Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Τι είναι το Email Marketing; Πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου να αναπτυχθεί; Πως θα ξεκινήσεις;
Πάμε να δούμε μαζί όλες τις απαντήσεις που χρειάζεσαι!
Το Email Marketing είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική στρατηγική του Digital Marketing που εστιάζεται στην αποστολή Email στο κοινό που στοχεύει η επιχείρηση σου.
Αυτό το κοινό αφορά τόσο τους πελάτες που έχεις ήδη, όσο και εκείνους που θέλεις να προσελκύσεις.
Το Email Marketing είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος για να συνδεθείς με το κοινό που στοχεύει η επιχείρηση σου.
Το Email Marketing βοηθάει στην οικοδόμηση μιας τακτικής επικοινωνιακής σχέσης με τους πελάτες, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη στο brand σου.
Σημαντικότερα, είναι μια από τις καλύτερες στρατηγικές marketing για να “μετατρέψεις” τους υποψήφιους πελάτες σε αγοραστές!
Αφού έμαθες τι είναι το Email Marketing πάμε να δούμε είναι τόσο σημαντικό να το εφαρμόσεις στην επιχείρηση σου!
Αυτός ο βαθμός αλληλεπίδρασης δεν ισχύει για κανένα άλλο κανάλι επικοινωνίας.
Αυτό μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή, για οποιονδήποτε λόγο και χωρίς καμία προειδοποίηση.
Ωστόσο, όλες οι λίστες Εmail σου είναι δικές σου. Κανείς δεν μπορεί να σε απομακρύνει από τους υποψήφιους πελάτες σου!
Τα άτομα που αγοράζουν προϊόντα μέσω του Email Marketing ξοδεύουν 138% περισσότερα από αυτά που δεν λαμβάνουν προσφορές μέσω Email.
Eπίσης η μέση τιμή παραγγελίας μέσω Email είναι 3 φορές μεγαλύτερη από τις αντίστοιχες που γίνονται μέσα από τα Social Media.
Το Email είναι απλώς ο καλύτερος τρόπος για να πραγματοποιήσεις πωλήσεις στο διαδίκτυο!
Αφού έμαθες τι είναι το Email Marketing και πόση σημασία έχει για την επιχείρηση σου πάμε να δούμε πως θα κάνεις τα πρώτα σου βήματα!
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Ξεκίνα με τη λίστα σου. Θα πρέπει να αρχίσεις να δημιουργείς μια λίστα με Email που αφορά υποψήφιους και παλιούς πελάτες.
Αυτό μπορείς να το κάνεις αντλώντας στοιχεία από τα leads που έχεις, τις φόρμες επικοινωνίας και οποιαδήποτε αποθηκευμένα δεδομένα έχεις για τους πελάτες σου (πχ. από εκδηλώσεις, ερωτηματολόγια κ.ο.κ.).
Βρες έναν πάροχο υπηρεσιών Εmail. Υπάρχουν πολλοί δωρεάν και επί πληρωμή πάροχοι υπηρεσιών (πχ. Mailchimp, Constant Contact, Drip) ανάλογα με τον προϋπολογισμό, τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου.
Μετά από αυτά τα δύο βασικά βήματα, θα πρέπει να κάνεις δοκιμές για να βελτιστοποιήσεις τόσο το περιεχόμενο των μηνυμάτων σου και να αναπτύξεις τη λίστα των Email σου.
Επιπλέον θα πρέπει να αυτοματοποιήσεις τη λειτουργία του παρόχου υπηρεσιών σου για να αυξήσεις την αποδοτικότητα των καμπανιών Email που εφαρμόζεις.
Αυτό που κάνουν οι περισσότερες επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν μια λίστα είναι να εισάγουν μια φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα τους και να ελπίσουν ότι οι χρήστες θα εγγραφούν.
Δυστυχώς, αυτή η στρατηγική συνήθως δεν λειτουργεί πολύ καλά.
Για να αναπτύξεις αποτελεσματικά τη λίστα Εmail σου, πρέπει να προσελκύσεις το κοινό με μια συναρπαστική προσφορά!
Ένας τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να παρέχεις κάτι δωρεάν, σε αντάλλαγμα για τη διεύθυνση Email του χρήστη.
Δεν είναι απαραίτητο να σου κοστίσει κάτι για να δημιουργήσεις τέτοιο υλικό.
Αυτό μπορεί να αφορά ένα PDF, αρχεία ήχου MP3 ή βίντεο που μπορείς να δημιουργήσεις μόνος σου με ελάχιστο ή μηδενικό κόστος.
Μπορείς να δημιουργήσεις οτιδήποτε, αρκεί να παρέχει αξία στους επισκέπτες σου και να είναι δωρεάν!
Ορισμένα επιτυχημένα παραδείγματα υλικού που μπορείς να προσφέρεις.
Το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρεις θα πρέπει να είναι δωρεάν.
Από εκεί και μετά ακολουθούν 5 κριτήρια που πρέπει να λάβεις υπόψη για να αυξήσεις την αποτελεσματικότητα των προσφορών σου