Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Η ευρύτερη έννοια του Μάρκετινγκ, σχετίζεται άμεσα με τη συνεχόμενη επαφή και αλληλεπίδραση, μιας εταιρείας με το κοινό της. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τα νέα δεδομένα, γίνεται πιο εύκολη αύτη η επικοινωνία και οι σχέσεις μεταξύ μιας επιχείρησης με το κοινό – στόχο της. Η σύγχρονη σκηνή της διαφήμισης, έχει αλλάξει σημαντικά από το παρελθόν, τώρα οι καταναλωτές κατά μια ευρεία έννοια έχουν περισσότερες και μεγαλύτερες απαιτήσεις, από τις εταιρείες και τα σύγχρονα brand, με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός μεταξύ τους να γίνεται ακόμα πιο έντονος. Η συνεχής και ουσιαστική επαφή με το κοινό έχει γίνει πιο απαραίτητη από ποτέ. H βέλτιστη εμπειρία κάθε καταναλωτή με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, έχει γίνει προτεραιότητα κάθε εταιρείας.
Στο πλαίσιο λοιπόν, της συνεχόμενης αλληλεπίδρασης και της όσο το δυνατόν καλύτερης εμπειρίας του καταναλωτή, ιδιαίτερα στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, δημιουργούνται, όλο ένα και περισσότερα εργαλεία που αν αξιοποιηθούν σωστά, μπορούν να κάνουν αισθητή διαφορά.
Στο άρθρο αυτό, θα εστιάσουμε σε ένα από αυτά τα εργαλεία και συγκεκριμένα στο Chatbox, το οποίο ιδιαίτερα τη φετινή χρονιά είχε την τιμητική του. Οι σύγχρονες αποδοτικές ιστοσελίδες, θα πρέπει να δημιουργούνται πάντα, με το σκεπτικό να είναι όσο το δυνατόν πιο λειτουργικές για το χρήστη, ώστε να μπορούν οι ανάγκες του να εξυπηρετηθούν καλά και να επεκταθεί η περιήγηση του σε αυτήν.
Το Chatbox, συγκεκριμένα είναι ένα πρόγραμμα υπολογιστή που έχει την ικανότητα να επικοινωνεί με ανθρώπους μέσω κειμένου ή ήχου, χρησιμοποιώντας πολλές φορές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Η πιο συχνή χρήση του, είναι σε ρόλους εξυπηρέτησης πελατών, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλους τομείς.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Μια από τις πιο σημαντικές παροχές ενός chatbox, είναι το γεγονός ότι αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους προσομοιώνοντας αποτελεσματικά την ανθρώπινη επικοινωνία. Με τον τρόπο αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών, γίνεται με έναν πιο αυτοματοποιημένο τρόπο και μπορεί να πραγματοποιηθεί ανά πάσα στιγμή. Η επικοινωνία μέσω Chatbox, μπορεί να γίνει ευκολότερη και παράλληλα να αποκτήσει πιο γρήγορους ρυθμούς. Έτσι, τα ερωτήματα του χρήστη μπορούν να απαντηθούν άμεσα και πιο αποτελεσματικά.
Το chatbox, είναι ένα εργαλείο που μπορεί να προγραμματιστεί με τεχνητή νοημοσύνη ή και χωρίς αυτή, ώστε να μπορεί μια συνομιλία να γίνει όσο πιο κοντινή σε μια πραγματική ανθρώπινη. Ένα chatbox, είναι σε θέση να απαντά σε ερωτήσεις ή να απαντά σε συγκεκριμένες εντολές που μπορεί να εισάγει ένας χρήστης. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν δυο σημεία δεδομένων στο chatbox, το front-end και το back-end. To frond-end, είναι η διεπαφή του chatbox που αλληλοεπιδρά με τους επισκέπτες της σελίδας, ενώ το back-end είναι αυτό που παρέχει δεδομένα που απαιντούνται για απαντήσεις ή πληροφορίες σχετικά με συγκεκριμένα αιτήματα ή ανάγκες πελατών.
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, η συνεχής επαφή και η όσο το δυνατόν καλύτερη αλληλεπίδραση με τον πελάτη, ιδιαίτερα μέσα από την κεντρική σελίδα μιας επιχείρησης είναι ιδιαίτερα σημαντική και μπορεί να την κάνει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό της. Επομένως μια εταιρεία για να βελτιώσει όσο το δυνατόν περισσότερο την εικόνα της, πρέπει να αναζητεί διαρκώς τρόπους για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της. Αφού εξηγήσαμε παραπάνω τι ακριβώς είναι το Chatbox, πιο κάτω θα δούμε τη χρησιμότητα του καθώς και πως μπορούν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ, να το αξιοποιούν καλύτερα.
Τα δεδομένα διαρκώς αλλάζουν και οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκουν διαρκώς τρόπους να εξελίσσονται και να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις. Οι τεχνολογία αναπτύσσετε με γοργούς ρυθμούς και οι καταναλωτές αναπτύσσονται μαζί της. Οι επιχειρήσεις πρέπει από πλευρά τους να αξιοποιούν κάθε δυνατότητα και βρίσκουν νέους τρόπους α προσεγγίσουν ουσιαστικά το κοινό τους. Η εξυπηρέτηση πελάτων έχει πάρει άλλες διαστάσεις που ο ανταγωνισμός έχει γίνει ακόμα μεγαλύτερος. Το chatbox, συγκεκριμένα αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί από τις επιχειρήσεις και στις ιστοσελίδες τους αλλά και στις πλατφόρμες τους στα social media. Με τον τρόπο αυτό, μπορούν να προσφέρουν στο κοινό τους τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης, χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό.