0 0.00

Cart

No products in the cart.

5 συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing

email marketing

Ακολούθησε τις παρακάτω 5 συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing!

Το Email Marketing παραμένει μέχρι και σήμερα ο πιο αποδοτικός τρόπος Digital Marketing αναλογικά με το κόστος!

Με ποιο τρόπο όμως θα βελτιστοποιήσεις την αποδοτικότητα των καμπανιών σου;

Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζεις ότι καθημερινά αποστέλλονται πάνω από 290 δισεκατομμύρια email! Οι στρατηγικές του Email Marketing έχουν αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια.

Οι τεχνικές που λειτουργούσαν πριν από πέντε χρόνια δεν είναι πλέον αποδοτικές. Παρόλα αυτά, το Email Marketing παραμένει η πιο χρήσιμη στρατηγική Marketing για τους Μarketers.

Γιατί;

Επειδή φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα και προσφέρει την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

Σύμφωνα με το Super Office για κάθε 1$ που δαπανάται για Email Marketing το 2020, “επιστρέφονται” (από τις πωλήσεις) 51$!

Πάμε λοιπόν να δούμε τις 5 στρατηγικές για να δημιουργείς καλύτερες καμπάνιες Email Marketing!

Εξατομίκευσε τα μηνύματά σου

Συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing #1

Όταν λέμε εξατομικευμένο Email Marketing, δεν εννοούμε ότι πρέπει να στέλνεις ένα μεμονωμένο email σε κάθε συνδρομητή.

Εξατομίκευση σημαίνει ότι χρησιμοποιείς τα δεδομένα των πελατών για να δημιουργήσεις ένα εξατομικευμένο μήνυμα.

Η Αmazon, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας εταιρείας που κάνει τη βέλτιστη εξατομίκευση.

Όλα τα email της Amazon είναι εξατομικευμένα.

Δηλαδή, δεν γράφουν  “Αγαπητέ πελάτη”, αλλά “Αγαπητέ Γιώργο”.

Δεν γράφουν, “Μπορεί να σου αρέσει … (ένα τυχαίο προϊόν)”, αλλά “Μπορεί να σου αρέσει (με βάση το ιστορικό τον αγορών σου)”.

Μια μελέτη της Experian δείχνει ότι τα εξατομικευμένα email οδηγούν σε 6 φορές υψηλότερα ποσοστά συναλλαγών!

Ενώ σύμφωνα με το Liveclicker  η εξατομίκευση των email  μπορεί να “επιστρέψει” έως και 20$ για κάθε 1$ που έχει δαπανηθεί!

Αυτό σημαίνει ότι εξατομικεύοντας τα emails σας, ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας!

5 συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing

Η απλούστερη μορφή εξατομίκευσης είναι να απευθύνεσαι στον αναγνώστη με το όνομα του. Εξίσου σημαντική είναι κι η εξατομίκευση του τίτλου.

Σύμφωνα με το Super Office το 47% όλων των email ανοίγουν μόνο λόγω του τίτλου!

Κάποιες επιπλέον συμβουλές εξατομίκευσης:

Ζήτησε εκ των προτέρων τις σωστές πληροφορίες: Η καλή εξατομίκευση ξεκινά πολύ πριν πατήσετε το κουμπί “αποστολή“. Όλα ξεκινούν με τη φόρμα εγγραφής.Εκεί θα πρέπει να ζητάς μόνο τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεσαι. Χωρίς δεδομένα όπως όνομα, εταιρεία και τοποθεσία, θα είναι αδύνατο να εξατομικεύσεις την επικοινωνία σου.

Χρησιμοποίησε μια πραγματική διεύθυνση email ως απάντηση: Θα πρέπει να αποφεύγεις τη χρήση των noreply διευθύνσεων (πχ. [email protected]). Η χρήση μιας πραγματικής διεύθυνσης απάντησης email αυξάνει την αυθεντικότητα και την αξιοπιστία και την οικειότητα με τους πελάτες σας.

Διάβασε Επίσης:
CTA: Τι σημαίνει και γιατί κατέχει σημαντική θέση στις στρατηγικές μάρκετινγκ

Χρησιμοποίησε την πραγματική σου υπογραφή emailQ Όπως και με τη διεύθυνση απάντησης πρέπει να χρησιμοποιείς τα πραγματικά στοιχεία επικοινωνίας σου εντός του email. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να συμπεριλάβεις τα στοιχεία επικοινωνίας σου στην υπογραφή email.

Τμηματοποίησε τους συνδρομητές

Συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing #2

Όταν τμηματοποιήσεις τη βάση δεδομένων σου, οι καμπάνιες email που δημιουργείς θα γίνουν πολύ πιο στοχευμένες και αποδοτικές για το κοινό σου.

Πόσο ενοχλητικό είναι να λαμβάνει κάποιος ένα email που τον προσκαλεί σε μια εκδήλωση που βρίσκεται πολύ μακριά ή σε άλλη πόλη; Είναι μια πολύ ενοχλητική συνήθεια!

Μια μελέτη από το HubSpot διαπίστωσε ότι όλες οι καμπάνιες Marketing αποδίδουν πολύ καλύτερα αφού έχει γίνει τμηματοποίηση στη λίστα των email.

Η αυξημένη απόδοση αφορά των αριθμό ανοιγμάτων του email καθώς και των αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσω αυτού.

email marketing

Μερικές συμβουλές τμηματοποίησης της λίστας των επαφών σου:

Τμηματοποίηση ανά κλάδο: Προσφέρεις υπηρεσίες και προϊόντα σε επιχειρήσεις ή απλούς καταναλωτές; Η γνώση του τομέα/κλάδου των συνδρομητών σου είναι ένας πολύ καλός τρόπος τμηματοποίησης των καμπανιών σου.

Για παράδειγμα, μια επιχείρηση που πουλά ανταλλακτικά αυτοκινήτων θα συμμετάσχει σε πολύ υψηλότερο ποσοστό στην καμπάνια σου εάν λάβει email για προϊόντα αυτοκινήτου, σε σύγκριση με μια επιχείρηση που πουλά έπιπλα.

Τμηματοποίηση ανά μέγεθος εταιρείας: Η τμηματοποίηση email καμπανιών κατά μέγεθος εταιρείας/ετήσια έσοδα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσεις τα ποσοστά απόκρισης.

Τμηματοποίηση ανά κύκλο πωλήσεων: Οι αγοραστές στα πρώιμα αγοραστικά στάδια δεν είναι τόσο έτοιμοι για μια “επιθετική” προώθηση πωλήσεων ή. Θα εκτιμήσουν περισσότερο ένα email που θα τους δίνεις βασικές πληροφορίες για τα προϊόντα που αναζητούν.

Από την άλλη μεριά, οι καταναλωτές που είναι έτοιμοι να αγοράσουν θα ανταποκριθούν καλύτερα σε προτάσεις για διαδικτυακά σεμινάρια αυτών των προϊόντων ή για δωρεάν δοκιμαστικές προσφορές.

Δημιούργησε emails”φιλικά” προς τις κινητές συσκευές

Συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing #3

Είναι πολύ σημαντικό να βελτιστοποιήσεις τα email που στέλνεις ώστε να εμφανίζονται σε σωστή μορφή στις συσκευές των κινητών.

Αν στείλεις ένα email σε έναν συνδρομητή που διαβάζει τα email του στο κινητό του και δυσκολεύεται να το διαβάσει ή δεν βλέπει τις εικόνες τι νομίζεις οτι θα κάνει;

Θα διαγράψει το email ή/και θα καταργήσει την εγγραφή του από την ιστοσελίδα σου.

Σύμφωνα με το emailmonday το 2020 το 61% των email που στάλθηκαν ανοίχθηκαν από συσκευή κινητού!

mobile email marketing

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Γίνεται κατανοητό ότι θα πρέπει να προσέξεις πολύ την εμφάνιση των email σου σε κινητές συσκευές. Ας δούμε τους βασικούς τρόπους που μπορείς να το διασφαλίσεις:

Διάβασε Επίσης:
5 λόγοι για να κάνεις Email Marketing

Κάνε τις κατάλληλες ρυθμίσεις: Πριν στείλεις τα email σου κάνε τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο λογισμικό που χρησιμοποιείς έτσι ώστε να διασφαλίσεις ότι η εμπειρία του χρήστη βελτιστοποιείται ανεξάρτητα από τη συσκευή ή την οθόνη που χρησιμοποιεί.

Οι περισσότεροι πάροχοι υπηρεσιών email προσφέρουν τα κατάλληλα εργαλεία στο πλαίσιο της λειτουργίας τους (πχ λειτουργία. Responsive email Design [RED]).

Διατήρησε τον τίτλο και την κεφαλίδα σύντομα: Ένας συνεκτικός τίτλος και κεφαλίδα είναι πολύ σημαντικοί για να γνωρίζει ο αναγνώστης εξαρχής και με σαφήνεια ποιο είναι το θέμα του email ακόμα και αν το διαβάζει σε πολύ μικρή οθόνη.

Μεγάλο και σαφές Call To Action: Η κινητή συσκευή διαφέρει σε μέγεθος. Ενώ ένα link μπορεί να λειτουργεί σε tablet ή μεγαλύτερη οθόνη, ενδέχεται να δυσκολέψεις τους αναγνώστες σου που έχουν μικρότερη οθόνη. Το  Call Τo Αction (πχ.  η παρότρυνση… ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ!) θα πρέπει να είναι μεγάλη σε μέγεθος και ευδιάκριτη.

Κάνε δοκιμές

Συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing #4

Ο καλύτερος τρόπος για δεις αν πράγματι είναι αποδοτικές οι καμπάνιες σου είναι οι δοκιμές εναλλακτικών στοιχείων των βασικών μοτίβων του email σου. Αυτα τα στοιχεία μπορούν να αφορούν τον τίτλο, το όνομα αποστολέα, τη δομή και το μέγεθος του email, τη χρήση ή όχι εικόνων/video κ.ο.κ.

 στρατηγική email marketing

Πιο συγκεκριμένα μπορείς να κάνεις δοκιμές στα:

Όνομα/Διεύθυνση αποστολέα:  Το όνομα που εμφανίζεται στο πεδίο “από” έχει τεράστια επίδραση στο εάν κάποιος αναγνώστης θα ανοίξει το email σου. Στην πραγματικότητα, το όνομα του αποστολέα είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι χρήστες ανοίγουν ένα email.

Κάνε δοκιμές στέλνοντας τα email σου από το όνομα σου ή το όνομα της επιχείρησης σου ή συνδυαστικά.

Κείμενο/εικόνες: Μπορείς να δοκιμάσεις να στείλεις μια ολόκληρη ακολουθία απο email που θα έχουν απλό κείμενο χωρίς συνοδεία εικόνας ή γραφιστικών στοιχείων. Αυτά τα email δίνουν την αίσθηση ότι έχουν περιεχόμενο που έχει γραφτεί μόνο για τον αναγνώστη!

Μέγεθος email: Μπορείς να διατηρήσεις τα μηνύματα σου σύντομα ή να δημιουργήσεις πολύ λεπτομερές περιεχόμενο.

Τα μεγαλύτερα email δίνουν περισσότερες πληροφορίες ή δημιουργούν μια ιστορία, ενώ τα πιο σύντομα οδηγούν τον αναγνώστη απευθείας σε μια σελίδα προορισμού (πχ για αγορά στο eshop κ.ο.κ).

Ο καλύτερος τρόπος για να δεις τι λειτουργεί καλύτερα για εσένα; Δοκίμασε το!

Αυτοματοποίησε τις καμπάνιες σου

Συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing #5

Τα “trigger email” είναι εκείνα που αποστέλλονται αυτόματα βάσει της συμπεριφοράς των χρηστών.

Οι πιο συνηθισμένες μορφές τους είναι τα email ενεργοποίησης, καλωσορίσματος, ευχαριστίας, επιβεβαίωσης παραγγελίας και απόδειξης αγοράς.

Ο λόγος για τον οποίο αποδίδουν τόσο καλά είναι εξαιτίας των συναισθημάτων που δημιουργούν στον πελάτη.

Ας δούμε το ακόλουθο σενάριο:

Διάβασε Επίσης:
Η αξία του Email Marketing – Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να κάνει email marketing.

Επισκέπτεσαι μια ιστοσελίδα  και προσθέτεις προϊόντα στο καλάθι αγορών αλλά μετά  αρχίζεις να έχεις αμφιβολίες και αποφασίζεις να αποχωρήσεις πριν ολοκληρώσεις την αγορά.

Σου ακούγεται οικείο;

Αυτό συμβαίνει καθημερινά σε όλα τα οnline καταστήματα.

Αλλά τι γίνεται αν, μία ώρα αργότερα, λάβεις ένα email που περιλαμβάνει το προϊόν το οποίο σκόπευες να αγοράσεις;

Και τι θα συνέβαινε αν αυτό το mail περιελάμβανε, όχι μόνο ένα γρήγορο link στο καλάθι αγορών σου, αλλά και έναν δωρεάν κωδικό για τα μεταφορικά ή έκπτωση 10%;

Τώρα είναι πολύ πιο πιθανό να ολοκληρώσεις την αγορά σου, έτσι δεν είναι;

Αυτή είναι η δύναμη των “trigger email“.

trigger email

Ας δούμε ποια είναι τα βασικά “trigger email” που μπορείς να δημιουργήσεις:

Τα βασικά “trigger email”

Ενεργοποίηση: Ένας νέος χρήστης δημιουργεί έναν λογαριασμό, αλλά δεν χρησιμοποιεί το προϊόν σας μέσα στις πρώτες 7 ημέρες.

Δημιούργησε μια καμπάνια “ενεργοποίησης” που στέλνει ένα αυτοματοποιημένο email με τα στοιχεία σύνδεσής του και τα βήματα για το πώς μπορεί να ξεκινήσει. Επιπλέον, μπορείς  και να συμπεριλάβεις και μια επίδειξη video για επιπλέον υποστήριξη.

Win-back: Ένας πελάτης πλησιάζει σύντομα στο τέλος της ετήσιας συνδρομής του. Ο πελάτης δεν έχει χρησιμοποιήσει το προϊόν σου εδώ και 3 μήνες και πρέπει να βρεις έναν τρόπο να τον κερδίσεις για να ανανεώσει τη συνδρομή του.

Δημιούργησε μια “win back” καμπάνια που στέλνει ένα αυτοματοποιημένο email σε όλους τους πελάτες που πλησιάζουν στο τέλος της συνδρομής τους.  Εκεί πρόσθεσε μια λίστα με νέες δυνατότητες/ προϊόντα.

Έκπληξη: Η αφοσίωση των πελατών είναι το κλειδί για την επιτυχία. Και μπορείς να ανταμείψεις τους πιστούς σου πελάτες δίνοντάς τους κάτι δωρεάν ανά διαστήματα.

Δημιούργησε μια καμπάνια “έκπληξης” που στέλνει ένα αυτοματοποιημένο email στους καλύτερους πελάτες σου και προσφέρει οτιδήποτε θεωρείς εσύ ότι θα τους ευχαριστήσει περισσότερο.

Αυτές ήταν οι 5 συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing!

Το Εmail Marketing συνεχίζει να αποφέρει αποτελέσματα!

Ένα από email  από την επιχείρηση σου δεν φτάνει!

Ήρθε η ώρα να ανανεώσεις τη στρατηγική Email Marketing της επιχείρησης σου!

Τώρα, θα πρέπει να στέλνεις στοχευμένα email που είναι εξατομικευμένα και βελτιστοποιημένα για πολλές συσκευές.

Χρειάζεται επίσης να κάνεις συνεχώς δοκιμές.

Οι τάσεις αλλάζουν γρήγορα και αυτό που λειτουργούσε πριν από 1 χρόνο μπορεί να μην είναι αποδοτικό σήμερα. Όταν καταλαβαίνεις τι λειτουργεί, βρες τρόπους αυτοματοποίησης του μέσω “trigger email“.

Εάν εφαρμόσεις τις 5 συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing οι πελάτες σου θα ανταποκρίνονται περισσότερο, η απόδοση της καμπάνιας σου θα αυξάνεται και πιο σημαντικά..  η επιχείρησή σου θα συνεχίσει να αναπτύσσεται!

#Web-Net Digital Agency – Κάνε κλικ στη Digital Πλευρά!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω