0 0.00

Cart

No products in the cart.

Γιατί το Digital Marketing είναι το μέλλον

digital marketing in the future

Η φράση “internet of things” σήμερα είναι κάτι που όχι μόνο καταλαβαίνουμε, αλλά και προσμένουμε. Κι όμως, 10 χρόνια πριν, ήταν μια φράση που μόνο οι ειδικοί μελετούσαν και μπορούσαν να εξηγήσουν. Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε γιατί το διαδίκτυο, και κατ’ επέκταση το Digital Marketing, είναι το μέλλον.

Το 2020 ήταν μια απρόσμενη χρονιά για όλες τις χώρες, ανεξαρτήτως συνόρων. Όλος ο κόσμος αναγκάστηκε να γίνει κομμάτι μιας νέας καθημερινότητας, για την οποία φαίνεται να μην είμασταν ιδιαίτερα προετοιμασμένοι. Η πανδημία του COVID-19 έφερε πολλές αλλαγές στις ζωές των ανθρώπων, και όλοι πλέον μιλούν για μια νέα πραγματικότητα. Μήπως όμως αυτή η νέα πραγματικότητα ήταν δεδομένη;

Είναι πλέον δεδομένο ότι το διαδίκτυο έχει ριζώσει καλά σε κάθε έκφανση της καθημερινότητα μας. Κοινωνικές σχέσεις, τεχνολογική πρόοδος, εκπαίδευση, ιατρική, επιχειρηματικότητα, είναι μια λίστα χωρίς τέλος. Φυσικά, σε αυτό συνέβαλε και η πανδημία, όπου λόγω των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της, το διαδίκτυο αποτέλεσε μια διέξοδος για πολλές προκλήσεις. Ωστόσο, δεν μπορούμε να «κατηγορήσουμε» την πανδημία για μια αλλαγή που ήταν ανανεωνόμενη και απόλυτα προβλέψιμη. Αυτό είναι ξεκάθαρο, καθώς η τεχνολογική πρόοδος και το internet of (every)things γίνεται η νέα μας πραγματικότητα. Οι επιχειρήσεις στρέφονται στο διαδίκτυο ολοένα και περισσότερο, ακολουθώντας τους χρήστες. Το συμπέρασμα είναι ότι, στην πραγματικότητα, η πανδημία δεν έφερε την αλλαγή. Η αλλαγή βρισκόταν ήδη εδώ. Η πανδημία ήταν το έναυσμα για να την αγκαλιάσουμε πανηγυρικά.

Γιατί όμως το Digital Marketing είναι το μέλλον; Απλά συνεχίστε να διαβάζετε.

Το Digital Marketing είναι το μέλλον

digital marketing in the world

Πλέον, το διαδίκτυο κυριαρχεί στον επιχειρηματικό κόσμο. Οι διαφημίσεις είναι πιο αποδοτικές και η στόχευση πιο εξειδικευμένη. Οι ευκαιρίες είναι πολλές και οι προοπτικές απεριόριστες.

Διάβασε Επίσης:
Αύξησε τις πωλήσεις σου σήμερα!

Οι επιχειρήσεις που δεν βρίσκονται στο διαδίκτυο αργά ή γρήγορα θα αναγκαστούν, αλλιώς θα εξαφανιστούν. Το μόνο σταθερό σήμερα είναι η αλλαγή. Και αυτό όσο πιο γρήγορα γίνε αντιληπτό, τόσο πιο εύκολα θα καταφέρουμε να προσαρμοστούμε στην ψηφιακή εποχή.

Οι λόγοι είναι απλοί.

Η γενιά Z – Generation Z

Η τελευταία γενιά, γνωστή και ως generation z, είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε μέσα στην τεχνολογία. Οι νέοι είναι πιο εξοικειωμένοι από ποτέ με το διαδίκτυο και αυτός είναι ο λόγος που είναι και πιο απαιτητικοί από ποτέ. Θέλουν ταχύτητα, απόδοση και ακρίβεια. Οι ίδιοι νέοι αποτελούν το νέο κοινό για τον επιχειρηματικό κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι μια επιχείρηση που δεν έχει ενταχθεί στον ψηφιακό κόσμο ή δεν έχει προβλέψει αυτή την αλλαγή, δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της νέας γενιάς.

Internet of things

internet of things features

Αυτή η φράση αναφέρεται στο γεγονός ότι το διαδίκτυο έχει διεισδύσει βαθιά στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Τα έξυπνα σπίτια είναι μια πραγματικότητα και οι νέες επιχειρήσεις βασίζονται στην τεχνολογία. Αυτό είναι ένα εμφανέστατο σημάδι της δύναμης του διαδικτύου και της ανάγκης των επιχειρήσεων να ακολουθήσουν αυτό το μονοπάτι.

Αυτό σημαίνει ότι η τεχνολογία δίνει αξία στην σημερινή εποχή. Οι καταναλωτές είναι πιο δεκτικοί στην ψηφιακή αγορά. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιήσουν στο έπακρο την ψηφιακή εμπειρία του χρήστη για να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε αυτές.

Δεδομένα – Big Data

Ο όρος big data, όπως γίνεται αντιληπτό, αναφέρεται στον μεγάλο όγκο δεδομένων. Προβλέπεται ότι μέχρι το 2025, τα δεδομένα στο διαδίκτυο θα φτάσουν τα 175 ZB, τα οποία … είναι πολλά!

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Διάβασε Επίσης:
Διαφήμιση: Ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός 2023 (UPD)

Σήμερα, χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για την πρόβλεψη του καιρού και την ανθρώπινη συμπεριφορά στο διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να αντλήσουν πληροφορίες και insights για τις πιο αποδοτικές διαφημίσεις, τα ιδανικά κανάλια και τις προτιμήσεις του κοινού που στοχεύουν.

Καθαυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν τις ανάγκες των ανθρώπων και να τις επιλύσουν πιο αποδοτικά. Επομένως, η πληροφορία αποτελεί ένα εξαιρετικό συγκριτικό – αναγκαίο – πλεονέκτημα για κάθε οργανισμό.

Παγκόσμια συνδεσιμότητα

global digital connectivity

Σήμερα, με το διαδίκτυο μπορούμε να αναιρέσουμε κάθε φυσικό σύνορο. Περίπου το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο. Αυτό είναι πάνω από 4,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι. Μπορεί να φαίνεται σαν αναλήθεια, αλλά κάθε επιχείρηση που βρίσκεται στο διαδίκτυο, στην πραγματικότητα έχει πρόσβαση σε αυτό το κοινό.

Μια online επιχείρηση έχει απεριόριστες δυνατότητες στόχευσης και αναζήτησης κοινού. Οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν σε αυτό. Αντίστοιχα, οι καταναλωτές αφήνουν πίσω τους παραδοσιακούς τρόπους αναζήτησης και υιοθετούν το διαδίκτυο, ως την άκρως πιο αποτελεσματική λύση. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν καταναλωτές στο διαδίκτυο που αναζητούν λύσεις και πολλές επιχειρήσεις που μπορούν να τις προσφέρουν. Αρκεί να βρίσκονται στο ίδιο κανάλι.

Βέβαια, θα πρέπει να υπάρχει η αντίστοιχη καθοδήγηση και ικανότητα από την μεριά της επιχείρησης για να διαβάσει δεδομένα και να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες. Για τον σκοπό αυτό, η εξειδίκευση ενός digital agency είναι απαραίτητη.

ΑΙ – Τεχνητή Νοημοσύνη

artificial intelligence

Η τεχνητή νοημοσύνη αυξάνεται ολοένα και περισσότερο στον καθημερινό και επιχειρησιακό τομέα. Για τον δεύτερο μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αυτοματοποίηση διαδικασιών. Προβλέπεται ότι στο μέλλον η αυτοματοποίηση θα είναι βαθιά ριζωμένη στην ψηφιακή επιχειρηματικότητα, όπου σε συνδυασμό με τα big data η διαφημιστική εμπειρία θα είναι εντελώς αυτοματοποιημένη.

Οι επιχειρήσεις ανακαλύπτουν ολοένα και περισσότερους τρόπους να εκμεταλλευτούν την ανάπτυξη της τεχνολογίας για τη μέγιστη απόδοση. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σήμερα γίνεται με την μορφή AI chat bots, για την αμεσότερη ανταπόκριση και εξυπηρέτηση πελατών, ψηφιακών εργαλείων για την πρόβλεψη της αγοράς κ.α. Η εφαρμογή της βρίσκεται στην καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, τον εντοπισμό μοτίβων και προβλέψεις συμπεριφοράς καταναλωτών, συλλογή δεδομένων και την απαλλαγή από επαναλαμβανόμενα καθήκοντα.

Διάβασε Επίσης:
Digital Marketing Υπηρεσίες: Γιατί τις χρειάζεσαι

Το συμπέρασμα είναι ότι μια επιχείρηση που δεν έχει πρόσβαση στην τεχνολογία, χάνει την ευκαιρία για αποδεδειγμένη απόδοση σε στρατηγικές μάρκετινγκ, που στο τέλος της ημέρας θα αποβεί μοιραία για την επιβίωση της επιχείρησης.

Η προσωποποίηση είναι αναγκαία

Πλέον, ο κάθε χρήστης του διαδικτύου δημιουργεί και δημοσιεύει δικό του περιεχόμενο, μπορεί να απορρίψει ή να αποδεχθεί διαφημίσεις, να αναζητάει πληροφορίες, να συγκρίνει και να αποφασίζει μόνος του. Με πιο απλά λόγια, ο κάθε χρήστης μπορεί να κάνει προσωποποιημένες ενέργειες. Όσο η τεχνολογία αναπτύσσεται, άλλο τόσο αναπτύσσονται και οι προσωποποιημένες ανάγκες των καταναλωτών. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και εξειδικεύσουν τις υπηρεσίες και την προσέγγιση τους.

Το περιεχόμενο των επιχειρήσεων πλέον πρέπει να είναι σχετικό και «φιλικό» προς τον χρήστη, ώστε να θέλει να το καταναλώσει. Για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να το προσφέρουν αυτό θα πρέπει να αξιοποιήσουν στο έπακρο όλες τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες και εργαλεία, δηλαδή το διαδίκτυο.

Συμπέρασμα

Η πανδημία αποτελεί ένα εξαιρετικό case study για να αντιληφθούμε την δύναμη και την αναγκαιότητα του διαδικτύου και του Digital Marketing. Ο COVID-19 ανάγκασε πολλές επιχειρήσεις να μπουν στο διαδίκτυο και να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να επιβιώσουν. Δεν έφερε μια νέα εποχή, απλά ανέδειξε ότι το Digital Marketing είναι το μέλλον για την επιχειρηματικότητα.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω