Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Όταν “σερφάρεις” στο διαδίκτυο επισκέπτεσαι συνεχώς διαφορετικές σελίδες κάποιες από τις οποίες αποτελούν Landing Pages μιας ιστοσελίδας. Τι είναι όμως μια Landing Page (Σελίδα Προορισμού);
Πόσο σημαντική είναι για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου;
Ποιες είναι οι τεχνικές που πρέπει να ακολουθήσεις για να δημιουργήσεις την κατάλληλη Landing Page και να… απογειώσεις τις πωλήσεις σου;
Συνέχισε την ανάγνωση για να ανακαλύψεις τις απαντήσεις!
Τα Landing Pages αφορούν τις σελίδες που έχουν ως βασική προτεραιότητα να “μετατρέψουν” τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας, σε πελάτες της επιχείρησης.
Παρόλο που υπάρχουν πολλοί τύποι Landing Pages η πρόθεση παραμένει ίδια: Να αποκτήσεις περισσότερα leads, δηλαδή πιθανούς/υποψήφιους πελάτες για την επιχείρηση σου.
Μια Landing Page μπορεί να είναι η καθορισμένη σελίδα στην οποία οδηγείται ένας χρήστης όταν κάνει κλικ σε μια διαφήμιση, η ακόμη και η αρχική σελίδα(homepage) μιας ιστοσελίδας.
Συνήθως αυτές οι σελίδες εμπεριέχουν Call to Action buttons, τα οποία “ωθούν” τον χρήστη να δράσει με ένα συγκεκριμένο τρόπο (π.χ. να προχωρήσει σε μια αγορά)
Ανεξάρτητα με τον τρόπο που καταλήγει ο χρήστης σε μια Landing Page, σκοπός της είναι να τον ενθαρρύνει να αλληλεπιδράσει με το brand σου και εν τέλει να γίνει πελάτης.
Τα Landing Pages περιέχουν φόρμες επικοινωνίας που ζητούν από τους επισκέπτες τα στοιχεία επικοινωνίας τους.
Αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή! Τα Landing Pages χρησιμοποιούνται σε όλα τα στάδια του Marketing Funnel.
Από την “γνωριμία” ενός χρήστη με το brand σου έως τη “μετατροπή” ενός lead σε πελάτη , οι σελίδες προορισμού μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σου σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.
Για αυτόν τον λόγο, τα Landing Pages αποτελούν ισχυρά στοιχεία της στρατηγικής Digital Marketing μιας επιχείρησης!
Αφού κατανόησες τι είναι μια Landing Page, πάμε να δούμε πως θα την δημιουργήσεις με αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Για κάθε δέκα άτομα που επισκέπτονται τα Landing Pages σου, τουλάχιστον επτά από αυτά θα εγκαταλείψουν τη σελίδα.
Για να διατηρήσεις χαμηλό αυτό το ποσοστό οι επισκέπτες σου θα πρέπει να καταλαβαίνουν άμεσα, τι περιέχει η σελίδα.
Πιο σημαντικά πως θα τους βοηθήσει να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους!
Η επικεφαλίδα σου είναι το πρώτο πράγμα που θα διαβάσει ο επισκέπτης στη σελίδα σου.
Συνεπώς θα πρέπει να προβάλλει με σαφήνεια την “αξία” των προϊόντων/υπηρεσιών ή των προσφορών σου.
Μια εικόνα είναι υποχρεωτική και θα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτική του κοινού που στοχεύεις.
Ο σκοπός της εικόνας που προβάλλεις είναι να μεταδώσει ένα συναίσθημα στον χρήστη.
Με άλλα λόγια, θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο αισθάνεται ο επισκέπτης, όταν λαμβάνει την προσφορά σου.
Ορισμένες εικόνες μπορεί να λειτουργούν καλύτερα από άλλες, οπότε θα πρέπει πάντα να κάνεις δοκιμές για να δεις τι ταιριάζει καλύτερα ανά περίπτωση.
Το περιεχόμενο της σελίδας είναι εκείνο που θα προωθήσει πραγματικά το Call to Action και θα οδηγήσει σε περισσότερα conversions (πωλήσεις, εγγραφές, κ.ο.κ).
Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι σαφές, περιεκτικό και να ωθεί τον επισκέπτη σου να ολοκληρώσει μια επιθυμητή ενέργεια.
Ένα ποιοτικό κείμενο και περιεχόμενο “μιλάει” απευθείας στον χρήστη αξιοποιώντας έναν οικείο και φιλικό τόνο και να ενισχύσει τις πιθανότητες αλληλεπίδρασης με την επιχείρηση σου.
Σε ένα Landing Page η φόρμα επικοινωνίας (lead form) θα πρέπει να είναι εύκολα και άμεσα προσβάσιμη σε περίπτωση που ο χρήστης θέλει να κάνει μια ενέργεια αμέσως.
Το σίγουρο είναι ότι δεν θέλεις οι χρήστες να “ψάχνονται” στην σελίδα για να βρουν την προσφορά σου, για μεγάλο χρονικό διάστημα .
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Η εισαγωγή του lead form στο επάνω μέρος της σελίδας, σημαίνει απλώς ότι οι επισκέπτες δεν χρειάζεται να κάνουν “scroll” για να φτάσουν… κάποια στιγμή, στη φόρμα επικοινωνίας.
Μια βέλτιστη πρακτική είναι να σχεδιάσεις τη φόρμα επικοινωνίας έτσι ώστε να “κινείται” μαζί με το χρήστη καθώς εκείνος μετακινείται προς το κάτω μέρος της σελίδας.
Το Call to Action (CTA) είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό στοιχείο στο Landing Page. Είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που ενθαρρύνουν και ωθούν προς μια επιθυμητή δράση.
Το CTA button (κουμπί) πρέπει να “ξεχωρίζει”, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα χρώμα που έρχεται σε αντίθεση με τα υπόλοιπα στοιχεία της σελίδας.
Θα πρέπει να είσαι ξεκάθαρος για το τι θέλεις να κάνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σου.
Δηλαδή, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα ρήμα “παρακίνησης” σε δράση όπως “Αγόρασε τώρα”, “To θέλω” κ.ο.κ.
Θα πρέπει να σκεφθείς Landing Page σου ως μέρος του “ταξιδιού” του χρήστη προς την απόλυτη προσφορά σου, δηλαδή το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεις.
Μια προσφορά είναι αυτό που δίνεις σε αντάλλαγμα για τα προσωπικά στοιχεία του lead σου.
Γι’ αυτό η προσφορά σου θα πρέπει να παρέχει αξία για τον επισκέπτη σου έτσι ώστε να παρέχει τα στοιχεία επικοινωνίας του και θα πρέπει επίσης να σχετίζονται με την επιχείρησή σου. Ας πούμε ότι παρέχεις υπηρεσίες Digital Marketing.
Η προσφορά σου μπορεί να είναι ένα δωρεάν ebook για τις βασικές υπηρεσίες του Digital Marketing γιατί, τελικά, αποσκοπείς να παρέχεις αυτές τις υπηρεσίες στον πελάτη σου.
Από την άλλη δεν θα πρέπει να προσφέρεις ένα ebook για τη διαφήμιση στην τηλεόραση γιατί αυτό θα βάλει τον πελάτη σε μια εντελώς διαφορετική πορεία.
Θα πρέπει να συγκεντρώσεις όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σου, αλλά αυτό εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως:
Μια καλή πρακτική είναι να ζητήσεις όσο το δυνατόν λιγότερες πληροφορίες στη φόρμα επικοινωνίας για να “προσπεράσεις” τυχόν ενστάσεις κι εμπόδια.
Ένα όνομα και μια διεύθυνση email είναι περισσότερο από επαρκή για να καλλιεργήσουν ένα νέο προβάδισμα.
Ένα Landing Page έχει ένα και μόνο στόχο: τη “μετατροπή” των επισκεπτών της ιστοσελίδας σε leads και τελικά σε πελάτες.
Για να μην αποσπάσεις την προσοχή των χρηστών από το CTA θα πρέπει να αφαιρέσεις τυχόν “ανταγωνιστικά” links, συμπεριλαμβανομένων των εσωτερικών links προς άλλες σελίδες της ιστοσελίδας σου.
Ακριβώς όπως κάθε άλλη σελίδα το Landing Page θα πρέπει να ανταποκρίνεται σε κάθε εμπειρία προβολής.
Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεστε είναι να μην εμφανίζεται σωστά η φόρμα επικοινωνίας σου σε κινητές συσκευές.
Δώσε στους επισκέπτες σου κάθε δυνατή ευκαιρία “μετατροπής”, ανεξάρτητα από τη συσκευή που βλέπουν τη σελίδα σου.
Η σελίδα σου θα πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθεί με λέξεις-κλειδιά καμπάνιες Marketing και την οργανική αναζήτηση.
Όταν κάποιος αναζητά τη φράση-κλειδί που έχεις στοχεύσει, θα πρέπει να βρεις το Landing Page σου.
Ομοίως, όταν στοχεύεις μια λέξη-κλειδί με διαφημίσεις, αυτές οι λέξεις θα πρέπει να υπάρχουν σε επάρκεια στη σελίδα προορισμού σου.
Μια “Thank you” page είναι η σελίδα που στέλνεις τους χρήστες μόλις συμπληρώσουν επιτυχώς τη φόρμα επικοινωνίας.
Θα μπορούσες απλώς να προβάλλεις ένα ευχαριστήριο μήνυμα στην ίδια σελίδα ή να το παραλείψεις εντελώς. Όμως υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αυτό δεν είναι η καλύτερη επιλογή.
Το “Thank you” page εξυπηρετεί τρεις σημαντικούς σκοπούς:
Τώρα πλέον γνωρίζεις τι είναι ένα Landing Page και πόσο σημαντικό είναι για την επιχείρηση σου!
Αν θέλεις να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον άρθρο για αυτό το θέμα πάτησε εδώ.