Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Με ποιο τρόπο θα ενισχύσει τις συνολικές ενέργειες Digital Marketing της επιχείρησης σου το Digital PR;
Πως θα ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του brand σου και την οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου;
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά!
Το Digital PR ή αλλιώς Online PR είναι μια στρατηγική Marketing που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να αυξήσουν την παρουσία, την αναγνωρισιμότητα και την προβολή τους στο διαδίκτυο.
Το Digital PR είναι επωφελές για την επιχείρηση σου, καθώς θα ενισχύσει την online παρουσία και τη “φωνή” του brand σου, αξιοποιώντας τα ψηφιακά κανάλια και τεχνολογίες.
Το Digital PR εστιάζεται στη διασύνδεση με δημοσιογράφους, bloggers, influencers.
Αποσκοπεί στην ενίσχυση των shares στα Social Media, την υλοποίηση δελτίων τύπου αλλά και την απόκτηση backlinks από έγκυρες ιστοσελίδες.
H προσέγγιση ενός ευρύτερου κοινού, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα Social Media και τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης γύρω από το brand σου σε αυτά.
Όταν οι ενέργειες του Digital PR που εφαρμόζει η επιχείρηση σου προωθούνται σε μια “διαδικτυακή δημοσίευση” (online publication), η οποία στη συνέχεια κοινοποιείται στη σελίδα κάποιου στο Facebook, δημιουργούνται πολλαπλές ευκαιρίες προβολής του brand σου.
Το περιεχόμενο σου πλέον προβάλλεται σε ένα κοινό που μπορεί να μην έχει διαβάσει ποτέ αντίστοιχες δημοσιεύσεις και να μην γνώριζε καν την ύπαρξη της επιχείρησης σου.
Εάν οι κοινοποιήσεις έχουν μια σταθερή ροή, αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση του κοινού που ακολουθεί, υποστηρίζει και καταναλώνει το περιεχόμενο του brand σου.
Αυτό σίγουρα θα συμβάλλει μακροπρόθεσμα στην αύξηση των conversions και των πωλήσεων της επιχείρησης σου.
Αλλά τα οφέλη του Digital PR δεν σταματούν εκεί.
Η προώθηση της επιχείρησής σου μέσω “διαδικτυακών δημοσιεύσεων” και άλλων στρατηγικών Digital PR μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της αξιοπιστίας και του κύρους του brand σου.
Οι “ηγέτες” και οι ειδικοί ενός κλάδου είναι σε θέση να προβάλλουν συγκροτημένες απόψεις για σημαντικά θέματα οι οποίες μπορούν να δώσουν αξία στους χρήστες.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Όταν η επιχείρηση σου θεωρείται ως ο ειδικός στον τομέα που δραστηριοποιείται, είναι σίγουρο ότι θα αυξήσεις το “authority” του brand σου, ενισχύοντας τις στρατηγικές για την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας που εφαρμόζεις, όπως το SEO.
Όταν συμβεί αυτό η Google θα αρχίσει να αναγνωρίζει την ιστοσελίδα της επιχείρησής σου ως αξιόπιστη και σχετική πηγή για τον συγκεκριμένο τομέα.
Συνεπώς, χρησιμοποιώντας τις τακτικές Digital PR για την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σου, “ανοίγεις” μια νέα πόρτα για νέα και εύκολα κλικ, από υποψήφιους πελάτες!
Επιπλέον εάν η επιχείρησή σου “διασυνδέεται” με άλλες αξιόπιστες ιστοσελίδες, με υψηλό “authority” , αυτό “βοηθάει” την Google να προωθήσει την ιστοσελίδα σου στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Με άλλα λόγια το Digital PR μπορεί να ενισχύσει με αποδοτικό τρόπο τη στρατηγική SEO που εφαρμόζεις.
Η βασική στρατηγική εστιάζεται στη δημιουργία ενός online δελτίου τύπου γύρω από μια θεματική καμπάνια.
Στη συνέχεια ενισχύεται η προβολή και προώθηση του δελτίου τύπου σε δημοσιογράφους με τους οποίους έχει οικοδομηθεί μια αμοιβαία επωφελής συνεργασία.
Μια ακόμη καλύτερη καμπάνια μπορεί να δημιουργηθεί γύρω από ανερχόμενες “τάσεις” (trends) που είναι επίκαιρες και ελκυστικές για το κοινό.
Εάν μια ψηφιακή καμπάνια PR επικεντρώνεται σε κάτι που αποτελεί αντικείμενο συζήτησης στις ειδήσεις ή στα Social Media, τότε αυξάνονται κατακόρυφα οι πιθανότητες να κοινοποιηθεί και να διαμοιραστεί το περιεχόμενο σου.
Ένας επιπλέον λόγος για τον οποίο το Digital PR είναι τόσο σημαντικό για τις επιχειρήσεις αφορά τις δυνατότητες που προσφέρει για την “επαναχρησιμοποίηση” παλιού περιεχομένου με διαφορετικές προοπτικές.
Στην περίπτωση που μια καμπάνια δεν συγκεντρώνει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον όσο θα ήθελες αρχικά το Digital PR επιτρέπει την εκ νέου χρήση περιεχομένου υπό διαφορετική οπτική γωνία και στόχευση κοινού.
Για παράδειγμα κάτι που αρχικά προοριζόταν για μια ανάρτηση στο blog της ιστοσελίδας σου μπορεί να “επανατοποθετηθεί” σε ένα άρθρο για μια εφημερίδα ή μια δημοσίευση στα Social Media, “ενισχυμένο” με νέες πληροφορίες σχετικές με αυτό το θέμα.
Ενώ οι παραδοσιακές τακτικές PR δεν είναι πλέον αποδοτικές μια ψηφιακή στρατηγική είναι σίγουρα απαραίτητη για να αυξηθεί η παρουσία σου στο διαδίκτυο και να προσεγγιστεί ένα πολύ ευρύτερο κοινό.
Εάν το Digital PR εφαρμοστεί σωστά, μπορεί να… ανοίξει την πόρτα για την προσέλκυση νέων πελατών οι οποίοι “προσγειώνονται” απευθείας στην ιστοσελίδα σου!
Με αυτό τον τρόπο θα επιτύχεις μια πολύ μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI), συγκριτικά με τις παραδοσιακές τεχνικές PR και SEO.