0 0.00

Cart

No products in the cart.

Τι είναι το Email Marketing

τι είναι το email marketing

Τι είναι το Email Marketing; Πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου να αναπτυχθεί; Πως θα ξεκινήσεις;

Πάμε να δούμε μαζί όλες τις απαντήσεις που χρειάζεσαι!

Το Email Marketing είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική στρατηγική του Digital Marketing που εστιάζεται στην αποστολή Email στο κοινό που στοχεύει η επιχείρηση σου.

Αυτό το κοινό αφορά τόσο τους πελάτες που έχεις ήδη, όσο και εκείνους που θέλεις να προσελκύσεις.

Το Email Marketing είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος για να συνδεθείς με το κοινό που στοχεύει η επιχείρηση σου.

emai marketing

Το Email Marketing βοηθάει στην οικοδόμηση μιας τακτικής επικοινωνιακής σχέσης με τους πελάτες, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη στο brand σου.

Σημαντικότερα, είναι μια από τις καλύτερες στρατηγικές marketing για να “μετατρέψεις” τους υποψήφιους πελάτες σε αγοραστές!

Γιατί να κάνεις Email Marketing

Αφού έμαθες τι είναι το Email Marketing πάμε να δούμε είναι τόσο σημαντικό να το εφαρμόσεις στην επιχείρηση σου!

  • Το Εmail είναι το # 1 κανάλι επικοινωνίας. Γνωρίζεις ότι τουλάχιστον το 99% των καταναλωτών ελέγχουν καθημερινά το Εmail τους;

Αυτός ο βαθμός αλληλεπίδρασης δεν ισχύει για κανένα άλλο κανάλι επικοινωνίας.

  • Η λίστες Email σου ανήκουν. Σε οποιαδήποτε πλατφόρμα Social Media, ο λογαριασμός σου, μαζί με τους ακόλουθους και τις αναρτήσεις σου, μπορεί να τεθεί σε αναστολή ή να διαγραφεί.

Αυτό μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή, για οποιονδήποτε λόγο και χωρίς καμία προειδοποίηση.

Ωστόσο, όλες οι λίστες Εmail σου είναι δικές σου. Κανείς δεν μπορεί να σε απομακρύνει από τους υποψήφιους πελάτες σου!

Διάβασε Επίσης:
Η αξία του Email Marketing – Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να κάνει email marketing.

email sales

  • Αύξηση των “μετατροπών”.  Μετατροπή είναι οποιαδήποτε δράση κάνει ένας χρήστης στην ιστοσελίδα σου (αγορά, εγγραφή κ.ο.κ).

Τα άτομα που αγοράζουν προϊόντα μέσω του Email Marketing ξοδεύουν 138% περισσότερα από αυτά που δεν λαμβάνουν προσφορές μέσω Email.

Eπίσης η μέση τιμή παραγγελίας μέσω Email είναι 3 φορές μεγαλύτερη από τις αντίστοιχες που γίνονται μέσα από τα Social Media.

Το Email  είναι απλώς ο καλύτερος τρόπος για να πραγματοποιήσεις πωλήσεις στο διαδίκτυο!

Πως να ξεκινήσεις το Email Marketing

Αφού έμαθες τι είναι το Email Marketing  και πόση σημασία έχει για την επιχείρηση σου πάμε να δούμε πως θα κάνεις τα πρώτα σου βήματα!

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Ξεκίνα με τη λίστα σου.  Θα πρέπει να αρχίσεις να δημιουργείς μια λίστα με Email που αφορά υποψήφιους και παλιούς πελάτες.

Αυτό μπορείς να το κάνεις αντλώντας στοιχεία από τα leads που έχεις, τις φόρμες επικοινωνίας και οποιαδήποτε αποθηκευμένα δεδομένα έχεις για τους πελάτες σου (πχ. από εκδηλώσεις, ερωτηματολόγια κ.ο.κ.).

Βρες έναν πάροχο υπηρεσιών Εmail. Υπάρχουν πολλοί δωρεάν και επί πληρωμή πάροχοι υπηρεσιών (πχ. Mailchimp, Constant Contact, Drip) ανάλογα με τον προϋπολογισμό, τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου.

email provider

Μετά από αυτά τα δύο βασικά βήματα, θα πρέπει να κάνεις δοκιμές για να βελτιστοποιήσεις τόσο το περιεχόμενο των μηνυμάτων σου και να αναπτύξεις τη λίστα των Email σου.

Επιπλέον θα πρέπει να αυτοματοποιήσεις τη λειτουργία του παρόχου υπηρεσιών σου για να αυξήσεις την αποδοτικότητα των καμπανιών Email που εφαρμόζεις.

Πως θα αναπτύξεις τη λίστα Εmail

Αυτό που κάνουν οι περισσότερες επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν μια λίστα είναι να εισάγουν μια φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα τους και να ελπίσουν ότι οι χρήστες θα εγγραφούν.

Διάβασε Επίσης:
5 συμβουλές για καλύτερο Εmail Marketing

Δυστυχώς, αυτή η στρατηγική συνήθως δεν λειτουργεί πολύ καλά.

Για να αναπτύξεις αποτελεσματικά τη λίστα Εmail σου, πρέπει να προσελκύσεις το κοινό με μια συναρπαστική προσφορά!

Ένας τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να παρέχεις κάτι δωρεάν, σε αντάλλαγμα για τη διεύθυνση Email του χρήστη.

Δεν είναι απαραίτητο να σου κοστίσει κάτι για να δημιουργήσεις τέτοιο υλικό.

Αυτό μπορεί να αφορά ένα PDF, αρχεία ήχου MP3 ή βίντεο που μπορείς να δημιουργήσεις μόνος σου με ελάχιστο ή μηδενικό κόστος.

Μπορείς να δημιουργήσεις οτιδήποτε, αρκεί να παρέχει αξία στους επισκέπτες σου και να είναι δωρεάν!

email list

Ορισμένα επιτυχημένα παραδείγματα υλικού που μπορείς να προσφέρεις.

  • Εbooks
  • Ένα PDF με συμβουλές ή οδηγίες χρήσεων
  • Μελέτες περιπτώσεων/βέλτιστες πρακτικές για ένα προϊόν/υπηρεσία
  • Ένα διαδικτυακό σεμινάριο (webinar)
  • Δωρεάν δοκιμές ή δείγματα
  • Δωρεάν προσφορές ή συμβουλευτικές υπηρεσίες
  • Κουίζ ή αυτοαξιολόγηση
  • Ένα κουπόνι έκπτωσης

Χαρακτηριστικά προσφορών

Το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρεις θα πρέπει να είναι δωρεάν.

Από εκεί και μετά ακολουθούν 5 κριτήρια που πρέπει να λάβεις υπόψη για να αυξήσεις την αποτελεσματικότητα των προσφορών σου

  • Εύκολη κατανάλωση/χρήση: Οι προσφορές είναι αποτελεσματικές μόνο όταν τις χρησιμοποιεί το κοινό. Αν προσφέρεις ένα αρχείο με οδηγίες χρήσης 200 σελίδων, δεν θα προσελκύσεις τον πελάτη.
  • Δυνατότητα δράσης: Οι προσφορές θα πρέπει να είναι εργαλεία που ενθαρρύνουν τη δράση. Αυτό μπορεί να αφορά ένα σύνολο δεξιοτήτων ή χρήσιμες πληροφορίες που μπορεί να εφαρμόσει άμεσα και εύκολα το κοινό σου.

email marketing

  • Παροχή αξίας Οι άνθρωποι συνεχίζουν να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες εάν λειτουργούν καλά. Οι προσφορές σου θα πρέπει να παρέχουν αξία εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
  • Συνάφεια: Θα πρέπει να προσφέρεις κάτι που να έχει συνάφεια με τις ανάγκες και να λύνει το πρόβλημα του πελάτη.
  • Άμεσα διαθέσιμο: Οι άνθρωποι επιθυμούν την άμεση ικανοποίηση των αναγκών τους. Πρόσφερε κάτι που να είναι άμεσα διαθέσιμο!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω