Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Τι είναι το Online PR; Ποιες είναι οι διαφορές του από το συμβατικό PR; Πώς θα σε βοηθήσει να βελτιστοποιήσεις τις στρατηγικές του Digital Marketing που εφαρμόζεις στην επιχείρηση σου;
Πάμε να δούμε μαζί τις απαντήσεις!
Το Online PR είναι μια στρατηγική marketing που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να αυξήσουν την παρουσία και την προβολή τους στο διαδίκτυο.
Το Online PR εστιάζεται στην απόκτηση ποιοτικών backlinks (τα οποία είναι τα links άλλων ιστοσελίδων που παραπέμπουν στη δική σου) και αναφορών στα Social Media.
Αυτό γίνεται μέσα από τη διασύνδεση με δημοσιογράφους, bloggers, influencers και τις κριτικές του κοινού, συμβάλλοντας στην αποδοτική στρατηγική βελτιστοποίησης μέσων μηχανών αναζήτησης (SEO).
Το Online PR βοηθά στην προσέλκυση του κοινού που στοχεύεις προβάλλοντας την επιχείρησή σου σε ιστοσελίδες που επισκέπτονται και στους λογαριασμούς Social Media που ακολουθούν.
Μπορεί να ενισχύσει ακόμη τις θετικές κριτικές των πελατών σου σε πλατφόρμες όπως της Google και της Amazon.
Το Online PR επηρεάζει θετικά την παρουσία και την κατάταξη της ιστοσελίδας σου στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Για τις τοπικές επιχειρήσεις, μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική SEO και Online PR επικεντρώνεται στην προβολή σε online κανάλια που αφορούν την περιοχή σου.
Αυτά μπορεί να είναι τοπικές ιστοσελίδες εφημερίδων, blogs που γράφονται από bloggers που ζουν στην περιοχή, κριτικές από ντόπιους και τοπικές εκδηλώσεις.
Το παραδοσιακό PR επικεντρώνει τη δράση του σε όλα τα Media που δε σχετίζονται άμεσα με το διαδίκτυο (έντυπες εκδόσεις, τηλεόραση και ραδιόφωνο).
Με την ανάπτυξη του Digital Marketing, το ενδιαφέρον των marketers στράφηκε στη διαδικτυακή μορφή του PR.
Το Online PR είναι μια εξελιγμένη μορφή PR. Αντί να στοχεύει μόνο στις έντυπες εκδόσεις, επικεντρώνεται στα online κανάλια επικοινωνίας, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα των brands.
Οι καλά σχεδιασμένες στρατηγικές, έχουν θετικό αντίκτυπο στην αποδοτικότητα της βελτιστοποίησης μέσω μηχανών αναζήτησης (SEO) μιας ιστοσελίδας.
Το Online PR απαιτεί την κατανόηση του αλγόριθμου και των οδηγιών της Google για τη βελτίωση της προβολής μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλές καμπάνιες Online PR εκτελούνται από ειδικούς marketers περιεχομένου που γνωρίζουν τον κλάδο.
Χωρίς τη συνδρομή του Online PR, σε οποιαδήποτε καμπάνια SEO κι αν επενδύσεις χρήματα δεν πρόκειται να σε οδηγήσει στην πρώτη θέση της κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google.
Οι στρατηγικές του Online PR επικεντρώνονται κυρίως στη δημοσίευση άρθρων και στην εξασφάλιση backlinks από σχετικές ιστοσελίδες και blogs. Περιλαμβάνουν επίσης την ανάπτυξη σχέσεων με δημοσιογράφους για την ενίσχυση της προβολής στα Media.
Ακολουθούν ορισμένες από τους πιο συνηθισμένες στρατηγικές:
Αφού κατάλαβες τι είναι το Online PR ας δούμε πως θα ωφελήσει την επιχείρησή σου.
Το Online PR έχει πολλά άμεσα και έμμεσα οφέλη για τις επιχειρήσεις.
Αρχικά καθόρισε τους στόχους για την καμπάνια σου ώστε να μπορείς να παρακολουθείς πόσο καλά αποδίδει.
Εδώ είναι τα κύρια οφέλη και τα στοιχεία που πρέπει να προσέξεις σε μια καμπάνια αυτού του είδους marketing:
Βελτίωση SEO και ταξινομήσεων: Η δημοσίευση του περιεχομένου σας σε ποιοτικές ιστοσελίδες και η λήψη backlinks θα σε ανεβάσουν την κατάταξη για τα keywords που στοχεύεις. Όσο υψηλότερη είναι η κατάταξή σας στην Google, τόσο περισσότερη επισκεψιμότητα θα έχει η ιστοσελίδα σου.
Άυξηση της επισκεψιμότητας: Όσο περισσότερα άτομα διαβάζουν για την επιχείρησή σου και μοιράζονται το περιεχόμενό σου στα Social Media, τόσο περισσότεροι θα επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου.
Ανάπτυξη της εμπιστοσύνης του brand: Διασφαλίζεται ότι οι πελάτες σου βλέπουν μόνο θετικά πράγματα όταν πληκτρολογούν το όνομα της εταιρείας σου σε μια μηχανή αναζήτησης. Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου και η εξασφάλιση θετικών και αμερόληπτων κριτικών θα “καλλιεργήσουν” μια θετική εικόνα του brand σου με την πάροδο του χρόνου.
Χρήσιμα, υψηλής ποιότητας άρθρα που είναι φιλικά προς το SEO “δείχνουν” στις μηχανές αναζήτησης ότι η ιστοσελίδα σου είναι μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.
Προσέλκυση πελατών – Μια καλή στρατηγική Online PR πρέπει να προωθεί τα προϊόντα σας μόνο σε σχετικό κοινό. Όσο περισσότερα άτομα διαβάζουν για τα προϊόντα σου και κάνουν κλικ στην ιστοσελίδα σου, τόσο περισσότερους υποψήφιους πελάτες δημιουργείς.
Αύξηση πωλήσεων – Ο αποτελεσματικός συνδυασμός όλων των παραπάνω εξασφαλίζει ότι οι πελάτες θα μετατραπούν σε αγοραστές.