Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Τι είναι το Digital Branding; Πως θα σε βοηθήσει να ενισχύσεις την Digital εικόνα της επιχείρησης σου; Πόσο σημαντικό είναι για την βιωσιμότητα του Brand σου στη σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά;
Στις μέρες μας, ένα Brand χωρίς ψηφιακή και online παρουσία θυμίζει ένα… παλιό αυτοκίνητο. Δεν πρόκειται να σε βοηθήσει να φτάσεις γρήγορα πουθενά!
Οι επιχειρήσεις σήμερα χρειάζονται μια σειρά εργαλείων Digital Marketing και Digital Branding για να ενισχύσουν τόσο την “φυσική” όσο και τη διαδικτυακή τους παρουσία.
Συνέχισε την ανάγνωση για να μάθεις ποια είναι και πως θα… απογειώσουν την επιχείρηση σου!
Πρώτα από όλα πάμε να δούμε τι σημαίνει Branding.
To Branding είναι η δημιουργική και στρατηγική διαδικασία με την οποία επικοινωνείς στους πελάτες σου ποια είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την επιχείρηση σου.
Με άλλα λόγια ποιοι είστε, με τι ασχολείστε, γιατί οι πελάτες θα πρέπει να συνεργαστούν με εσάς και τι μπορείτε να τους προσφέρετε ως επιχείρηση.
Η δημιουργία του brand identity (εταιρική ταυτότητα), θα πρέπει να αποτελεί βασική προτεραιότητα όταν ξεκινάς τη δική σου επιχείρηση!
To Branding “σχηματοποιεί” όλες τις ενέργειες και τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός Brand σε μια μοναδική αξέχαστη “εικόνα” που οι καταναλωτές θα θυμούνται και θα συνδέουν συνεχώς με την επιχείρηση σου.
Ακόμα και ένα απλό σύμβολο ένα λογότυπο ή μια εικόνα μπορεί να εμπεριέχει σημαντικούς συμβολισμούς που “ταξιδεύουν” σε όλο τον κόσμο.
Οι “λέξεις κλειδιά” σε αυτή τη διαδικασία είναι:
Όλα αυτά τα στοιχεία θα πρέπει να “συνεργάζονται” μεταξύ τους.
Δεν έχεις πραγματικό Brand χωρίς εταιρική ταυτότητα και δεν θα έχεις ποτέ Brand έως ότου ξεκινήσεις το Branding!
Οι βασικές ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνεις είναι:
Το να γνωρίζεις και να ορίζεις με σαφήνεια ποια είναι και τι εκφράζει η επιχείρηση σου είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ενός ισχυρού Brand!
Το Digital Branding είναι ο τρόπος με τον οποίο δημιουργείς και αναπτύσσεις το Brand σου στο διαδίκτυο μέσω ιστοσελίδων, εφαρμογών, Social Media, video και άλλων ψηφιακών μέσων.
Δηλαδή αποτελείται από έναν συνδυασμό Digital Marketing και Internet Branding για την ανάπτυξη ενός Brand online!
Γιατί λοιπόν είναι τόσο σημαντική η ενίσχυση μιας του Digital Branding στην επιχείρηση σου;
Λοιπόν, από το smarthpone που πιθανότατα χρησιμοποιείς… Όλοι χρησιμοποιούμε συνεχώς τις ψηφιακές συσκευές.
Οι περισσότεροι από εμάς αλληλοεπιδρούμε συνεχώς με τον οnline κόσμο στην καθημερινότητα μας για όλα τα ζητήματα που μας απασχολούν και ενδιαφέρουν.
Αυτό το γεγονός καθιστά απαραίτητη για την βιωσιμότητα μιας επιχείρησης την ικανότητα να προσεγγίζει αποτελεσματικά τους χρήστες του διαδικτύου και να τους “μετατρέψει” σε πελάτες!
Ένα ισχυρό Digital Branding ενισχύει το αίσθημα της οικειότητας και της “προσωπικής εμπλοκής” με μια επιχείρηση, προϊόν ή υπηρεσία.
Ένα καλά σχεδιασμένο Branding ενδυναμώνει τις σχέσεις με το κοινό σου. Πιο σημαντικά επιτρέπει την άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές μέσω καθημερινών αλληλεπιδράσεων στις ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιούν ήδη!
Η παρουσία της επιχείρησης σου στο διαδίκτυο επιτρέπει την ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας της σε ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό όλων των κατηγοριών.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Με το Digital Branding έχεις τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσεις τη στόχευση σου εστιάζοντας σε συγκεκριμένες καταναλωτικές ομάδες μέσω των πλατφορμών που χρησιμοποιούν πιο συχνά: Twitter, Facebook, Instagram κ.ο.κ. ανάλογα με την περίπτωση!
Ένα επιτυχημένο Digital Branding δίνει αξία στους πελάτες γιατί ευνοεί την άμεση επικοινωνία και ανταπόκριση στις ανάγκες τους!
Αυτό ενισχύεται γιατί οι επικοινωνία σας γίνεται από τις ίδιες πλατφόρμες που χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδράσουν με φίλους και μέλη της οικογένειας τους.
Θα πρέπει να παρέχεις οικειότητα, αμεσότητα και χρησιμότητα. Με αυτόν τον τρόπο θα “μετατρέψεις” τους πελάτες σου σε δια βίου υποστηρικτές του Brand σου!
Στον πυρήνα της, το Digital Branding διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ μιας επιχείρησης και των πελατών της.
Αυτό μπορεί να διευκολύνει τους πελάτες να βρουν πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση στον ιστότοπό σας ή να τους βοηθήσουν να βιώσουν μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία.
Τελικά, ένα Brand που δεν είναι ορατό και δεν μπορεί να “αναζητηθεί” από τον χρήστη στο διαδίκτυο, πρακτικά δεν… υπάρχει στο μυαλό του σύγχρονου καταναλωτή!
Ένα logo (λογότυπο) είναι η μοναδική εικόνα που πρέπει να συσχετίσει ένας πελάτης με το Brand σου.
Τα λογότυπα πρέπει να ταιριάζουν με την “προσωπικότητα” και τις αξίες της επιχείρησής , του κλάδου και του κοινού που στοχεύεις.
Ο σχεδιασμός του λογοτύπου θα πρέπει να είναι πρωτότυπος (όχι “υπερβολικός”) για να τραβάει την προσοχή αλλά όχι τόσο περίπλοκος ώστε να δυσκολεύει το κοινό να προσδιορίσει που ακριβώς εστιάζεται.
Για αρχή ρίξε μια ματιά στα λογότυπα του κλάδου για να δεις πως λειτουργούν οι ανταγωνιστές σου.
Επίσης δεν θα πρέπει να ξεχνάς τη θεωρία χρωμάτων: Το σωστό χρώμα λογότυπου μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις και να “ρυθμίσεις” τη διάθεση του κοινού σου. Αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων πρέπει να είναι σταθερός σε όλο το περιεχόμενο του Brand σου.
Πιο σημαντικά θυμήσου ότι οι ψηφιακές πλατφόρμες απαιτούν συγκεκριμένα μεγέθη και απεικόνιση.
Γι’ αυτό πρέπει να σχεδιάσεις ένα λογότυπο που να λειτουργεί καλά σε εικόνες προφίλ, φωτογραφίες εξωφύλλου, κεφαλίδες email, buttons εφαρμογών κ.ο.κ.
Το λογότυπο είναι το πρώτο σου βήμα στο ταξίδι για ένα επιτυχημένο Digital Branding!
Εάν το λογότυπό είναι το σήμα για την επιχείρησή σου, η ιστοσελίδα είναι η ψηφιακή… βιτρίνα της επιχείρησης σου.
Όταν ένας πελάτης θέλει να μάθει για την τοποθεσία, τις ώρες λειτουργίας, τις καταχωρίσεις προϊόντων ή τα στοιχεία επικοινωνίας, θα ανατρέξει πρώτα από όλα στην ιστοσελίδα σου.
Οι αποτελεσματικές ιστοσελίδες είναι απλές και εύκολες στην πλοήγηση. Προσπάθησε να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:
Facebook, Twitter, Instagram: Σχεδόν όλοι, έχουν κάποια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Εάν οι πελάτες σου βρίσκονται στις πλατφόρμες των Social Meida, το Brand σου θα πρέπει να έχει ενεργή παρουσία εκεί.
Είναι σημαντικό να προσαρμόζεις κάθε ανάρτηση στην πλατφόρμα στην οποία εμφανίζεται.
Οι δημοσιεύσεις του Instagram βασίζονται σε εικόνες και έχουν σχεδιαστεί για να οδηγούν σε likes, shares και σχόλια.
Το Twitter λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο και ανταποκρίνεται σε τρέχοντα γεγονότα και ειδήσεις.
Το Facebook συνδυάζει όλα τα παραπάνω με έμφαση στο “παρασκηνιακό” περιεχόμενο σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του Brand σου.
Όταν χρησιμοποιείς τα Social Media, σκέψου όπως ένας Influencer.
Προγραμμάτισε αναρτήσεις για συγκεκριμένες ώρες και ημερομηνίες, επικοινώνησε με το κοινό που σχολιάζει και απάντησε άμεσα στα μηνύματα του!