0 0.00

Cart

No products in the cart.

Διαφήμιση: Ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός 2023 (UPD)

digital advertisement
Περιεχόμενα Απόκρυψη

Πού πρέπει να στοχεύσει η επιχείρησή σου;

Κάθε επιχείρηση που θέλει να επιβιώσει (και πολύ περισσότερο να αυξήσει τον τζίρο της) οφείλει να σκέφτεται σοβαρά τις προωθητικές της ενέργειες. Μέσα από τα πλάνα στρατηγικής της θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά τον τρόπο και τα μέσα στα οποία θα στραφεί. Με λίγα λόγια θα πρέπει να επιλέξει εάν θα στρέψει τη δράση της και το κεφάλαιό στην online διαφήμιση (digital marketing) ή σε άλλες πιο παραδοσιακές μορφές διαφήμισης.

η διαφήμιση στη ζωή μας – έξυπνη διαφήμιση

Η διαφημιση πλέον είναι κομμάτι της ζωής μας, γι’ αυτό παρακάτω θα δούμε συνοπτικά τα χαρακτηριστικά των δύο μορφών διαφήμισης, καθώς και τα υπέρ και τα κατά τους, ώστε κάθε επιχειρηματίας να μπορεί να αποφασίσει για τον εαυτό του τι είναι καλύτερο για το μέλλον της εταιρείας του. Σίγουρα όμως χρειάζεται μία διαφημιστική εταιρεία.

Ας αναφέρουμε όμως σε αυτό το σημείο τα 2 κυρίαρχα ειδη διαφημισης – απάντηση στην ερώτηση : ποια ειναι η καλυτερη διαφημιση

Offline Advertisement

Online Advertisement είναι η διαφήμιση προϊόντων ή εμπορικών σημάτων μέσω του Διαδικτύου και άλλων διαδικτυακών καναλιών. Περιλαμβάνει το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email marketing), τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (seo services), το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων(social media marketing), τη διαφήμιση μέσω της google (google ads). Εκτός από τη διαδικτυακή διαφήμιση, οι προσπάθειες μάρκετινγκ περιλαμβάνουν την τηλεοπτικη διαφημιση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά, τις εφημερίδες και άλλα παραδοσιακά μέσα. Ο πρωταρχικός σκοπός της διαφήμισης είναι να πείσει τους δυνητικούς πελάτες να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες για τα οποία ο διαφημιζόμενος διαθέτει πειστικά μηνύματα.

Η διαφημιση προιοντων στοχεύει να προσελκύσετε νέους πελάτες και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες. Με τόσες πολλές διαθέσιμες επιλογές στο διαδίκτυο, μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσετε σε έναν χώρο με πολύ κόσμο. Αλλά η σωστή στρατηγική θα περάσει το μήνυμά σας και θα φτάσει στους στόχους που θέλετε να πετύχετε. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία διαφήμισης στο Facebook για επιχειρήσεις, διαβάστε αυτόν τον οδηγό. Τι είναι η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook; Το Facebook έχει αναπτύξει μια διαφημιστική πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τις σελίδες του Facebook ως μέσο προβολής διαφημίσεων.

Online Advertisement

είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βρείτε νέους πελάτες, αλλά μπορεί επίσης να αποτελέσει μια τεράστια πηγή απογοήτευσης. Με τόσες πολλές διαφορετικές πλατφόρμες για να επιλέξετε, πώς ξέρετε ποιες θα λειτουργήσουν καλύτερα για την επιχείρησή σας; Σε αυτή τη δημοσίευση, θα εξετάσουμε τους διαφορετικούς τύπους διαθέσιμων διαδικτυακών διαφημίσεων και για ποιους σκοπούς χρησιμοποιούνται καλύτερα. Θα μιλήσουμε επίσης για τους διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε πλατφόρμα, καθώς και για ορισμένα άλλα σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας κατά τη δημιουργία εκστρατειών. Τι είναι οι πλατφόρμες διαδικτυακής διαφήμισης;

διαφημιση θετικα και αρνητικα

η διαφημιση και ο ρολος της

Προβολή διαφημιστικού μηνύματος

Όταν αναφερόμαστε στην online διαφήμιση, εννοούμε όλες τις προωθητικές διαφημιστικές ενέργειες που πραγματοποιούνται με χρήση ψηφιακών καναλιών. Έτσι, οι διαφημιστικές ενέργειες μπορεί να περιλαμβάνουν τα social media, το e-mail, τη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης (πχ Google) και άλλα.

Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με έρευνες, το 80% πραγματοποιεί έρευνα αγοράς στο internet προτού αγοράσει ένα προϊόν. Είτε η αγορά πραγματοποιηθεί τελικά στο φυσικό κατάστημα είτε σε eshop, γίνεται ξεκάθαρη η τεράστια σημασία της digital παρουσίας και online διαφήμισης των εταιρειών και των υπηρεσιών/προϊόντων τους.

Αντίστοιχα, και οι κλασικές μορφές διαφήμισης και μάρκετινγκ είναι πολλών ειδών. Στα είδη και τις μορφές του συμπεριλαμβάνονται οι διαφημίσεις στα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος), οι επιγραφές, οι αφίσες, τα φυλλάδια και όλες γενικά οι ενέργειες που πραγματοποιούνται χωρίς τη χρήση διαδικτύου.

1η διαφορά: Πού προβάλλεται το διαφημιστικό μήνυμα. Στον ψηφιακό ή μη κόσμο;

digital marketing

Στοχευμένη vs μαζική διαφήμιση

Η διαφήμιση στα παραδοσιακά μέσα είναι μαζική διαφήμιση. Η προβολή γίνεται σε ευρύτερο κοινό, όμως ο έλεγχος για το ποιος θα δει το διαφημιστικό μήνυμα είναι σαφέστατα μικρότερος. Αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι η διάδοση ενός μηνύματος γίνεται σε περισσότερο κόσμο, με αποτέλεσμα την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και πιθανώς των πωλήσεων (ιδίως στην πιο ακριβή μορφή της – την τηλεοπτική διαφήμιση). Τέλος, υπάρχει ένα πολύ μικρό αλλά υπαρκτό κοινό που δεν είναι εξοικειωμένο με τις νέες τεχνολογίες και το internet. Αυτό το κοινό δεν μπορεί να προσεγγιστεί εύκολα από το digital marketing και προσεγγίζεται σχεδόν αποκλειστικά από το παραδοσιακό.

Η online διαφήμιση είναι ιδιαίτερα στοχευμένη. Η δημιουργία μιας διαφημιστική καμπάνια γίνεται με γνώμονα το κοινό-στόχος, όπως και στο παραδοσιακό μάρκετινγκ. Η σημαντική διαφορά όμως είναι ότι εδώ ελέγχεται το ποιος θα δει το διαφημιστικό μήνυμα, δηλαδή μόνο αυτός που ενδιαφέρεται ή θεωρούμε ότι θα ενδιαφερθεί. Έτσι περιορίζεται σε σημαντικό βαθμό η σπατάλη που προκύπτει από την προβολή διαφημιστικού μηνύματος σε ακατάλληλο κοινό, κοινό δηλαδή που δεν ενδιαφέρεται για την εταιρεία (ή η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται για αυτό). Αυτό επιτυγχάνεται με την αξιοποίηση λέξεων-κλειδιών, δημογραφικών και ψυχογραφικών στοιχείων στον αλγόριθμο που καθορίζει τι θα εμφανιστεί και σε ποιον.

2η διαφορά: Στοχεύουμε μαζικά ή μόνο εκεί που αξίζει;

Κόστος

Ωστόσο, η μαζική διάδοση του μηνύματος έχει σημαντικά αρνητικά. Οι διαφημίσεις στα παραδοσιακά μέσα είναι πολύ ακριβότερες από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά έχουν και ιδιαίτερα αβέβαιο αποτέλεσμα. Το κόστος δεν αφορά μόνο την τηλεοπτική διαφήμιση, αλλά ακόμη και τις εκτυπώσεις έντυπου διαφημιστικού υλικού. Τα χρήματα που δαπανώνται είναι πολλά. Και εάν στα μέσα της καμπάνιας γίνει σαφές ότι η διαφήμιση “δεν τραβάει” ή αλλάξει κάτι στο διαφημιστικό μήνυμα (πχ αλλαγή στην έκπτωση), τότε όλη η καμπάνια και το υλικό της πάει στον κάλαθο των αχρήστων.

Αντίθετα, το advertisement στο internet είναι οικονομική διαφήμιση. Τα ποσά που δαπανώνται δεν συγκρίνονται με τα κόστη της γνωστής διαφήμισης. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι διαφημίσεις στα social media και το e-mail marketing είναι πολύ οικονομικές και εξαιρετικά ανταποδοτικές λύσεις για αύξηση κερδών και αναγνωρισιμότητας.
Συνεπώς, μικρότερη διαφημιστική δαπάνη και πιο σωστά προσανατολισμένη.

3η διαφορά: Μεγάλη διαφορά στο κόστος.

διαφήμιση online

Μετρήσεις και στατιστικά απόδοσης διαφήμισης

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ και οι διαφημίσεις του έχουν ένα πολύ βασικό αρνητικό που δεν είναι άλλο από τη δυσκολία μέτρησης της απόδοσης και του αποτελέσματος. Σαφώς, αν μετά από μια διαφημιστική ενέργεια η εταιρεία δει αύξηση ενδιαφέροντος και εισροής πελατών, καταλαβαίνει ότι κάτι έχει γίνει σωστά. Αλλά ποιο το ποσοστό αυτών που είδαν τη διαφήμιση και τελικώς προχώρησαν σε επικοινωνία με την εταιρεία; Και εάν τρέχουν ταυτόχρονα πολλές προωθητικές ενέργειες, πώς θα φανεί ποια ήταν η αποδοτικότερη; Ακόμη και με τη χρήση ερωτηματολογίων σε κάθε πελάτη, η απάντηση δεν θα είναι πάντα ξεκάθαρη.

Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει με τη διαφήμιση στον ψηφιακό κόσμο. Στις online διαφημιστικές καμπάνιες βγαίνουν κάθε μέρα στατιστικά που είναι ξεκάθαρα και αξιοποιήσιμα από έναν εργαζόμενο του μάρκετινγκ. Έτσι, για παράδειγμα, στις διαφημίσεις στη Google έχουμε σαφή στοιχεία απόδοσης κάθε καμπάνιας, για παράδειγμα πόσοι επισκέφθηκαν τη σελίδα μέσω αυτής και πόσοι προχώρησαν σε επιθυμητή μετατροπή (αγορά προϊόντος, συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας κλπ). Τα στοιχεία αυτά είναι διαθέσιμα σε όσους γνωρίζουν από Google Ads, Google Analytics κ.α. Η ίδια λογική ισχύει σε κάθε μορφή online advertisement (social media, e-mail κλπ). Φυσικά, η σωστή μελέτη των στατιστικών παίρνει πολύ χρόνο, ειδικά στους μη ειδικούς.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι η Persona; Γιατί πρέπει να τη χρησιμοποιούμε στις στρατηγικές μας;

4η διαφορά: Σαφήνεια στις μετρήσεις και σε στατιστικά απόδοσης.

Ευελιξία

Αν κάτι πάει λάθος σε μια διαφημιστική καμπάνια παραδοσιακού μάρκετινγκ, τα πράγματα είναι δύσκολα. Η καμπάνια μπορεί να τερματιστεί, αλλά το κόστος, όπως λέμε η “χασούρα” θα στοιχίσει στην εταιρεία. Και, όπως αναφέρθηκε, εάν δεν έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα από offline advertisement, δύσκολα μπορεί να γίνει κάτι για να αλλάξει το αποτέλεσμα.

Αντίθετα, στην online διαφήμιση οι καμπάνιες αποσύρονται και κυρίως τροποποιούνται ανά πάσα στιγμή, μειώνοντας αισθητά το κόστος. Γιατί; Μιας και, όπως προαναφέρθηκε, τα στατιστικά του digital marketing είναι πολύ πιο αξιόπιστα και βέβαια, η απόδοση ή μη μιας διαφήμισης είναι σαφέστερη. Έτσι, η τροποποίηση μιας διαφημιστικής ενέργειας απαιτεί σοβαρή σκέψη, αλλά μερική μόνο κλικ ως προς την υλοποίηση. Κατά αυτόν τον τρόπο προλαμβάνεται άμεσα η σπατάλη μιας διαφήμισης που για οποιονδήποτε λόγο δεν απέδωσε όπως θα θέλαμε.

5η διαφορά: Ευκολία στις αλλαγές

διαφήμιση στο ίντερνετ

Ας αναφέρουμε όμως και τα αρνητικα των διαφημισεων

Εάν πρόκειται να διαφημιστείτε, βεβαιωθείτε ότι παίρνετε αυτό που πληρώνετε. Πρόκειται για μια ακριβή επένδυση και, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, δεν έχουν όλες οι επιχειρήσεις τα κεφάλαια για να ξοδέψουν για διαφήμιση. Θα ήταν προτιμότερο να διαφημιστείτε σε ένα επίπεδο που έχει νόημα για την επιχείρησή σας. Εάν δεν διαφημιστείτε, οι πελάτες σας θα υποθέσουν ότι δεν θέλετε να τους προσεγγίσετε. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι δεν έχετε καλό προϊόν ή υπηρεσία, αλλά μπορεί επίσης να σημαίνει ότι δεν έχετε εμπιστοσύνη στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Συχνές Ερωτήσεις

  1. η διαφημιση και ο ρολος της

Ο ρόλος της διαφήμισης στις επιχειρήσεις είναι να ενημερώνει τους καταναλωτές για το προϊόν και τα οφέλη του. Η έννοια της διαφήμισης αναπτύχθηκε για πρώτη φορά από τον Αριστοτέλη. Η διαφήμιση μπορεί να οριστεί ως επικοινωνία μεταξύ μιας επιχείρησης και των καταναλωτών της ή μπορεί επίσης να οριστεί ως οποιοδήποτε μήνυμα που αποστέλλεται από ένα άτομο σε ένα άλλο άτομο. Μπορεί να γίνει μέσω διαφόρων μέσων, όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, οι έντυπες διαφημίσεις, οι διαφημιστικές πινακίδες, το Διαδίκτυο κ.λπ.

2. Πώς μπορούμε να κάνουμε διαφημίσεις;

Ποια είναι τα βήματα για τη δημιουργία μίας διαφήμισης; Πρέπει να κατανοήσετε το προϊόν που προωθείτε και τι θέλετε να κάνει. Πρέπει να μάθετε αν υπάρχει διαθέσιμη αγορά για το προϊόν και τι αξίζει για εσάς. Στη συνέχεια, πρέπει να σκεφτείτε μια ιδέα για το διαφημιστικό σποτ και να βρείτε πώς θα επικοινωνήσετε αυτή την ιδέα στο κοινό σας.

3. Διαφορετικοί τροποι διαφημισης προιοντων

Ένας συνηθισμένος τρόπος διαφήμισης προϊόντων είναι μέσω της τηλεόρασης, των περιοδικών, του ραδιοφώνου, των εφημερίδων, των διαφημιστικών πινακίδων, των φυλλαδίων, ακόμη και του διαδικτύου. Όλες αυτές είναι πολύ δημοφιλείς μέθοδοι offline advertising, αλλά είναι επίσης πολύ ακριβές. Πολλές εταιρείες διαφημίζουν τα προϊόντα τους με διάφορους τρόπους, αλλά ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους είναι η χρήση κουπονιών. Τι είναι τα κουπόνια; Τα κουπόνια είναι μια μορφή offline advertisement που δεν είναι μόνο δωρεάν, αλλά είναι επίσης μια από τις φθηνότερες μεθόδους offline advertisement.

Διαφήμιση: Είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις;

9 Tips για Πετυχημένη Διαφήμιση

Διάβασε 9 Tips για καλύτερες Διαφημίσεις 

Ακόμη και αν τα τελευταία χρόνια υπάρχουν έρευνες που λένε πως το engagement των χρηστών στο Facebook συνεχώς μειώνεται, η αλήθεια είναι πως το Facebook έχει πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σύμφωνα με το www.statista.com. Τεράστιο νούμερο, έτσι δεν είναι;

stats

Όπως είναι φυσικό, ο τεράστιος όγκος χρηστών δίνει τεράστιες δυνατότητες στους digital marketers.

Για το λόγο αυτό το Facebook έχει εξελιχθεί σε μία από τις δυνατότερες πλατφόρμες διαφήμισης.

Καθώς η απήχηση στα οργανικά αποτελέσματα μειώνεται ολοένα και περισσότερο οι marketers και οι επιχειρήσεις έχουν στραφεί στη διαφήμιση ώστε να έχουν αποτελέσματα.

Επιλογή Συντάκτη: Ο απόλυτος Οδηγός του Digital Marketing 2021

Παράλληλα γίνεται ολοένα και δυσκολότερο το να δημιουργήσεις πετυχημένες διαφημίσεις για την επιχείρηση σου.

Σωστή στόχευση, μία καλή φωτογραφία ή βίντεο και ένα κείμενο που θα σου  τραβήξει την προσοχή είναι απαραίτητα για μια διαφήμιση προκειμένου να πετύχει το στόχο της και να θεωρηθεί επιτυχημένη.

facebook ad web-netΣτο άρθρο αυτό θα εστιάσουμε στο γιατί είναι σημαντικός ο τρόπος που γράφουμε μια διαφήμιση αλλά και ποιες είναι οι στρατηγικές που φέρνουν αποτελέσματα.

“Γιατί να επιλέξω να διαφημίσω την εταιρεία μου στο Facebook;”

Το κλειδί που κάνει το Facebook να υπερέχει σε σχέση με τα υπόλοιπα εργαλεία διαφήμισης είναι η δυνατότητα στόχευσης και είναι η καλύτερη που μπορείς να βρεις.

Αυτή η στόχευση επιτρέπει να γίνεις εξαιρετικά συγκεκριμένος σχετικά με το κοινό στο οποίο απευθύνεται η διαφήμισή σου.

facebook targeting detailed

Αν για παράδειγμα έχετε εταιρεία μία επιχείρηση που εμπορεύεται είδη γυμναστικής, μπορείτε να προσεγγίσετε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την άθληση ή ασχολούνται με κάποιο άθλημα.

Στη συνέχεια μπορείτε να δημιουργήσετε ένα landing page σαν τελικό προορισμό της διαφήμισής σας.

Όπως κάναμε εμείς όταν δημιουργήσαμε τη σελίδα των πωλήσεων η οποία μας έφερε υπερβολικά καλά αποτελέσματα.

Ενδιαφέρεστε να αυξήσετε τις πωλήσεις  σας σήμερα;

Επιπλέον, μπορείτε να προσεγγίσετε αυτούς που έχουν επισκεφθεί το landing page της ιστοσελίδας σας .

Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook είναι οι εξής:

  • Custom audiences – σου επιτρέπει να στοχεύσεις σε υπάρχοντες πελάτες
  • Τοποθεσία – σου επιτρέπει να στοχεύσεις συγκεκριμένη τοποθεσία (περιοχή, πόλη, χώρα)
  • Φύλο – μπορείς να επιλέξεις συγκεκριμένο φύλο στόχευσης ή και τα δύο
  • Ηλικία – μπορείς να περιορίσεις συγκεκριμένα ηλικιακά group ανάλογα με το κοινό που απευθύνεστε
  • Ενδιαφέροντα – είναι δυνατόν να εμφανιστεί η διαφήμιση σε κοινό με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα (καλλυντικά, γυναικεία μόδα, είδη τεχνολογίας κλπ)
  • Connections – σου επιτρέπει να απευθύνεις τη διαφήμιση σε άτομα που σας ακολουθούν ήδη ή έχουν φίλους που ακολουθούν την σελίδα.

Το Copywriting έχει σημασία!!

Μπορεί η εικόνα να είναι το πρώτο που προσέχουμε σε μια διαφήμιση αλλά το κείμενο που την συνοδεύει είναι εξίσου απαραίτητο.

Αν πρόκειται να ξοδέψεις χρήματα για διαφημίσεις στο Facebook, θέλεις να είσαι σίγουρος ότι θα είναι αποτελεσματικές.

web-net copyΈνα καλό copywriting μπορεί να πείσει το κοινό να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου και λειτουργεί σαν οδηγός.

Εάν το κείμενο της διαφήμισης είναι σωστό, είναι ικανό να πείσει.

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να ενθουσιάσει, ακόμη και να διασκεδάσει ή να συγκινήσει αυτόν που θα τη δει.

Χωρίς περιττές πληροφορίες, πετυχαίνει τον σκοπό της διαφήμισης που είναι να οδηγήσει τον θεατή να αγοράσει.

9 Στρατηγικές για να φτιάξεις τις καλύτερες διαφημίσεις στο Facebook

 

  1. Χρησιμοποίησε τη στόχευση του Facebook για να περιορίσεις το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι.

Για να είναι αποτελεσματική η διαφήμιση σου θα πρέπει να γράφεις σαν να απευθύνεσαι σε κάθε έναν προσωπικά – και όχι ένα μαζικό κείμενο που δεν θα κάνει τους χρήστες να νιώσουν ότι απευθύνεσαι σε αυτούς.

Αυτό το άτομο – στόχος είναι που πρέπει να πείσεις για να αγοράσει.

Εστίασε στα χαρακτηριστικά του και στις ανάγκες του όπως θα έκανες και αν προσπαθούσες να πουλήσεις σε ένα φυσικό κατάστημα.

Μπορεί στην ιστοσελίδα σου να χρησιμοποίησες κείμενα που απευθύνονται σε πολλές κατηγορίες πιθανών πελατών, στο Facebook όμως στόχευσε στενότερα το κοινό σου και μίλα σε αυτούς με το κατάλληλο ύφος.

Παράδειγμα: Αν στοχεύεις σε κοινό «Γυναίκες 20-45 ετών» στην Ελλάδα που ενδιαφέρονται για την γυμναστική και την ευεξία, το κείμενο της διαφήμισης  θα πρέπει να είναι άμεσο, νεανικό και να μιλάει για τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα του κοινού αυτού.

  1. Μην χρησιμοποιείς την ίδια διαφήμιση για όλα τα πιθανά κοινά

Η συμβουλή αυτή συμβαδίζει με την τακτική της σωστής στόχευσης.

Στην πλειοψηφία των επιχειρήσεων οι πελάτες επιλέγουν το κατάστημα για διάφορους λόγους.

Γιατί να φτιάξεις μόνο μία διαφήμιση για όλους;

Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι έχεις μία επιχείρηση λιανικής πώλησης ενδυμάτων (γυναικείων, ανδρικών  και παιδικών).

web-net gunaikeio adΜπορείς να δεις τη δουλειά της web-net.gr σε γυναικείο fashion eshop εδώ.

Υπάρχει μία κατηγορία πελατών που θα ενδιαφέρεται για όλα, όμως η πλειοψηφία των πελατών θα ενδιαφέρεται μόνο για μία κατηγορία (πχ οι άνδρες θα ενδιαφέρονται μόνο για τα ανδρικά).

antriko ad web-netΑν φτιάξεις μόνο μια γενική διαφήμιση που θα απευθύνεται σε όλους δεν θα πετύχεις τα  καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Αν όμως έφτιαχνες συγκεκριμένες διαφημίσεις που στοχεύουν στις αντίστοιχες κατηγορίες πελατών ανάλογα με το περιεχόμενο τους θα είχες πολύ μεγαλύτερο engagement.

  1. Βεβαιώσου ότι το copy της διαφήμισης ταιριάζει με το οπτικό (φωτογραφία ή βίντεο)

 

Διάβασε Επίσης:
Google Analytics: Τι πρέπει να προσέχεις!

Πολλές μικρές επιχειρήσεις – ή εταιρείες B2B – δεν διαθέτουν πολλές φωτογραφίες ή βίντεο των προϊόντων τους. Θα πρέπει να υπάρχει υλικό για το κάθε προϊόν.

Όταν φτάνει η ώρα για διαφήμιση δυσκολεύονται να επιλέξουν οπτικό υλικό  καλής ποιότητας που να ανταποκρίνεται στις προϋποθέσεις του Facebook.

Δες επίσης: Τα “τι” και τα “πως” του Digital Marketing

Η επιλογή μιας τυχαίας ή μιας κακής φωτογραφίας οδηγεί σε αυτές τις περιπτώσεις στο να μην ταιριάζει το οπτικό υλικό με το κείμενο της διαφήμισης.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Όταν αυτό συμβαίνει, ο χρήστης του Facebook που βλέπει την διαφήμιση δυσκολεύεται να καταλάβει τι είναι αυτό που πραγματικά διαφημίζεται και φυσικά την προσπερνάει.

Η διαφήμιση ήταν ανεπαρκής!

Αν δυσκολεύεσαι να φτιάξεις μια διαφήμιση με το οπτικό υλικό που διαθέτεις, δοκίμασε εργαλεία όπως το Canva ή δωρεάν Stock Images που θα βρεις σε ιστοσελίδες όπως το FreePik, το Pexels και το Unsplash.

  1. Χρησιμοποίησε ένα μόνο Call – to – Action.

Όλες οι πετυχημένες διαφημίσεις έχουν έναν σαφή στόχο. Θέλεις να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα (brand awareness) της επιχείρησης σου, να οδηγήσεις κόσμο στην ιστοσελίδα σου ή να πετύχεις πωλήσεις;

Οτιδήποτε και αν θέλεις, για να το πετύχεις πρέπει η διαφήμιση σου να έχει ένα σαφές Call –to –Action για να βελτιώσεις το Conversion Rate

Χωρίς αυτό, ακόμη και αν οι χρήστες του Facebook προσέξουν τη διαφήμιση σου, δεν θα ξέρουν που να πατήσουν ή τι να κάνουν στην συνέχεια προκειμένου να έχεις κάποιο όφελος.

Παράδειγμα: Εάν έχεις κατάστημα πώλησης κινητών , δεν αρκεί μια διαφήμιση που έχει μόνο φωτογραφία κάποιου μοντέλου κινητού.

Για να είναι πετυχημένη η διαφήμιση θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα call-to-action (πχ. Shop Now) που θα ενθαρρύνει τους υποψήφιους πελάτες να επισκεφθούν τη σελίδα σου, να περιηγηθούν σε αυτήν και –γιατί όχι – να κάνουν κάποια αγορά.

Αν παρέχεις κάποια υπηρεσία και δεν αναφέρεις τιμές στο website σου, μπορείς να δημιουργήσεις διαφήμιση με Call -to -Action “Send Message” όπως βλέπεις παρακάτω:

photobooth van ad web-net

  1. Να είσαι σύντομος και να δημιουργείς αξία

Από τη στιγμή που πληρώνεις για μια διαφήμιση θέλεις να χωράει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση σου. Σωστά;

ΟΧΙ!

Είναι ένα πολύ μεγάλο λάθος που συμβαίνει συχνά.

Η αλήθεια είναι ότι μια  διαφήμιση όταν είναι σύντομη και περιεκτική έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από ότι όταν περιέχει πολλές πληροφορίες και μεγάλα κείμενα.

Έχε στο νου σου τα εξής ερωτήματα όταν πρόκειται να γράψεις το copy μιας διαφήμισης.

Ποια είναι η χρησιμότητα των προϊόντων σας; Τι κερδίζει κάποιος αγοράζοντας τα;

Είναι σημαντικό να εστιάσεις σε αυτά προκειμένου να δώσεις αξία σε αυτό που διαφημίζεις και να πείσεις αυτόν που βλέπει τη διαφήμιση να αγοράσει.

Μην ξεχνάς να τα περιγράψεις με σύντομο και σαφή τρόπο.

  1. Χρησιμοποίησε απλή και κατανοητή γλώσσα

Το copywriting δεν είναι διαγωνισμός λογοτεχνίας, ούτε ένα formal και τυπικό κείμενο. Η χρήση πολλών λέξεων και μεγάλων προτάσεων είναι πολύ πιθανό να μπερδέψει το μήνυμα που θέλετε να περάσετε σε όσους θα δουν τη διαφήμιση σας.

copywriting

Όπως υποστηρίζουν οι περισσότεροι επαγγελματίες marketers, το κείμενο της διαφήμισης θα πρέπει να είναι τόσο απλό και κατανοητό ώστε να μπορούν όλοι να καταλάβουν τι λέει – ακόμη και ένα παιδί Δημοτικού!

Όταν κάποιος δει τη διαφήμιση θα πρέπει να κατανοήσει:

  • Τι προσφέρει η επιχείρηση που κάνει τη διαφήμιση
  • Πώς τους ωφελεί το προϊόν που διαφημίζεται
  • Τι να κάνουν αφού δουν τη διαφήμιση (πως μπορούν να πραγματοποιήσουν μία αγορά)
  1. Να είσαι ανοιχτός με τις τιμές

Αν η επιχείρηση σας πουλάει φυσικά προϊόντα, οι πελάτες θέλουν να ξέρουν πόσο κοστίζουν πριν αγοράσουν.

Ακόμη περισσότερο, αν η διαφήμιση αφορά προϊόντα που βρίσκονται σε εκπτώσεις / προσφορές, θα θέλουν να μάθουν την έκπτωση που γίνεται και τι κερδίζουν.

Όταν αναφέρεις τιμές και νούμερα φέρνει τον υποψήφιο πελάτη  ένα βήμα πιο κοντά στην αγορά!

  1. Κάνε ένα βήμα πίσω και άλλαξε οπτική γωνία

Όταν ασχολείσαι κάθε μέρα με το marketing της επιχείρησης σου είναι δύσκολο να κάνεις ένα βήμα πίσω και να δεις από αντικειμενική σκοπιά το copy της διαφήμισης που έγραψες και αν αυτό πρόκειται να πετύχει το σκοπό του.

Για να ξεμπλοκάρεις τον εαυτό σου πήγαινε στη σελίδα σου και κοίτα παλιότερες αναρτήσεις και διαφημίσεις.

Ποια από αυτές, ακόμη και μετά από καιρό σου κεντρίζει το ενδιαφέρον και σε κάνει να θες να πατήσεις click και ποια προσπερνάς χωρίς να σταματήσεις;

Μια άλλη καλή ιδέα είναι να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη.

Μπορείς να αναθέσεις τις διαφημίσεις σου σε κάποιον επαγγελματία marketer που θα σε βοηθήσει και στο brainstorming αλλά και στο πως θα στήσεις τη διαφημιστική σου καμπάνια.

  1. Δοκίμασε το copy της διαφήμισης σου

Ο μόνος τρόπος για να βελτιωθείς στο copywriting είναι μέσα από την εξάσκηση και από πολλές δοκιμές διαφημίσεων στο Facebook.

Το θετικό είναι ότι μπορείς να διαχειρίζεσαι το budget που θέλεις να ξοδέψεις σε κάθε διαφήμιση.

Οπότε μπορείς να βάζεις μικρότερα ποσά για να τεστάρεις τα αποτελέσματα.

Δοκίμασε να τρέξεις δύο διαφορετικές διαφημίσεις.

Την καθεμία με την ίδια εικόνα, αλλά με διαφορετικό copy για να δεις ποια είναι η πιο αποτελεσματική για το κοινό σας. Κάνε A/B Testing.

Ποια εκδοχή παίρνεις τις πιο πολλές αντιδράσεις, σχόλια και μετατροπές σε αγορές; Όταν έχεις τα αποτελέσματα, συνέχισε τη διαφήμιση με αυτό το copy.

ab testingΟι καλύτερες διαφημίσεις στο Facebook οδηγούν πάντα σε περισσότερες πωλήσεις.

Ένας marketer θα πρέπει να είναι σίγουρος, για τη δουλειά του.

Να είναι σίγουρος ότι χρησιμοποιεί όλα τα συστατικά που χρειάζονται για να φτιάξει, μια επιτυχημένη διαφήμιση.

Το καλό copywriting είναι σίγουρα ένα από αυτά!

Ελπίζουμε ότι αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να βελτιωθείτε στην δημιουργία διαφημίσεων!

Πριν φύγετε μην ξεχάσετε να δείτε: Βασικός Οδηγός για το Google Ads

Εάν χρειάζεστε βοήθεια από εμάς μην ξεχάσετε να κάνετε click παρακάτω και θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας το συντομότερο δυνατό!

Επικοινωνία

Οffline Avertising ή Digital Marketing

Και οι δύο μορφές διαφήμισης και marketing έχουν τα υπέρ και τα κατά τους και σίγουρα μπορούν να ευνοήσουν μια επιχείρηση είτε επιλέγοντας έναν δρόμο είτε συνδυαστικά. Το offline advertising δεν έχει πεθάνει και έχει το όφελος της μαζικής προβολής και δυναμικής. Από την άλλη, το digital marketing είναι στοχευμένο στο κατάλληλο κοινό, αυξάνοντας το κέρδος με μικρό κόστος και με τη λογική ότι κάθε κλικ μετράει και πρέπει να αποδίδει.

Εάν πρέπει να γίνει επιλογή μεταξύ των δύο, σχεδόν πάντα η επιλογή της online διαφήμισης είναι και η καλύτερη.

Συνεπώς, παρότι κάθε επιχείρηση αποτελεί μια ξεχωριστή περίπτωση, η online παρουσία είναι απαραίτητη στο σήμερα. Η ανάγκη του online advertising είναι παραπάνω από αναγκαία για κάθε επιχείρηση και είτε μόνη της είτε σε συνδυασμό με παραδοσιακές μορφές είναι σε θέση να δώσει στην επιχείρησή σου την ώθηση και το status που της λείπει. Και να θυμάστε, η καλύτερη διαφήμιση είναι αυτή που αποδίδει.


Online διαφήμιση: Facebook ή Google;

Η διαφήμιση στο ίντερνετ είναι πλέον ένας αρκετά διαδεδομένος τρόπος προβολής της επιχείρησή σας. Πολλοί επαγγελματίες, έχουν επιλέξει διάφορες πλατφόρμες όπως είναι το google ή το facebook για να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Ποια πλατφόρμα όμως είναι καλύτερη; Σίγουρα η απάντηση δεν είναι μονολεκτική, αφού θα πρέπει να δούμε τα χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας για να καταλήξουμε στον κατάλληλο τρόπο διαφήμισης.

Διαφήμιση στο ίντερνετ μέσω Facebook

To Facebook όλοι το γνωρίζουμε σαν ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτό οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν τις απόψεις τους. Το Facebook Ads είναι ένα εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν τους πελάτες και να τους ενημερώσουν για τα προϊόντα τους.

Πως λειτουργεί το facebook στο θέμα της διαφήμισης;

Οι διαφημίσεις Facebook λειτουργούν για διάφορους σκοπούς, όπως η στόχευση συγκεκριμένων πελατών ή η δημιουργία συμβάντων μετατροπής.

Διαφήμιση στο ίντερνετ μέσω Facebook

Το βασικό χαρακτηριστικό του facebook ads είναι ότι θα πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας δηλαδή που απευθύνεστε. Στην ουσία οι επιχειρήσεις πρέπει να «αναζητήσουν» τους πελάτες τους. Αυτό συμβαίνει διότι το facebook στοχεύει σε κοινά και όχι σε όρους αναζητήσεων. Άρα, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η διαφήμιση στο ίντερνετ μέσω Facebook χρησιμοποιείται γενικά από διαφημιστές που θέλουν να προσεγγίσουν ένα συγκεκριμένο κοινό.

Διαφημίσεις Facebook και ενδιαφέροντα του χρήστη

Οι διαφήμισεις facebook μπορούν να εμφανιστούν στο messenger, στο sidebar, στο news feed καθώς και στο Instagram. Επιπλέον, υπάρχουν δύο τρόποι στόχευσης κοινού για καμπάνιες μάρκετινγκ στο Facebook: βάσει δημογραφικών στοιχείων ή βάσει ενδιαφέροντος. Ο πιο δημοφιλής τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε δημογραφικά στοιχεία, επειδή είναι πιο εύκολο να βρείτε τα κατάλληλα άτομα. Ωστόσο, εάν θέλετε να είστε πιο συγκεκριμένοι, πρέπει να χρησιμοποιήσετε ενδιαφέροντα που μπορούν να περιορίσουν ακόμη περισσότερο την ομάδα-στόχο σας.

Διαφήμιση στο ίντερνετ και ενδιαφέροντα χρηστών


Οι διαφημίσεις Facebook σας επιτρέπουν να στοχεύετε συγκεκριμένους πελάτες με το μήνυμα μάρκετινγκ και με αυτόν τον τρόπο να δημιουργηθούν συμβάντα μετατροπής που μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους σας πιο αποτελεσματικά.

Διάβασε Επίσης:
Σύνδεση E-shop με ERP: Γιατί να τη κάνεις και πώς θα σε οφελήσει

Με άλλα λόγια, η διαφήμιση στο διαδίκτυο μέσω facebook έχει άμεση σχέση με τα ενδιαφέροντα του χρήστη. Είναι μία καλή επιλογή, όταν θέλετε ο χρήστης να μάθει την επιχείρησή σας ή το προϊόν σας.

Διαφήμιση στο διαδίκτυο μέσω Google και αναζητήσεις χρηστών

Ένας άλλος τρόπος διαφήμισης στο ίντερνετ είναι μέσω της google. Η Google εκτός από πλατφόρμα αναζήτησης προσφέρει τεράστια οφέλη μέσω του διαφημιστικού της προγράμματος Google AdWords .

Ο δημιουργός της διαφήμισης μπορεί να επιλέξει διάφορους τρόπους διαφήμισης. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε μια καμπάνια. Σε αυτή περιλαμβάνεται ο προϋπολογισμός και οι επιλογές στόχευσης για τις διαφημίσεις σας. Στη συνέχεια, ο διαφημιζόμενος προσδιορίζει λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλει να προωθήσει.

Διαφήμιση Google και αναζητήσεις χρηστών


Αυτές οι λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιηθούν από το AdWords για να καθορίσει ποιες διαφημίσεις θα εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) και σε ποιους ιστότοπους θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Το τελευταίο βήμα είναι να καθορίσετε τον τύπο διαφημίσεων που θέλετε: κείμενο, εικόνα, βίντεο ή εγκατάσταση εφαρμογής.

Όταν κάποιος χρήστης χρησιμοποιεί στην αναζήτησή του, περιεχόμενο με τις λέξεις κλειδιά που δήλωσε ο διαφημιζόμενος, τότε η διαφήμιση θα εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα της google. Έτσι, υπάρχει μία μεγάλη αλήθεια στην πρόταση ότι με τις διαφημίσεις στην google οι πελάτες ψάχνουν εσάς και όχι εσείς τους πελάτες.
Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, η google στοχεύει στις αναζητήσεις του χρήστη. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί ο χρήστης να έρθει κατευθείαν σε εσάς.

Ποιος τρόπος διαφήμισης είναι κατάλληλος για εσάς;

Αρχικά, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε το σκοπό που έχετε για κάθε διαφήμιση. Τις περισσότερες φορές, οι διαφημίσεις θα γίνουν συνδυαστικά δηλαδή και μέσω google αλλά και μέσω facebook. Η αλήθεια είναι, ότι αυτό είναι μία πολύ καλή πρακτική. Κάθε επιχείρηση όμως, έχει τους δικούς της στόχους καθώς και τον δικό της προϋπολογισμό.

Πορβολή της επιχείρησή σας μέσω facebook ή google

☑️ Ο συνδυαστικός τρόπος διαφήμισης, μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας.
☑️ Πρέπει οι ρυθμίσεις που θα γίνουν για την καμπάνια σας να είναι οι σωστές.


Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε πως θα μπορούσατε να ορίσετε τις διαφημίσεις σας, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να σπαταλήσετε τα χρήματα σας ακόμη και εάν επιλέξετε έναν από τους δύο τρόπους διότι θα είναι δύσκολο να πετύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Στην web-net μπορούμε να αναλάβουμε την προβολή της επιχείρησής σας επιλέγοντας τον τρόπο διαφήμισης που σας ταιριάζει καλύτερα.

Μήπως ήρθε η ώρα να δεις και εσύ σοβαρά την ψηφιακή σου παρουσία σήμερα;

Δωρεάν διαφήμιση στο ίντερνετ

Δωρεάν διαφήμιση στο ίντερνετ: Πως να βελτιώσεις την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου δωρεάν;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημίσεις την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο! Κάποιοι από αυτούς στοχεύουν στην αμειβόμενη διαφήμιση όπως είδαμε και παραπάνω με αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις που είναι στο ξεκίνημα τους να δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν. Εάν διαθέτεις περιορισμένο budget, τότε διάβασε τους τρόπους που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να προβάλεις την επιχείρησή σου δωρεάν με μοναδικό στόχο την αναγνωρισιμότητά σου και την αύξηση των κερδών σου.

Πως μπορείς να ξεκινήσεις μία δωρεάν διαφήμιση στο ίντερνετ;

Αρχικά, θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα πλάνο. Θα πρέπει να γνωρίζεις το κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις και τι μπορείς να προσφέρεις σε αυτό το κοινό μέσα από την επιχείρησή σου. Ας δούμε αναλυτικά τους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις την επιχείρησή σου με την δωρεάν διαφήμιση στο ίντερνετ:

Δωρεάν διαφήμιση στο ίντερνετ και δημιουργία κειμένου με σωστό περιεχόμενο

Δωρεάν διαφίμηση στο ίντερνετ - Λέξεις κλειδία και ποιοτικό περιεχόμενο

Αφού έχεις κάνει την έρευνά σου σχετικά με τον ανταγωνισμό, στη συνέχεια θα πρέπει να χτίσεις την ιστοσελίδα σου με ποιοτικό περιεχόμενο. Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι κείμενα που περιέχουν εικόνες ακόμη και βίντεο ή γραφήματα που προσφέρουν στο κοινό σου σημαντικές πληροφορίες. Τα κείμενα σου θα πρέπει να διαθέτουν λέξεις-κλειδιά που προσδιορίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.

Για αρχή, στόχευσε σε λέξεις-κλειδιά που είναι λιγότερο ανταγωνιστικές. Αυτό θα σου δώσει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστείς στην πρώτη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης. Στόχος είναι να χτίσεις σιγά σιγά την κατάταξή σου στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Επιπλέον, τα κείμενα που δημοσιεύεις θα πρέπει να έχουν μία συχνότητα για να φαίνεται ότι η σελίδα σου είναι ενεργή και ενημερώνεται συνεχώς.

Δημιούργησε Referrals Links

Τι είναι τα Referrals links; Είναι σύνδεσμοι που θα παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σου. Μπορείς να προσεγγίσεις ιστοσελίδες, blogs μέσω ενός άρθρου σου. Με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσεις links στην ιστοσελίδα σου από άλλες ιστοσελ΄ίδες και θα αυξήσεις την επισκεψιμότητά σου. Σίγουρα, στην αρχή δεν θα είναι εύκολο, ειδικά εάν το site δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό. Δίνοντας όμως έναν λόγο στις άλλες ιστοσελίδες (ή μέσω social media) να μιλήσουν για εσένα, είσαι ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο σου και στην προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σου.

Είσαι ειδικός σε κάτι συγκεκριμένο; Γνωστοποίησέ το!

Εάν είσαι expert σε κάτι, θα μπορούσες να δημιουργήσεις βιντέακια με tutorials. Σε αυτά θα δίνεις σημαντικές πληροφορίες και tips για όσα γνωρίζεις. Επιπλέον, ακόμη και η συμμετοχή σου σε σεμινάρια με παρουσιάσεις σου δίνει το πλεονέκτημα να σε μάθουν ακόμη περισσότερα άτομα και να προβάλεις ακόμη πιο εύκολα τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρεις.

Δωρεάν διαφήμιση στο ίντερνετ: συμβουλές ενός expert

Δωρεάν διαφήμιση στο ίντερνετ και Social Media

Τα social media είναι άλλος ένα τρόπος δωρεάν διαφήμισης στο ίντερνετ. Είναι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (όπως είναι το Facebook, Twitter, Linkedin) και είναι δωρεάν. Προσφέρουν στους χρήστες τη δυνατότητα να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Σαν επιχείρηση, μπορείς να δημιουργήσεις δωρεάν σελίδες σε όποια από τις πλατφόρμες σου ταιριάζει και να μοιράζεσε πληροφορίες που αφορούν την επιχείρηση σου. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να καταχωρείς σε αυτές δημιουργικό περιεχόμενο.

Οι δημοσιεύσεις σου θα πρέπει να είναι δημόσιες για να δίνεις την δυνατότητα να κοινοποιούν το περιεχόμενο σου και να το σχολιάζουν όλοι. Υπάρχουν και άλλου είδους πλατφόρμες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν, όπως για παράδειγμα το Instagram και το Pinterest. Αυτές εστιάζουν στην κοινή χρήση φωτογραφιών, ή το TikTok που σου δίνει την δυνατότητα να ανεβάζεις βιντεάκια. Το TikTok απευθύνεται περισσότερο σε νεανικό κοινό. Δημιουργώντας περιεχόμενο στα social media είναι μια καλή ευκαιρία να ξεκινήσεις την προσέγγιση και την επικοινωνία με τους πελάτες σου.

Δωρεάν διαφήμιση στο ίντερνετ social media

Δωρεάν διαφήμιση στο ίντερνετ και Email Marketing

Τελευταίο αλλά όχι λιγότερης σημασίας είναι το marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι εάν όχι όλοι, διαθέτουμε email. Αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να προσφέρεις την δυνατότητα της εγγραφής μέσω της ιστοσελίδα σου. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου, θα μπορούν να καταχωρήσουν το email τους, για να μαθαίνουν νεότερα για τις προσφορές σου ή οτιδήποτε θεωρείς εσύ χρήσιμο.

Στην περίπτωση που για αρχή έχεις μία μικρή λίστα με email, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια δωρεάν πλατφόρμα που σου δίνει τη δυνατότητα να στείλεις επαγγελματικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι πλατφόρμες αυτές διαθέτουν και δωρεάν πρότυπα όπου μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για να δημιουργήσεις ένα όμορφο μήνυμα για τους συνδρομητές σου χρησιμοποιώντας κείμενο, εικόνες.

Εάν θέλετε να δείτε περισσότερα σχετικά με τη διαφήμιση μπορείτε να μπείτε εδώ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω