Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Τo Google Ads είναι το διαφημιστικό σύστημα της Google στο οποίο οι marketers, στοχεύουν σε συγκεκριμένα keywords, (λέξεις-κλειδιά) προκειμένου οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Αυτές οι διαφημίσεις ανήκουν σε ένα μοντέλο Online Marketing που ονομάζεται PPC (Pay Per Click), στο οποίο οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν ένα ποσό κάθε φορά που γίνεται κλικ σε μία από τις διαφημίσεις τους.
Επιλογή Συντάκτη: Τα τι και τα πως του Digital MarketingΠως λειτουργεί όμως το Google Ads; Είναι αποτελεσματικό; Ποιες είναι οι βασικές διεργασίες που εκτελούνται στο σύστημα και ποιοι είναι οι κανόνες λειτουργίες του;
Όλες οι απαντήσεις που χρειάζεσαι παρουσιάζονται στον παρακάτω οδηγό για την πλατφόρμα του Google Ads!
To Google Ads είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για όλα τα είδη των επιχειρήσεων. Αρκεί να γίνει η σωστή επιλογή ανταγωνιστικών keywords τα οποία θα έχουν άμεση συνάφεια με πραγματικές “μετατροπές” (πωλήσεις, εγγραφές κ.ο.κ.).
Μη σπαταλάς τα χρήματα σου σε keywords που έχουν χαμηλή συνάφεια και ανταγωνιστικότητα, στον τομέα που ανήκει η επιχείρηση σου!
Συνέχισε όμως την ανάγνωση γιατί ο βασικός οδηγός για το Google Ads θα σου μάθει πολλά.
Η πραγματική θέση που λαμβάνει η διαφήμιση σου στις σελίδες αναζητήσεων καθορίζεται από την κατάταξη της (Rank) σύμφωνα με ένα Δείκτη Ποιότητας (Quality Score). Η διαφήμιση με την υψηλότερη κατάταξη λαμβάνει την πρώτη θέση στο πεδίο που ορίζεται για τις διαφημίσεις, σε μια σελίδα αποτελεσμάτων.
Το πραγματικό κόστος ανά κλικ (CPC), της διαφήμισης σου καθορίζεται από την κατάταξη που έχει η αμέσως επόμενη διαφήμιση κάτω από τη δική σου διαιρούμενη με τον Δείκτη Ποιότητας της δικής σου (διαφήμισης).
Η δημοπρασία (bidding) εκτελείται δισεκατομμύρια φορές κάθε μήνα. Τα αποτελέσματα είναι τέτοια που οι χρήστες βρίσκουν διαφημίσεις σχετικές με αυτό που αναζητούν. Ενώ οι marketers συνδέονται με πιθανούς πελάτες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Μόλις υποβληθεί ένα αίτημα, η Google το επεξεργάζεται και ακολούθως εκτελεί τη δημοπρασία, που καθορίζει την κατάταξη και το κόστος κάθε διαφήμισης.
Οι διαφημίσεις σου πληρούν τις προϋποθέσεις για συμμετοχή σε μια δημοπρασία όταν υποβάλλεις προσφορές για keywords που σχετίζονται με τα ερωτήματα αναζήτησης των χρηστών.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Οι προσφορές, ο Δείκτης Ποιότητας και ο βαθμός συνάφειάς σας, θα υπολογιστούν έτσι ώστε να καθοριστεί εάν η διαφήμισή σου πληροί τα κριτήρια για να προβληθεί στις σελίδες αναζήτησης αποτελεσμάτων.
Μετά την υποβολή των keywords από τους διαφημιζόμενους η Google εισάγει στην δημοπρασία το keyword που θεωρεί πιο σχετικό, τη μέγιστη προσφορά που έχει οριστεί καθώς και την διαφήμιση καθαυτή.
Το CPC ή κόστος ανά κλικ, είναι το ποσό που πληρώνει ένας διαφημιζόμενος κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ σε μια διαφήμισή του, που έχει δημιουργηθεί μέσω Google Ads.
O Δείκτης Ποιότητας (Quality Score) είναι μια αναλυτική κατηγορία που χρησιμοποιεί η Google για να προσδιορίσει πόσο συναφής και χρήσιμη είναι η διαφήμισή σας για τον χρήστη.
Αυτός ο δείκτης διαμορφώνεται κυρίως με βάση την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων/Click Through Rate (CTR) της διαφήμισής σου, τη συνάφεια των keywords και την ποιότητα της ιστοσελίδας σου. Όσο υψηλότερος είναι ο Δείκτης Ποιότητάς σου, τόσο περισσότερο θα ανεβαίνεις στην κατάταξη και θα γίνονται αποδοτικότερες οι διαφημίσεις σου.
Το κόστος καθορίζεται από τη μέγιστη προσφορά, τον Δείκτη Ποιότητας και την ανταγωνιστικότητα του keyword που έχετε επιλέξει.
Η κατάταξη διαφήμισης (Rank) στο Google Ads είναι η θέση που λαμβάνουν οι διαφημίσεις σου στη σελίδα της μηχανής αναζήτησης βάσει του συνολικού Δείκτη Ποιότητας και των μέγιστων προσφορών της επιχείρησης σου.
Η θέση διαφήμισης, είναι η θέση που εμφανίζεται η διαφήμιση σου στη σελίδα των αποτελεσμάτων συγκριτικά με τις άλλες διαφημίσεις.
Τα Keywords (λέξεις-κλειδιά) στο Google Ads είναι οι λέξεις ή/και φράσεις για τις οποίες υποβάλλουν προσφορές οι διαφημιζόμενοι με την προσδοκία ότι οι διαφημίσεις τους θα εμφανίζονται στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, όταν οι χρήστες αναζητήσουν αυτά τα προϊόντα ή υπηρεσίες.
Η έρευνα εύρεσης των keywords αφορά τη διαδικασία χρήσης εργαλείων και δεδομένων σχετικά με τον προσδιορισμό των keywords που είναι πιο πιθανό να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου και την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων(CTR) των διαφημίσεων σου.
Η “συνάφεια διαφημίσεων” είναι ένα δείκτης που εκφράζει το βαθμό συνάφειας των keywords για τα οποία έχεις υποβάλλει προσφορές.
Επίσης αφορά και το βαθμό συνάφειας ανάμεσα στα keywords που επιλέγεις και του μηνύματος/περιεχομένου των διαφημίσεων/ιστοσελίδων σου.
Μην ξεχάσεις να διαβάσεις το: Επιχείρηση: Digital Marketing εν μέσω κορονοιού 2020