Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Αν διαβάζεις το Blog της Web-Net τότε σίγουρα γνωρίζεις τι είναι το Content Marketing! Ποια είναι όμως τα πλεονεκτήματα του Content Marketing και πως η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου θα βοηθήσει την επιχείρηση σου να αναπτυχθεί;
Το Content Marketing εκφράζει μια βασική στρατηγική του Inbound Marketing , η οποία βοηθά στην προσέλκυση και ικανοποίηση των πελατών, παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο που παρέχει αξία στους χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου.
Το Content Marketing είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές και πρακτικές στρατηγικές Digital Marketing!
Σε αυτό το άρθρο θα σου αποκαλύψουμε τα βασικά πλεονεκτήματα του Content Marketing, εξηγώντας γιατί αυτή η δημιουργία περιεχομένου θα σε βοηθήσει να “μεταμορφώσεις” τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση σου σας προσεγγίζει και προσελκύει πελάτες!
Πλεονεκτήματα Content Marketing #1
Ίσως ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Content Marketing είναι ότι βοηθά την επιχείρηση σου να αυξήσει τα conversions με την πάροδο του χρόνου. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις που δημιουργούν περιεχόμενο με συνέπεια έχουν 6 φορές υψηλότερα ποσοστά conversions από τους ανταγωνιστές τους (που δεν επενδύουν σε αυτό).
Αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι παρότι το Content Marketing απαιτεί συχνά μια σημαντική επένδυση χρόνου, χρήματος και πόρων, τελικά αποδίδει οδηγώντας σε περισσότερες πωλήσεις!
Πλεονεκτήματα Content Marketing #2
Η δημοσίευση σταθερών αναρτήσεων Blog που είναι ελκυστικές και αποτελεσματικές θα σε βοηθήσει να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το HubSpot, οι εταιρείες που δημοσιεύουν περισσότερες από 16 αναρτήσεις blog το μήνα έχουν 3,5 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα από αυτές που δημοσιεύουν μόνο 4 ή λιγότερες δημοσιεύσεις.
Αν θέλεις να ενισχύσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου, θα πρέπει να δημοσιεύεις με μεγαλύτερη συχνότητα ποιοτικό περιεχόμενο στο blog της επιχείρησης σου.
Πλεονεκτήματα Content Marketing #3
Ας είμαστε ειλικρινείς. Υπάρχουν καταναλωτές που ταιριάζουν απόλυτα στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, αλλά δεν είχαν ακόμη την ευκαιρία να μάθουν για το Brand σου.
Δημιουργώντας ένα χρήσιμο περιεχόμενο που παρέχει αξία για το κοινό που στοχεύεις, μπορείς να προσελκύσεις νέους πελάτες ενισχύοντας παράλληλα την αξιοπιστία της επιχείρησης σου.
Η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του Brand είναι ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη του Content Marketing!
Πλεονεκτήματα Content Marketing #4
Τόσο οι καταναλωτές που προσελκύεις όσο και οι πελάτες σου έχουν ένα πρόβλημα στο οποίο το Βrand σου μπορεί να προσφέρει την κατάλληλη λύση.
Ποιος καλύτερος τρόπος να τους εκπαιδεύσεις απαντώντας στα ερωτήματα τους, από το να τους παρέχεις ελκυστικό περιεχόμενο;
Φρόντισε να αναπτύξεις θεματικές περιεχομένου γύρω από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των πελατών σου για να τους βοηθήσετε να κατανοήσουν καλύτερα τι πρέπει να κάνουν για να λύσουν τα προβλήματά τους.
Πλεονεκτήματα Content Marketing #5
Όσο περισσότερο ενημερώνεις και προσφέρεις αξία στο κοινό που στοχεύεις, τόσο μεγαλύτερη εμπιστοσύνη μπορείς να χτίσεις με την πάροδο του χρόνου.
Εκπαιδεύοντας και ενημερώνοντας το κοινό σου για τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, μέσω αναρτήσεων Blog και άλλων τύπων περιεχομένου, ενδυναμώνεις τη σχέση σου με αυτό.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Στη συνέχεια θα μπορείς να εργαστείς πιο αποτελεσματικά για να χτίσεις την εμπιστοσύνη με βάση την αξία που παρέχει το περιεχόμενό σου.
Πλεονεκτήματα Content Marketing #6
Χρησιμοποιώντας ελκυστικό περιεχόμενο για τη δημιουργία αξιοπιστίας και κύρους, θα καταφέρεις να προωθήσεις το Brand σου ως “τον ειδικό” στον κλάδο σου, τον οποίο εμπιστεύεται ο πελάτης για να βρει τις απαντήσεις που χρειάζεται
Οι καταναλωτές απευθύνονται στους “ηγέτες” ενός κλάδου για να λάβουν πληροφορίες που τους βοηθούν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις τους.
Δημιουργώντας ποιοτικό περιεχόμενο μπορείς να γίνεις ο πρωταγωνιστής στον τομέα σου και να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου.
Πλεονεκτήματα Content Marketing #7
Κάθε καταναλωτής περνάει από στάδια προτού πραγματοποιήσει μια τελική αγορά.
Αρχικά, θα πρέπει να αναγνωρίσει την ανάγκη τους, και μετά να εντοπίσει και να αξιολογήσει πιθανές λύσεις.
Στο τέλος θα λάβει μια απόφαση με βάση την έρευνά αγοράς που έχει διεξάγει.
Όταν παρέχεις περιεχόμενο που προσελκύει τους καταναλωτές σε κάθε βήμα του “αγοραστικού ταξιδιού” τους, τους βοηθάς στην ταχύτερη λήψη αποφάσεων.
Πλεονεκτήματα Content Marketing #8
Οι περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στις μηχανές αναζήτησης όταν αναζητούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) αφορά τη διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σου για την υψηλότερη κατάταξη στη σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP).
Όσο πιο ποιοτικό περιεχόμενο έχεις, τόσο περισσότερο αποδίδει το SEO .
Όσο πιο βελτιστοποιημένη είναι η ιστοσελίδα σου για τις μηχανές αναζήτησης όπως της Google, τόσο μεγαλύτερη προβολή θα έχεις στο διαδίκτυο.
Για παράδειγμα, εάν κάποιος αναζητήσει “Τι είναι το Digital Marketing;” στο Google και βρει ένα άρθρο που έχεις γράψει με τον ίδιο τίτλο, αυτό θα σε βοηθήσει:
Πλεονεκτήματα Content Marketing #9
Το Content Marketing είναι πιο οικονομικό από ό, τι πολλές παραδοσιακές τακτικές Marketing.
Η παραγωγή περιεχομένου είναι πιο αποδοτική όταν απευθύνεται σε πελάτες που έχουν “κουραστεί” από παραδοσιακά διαφημιστικά μηνύματα.
Αυτή, τακτική μπορεί συχνά να βοηθήσει στη εξοικονόμηση χρημάτων για τη συνολικές ενέργειες Marketing της επιχείρησης σου.
Το Content Marketing κοστίζει 62% λιγότερο από το Outbound Marketing παρόλο που δημιουργεί τα 3πλάσια leads για υποψήφιους πελάτες!
Πλεονεκτήματα Content Marketing #10
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσεις την προβολή σου στο διαδίκτυο είναι η κοινοποίηση του περιεχομένου σου.
Αυτό μπορεί να γίνει τόσο μέσα από την προώθηση Email αλλά κυρίως μέσα από τα Social Media.
Οι καταναλωτές μπορούν να προωθήσουν ένα από τα άρθρα του Blog σου μέσω Email σε έναν συνάδελφο. Επιπλέον μπορούν να “μοιραστούν” (share) μία από τις αναρτήσεις σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τους φίλους τους.
Όπως κι αν έχει η “κοινή χρήση” του περιεχομένου σου είναι ένας πολύ καλός και οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να αυξήσεις άμεσα την online παρουσία σου!