0 0.00

Cart

No products in the cart.

5 λόγοι που χρειάζεσαι διαφήμιση

διαφήμιση

Εάν είσαι και εσύ ένας από αυτούς που έχουν επιχείρηση στο διαδίκτυο ή διαδικτυακή παρουσία, τότε κάτσε αναπαυτικά γιατί αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει, και μάλιστα πολύ! Σήμερα θα μάθεις γιατί χρειάζεσαι διαφήμιση στο διαδίκτυο!

Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που ακόμα και σήμερα διατηρούν μια συντηρητική παρουσία στο διαδίκτυο, μη αξιοποιώντας την προοπτική που έχουν στα χέρια τους. Η προοπτική αυτή ονομάζεται Digital Marketing.

Για να γίνουν ευκολότερα κατανοητά τα points μας, θα κάνουμε μια υπόθεση. Έστω, λοιπόν, ότι δεν υπάρχει το διαδίκτυο. Υπάρχει μόνο ο φυσικός κόσμος και τίποτα άλλο. Εάν εσύ, όντας επιχειρηματίας, αποφασίσεις να μην κάνεις ενέργειες marketing για την επιχείρηση σου, τότε θα σε παραγκωνίσει ο ανταγωνισμός. Εάν επιλέξεις να έχεις μια συντηρητική παρουσία, πάλι θα σε παραγκωνίσει ο ανταγωνισμός. Επομένως, για να επιβιώσεις πρέπει να κάνεις marketing. Η ίδια νοοτροπία υφίσταται και στο διαδίκτυο και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Το διαδίκτυο προσφέρει αδιανόητες δυνατότητες και οι επιχειρήσεις το ξέρουν. Για αυτόν το λόγο όλοι έχουν «βουτήξει» στα βαθιά νερά του ψηφιακού κόσμου, με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να έχει αυξηθεί κατακόρυφα.

Συνεπώς, στον ψηφιακό κόσμο θα πρέπει να βρίσκεσαι σε μια συνεχή «πάλη» για να δημιουργήσεις, να διατηρήσεις ή και να αυξήσεις το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα. Είναι σαν να κρατάς ένα ανάποδο μπουκάλι χωρίς καπάκι, όπου το νερό συμβολίζει τον ανταγωνισμό. Εάν το αφήσεις στην τύχη του, απέτυχες.

Το ερώτημα όμως είναι το εξής: Γιατί όμως πρέπει να κάνεις online διαφήμιση; Δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι για να ενισχύσεις την παρουσία σου στο διαδίκτυο; Μείνε μαζί μας και σε αυτό το άρθρο θα επιλυθούν όλες αυτές οι απορίες.

Γιατί οι επιχειρήσεις δεν θέλουν να κάνουν διαφήμιση

targeted advertising picture

Όλες οι αποφάσεις στην ζωή μας λαμβάνονται με ένα σημαντικό παράγοντα. Και αυτός είναι το ρίσκο. Στον επιχειρηματικό τομέα, δεν αλλάζει αυτό. Οι επιχειρηματικές αποφάσεις λαμβάνονται κατά κόρον βάσει ρίσκου. Οι επιχειρήσεις απορρίπτουν σχετικά εύκολα τις στρατηγικές online διαφήμισης γιατί υπάρχει αυξημένο ρίσκο συγκριτικά με τα άλλα δωρεάν εργαλεία.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Google Analytics

Σε ένα δωρεάν εργαλείο digital marketing δεν έχεις να ρισκάρεις πολλά, εκτός από τον κόπο σου. Επομένως, γιατί να ρισκάρεις τα χρήματα σου σε κάτι που δεν ξέρεις πως θα αποδώσει;

Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Αρχικά, μια επιχείρηση δεν μπορεί να παραμερίζει το ρίσκο. Όποια απόφαση θα χρειαστεί να λάβει μια επιχείρηση, κρύβει ρίσκο. Πάντα θα υπάρχει ένα ποσοστό πιθανοτήτων να μην πάνε τα πράγματα βάσει σχεδίου. Αυτό όμως που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι η επιχειρηματικότητα είναι άμεσα συνυφασμένη με το ρίσκο. Χωρίς αυτό, δεν υπάρχει επιχειρηματικότητα. Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν «δειλιάζουν» μπροστά στο κόστος της διαφήμισης, αλλά στο υποτιθέμενο ρίσκο να μην χάσουν τα λεφτά τους. Ειδάλλως, εάν γνώριζαν ότι το ποσό που θα επενδύσουν στην διαφήμιση θα επιστρέψει διπλάσιο, δεν θα υπήρχε δισταγμός.

Όμως, δυστυχώς ή ευτυχώς, για να κάνεις μια πληρωμένη ενέργεια στο διαδίκτυο θα πρέπει να δεσμεύσεις το πορτοφόλι σου. Και αυτό μπορεί να είναι το πιο «τρομακτικό» της υπόθεσης.

Οι επιχειρήσεις δεν ξέρουν πως να αξιοποιούν τα διαδικτυακά εργαλεία για να φέρουν αποτελέσματα. Επίσης, δεν αντιλαμβάνονται τα έμμεσα ή μακροπρόθεσμα οφέλη αυτών. Και για αυτό τον λόγο, αντί να «αγκαλιάσουν» τις προοπτικές εξέλιξης, τις αποδοκιμάζουν.

Εάν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, ίσως θα πρέπει να αποκτήσεις κάποιο σύμμαχο για αυτό.

Γιατί πρέπει να κάνεις διαφήμιση

online advertising love

Μια σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα δεν κοστίζει. Το ίδιο και τα emails. Ομοίως και με τις μηχανές αναζήτησης και άλλα εργαλεία marketing. Γιατί να μην αρκεστείς σε low-cost στρατηγικές και να επενδύσεις πιο «συνετά» τα χρήματα σου;

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

1. Έχεις απόλυτο έλεγχο

Η online διαφήμιση είναι το μόνο μέσο που μπορείς να έχεις απόλυτο έλεγχο. Μπορείς να ελέγξεις το μήνυμα σου, το κόστος σου, το κοινό, την απόδοση, την ημερομηνία κ.α., και όλα αυτά σε πραγματικό στόχο. Επίσης, μπορείς να ενοποιήσεις τις διαφημίσεις με γεγονότα που έχουν αξία για την επιχείρηση σου, όπως ένα νέο προϊόν, μια νέα εφαρμογή αυτού, μια εκδήλωση κ.α..

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το growth hacking και πώς μπορεί να εξελίξει την επιχείρησή σου

Οι διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι το μόνο εργαλείο που σου προσφέρει πραγματικό έλεγχο και υψηλή απόδοση για την επιχείρηση σου.

2. Έχεις ακριβή στόχευση

target audience

Οι εξιδεικευμένες πλατφόρμες online διαφήμισης προσφέρουν πολλά εξελιγμένα εργαλεία και το σημαντικότερο από αυτά είναι η στόχευση. Κατ’ επέκταση, σου επιτρέπουν να στοχεύσεις άτομα που αναζητούν αυτό που έχεις να δώσεις. Και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου. Όχι μόνο έχεις περισσότερες πωλήσεις και έσοδα, αλλά καταλαβαίνεις καλύτερα ποιο είναι το ιδανικό κοινό για αυτά που προσφέρεις και πως μπορείς να προσαρμοστείς στις ανάγκες αυτού.

Τα ψηφιακά αυτά εργαλεία σου δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσεις ισχυρούς δεσμούς με το καταναλωτικό σου κοινό. Αυτό είναι εφικτό δημιουργώντας προσωποποιημένα μηνύματα σε επιλεγμένα κοινά, προσφέροντας μια εξαιρετική και αποδοτική προσέγγιση. Επίσης, με αυτό τον τρόπο μπορείς να ανακαλύψεις και να ικανοποιήσεις τις ανάγκες του κοινού σου με το βέλτιστο τρόπο.

3. Η διαφήμιση εξυμνεί το περιεχόμενο σου

content seo

Κάνοντας διαφήμιση στο διαδίκτυο, δίνεις βοηθάς το περιεχόμενο σου να γίνει γνωστό. Μια επιχείρηση θα πρέπει να παράγει και να ανανεώνει συχνά το περιεχόμενο της, εκτός από προϊόντα και υπηρεσίες. Με τη διαφήμιση φέρνεις περισσότερους ανθρώπους στην ιστοσελίδα σου, οι οποίοι είναι ελεύθεροι να περιηγηθούν σε αυτή και να ανακαλύψουν το «κρυμμένο» περιεχόμενο σου (π.χ. ένα άρθρο).

Τα οφέλη είναι πολλά. Ένας βασικός λόγος είναι ότι έτσι βοηθάς τα οργανικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google. Ο λόγος είναι ότι δημιουργείς θετικά στατιστικά με τα οποία η Google (και οποιαδήποτε άλλη Google) «κρίνει» την εμπειρία χρήστη. Επίσης, δίνεις την ευκαιρία στους χρήστες να διαμοιραστούν το περιεχόμενο σου, που για τα αποτελέσματα σου έχει την ίδια θετική επίδραση.

Διάβασε Επίσης:
Διαφήμιση: Ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός 2023 (UPD)

Εκτός από αυτό, παρέχοντας ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο, ενισχύεις την εικόνα και την εγκυρότητα της επιχείρησης σου. Για παράδειγμα, σκέψου ένα digital marketing agency να δημιουργεί περιεχόμενο σχετικά με το digital marketing, με το οποίο να επιδιώκει να μάθει στο κοινό της όλα τα «μυστικά της δουλειάς». Δεν θα είχε μια ισχυρή υπόσταση και εικόνα στα μάτια σου; Το ίδιο συμβαίνει και με την επιχείρηση σου.

4. Η διαφήμιση αυξάνει την εγκυρότητα του μηνύματος σου

Σκέψου να έρθει ένας άνθρωπος και να σου αφήσει ένα κομμάτι χαρτί με ένα μήνυμα στην πόρτα σου. Σκέψου τώρα, να γνωρίζεις ότι αυτός ο άνθρωπος πλήρωσε κάποιον ώστε να διαβάσεις εσύ αυτό το μήνυμα. Δεν θα ένιωθες ότι το μήνυμα έχει μεγαλύτερη σημασία στην δεύτερη περίπτωση; Αυτό ακριβώς συμβαίνει με το κοινό σου.

Το γεγονός ότι υπάρχει υπερπληθώρα διαφημίσεων online δεν σημαίνει ότι δεν είναι αποδοτικές. Μια πληρωμένη ενέργεια έχει πολύ μεγαλύτερη ισχύ για το μήνυμα σου, από μια οργανική ενέργεια. Επομένως, την επόμενη φορά που θέλεις να πεις κάτι σημαντικό στον πελάτη σου, όπως ότι μπορείς να ικανοποιήσεις μια ανάγκη του, κάνε διαφήμιση.

5. Με τη διαφήμιση ενισχύεις όλες τις προσπάθειες σου

Όταν κάνεις μια διαφήμιση για να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σου, τότε αυτομάτως αυξάνεις και την αναγνωρισιμότητα για οτιδήποτε άλλο κάνεις. Η διαφήμιση έχει μεγαλύτερη επίδραση για την επιχείρηση σου από ένα lead ή ένα conversion. Ενισχύεις την συνολική παρουσία σου και καταλαμβάνεις χώρο στην συνείδηση των ανθρώπων. Το πόσο καλή είναι η διαφήμιση σου επηρεάζει το αν θα μείνει εκεί για πολύ ή όχι.

Εν κατακλείδι

Κλείνοντας, θα πρέπει να θυμάσαι ότι η διαφήμιση είναι ο καλύτερος φίλος της επιχείρησης σου. Το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ή δεν κατανοούν κάτι, δεν σημαίνει ότι αυτό δεν είναι ωφέλιμο.

Τώρα που ξέρεις γιατί πρέπει να κάνεις διαφήμιση στο διαδίκτυο, πάρε φόρα και.. επικοινώνησε μας εδώ για να σου δείξουμε πως!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω