0 0.00

Cart

No products in the cart.

Tι είναι το Chatbox και γιατί είναι τόσο χρήσιμο;

Η ευρύτερη έννοια του Μάρκετινγκ, σχετίζεται άμεσα με τη συνεχόμενη επαφή και αλληλεπίδραση, μιας εταιρείας με το κοινό της. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τα νέα δεδομένα, γίνεται πιο εύκολη αύτη η επικοινωνία και οι σχέσεις μεταξύ μιας επιχείρησης με το κοινό – στόχο της. Η σύγχρονη σκηνή της διαφήμισης, έχει αλλάξει σημαντικά από το παρελθόν, τώρα οι καταναλωτές κατά μια ευρεία έννοια έχουν περισσότερες και μεγαλύτερες απαιτήσεις, από τις εταιρείες και τα σύγχρονα brand, με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός μεταξύ τους να γίνεται ακόμα πιο έντονος. Η συνεχής και ουσιαστική επαφή με το κοινό έχει γίνει πιο απαραίτητη από ποτέ. H βέλτιστη εμπειρία κάθε καταναλωτή με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, έχει γίνει προτεραιότητα κάθε εταιρείας.

Στο πλαίσιο λοιπόν, της συνεχόμενης αλληλεπίδρασης και της όσο το δυνατόν καλύτερης εμπειρίας του καταναλωτή, ιδιαίτερα στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, δημιουργούνται, όλο ένα και περισσότερα εργαλεία που αν αξιοποιηθούν σωστά, μπορούν να κάνουν αισθητή διαφορά.

Στο άρθρο αυτό, θα εστιάσουμε σε ένα από αυτά τα εργαλεία και συγκεκριμένα στο Chatbox,  το οποίο ιδιαίτερα τη φετινή χρονιά είχε την τιμητική του. Οι σύγχρονες αποδοτικές ιστοσελίδες, θα πρέπει να δημιουργούνται πάντα, με το σκεπτικό να είναι όσο το δυνατόν πιο λειτουργικές για το χρήστη, ώστε να μπορούν οι ανάγκες του να εξυπηρετηθούν καλά και να επεκταθεί η περιήγηση του σε αυτήν.

Τι είναι το Chatbox;

Το Chatbox, συγκεκριμένα είναι ένα πρόγραμμα υπολογιστή που έχει την ικανότητα να επικοινωνεί με ανθρώπους μέσω κειμένου ή ήχου, χρησιμοποιώντας πολλές φορές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Η πιο συχνή χρήση του, είναι σε ρόλους εξυπηρέτησης πελατών, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλους τομείς.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Διάβασε Επίσης:
Πως θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου με το κατάλληλο Call to Action

Μια από τις πιο σημαντικές παροχές ενός chatbox, είναι το γεγονός ότι αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους προσομοιώνοντας αποτελεσματικά την ανθρώπινη επικοινωνία. Με τον τρόπο αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών, γίνεται με έναν πιο αυτοματοποιημένο τρόπο και μπορεί να πραγματοποιηθεί ανά πάσα στιγμή. Η επικοινωνία μέσω Chatbox, μπορεί να γίνει ευκολότερη και παράλληλα να αποκτήσει πιο γρήγορους ρυθμούς. Έτσι, τα ερωτήματα του χρήστη μπορούν να απαντηθούν άμεσα και πιο αποτελεσματικά.

Το chatbox, είναι ένα εργαλείο που μπορεί να προγραμματιστεί με τεχνητή νοημοσύνη ή και χωρίς αυτή, ώστε να μπορεί μια συνομιλία να γίνει όσο πιο κοντινή σε μια πραγματική ανθρώπινη. Ένα chatbox, είναι σε θέση να απαντά σε ερωτήσεις ή να απαντά  σε συγκεκριμένες εντολές που μπορεί να εισάγει ένας χρήστης. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν δυο σημεία δεδομένων στο chatbox, το front-end και το back-end. To frond-end, είναι η διεπαφή του chatbox που αλληλοεπιδρά με τους επισκέπτες της σελίδας, ενώ το back-end είναι αυτό που παρέχει δεδομένα που απαιντούνται για απαντήσεις ή πληροφορίες σχετικά με συγκεκριμένα αιτήματα ή ανάγκες πελατών.

Γιατί είναι χρήσιμο το Chatbox, στο ψηφιακό μάρκετινγκ;

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, η συνεχής επαφή και η όσο το δυνατόν καλύτερη αλληλεπίδραση με τον πελάτη, ιδιαίτερα μέσα από την κεντρική σελίδα μιας επιχείρησης είναι ιδιαίτερα σημαντική και μπορεί να την κάνει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό της. Επομένως μια εταιρεία για να βελτιώσει όσο το δυνατόν περισσότερο την εικόνα της, πρέπει να αναζητεί διαρκώς τρόπους για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της. Αφού εξηγήσαμε παραπάνω τι ακριβώς είναι το Chatbox, πιο κάτω θα δούμε τη χρησιμότητα του καθώς και πως  μπορούν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ, να το αξιοποιούν καλύτερα.

  • Το Chatbox, είναι ο ιδανικός τρόπος να προσεγγίσει μια επιχείρηση τους πελάτες της, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει σε ανθρώπινο δυναμικό, κάτι που θα ήταν σίγουρα πιο δαπανηρό.. Τις περισσότερες φορές, οι καταναλωτές σήμερα, προσεγγίζουν διαδικτυακά τις εταιρείες που επιθυμούν, είτε μέσω της πλατφόρμας τους στα social media, είτε μέσω της ιστοσελίδας τους. Η τηλεφωνική επικοινωνία έχει περιοριστεί σημαντικά και τις περισσότερες φορές μπορεί να μην είναι και η πιο κατάλληλη καθώς ενέχει πολλούς χρονικούς περιορισμούς. Η ύπαρξη ενός chatbox, σε κάποια πλατφόρμα, όπως Facebook Messenger ή WeChat, μπορεί να αποτέσει σημαντική διαφορά, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας ανά πάσα στιγμή.
  • Ακόμη, μια πολύ σημαντική εφαρμογή του Chatbox, είναι η δυνατότητα να συλλέξει μια επιχείρηση, πληροφορίες για τους πελάτες της και γενικότερα του κοινό που επισκέπτεται τη σελίδα της, χωρίς να απαιτεί κάποια ιδιαίτερη διαδικασία έρευνας. Μέσα από το Chatbox, μπορούν να συλλεχθούν πολύ χρήσιμες, πληροφορίες και για συγκεκριμένα προϊόντα αλλά και παροχές μιας εταιρείας, από τη σκοπιά των άμεσα ενδιαφερόμενων καταναλωτών. Στη συνέχεια, η ίδια η εταιρεία μπορεί να αξιολογήσει αυτές τις πληροφορίες και να πράξει αναλόγως.
  • Επιπλέον, η ύπαρξη ενός chatbox, σε μια σελίδα, μπορεί να εντείνει ακόμη περισσότερο την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών που την επισκέφτηκαν. Πιο συγκεκριμένα, το chatbox μπορεί να λειτουργήσει και προαιρετικά, με την έννοια να επικοινωνήσει απευθείας με τον επισκέπτη σε μια σελίδα και να τον κατευθύνει κατάλληλα στις πληροφορίες και το περιεχόμενο που αναζητά.
  • Μια επιχείρηση, μπορεί να εκμεταλλευτεί τη χρήση του chatbox, με έναν διαφορετικό τρόπο, στέλνοντας εξατομικευμένες ειδοποιήσεις σχετικά με πωλήσεις, νέα λανσαρίσματα ή οποιαδήποτε νέα πληροφορία σχετικά με την εταιρεία. Στη συνέχεια, μια εταιρεία μπορεί να παρακολουθήσει αν ο παραλήπτης άνοιξε το μήνυμα και αν υπήρξε αλληλεπίδραση με κάποιο τρόπο.
  • Μελλοντικά μπορεί τα chatbox, να εξελιχθούν ακόμα περισσότερο αντικαθιστώντας πιθανόν, σχεδόν εξολοκλήρου την τηλεφωνική επαφή. Ακόμη, όπως οι μεγάλες πλατφόρμες έτσι και αυτή η εφαρμογή λειτουργεί αλγοριθμικά, με την έννοια ότι μπορεί να γίνει πιο αποδοτική όταν λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες. Επομένως, όταν ένα chatbox, συλλέγει πολλές πληροφορίες, τόσο καλύτερα μπορεί να εξυπηρετήσει το κοινό με το οποίο αλληλοεπιδρά.
Διάβασε Επίσης:
Τι είναι τo KPI στο Digital Marketing

Συμπέρασμα

Τα δεδομένα διαρκώς αλλάζουν και οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκουν διαρκώς τρόπους να εξελίσσονται και να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις. Οι τεχνολογία αναπτύσσετε με γοργούς ρυθμούς και οι καταναλωτές αναπτύσσονται μαζί της. Οι επιχειρήσεις πρέπει από πλευρά τους να αξιοποιούν κάθε δυνατότητα και βρίσκουν νέους τρόπους α προσεγγίσουν ουσιαστικά το κοινό τους. Η εξυπηρέτηση πελάτων έχει πάρει άλλες διαστάσεις που ο ανταγωνισμός έχει γίνει ακόμα μεγαλύτερος. Το chatbox, συγκεκριμένα αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί από τις επιχειρήσεις και στις ιστοσελίδες τους αλλά και στις πλατφόρμες τους στα social media. Με τον τρόπο αυτό, μπορούν να προσφέρουν στο κοινό τους τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης, χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω