Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Στις μέρες μας σχεδόν κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της αναζητά περισσότερους τρόπους εξέλιξης και προώθησης των υπηρεσιών και παροχών της στον ψηφιακό κόσμο. Δεν είναι μυστικό ότι η σωστή διαδικτυακή παρουσία είναι ανάλογη της επιτυχίας μιας εταιρείας.
Το θετικό είναι ότι η ηλεκτρονική διαφήμιση γίνεται με πολλούς τρόπους (Google Ads, Social Media Marketing κ.λ.π), ανάλογα μάλιστα και με τις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας. Μια μέθοδος, ωστόσο, που πολλοί δεν λαμβάνουν υπόψη και παρόλα αυτά φαίνεται να έχει να δώσει πολλά στην επιτυχημένη ηλεκτρονική προώθηση είναι το Email Marketing.
Όλοι μας έχουμε email και αυτό ακριβώς είναι το δυνατό χαρτί του Email marketing. Το Email marketing είναι ένας άμεσος και απλός τρόπος διαφήμισης και παρουσίασης της εταιρείας και των παροχών της μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων (email) στο υπάρχον (subscribers) και μη πελατολόγιο μιας επιχείρησης.
Ας πάρουμε το παράδειγμα ενός μαγαζιού που πουλά προϊόντα. Μέσω των τεχνικών προώθησης και ενημέρωσης του email marketing, κάθε φορά που γίνεται η παραλαβή καινούργιων προϊόντων, οι πελάτες του μαγαζιού θα ενημερώνονται για τα προϊόντα που τους αφορούν και είναι πιο πιθανό να τα αγοράσουν. Το ίδιο φυσικά μπορεί να συμβαίνει για επερχόμενες εκδηλώσεις ή δράσεις που μπορεί να θέλει να προβάλει μια εταιρεία. Πρόκειται δηλαδή για εξατομικευμένες διαφημίσεις που στέλνονται μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των εκάστοτε πελατών σε συνδυασμό με τις επιθυμίες προβολής της εκάστοτε εταιρείας.
Μάλιστα είναι και τρόπος πολύ οικονομικός, αν όχι και δωρεάν!
Το Email marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους.
Ο πιο κλασικός και γνωστός τρόπος είναι για την ενημέρωση του υπάρχοντος πελατολογίου για τις νέες και παλαιές υπηρεσίες/ αγαθά που παρέχει η εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο διατηρείται ο κόσμος που στηρίζει μια επιχείρηση, καθώς έτσι κτίζονται σχέσεις επικοινωνίας και εμπιστοσύνης με τους σταθερούς καταναλωτές. Είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη στρατηγική προώθησης χρησιμοποιείται και για νέους πιθανούς πελάτες για την περαιτέρω ανάπτυξη του πελατολογίου.
Τέλος, ανάλογα και με το είδος της επιχείρησης δημιουργούνται και πιο εξατομικευμένα πλάνα δράσης.
Συνοπτικά:
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Μεταξύ πολλών άλλων, κάποιοι βασικοί δείκτες απόδοσης (Email Marketing Metrics) που καλείται μια επιχείρηση να λαμβάνει σοβαρά υπόψη είναι τα ακόλουθα. Σημειώνεται ότι οι βασικοί στόχοι δεν είναι πάντοτε ίδιοι και καθορίζονται από το είδος και τους στόχους της εκάστοτε εταιρείας.
(Πρέπει να σημειωθεί πως το ποσοστό CTR συνήθως δεν είναι ιδιαιτέρως υψηλό συγκριτικά με το ποσοστό Open rate).
Μερικές βασικές συμβουλές για μια επιτυχημένη στρατηγική email marketing είναι οι ακόλουθες:
Οι πρώτες εντυπώσεις δημιουργούν ισχυρές προσδοκίες στους ανθρώπους. Κατά τον ίδιο τρόπο, και τα πρώτα πράγματα που εμφανίζονται στο διαφημιστικό email πρέπει να τραβούν κατευθείαν το ενδιαφέρον του παραλήπτη-καταναλωτή και να τον προϊδεάζουν θετικά. Έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες το email μας να διαβαστεί και να μη βρεθεί στον φάκελο «Διαγραμμένα». Σε αυτές τις πρώτες πληροφορίες συγκαταλέγονται το θέμα του email, καθώς και οι πρώτες γραμμές και εικόνες που εμφανίζονται εντός του email.
Όπως έχει αποδειχθεί βάσει στατιστικών, υπάρχουν ιδανικές και μη στιγμές για την προώθηση μέσω διαδικτύου. Κάποιες ημέρες και ώρες ενδείκνυνται περισσότερο συγκριτικά με άλλες και φυσικά μεγάλο ρόλο παίζει και το είδος της επιχείρησης σε σχέση με την ώρα. Έτσι, δεν ισχύουν απαραίτητα οι ίδιοι κανόνες και τα ίδια κατάλληλα ωράρια σε μία καφετέρια και μία εταιρεία παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.
Στις ημέρες μας πάνω από το 50% των χρηστών χρησιμοποιούν κυρίως το smart phone τους για τις βασικές ψηφιακές του ανάγκες (Email, Social media, ηλεκτρονικές αγορές κ.λ.π.). Επομένως, πρέπει να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι τα κείμενα και οι εικόνες του μηνύματος-διαφήμιση θα εμφανίζονται σωστά και στον mobile χρήστη.
Τα στατιστικά δείχνουν ότι οι καμπάνιες στους μη ενεργούς παλιούς καταναλωτές είναι πιο αποτελεσματικές από αυτές στους που απευθύνονται σε νέο πελατολόγιο. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για κέρδος 28,5 δολάρια ανά 1 δολάριο δαπάνη, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Φυσικά αυτό δεν είναι παράλογο, καθώς οι παλιοί πελάτες γνωρίζουν τις παροχές και την αξιοπιστία της επιχείρησης ήδη από πρώτο χέρι και πιθανώς μια υπενθύμιση να αρκεί για να επιστρέψουν σε αυτήν.
Το Email marketing αποτελεί έναν σημαντικό και οικονομικό τρόπο διαφήμισης μια εταιρείας. Καθώς οι εταιρείες διαρκώς καλούνται να ισχυροποιούν την ψηφιακή τους παρουσία, παράλληλα με τις άλλες κλασικές μεθόδους digital marketing, το email marketing μοιάζει σημαντική συμπληρωματική μέθοδος ηλεκτρονικής διαφήμισης.
Προσφέρει αμεσότητα μεταξύ εταιρείας και καταναλωτών μέσω συστηματικής ενημέρωσης για τα νέα της εταιρείας. Έτσι οδηγεί στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με νέους και παλιούς πελάτες και τονώνει το brand της επιχείρησης.
Διαθέτει ακόμη ελέγχους αποδοτικότητας της ψηφιακής διαφημιστικής καμπάνιας και συνεπώς αποτελεί πολύτιμη πρακτική ενίσχυσης της εξέλιξης κάθε εταιρείας.