τα άμεσα μεταφορικά!

Παρόλο που το κόστος αποστολής είναι ένας κορυφαίος λόγος εγκατάλειψης του καλαθιού, η ταχύτητα παράδοσης αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για μεγάλες online αγορές.

Οι σημαντικές αγορές συχνά περιορίζονται από το χρόνο. Σκέψου γενέθλια, επετείους, αργίες ή καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

eshop

Εάν το κατάστημά σου δεν είναι σε θέση να παραδώσει τα προϊόντα εγκαίρως, οι πελάτες αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τα καλάθια τους.

Διάβασε Επίσης:
Thrivecart: γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, οι πελάτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα.

Εάν πρέπει να χρεώσεις περισσότερα για τη γρήγορη αποστολή, κάντο!

Οι πελάτες είναι πιο πρόθυμοι να ξοδέψουν για ταχεία αποστολή και θα επωφεληθείς πολύ από την παροχή αυτής της επιλογής.

Σφάλματα ιστοσελίδας

Τα σφάλματα ιστοσελίδας (bugs, errors) και οι χρόνοι φόρτωσης ιστοσελίδας αποτελούν σημαντικά εμπόδια για την ολοκλήρωση της αγοράς και συμβάλλουν στην αίσθηση ανασφάλειας στον ιστότοπο.

Η εστίαση στην εμπειρία των πελατών σου είναι υψίστης σημασίας.

Βεβαιώσου ότι ελέγχεις τακτικά την ιστοσελίδα σου, από την αρχική σελίδα έως την ολοκλήρωση αγοράς, διασφαλίζοντας ότι είναι ενημερωμένη και ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.

Πρέπει να εκτελέσεις αυτούς τους ελέγχους για τα διάφορα μεγέθη οθόνης, καθώς η χρήση των κινητών αυξάνεται ραγδαία!

Πολιτική Επιστροφών

Δυστυχώς, το μέσο ηλεκτρονικό κατάστημα θέτει συνήθως αυστηρούς όρους στις επιστροφές προϊόντων.

Αυτό μπορεί να αφορά πολιτικές που περιορίζουν πάρα πολύ το χρόνο επιστροφής ή χρεώνουν μεγάλα ποσά για την επιστροφή.

Αρχικά βεβαιώσου ότι έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθείς τον αριθμό των επιστροφών και των σχετικών δαπανών.

refund

Στη συνέχεια, μπορείς να προσφέρεις μια δωρεάν αποστολή σε διάστημα (μέχρι) 30 ημερών.

Δοκίμασε το για έναν ή δύο μήνες και ανέλυσε τα στοιχεία και τα δεδομένα που προκύπτουν.

Τέλος σύγκρινε τα δεδομένα με το πρόσθετο κόστος μιας τέτοιας πολιτικής και δες αν η δωρεάν επιστροφή 30 ημερών είναι μια κερδοφόρα στρατηγική ηλεκτρονικό κατάστημα σου.

Απουσία εξυπηρέτησης πελατών

Τέλος, η απουσία υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών είναι επιζήμια για τα ποσοστά πωλήσεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα σου

Οι πελάτες αναμένουν εξυπηρέτηση και ευκολία, ιδιαίτερα αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν καθαυτό (πχ. ελαττωματικό) ή την μεταφορά του.

Σε περίπτωση που δεν μπορείς να εξυπηρετήσεις άμεσα και στοχευμένα τους πελάτες σου αυτόματα, υποβαθμίζεις την αξιοπιστία του Eshop σου.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω